abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 03:09:34 #1
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115585175
Ik las net dit artikel:

http://mijn-kijk-op.infon(...)huld-van-mannen.html

Is dit niet een beetje erg kortzichtig? Voor zover ik weet zijn er ook vrouwen die andere mensen vergiftigen en vrouwen die elkaars leven kapot maken. Wat is dit nou weer voor achterlijke conclusie dan dat de wereld beter af is zonder mannen? Ik ben zelf voorstander van gelijkheid tussen mannen en vrouwen, ik zou dus willen vragen of iemand mij kan uitleggen waar dit soort achterlijke meningen vandaan komen.

Lekker handig, als je maar één geslacht hebt. :')
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_115585231
Mjah oorzaak aanleiding,..

Mannen zijn de oorzaak, maar aanleidingen liggen vrijwel altijd bij de vrouwmens.
pi_115585243
Opzich klopt het wel, noem eens enkele vrouwelijke oorlogsmisdadigers/seriemoordenaars? Dat is toch een stuk moeilijker dan een aantal mannelijke opnoemen.

Daarintegen is het opnoemen van vrouwelijke natuurkundigen, uitvinders etc ook weer moeilijk.
Ik ook, bedankt!
pi_115585258
Het klopt, maar je moet het wel in context zien. Mannen hadden en hebben nog steeds een hogere status dan vrouwen, bereiken meer en hebben dus meer macht. Macht corrupteert.

Draai de wereld om, waarbij de vrouw meer status en dus macht heeft, dan kun je hetzelfde over vrouwen zeggen.

Het zou eerlijker zijn om in procenten te rekenen. Hoeveel % van de mannen is kwaadaardig/slecht en hoeveel % van de vrouwen. Maar zelfs dab krijg je waarschijnlijk een vertekend beeld.
pi_115585259
Soms
pi_115585264
De meeste mannen hebben een vrouw.
pi_115585344
Men komt nog weleens terug op die onderdrukking van mannen in Nederland (want dat is het).
pi_115585364
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 04:02 schreef TimMer1981 het volgende:
Men komt nog weleens terug op die onderdrukking van mannen in Nederland (want dat is het).
Op een gemiddelde zaterdag in een gemiddelde winkelstraat zie je daar treurige voorbeelden van.
Nog erger wordt het wanneer ze daarna naar de AH XL gaan.
pi_115585402
quote:
15s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 04:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Op een gemiddelde zaterdag in een gemiddelde winkelstraat zie je daar treurige voorbeelden van.
Nog erger wordt het wanneer ze daarna naar de AH XL gaan.
Ik doelde meer op televisieseries waar mannen steevast als slappe lulletjes worden neergezet, reclames waarin we als halve wijven worden neergezet (die kleuterachtige kastnicht die zich als een aap voor de spiegel gedraagt voordat 'zijn vriendin' binnenkomt bijvoorbeeld; WTF?), programma's waarin mannen niets goeds kunnen doen ("Help, mijn man is klusser" en meer van dat soort fraais) en ga zo maar door.

Waar de fuck komt die mannenhaat uit Hilversum vandaan? Zit daar een verzuurde, feministische pot of een wraakzuchtig, gescheiden, kort en pittig kapsel die de boel regeert of wat? Wat is er aan de hand in dit land?

Naar mijn mening is de feminisering doorgeslagen; vrouwen denken dat ze alles kunnen maken omdat ze vrouw zijn. Wel de lusten, niet de lasten van emancipatie, bovenop de lijst van dingen waarin het zwakke geslacht altijd al gematst werd.

En nee: ik ben niet gefrustreerd; slechts gefascineerd door dit aparte verschijnsel. Uiteindelijk draait het hele gekkenhuis toch wel weer bij.
pi_115585413
En toch zoeken vrouwen een kerel met een grote bek die ze dan ook op tijd een goede beurt geeft. :P
pi_115585452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 03:09 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik las net dit artikel:

http://mijn-kijk-op.infon(...)huld-van-mannen.html

Is dit niet een beetje erg kortzichtig? Voor zover ik weet zijn er ook vrouwen die andere mensen vergiftigen en vrouwen die elkaars leven kapot maken. Wat is dit nou weer voor achterlijke conclusie dan dat de wereld beter af is zonder mannen? Ik ben zelf voorstander van gelijkheid tussen mannen en vrouwen, ik zou dus willen vragen of iemand mij kan uitleggen waar dit soort achterlijke meningen vandaan komen.

Lekker handig, als je maar één geslacht hebt. :')
Nouja, achterlijke mening...
Het blijft hoe dan ook een mening, en mannen zijn op genoeg punten de boosdoener...
Verkrachting en pedofilie bijvoorbeeld op nummer 1..
Dat soort dingen tellen wel enorm mee naar mijn mening.
Rustig aan.
pi_115585477
Eigenlijk is het een volkomen achterlijke discussie.
Als je het chronologisch bekijkt dan is de eerste misstap door een vrouw gedaan. :P

woensdag 15 augustus 2012 @ 07:29:55 #13
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_115585732
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 05:42 schreef peedjeeh het volgende:
Als je het chronologisch bekijkt dan is de eerste misstap door een vrouw gedaan. :P

[ afbeelding ]
Als ze zo bij mij in de tuin had gestaan was de tweede misstap er een van mij geweest 8-)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 07:44:18 #14
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_115585794
En waar komen mannen vandaan? Juist ja, uit een vrouw, dus vrouwen zijn de schuldige van het hele gebeuren. :Y
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_115585816
Alle (meeste) wereldleiders en multi-nationals zijn toch allemaal mannen? Mannen hebben toch de meeste macht? Dan vind ik het niet raar dat alle/de meeste problemen ook door mannen worden veroorzaakt.

Wat is alleen de aanleiding? (Zeurende vrouwen? ;) )
pi_115585824
En dat allemaal om indruk te maken op vrouwen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:21:25 #17
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_115586052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 03:26 schreef sc00p het volgende:
Opzich klopt het wel, noem eens enkele vrouwelijke oorlogsmisdadigers/seriemoordenaars? Dat is toch een stuk moeilijker dan een aantal mannelijke opnoemen.

Daarintegen is het opnoemen van vrouwelijke natuurkundigen, uitvinders etc ook weer moeilijk.
Marie Curie. Meer dan die weet ik er niet uit m'n hoofd. :')
pi_115586140
Volgens mij is het de laatste 30 jaar alleen maar achteruit gegaan op deze wereld en komt ligt deze lijn vrij direct aan de opkomst van het feminisme.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_115586198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 08:21 schreef -0mega- het volgende:

[..]

Marie Curie. Meer dan die weet ik er niet uit m'n hoofd. :')
Die heeft toch vooral zichzelf bestraald? Is toch ook veel goeds uit haar werk gekomen.

Aileen Wuornos, Jiang Qing (seriemoordenares, Mao's vrouw, heeft echt afschuwelijke dingen gedaan), Herta Bothe, Irma Grese... ben even de naam kwijt van een vrouwelijke Afrikaanse oorlogsmisdadiger.

Ik denk dat er een paar dingen belangrijk zijn. In oorlogen vraag ik me af of vrouwen voor mannen onderdoen, als ze er eenmaal bij betrokken worden. Maar in het dagelijkse leven plegen vrouwen gemiddeld echt minder geweldsdelicten, of in ieder geval minder moorden. En of dat nou komt doordat vrouwen zichzelf beter kunnen beheersen, fysiek gemiddeld minder sterk zijn of minder in heftige situaties belanden...

Wat betreft het feit dat veel minder vrouwen aangehouden worden voor geweldsdelicten... dat zal dus deels te maken hebben met het feit dat ze minder delicten plegen (al worden er de laatste decennia wel steeds meer vrouwen aangehouden), maar ook dat vrouwen niet zo snel als dader gezien worden. Daarnaast, als jij als man door je vrouw mishandeld wordt, doe je dan snel aangifte bij de politie?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:40:41 #20
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_115586227
quote:

[ afbeelding ]
Dit vrouwmens zou toch ontworpen zijn uit een rib, hoe komt ze dan aan een navel?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_115586315
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 04:29 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ik doelde meer op televisieseries waar mannen steevast als slappe lulletjes worden neergezet, reclames waarin we als halve wijven worden neergezet (die kleuterachtige kastnicht die zich als een aap voor de spiegel gedraagt voordat 'zijn vriendin' binnenkomt bijvoorbeeld; WTF?), programma's waarin mannen niets goeds kunnen doen ("Help, mijn man is klusser" en meer van dat soort fraais) en ga zo maar door.

Waar de fuck komt die mannenhaat uit Hilversum vandaan? Zit daar een verzuurde, feministische pot of een wraakzuchtig, gescheiden, kort en pittig kapsel die de boel regeert of wat? Wat is er aan de hand in dit land?

Naar mijn mening is de feminisering doorgeslagen; vrouwen denken dat ze alles kunnen maken omdat ze vrouw zijn. Wel de lusten, niet de lasten van emancipatie, bovenop de lijst van dingen waarin het zwakke geslacht altijd al gematst werd.

En nee: ik ben niet gefrustreerd; slechts gefascineerd door dit aparte verschijnsel. Uiteindelijk draait het hele gekkenhuis toch wel weer bij.
Nou hier erger ik mij dus ook blauw aan, die programma's van 'Help, mijn man blablabla' het spijt me wel maar hebben die vrouwen geen handen?
Ik heb zat klusjes in gedaan in huis omdat mijn man het te druk had en zo moeilijk is het niet om gereedschap te hanteren.

En zowel man als vrouw hebben hun kwaliteiten maar ook mindere kanten, dus om nou lekker met een vingertje te gaan wijzen wie zijn schuld wat is.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:03:54 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115586499
Ik heb wel eens een artikel gelezen over een onderzoek als de wereld alleen uit vrouwen zouden bestaan er idd een stuk minder oorlogen zouden zijn. De man is van nature agressiever en machtsbelust ingesteld waarschijnlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:15:22 #23
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_115586651
God nee.. geen wereld met alleen vrouwen.
Ik denk dat ik een wereld met alleen mannen toch een stuk fijner zou vinden. :')

Overigens vind ik het stom dat op sommige gebieden geen emancipatie plaatsvindt maar positieve discriminatie van de vrouw. (Oeps sorry, negatieve discriminatie van de man)
pi_115588001
Zou wel is kunnen kloppen.

Hitler - 11 miljoen mensen
King Leopold II van Belgie - 12 miljoen mensen
Mao Tse-tung / Mao Zedong - 40 miljoen mensen
Stalin - 23 miljoen mensen

Dit zijn allemaal schattingen, en bij Stalin bijvoorbeeld zijn de meeste slachtoffers hongersdood gestorven, onder het regime van Stalin. Er zijn nog tientallen andere mensen die veel mensen zijn dood op hun geweten hebben, leiders van noord korea, saddam hussein, pol pot, ismail enver etc.

Daarnaast hebben de mannen, grofweg, alle belangrijke levensreddende, levensverlengende dingen in de wereld uitgevonden. Hoeveel mensen zouden er wel niet vroeger sterven zonder deze uitvindingen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:14:50 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115588070
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb wel eens een artikel gelezen over een onderzoek als de wereld alleen uit vrouwen zouden bestaan er idd een stuk minder oorlogen zouden zijn. De man is van nature agressiever en machtsbelust ingesteld waarschijnlijk.
Er zijn door de geschiedenis heen genoeg vrouwelijke regenten geweest en die waren naar mijn weten net zo oorlogszuchtig als hun mannelijke tegenhangers. Je kan niet stereotypische karaktereigenschappen van een individu pakken en dat toepassen op een complexe geopolitieke situatie.

En zelfs als je dat -wel- zou doen hebben vrouwen genoeg trekjes die juist oorlog zouden kunnen veroorzaken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:17:24 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115588149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:12 schreef Bozepiemel het volgende:
Zou wel is kunnen kloppen.

Hitler - 11 miljoen mensen
King Leopold II van Belgie - 12 miljoen mensen
Mao Tse-tung / Mao Zedong - 40 miljoen mensen
Stalin - 23 miljoen mensen

Dit zijn allemaal schattingen, en bij Stalin bijvoorbeeld zijn de meeste slachtoffers hongersdood gestorven, onder het regime van Stalin. Er zijn nog tientallen andere mensen die veel mensen zijn dood op hun geweten hebben, leiders van noord korea, saddam hussein, pol pot, ismail enver etc.

Daarnaast hebben de mannen, grofweg, alle belangrijke levensreddende, levensverlengende dingen in de wereld uitgevonden. Hoeveel mensen zouden er wel niet vroeger sterven zonder deze uitvindingen.
De vraag is dus. Kan je dit soort cijfers gebruiken om die conclusie te trekken. In een wereld waar mannen vooral de macht hebben zijn het ook mannen die uiteindelijk dit soort dingen bevelen. Maar je kan mij niet wijsmaken dat er niet genoeg psycho bitches zijn die in een vrouwenwereld wellicht de zelfde soort dingen zouden doen.

Alsof vrouwen zo lief, schattig en knuffelig zijn :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:35:47 #27
189978 controlaltdelete
pi_115588696
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Er zijn door de geschiedenis heen genoeg vrouwelijke regenten geweest en die waren naar mijn weten net zo oorlogszuchtig als hun mannelijke tegenhangers. Je kan niet stereotypische karaktereigenschappen van een individu pakken en dat toepassen op een complexe geopolitieke situatie.

En zelfs als je dat -wel- zou doen hebben vrouwen genoeg trekjes die juist oorlog zouden kunnen veroorzaken.
Ik beweer niet dat ik het eens ben met het artikel. Verder die vrouwelijke regenten regeerden in een omgeving met mannen dus daardoor zouden ze door kunnen worden beinvloed. Als je alleen al naar de criminaliteit kijkt zie je dat dit onder mannen vaker voorkomt dan onder vrouwen bovendien heeft het bij vrouwen vaak een andere achtergrond. De grootste sadisten, misdadigers en seriemoordenaars zijn over het algemeen nog steeds mannen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:41:42 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115588869
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat ik het eens ben met het artikel. Verder die vrouwelijke regenten regeerden in een omgeving met mannen dus daardoor zouden ze door kunnen worden beinvloed.
Lekker makkelijk. Ik zie geen reden om er niet vanuit te gaan dat vrouwen r (onderling) net zulke harde politieke ideeën op kunnen nahouden als mannen, in een mannenwereld en ook in een vrouwenwereld.

quote:
Als je alleen al naar de criminaliteit kijkt zie je dat dit onder mannen vaker voorkomt dan onder vrouwen bovendien heeft het bij vrouwen vaak een andere achtergrond. De grootste sadisten, misdadigers en seriemoordenaars zijn over het algemeen nog steeds mannen.
Omdat vrouwen die rol hebben in de meeste samenlevingen. Mijn vriendin is vroeger naar een meisjes school & universiteit geweest. Wat daar gebeurt is dat bij een gebrek aan contact met jongens gaan een hoop meisjes zich mannelijk gedragen. Mannelijke kleding, kort haar, mannelijk gedrag, etc... Vervolgens nemen ze verkering met een meisjesmeisje.

Mensen vervullen de rollen deels omdat ze het makkelijkst ergens inpassen. De rollen waar behoefte naar in vinnen een samenleving. Dat mannen makkelijker de dominante macho kant pakken zegt niks over de vrouwelijke capaciteit om dit ook te doen in een wereld zonder mannen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:51:06 #29
189978 controlaltdelete
pi_115589140
Hoezo lekker makkelijk? Vrouwen zijn over het algemeen minder competitief en meedogenloos en geven meer om de medemens. Over het algemeen is het zo dat de vrouwen met macht er toch anders mee omgaan maar er zal toch altijd een rotte appel tussen zitten alleen minder vaak dan dit bij mannen voorkomt. Via vrienden heb ik vernomen die een vrouw als baas hebben dit de werksfeer stukken verbeterd.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:54:36 #30
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115589246
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoezo lekker makkelijk? Vrouwen zijn over het algemeen minder competitief en meedogenloos en geven meer om de medemens.
Aantoonbaar onzin. Ik hoor bijvoorbeeld genoeg vrouwen die klaar zijn om in vrouwenbedrijven te werken omdat ze het veel relaxter vinden in mannenbedrijven. Minder cut-throat afgezeken worden, minder sneren, minder concurrentie meer kameraadschap. En nu?

quote:
Over het algemeen is het zo dat de vrouwen met macht er toch anders mee omgaan maar er zal toch altijd een rotte appel tussen zitten alleen minder vaak dan dit bij mannen voorkomt.
Ongegronde aannames wat mij betreft.

quote:
Via vrienden heb ik vernomen die een vrouw als baas hebben dit de werksfeer stukken verbeterd.
En ik hoor weer precies het tegenovergestelde.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:03:10 #31
189978 controlaltdelete
pi_115589510
Nou ik heb op mijn werk ook best wat vrouwen om me heen maar merk niets van bitchen om het zo maar eens te zeggen. Bij mijn vorige werkgever had ik als vrouw een baas en ook hier was de sfeer goed. Maar ja als jij het allemaal als onzin ziet mij best. Bovendien had ik al eerder aangegeven dat ik mijn vraagtekens had bij dit onderzoek.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:06:38 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115589621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou ik heb op mijn werk ook best wat vrouwen om me heen maar merk niets van bitchen om het zo maar eens te zeggen. Bij mijn vorige werkgever had ik als vrouw een baas en ook hier was de sfeer goed. Maar ja als jij het allemaal als onzin ziet mij best.
Ik hoor eigenlijk vaker het tegenovergestelde. Meerdere meisjes uit de theaterwereld, ticketing wereld, bij marketing bedrijfjes.

Ik vroeg er niet eens om hoe het nou was. Ze beginnen er dan zelf over :')

quote:
Bovendien had ik al eerder aangegeven dat ik mijn vraagtekens had bij dit onderzoek.
Dat zag ik, alleen zag ik je vervolgens ook dingen zeggen waar ik het oneens mee was dus daar reageer ik op :)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:12:39 #33
189978 controlaltdelete
pi_115589811
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik hoor eigenlijk vaker het tegenovergestelde. Meerdere meisjes uit de theaterwereld, ticketing wereld, bij marketing bedrijfjes.

Ik vroeg er niet eens om hoe het nou was. Ze beginnen er dan zelf over :')

[..]

Dat zag ik, alleen zag ik je vervolgens ook dingen zeggen waar ik het oneens mee was dus daar reageer ik op :)
Ik was aan het brainstormen waarom de wereld minder oorlogszuchtig zou kunnen zijn als deze alleen uit vrouwen zou bestaan. Denk toch dat er een kern van waarheid in zit. Vrouwen zijn vaak bitchy op jongere leeftijd. Gros van de vrouwen die een hoge positie bezitten zijn al wat ouder dus dan is dit al grotendeels verdwenen. Verder even goede vrienden als iemand anders hier een andere mening over heeft.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:25:10 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115590212
Jij hebt een andere mening ik heb een andere mening. Allebei verdedigen wij die mening. Vanwaar deze behoefte om te doen alsof ik daarin agressief ben of iets? Gebruik ik niet genoeg smileys in in posts?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:16:07 #35
189978 controlaltdelete
pi_115594116
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:25 schreef SpecialK het volgende:
Jij hebt een andere mening ik heb een andere mening. Allebei verdedigen wij die mening. Vanwaar deze behoefte om te doen alsof ik daarin agressief ben of iets? Gebruik ik niet genoeg smileys in in posts?
Ik heb geen idee hoe jij eraan komt dat ik je agressief zou vinden in je posts.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:17:10 #36
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_115594179
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe jij eraan komt dat ik je agressief zou vinden in je posts.
Dan heb ik

quote:
Verder even goede vrienden als iemand anders hier een andere mening over heeft.
Verkeerd gelezen. Excuus.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:03:17 #37
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115596152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou ik heb op mijn werk ook best wat vrouwen om me heen maar merk niets van bitchen om het zo maar eens te zeggen. Bij mijn vorige werkgever had ik als vrouw een baas en ook hier was de sfeer goed. Maar ja als jij het allemaal als onzin ziet mij best. Bovendien had ik al eerder aangegeven dat ik mijn vraagtekens had bij dit onderzoek.
Ik denk dat het heel moeilijk is om hier een uitspraak over te doen. Ik denk dat het inderdaad klopt dat vrouwen door hun empathie kunnen bijdragen aan de werksfeer, maar ik denk wel dat in een wereld met alleen vrouwen er ook een hoop ellende zou ontstaan, alleen dan niet fysiek. Ik denk niet dat er een hoop oorlogen zouden ontstaan, maar ik denk wel dat ontzettend veel vrouwen gepest zouden worden, omdat ik dus ook bijvoorbeeld van een vriendin van mij hoor hoe gemeen meisjes onderling tegen elkaar kunnen zijn. Het is ronduit naïef om te veronderstellen dat er niet ook veel ellende zou zijn met alleen maar vrouwen, als je weet hoe die tegenover elkaar vaak doen. Het is natuurlijk een andere vraag of dit zou uitlopen op oorlogen als vrouwen hiertoe de mogelijkheden krijgen, daar kan ik niks over zeggen, daarvoor zou een experiment nodig zijn om te kijken of vrouwen ook fysiek geweld gaan toepassen als ze hiertoe de mogelijkheid krijgen in machtsposities. (Net zoals dat experiment waarin gevangenen en bewakers bij elkaar gezet werden en dit helemaal uit de hand liep.)
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:15:44 #38
189978 controlaltdelete
pi_115599232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel moeilijk is om hier een uitspraak over te doen. Ik denk dat het inderdaad klopt dat vrouwen door hun empathie kunnen bijdragen aan de werksfeer, maar ik denk wel dat in een wereld met alleen vrouwen er ook een hoop ellende zou ontstaan, alleen dan niet fysiek. Ik denk niet dat er een hoop oorlogen zouden ontstaan, maar ik denk wel dat ontzettend veel vrouwen gepest zouden worden, omdat ik dus ook bijvoorbeeld van een vriendin van mij hoor hoe gemeen meisjes onderling tegen elkaar kunnen zijn. Het is ronduit naïef om te veronderstellen dat er niet ook veel ellende zou zijn met alleen maar vrouwen, als je weet hoe die tegenover elkaar vaak doen. Het is natuurlijk een andere vraag of dit zou uitlopen op oorlogen als vrouwen hiertoe de mogelijkheden krijgen, daar kan ik niks over zeggen, daarvoor zou een experiment nodig zijn om te kijken of vrouwen ook fysiek geweld gaan toepassen als ze hiertoe de mogelijkheid krijgen in machtsposities. (Net zoals dat experiment waarin gevangenen en bewakers bij elkaar gezet werden en dit helemaal uit de hand liep.)
Naja dat gemeen zijn naar andere vrouwen wordt gedaan vanwege de aandacht die een mooie vrouw zou kunnen krijgen van andere mannen. Als er een wereld zou zijn met alleen maar vrouwen zou deze competitie al een stuk minder aanwezig zijn. Maar ja dit is een utopie natuurlijk.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:17:29 #39
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115599292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Naja dat gemeen zijn naar andere vrouwen wordt gedaan vanwege de aandacht die een mooie vrouw zou kunnen krijgen van andere mannen. Als er een wereld zou zijn met alleen maar vrouwen zou deze competitie al een stuk minder aanwezig zijn. Maar ja dit is een utopie natuurlijk.
Ik weet dus niet of dit bij vrouwen ingebakken is in hun biologische aard. Als dat namelijk zo is vraag ik me af of dat er veel aan zou veranderen, als zoiets al in de genen vastligt. Ik vind dat altijd wel het vreemde trouwens, dat je aan de ene kant ontzettend lieve vrouwen hebt en aan de andere kant van die vrouwen die heel lief overkomen, maar je de hele tijd zitten te belazeren en achter je rug om de naarste dingen zeggen. Dat heb je bij mannen ook, ik heb alleen het idee dat het bij vrouwen soms nog wat extremer is, ook van wat ik van een vriendin hoor soms, echt van die snauwopmerkingen enzo soms, terwijl ze net doen als ze je vriendin zijn.
pi_115599539
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 07:29 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Als ze zo bij mij in de tuin had gestaan was de tweede misstap er een van mij geweest 8-)
_O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_115599570
Met wie moet ik me dan voortplanten? :'(
dus
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:28:57 #42
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_115599757
Achter elke succesvolle man stond een krachtige vrouw, toch?

Dus dan zijn vrouwen net zo schuldig.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:32:35 #43
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115599925
quote:

[ afbeelding ]
Beetje jammer die foto, voordat ze van die vrucht zou eten had ze geen kennis van het concept schaamte en dan toch die arm ervoor :N
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:39:40 #44
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115600265
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Baszh het volgende:

[..]

Beetje jammer die foto, voordat ze van die vrucht zou eten had ze geen kennis van het concept schaamte en dan toch die arm ervoor :N
Daar dacht ik ook al aan. :')
pi_115632900
quote:

[ afbeelding ]
Omdat ze verleid werd door de duivel en dat is een man:P:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_115648623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 08:49 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou hier erger ik mij dus ook blauw aan, die programma's van 'Help, mijn man blablabla' het spijt me wel maar hebben die vrouwen geen handen?
Ik heb zat klusjes in gedaan in huis omdat mijn man het te druk had en zo moeilijk is het niet om gereedschap te hanteren.

En zowel man als vrouw hebben hun kwaliteiten maar ook mindere kanten, dus om nou lekker met een vingertje te gaan wijzen wie zijn schuld wat is.
Met jou kan ik praten! ^O^
pi_115669450
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:47 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Omdat ze verleid werd door de duivel en dat is een man:P:)
Het was een slang die als vertegenwoordiger van de duivel fungeerde, het geslacht staat overigens nergens vermeld. Tevens is er nooit met zekerheid vastgesteld wat bij zowel de duivel en god het geslacht is. Bij fictionele figuren kan het alle kanten op.
pi_115670963
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 03:01 schreef peedjeeh het volgende:

[..]

Het was een slang die als vertegenwoordiger van de duivel fungeerde, het geslacht staat overigens nergens vermeld. Tevens is er nooit met zekerheid vastgesteld wat bij zowel de duivel en god het geslacht is. Bij fictionele figuren kan het alle kanten op.
Het is in het algemeen bekend, dat zowel God als de duivel man zijn, het staat immers in de bijbel dus dat gaat niet op mannen zijn slecht punt:)......<sarcasme modus on>:):)
pi_115675550
Ik denk dat de meeste ellende op de wereld de schuld is van religie.

Bovenstaande is ongeveer net zo kortzichtig ;)
pi_115685035
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef swoopie het volgende:
Ik denk dat de meeste ellende op de wereld de schuld is van religie.

Bovenstaande is ongeveer net zo kortzichtig ;)
Dat is het dus ook, religie op zich niets mis mee maar bid tot je god voor je zelf, en ga niet iemand anders vertellen hoe en wat:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')