Dan heb je dat probleem natuurlijk niet en kun je gaan wanneer je wil, dat zijn de beste dagen. Dat iedereen denkt dat het kutweer wordt maar dat is het niet en dan kun je gewoon naar een bijna leeg strand.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wed dat niemand die hier gereageerd heeft dichtbij strand woont.
Nee, Ben wel in Vinkeveen opgegroeid. Op de fiets richting water, lekker op een grasveld liggen en niet dat zoute water.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Defineer dichtbij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
150 meter lopen en ik lig aan de Waal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Pure jalozie en onwetendheid van iemand die niet dichtbij een strand woont.
Deal. Waar wed je om ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik haat jou....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Zith het volgende:
Lekker op het strand in NL
[ afbeelding ]
Mensen die geen privéstrand in de familie hebben![]()
[ afbeelding ]
Dat is geen strand.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
150 meter lopen en ik lig aan de Waal.
Ook op drukke strandagen is het dan nog steeds genieten hoor. Meestal komen de kritieken die TS heeft voort uit onwetendheid. Een dag op het strand is zoveel mooier dan hij schetst. En dan ben ik nog niet eens een strandliefhebber.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan heb je dat probleem natuurlijk niet en kun je gaan wanneer je wil, dat zijn de beste dagen. Dat iedereen denkt dat het kutweer wordt maar dat is het niet en dan kun je gewoon naar een bijna leeg strand.
Omdat je het zo graag wilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik haat jou....
Vrienden worden?![]()
Wat is dat bruine spul dan ?quote:
Je hebt het geteldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is dat bruine spul dan ?
Ben trouwens 12 keer naar Terschelling geweest. Dat heet ook geen strand ?
quote:
Ach kan ook 11 keer zijn geweest.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind dat wel vreemd ja, dat je weet dat je precies 12 keer naar Terschelling bent geweest.
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach kan ook 11 keer zijn geweest.
Nee, kijk er wel naar uit. Verlang ook naar het moment dat we electriciteit en stromend water krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Waaghals het volgende:
Heb je wel eens in een moderne auto gezeten tong?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |