Waarom ga je dan met de autoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef Qwea het volgende:
strand 10 min fietsen, 5 min met de auto
Was als vakantiewerk badmeester. Moesten we de drollen uit het bad vissen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:32 schreef cherrycoke het volgende:
vergeet de drijvende drollen niet, die je af en toe voorbij ziet komen
quote:
Dat laatste heb ik zaterdag en zondag gedaan, geen park, maar het Amsterdamse Bos.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef VacaLoca het volgende:
Strand in Nederland zoek ik ook niet. Want als het een stranddag is hier, besluit half NL om naar het strand te gaan. Als je op loopafstand woont nog prima te overwegen, maar als je er 1.5 uur voor moet reizen? WHY?!
Kom net terug van vakantie. Elke dag op strand gehangen. Maar daar liepen we heen in 3 minuten, genoeg ruimte, lekker water, leuk bekijks en een koud biertje was zo gehaald en op voordat ie warm werd.
Maar 3-4 uur afzien om 3-4 uurtjes op een hutjemutje pauperstrand te liggen aan vies water... snap het echt niet. Zoek dan een lekker parkje op dichtbij ofzo.
Heel erg bijdehand, deze postquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:33 schreef Waaghals het volgende:
Ik vond het niet echt leuk maar het was een dun boekje en Heeresma schreef nog wel eens over seks.
Dus toch maar gelezen voor de literatuurlijst.
quote:
Die heb ik dacht ik niet gelezen. Waarschijnlijk om die redenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Een dagje naar het strand bevatte trouwens geen seks als ik me goed herinner
Opwaaiende zomerjurken ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:33 schreef Waaghals het volgende:
Ik vond het niet echt leuk maar het was een dun boekje en Heeresma schreef nog wel eens over seks.
Dus toch maar gelezen voor de literatuurlijst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |