Best wel een mooie film, wel de moeite waard (wel wat over sentimenteel gemaakt natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef JayHovah het volgende:
Iemand al eens Hachiko gezien? Ik zit zo in dubio of ik em nou wel of niet ga kijken binnenkort. Ene kant zegt dat het helemaal niets is, die sentimentele sjit, maar andere andere kant zijn de reviews goed en zal het me best kunnen raken...
The King of Kongquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef picodealion het volgende:
Qua docu's zijn Capturing the Friedmans en The King of Kong aanraders Robby.
Heb deze ong. een maand geleden gezien, heb er ook een korte recensie over geschreven in het filmtopic.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef JayHovah het volgende:
Iemand al eens Hachiko gezien? Ik zit zo in dubio of ik em nou wel of niet ga kijken binnenkort. Ene kant zegt dat het helemaal niets is, die sentimentele sjit, maar andere andere kant zijn de reviews goed en zal het me best kunnen raken...
Thanks, die heb ik nog niet gezien... titels zeggen mij wel wat. Zelf vind ik Dear Zachary een toffe docu, ken je die?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef picodealion het volgende:
Qua docu's zijn Capturing the Friedmans en The King of Kong aanraders Robby.
Nanook is geweldig Gilquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Gillingham het volgende:
Nog wat goede docu's:
The Thin Blue Line
Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse
Grizzly Man
Les Glaneurs et la Glaneuse
The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara
War Photographer
Nanook of the North
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grizzly Man is ook indrukwekkend, net als War Photographer. Voor de rest is Hearts of Darkness ook intrigerend om te zien ja. Die anderen niet gezien.
Ja ik twijfel ook zwaar....is nou 99% nep en gespeeld of is het maar 98%?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Operation repo is af en toe best grappig... maar ik vraag me af wat er wel en niet waar van is...
heheh... nee even serieus. Het beroep bestaat, maar is dit gewoon echt helemaal nep? of zitten er ook echte terugvorderingen tussen? Ik vraag het me gewoon afquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook zwaar....is nou 99% nep en gespeeld of is het maar 98%?
quote:Re-enactment and authenticity
Operation Repo consists of what are purported to be actual stories of repossession incidents; however, the show depicts scripted and dramatized re-enactments in which the cast "recreates" incidents using actors and staged action footage.[6][7] There is a disclaimer at the beginning of the show which says: "The stories that are portrayed in this program are based on real events. The names of the characters were changed in order to protect their identities... and some honor".
Ach, af en toe geloof ik gewoon dat alles op tv en internet echt isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef JayHovah het volgende:
Het verbaasd me dat die gasten soms niet op de grond rollen en gaan janken... Nee, Operation Repo is geen programma voor mij.
Heb je een lijst, dan kiezen wij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, af en toe geloof ik gewoon dat alles op tv en internet echt is![]()
Wat zal ik vanavond eens gaan doen, filmpje kijken? en zoja welke? moeilijke keuzes allemaal
Te lange lijst... en DH2 of Rambo2 hoeven voor mij niet... komt wel goed en anders de hele avond fifaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je een lijst, dan kiezen wij.
Oja, Die Hard 2 en Rambo First Blood 2 zijn vanavond op TV.
Omdat ik graag moeilijk doequote:
Of gewoon 2 keer op print screen klikken en in paint plakkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik graag moeilijk doe. Maar om de hele lijst uit altbinz hierneer te gaan zetten dat schiet niet op
das meer dan 2 A4'tjes...
Het duurde iets langer dan 2 keer klikken... en dit is het compactst dat ik het heb kunnen maken...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Of gewoon 2 keer op print screen klikken en in paint plakken
vraag me ook af waarom die het zo klein opgeslagen heeft...quote:
Gewoon printscreens maken en in paint aan elkaar plakken. Gewoon fullsize uploaden daarna?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Iemand een idee hoe ik hem in gewoon formaat hier kan krijgen?
printscreens word beetje onhandig, dan krijg je 20 printscreens ofzo. Dus heb ik alle titels via printscreens aan elkaar geplakt. En dat heb ik als een volledige jpg geupload en die verkleint hij dus nou naar wat je net zag...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gewoon printscreens maken en in paint aan elkaar plakken. Gewoon fullsize uploaden daarna?
Hmm misschien mag je van photobucket niet zulke grote plaatjes uploaden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
printscreens word beetje onhandig, dan krijg je 20 printscreens ofzo. Dus heb ik alle titels via printscreens aan elkaar geplakt. En dat heb ik als een volledige jpg geupload en die verkleint hij dus nou naar wat je net zag...
Niet mijn fout, photobucket wil het niet in het normale formaat weergeven... aha... gratis accounts kunnen het blijkbaar niet... fijntjes..quote:
Maar hoe lang is die lijst wel niet in pixels dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet mijn fout, photobucket wil het niet in het normale formaat weergeven... aha... gratis accounts kunnen het blijkbaar niet... fijntjes..
Afmetingen: 3124 * 1808quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar hoe lang is die lijst wel niet in pixels dan?meer dan 10.000 pixels ofzo?
Alles mag zo ongeveer wel... denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Uit welk genre meoten we voor je kiezen?
Ga met Maya aan de slagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alles mag zo ongeveer wel... denk ik
Hahah er staan wel meer non film dingen tussenquote:
Daar zit wat in, en aktie is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
the raid valt hier over het algemeen wel erg in de smaak
Nee, een 3d programmaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
zit je die jongen nou een film met een 2.9 imdb rating aan te raden?
Ik heb the raid aangezet en dan komt daarna something wild wel een keer, wat is dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
something wild is ook wel erg leuk om een keer gezien te hebben
Voor een groot deel luchtig, erg speels, veel muziek, creepy Liotta en kijkt gewoon erg fijn wegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb the raid aangezet en dan komt daarna something wild wel een keer, wat is dat?
het plot op IMDb klinkt leuk(maar anders had ik em ook niet in altbinz gezet...)
Misschien voor vanavond nog, maar ik denk morgen... nu staat The raid aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Voor een groot deel luchtig, erg speels, veel muziek, creepy Liotta en kijkt gewoon erg fijn weg
Thanx, de eerste 20 minute zijn alquote:
volgens mij was dat al gebeurd...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, de eerste 20 minute zijn al. Het zal wel niet lang duren voordat er een amerikaanse remake aangekondigd word...
O echt... wel jammer...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
volgens mij was dat al gebeurd...
Ach, neem een voorbeeld aan de moffen... alles is nasynchroniseerbaar...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze daar ondertitels moeten lezen![]()
Ben je een film aan het kijken én aan het fokken? Ik zou dat niet kunnen, dan verpest je toch de hele flow waar je in moet zitten als je naar een film kijkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, de eerste 20 minute zijn al. Het zal wel niet lang duren voordat er een amerikaanse remake aangekondigd word...
Ja, en valt wel mee. Volgens mij is dit een film waarbij je niet veel hoeft op te letten om de film te kunnen blijven volgen. Dan d'r bij kan ik redelijk goed blind typen en kan ik dus me hoofd naar de tv houden als ik aan het typen benquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben je een film aan het kijken én aan het fokken? Ik zou dat niet kunnen, dan verpest je toch de hele flow waar je in moet zitten als je naar een film kijkt?
De remake heet:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke film
Gewoon vloeistofwerende spray erop@SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
hahah surequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef Baszh het volgende:
[..]
Gewoon vloeistofwerende spray erop@
Ik sta niet bepaald te boek als fan van het createive team achter tcitwquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij staat toch meer bekend als horror-fanaat dan ik en zelfs ik was bijna overtuigd.
Nightbreed onder een van de klassiekers scharen helpt niet. Dat was buiten Cronenberg, complete rommel voor 3/4e van de filmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Denk aan een cocktail van Evil Dead, Clive Barker's Nightbreed en nog een hele zooi andere jaren 80/90 horror klassiekers en je zit goed met CITW. Net gezien en ik ben zwaar onder de indruk.
Ik rekende erop dat iemand wel het pseudoniem wistquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef picodealion het volgende:
Het is dat ik wist dat Bachman een pseudoniem van Stephen King is. Boek en film beide nooit aan toegekomen.
ah je bent geen horrorfan merk ik, althans niet van de betere b-film..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nightbreed onder een van de klassiekers scharen helpt niet. Dat was buiten Cronenberg, complete rommel voor 3/4e van de film
Sam kijkt amper horrorfilms. Heb ook nooit een horrortrivia van zijn hand gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
ah je bent geen horrorfan merk ik, althans niet van de betere b-film..
Zelfs van de c-films verwacht ik dat ze iets goed doen voor ten minste 3/4e van de filmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
ah je bent geen horrorfan merk ik, althans niet van de betere b-film..
Laatste keer dat ik iets minder bekends uit de horror scene durfde te vragen, lag het topic 2 dagen stil ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sam kijkt amper horrorfilms. Heb ook nooit een horrortrivia van zijn hand gezien.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:16 schreef picodealion het volgende:
Dan zou het trouwens twelve zijn, Basszszzhh
Een jaartje nieuwer, dan zijn ze dus een jaartje ouder gewordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:16 schreef picodealion het volgende:
Dan zou het trouwens twelve zijn, Basszszzhh
Ik zal het je in november laten weten als ik bijgekomen ben van mijn jaarlijkse horrormaandquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:16 schreef dekatophetspek het volgende:
In dat geval moet je absoluut niet The Cabin In The Woods gaan zien, want dan weet je in elk geval niet wat je mist. Ik ben een groot horror/slasher fan en ik heb echt enorm genoten van deze film. Mocht je jezelf ooit toch overhalen om de film te gaan zien dan ben ik er nu al van overtuigd dat je de connectie met Barker zal zien. Maar er zitten ook nog veel klassiekere elementen in de film verwerkt maar daar wil ik me niet teveel over uitlaten nog...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]![]()
Baszh.... je imago loopt een deukje op.
Sands slaapt man. Laat die jongen eens lekker uitrusten, hij moeten weer fris op en naar de fabriek om in z'n eentje al die jampotdeksels dicht te schroeven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Baszh het volgende:
Hey Sands moet de 2e ronde niet eens dicht
Diertjes uit je geboorteland?quote:
Dit weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Baszh het volgende:
Hey Sands moet de 2e ronde niet eens dicht
Te druk om te slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands slaapt man. Laat die jongen eens lekker uitrusten, hij moeten weer fris op en naar de fabriek om in z'n eentje al die jampotdeksels dicht te schroeven.
Nee gast, leer je ecologie en geografie, dat is meer Oost- en Zuid-Afrikaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Diertjes uit je geboorteland?
[..]
Dit weekend
Geen zin inquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee gast, leer je ecologie en geografie, dat is meer Oost- en Zuid-Afrika
Jup 2/5 big fivequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee gast, leer je ecologie en geografie, dat is meer Oost- en Zuid-Afrika
Nope, ik heb ze allemaal gezien en heb het bewijs op foto's. In een rondreis van 2 1/2 week zonder 24/7 safari, beat that.quote:
Nee ook al nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef Baszh het volgende:
Maar je weet vast wel waar pikachu allemaal voorkomt
Nee ik ben daar klein 'gebracht' en ook weer weggegaan, maarja later wel alle 5 gezien, maand in Kenia / Tanzania, ook maar 4 dagen safari.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nope, ik heb ze allemaal gezien en heb het bewijs op foto's. In een rondreis van 2 1/2 week zonder 24/7 safari, beat that.
Oja, jij bent er door grootgebracht.. sorry.
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Ligt iedereen in het zonnetje? Tis zo stil hier...
je bent niet alleen in deze moeilijke tijden. Alleen speel ik niet mee, vind telefoon fmt'en niet handigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |