quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]![]()
Baszh.... je imago loopt een deukje op.
Sands slaapt man. Laat die jongen eens lekker uitrusten, hij moeten weer fris op en naar de fabriek om in z'n eentje al die jampotdeksels dicht te schroeven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Baszh het volgende:
Hey Sands moet de 2e ronde niet eens dicht
Diertjes uit je geboorteland?quote:
Dit weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Baszh het volgende:
Hey Sands moet de 2e ronde niet eens dicht
Te druk om te slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands slaapt man. Laat die jongen eens lekker uitrusten, hij moeten weer fris op en naar de fabriek om in z'n eentje al die jampotdeksels dicht te schroeven.
Nee gast, leer je ecologie en geografie, dat is meer Oost- en Zuid-Afrikaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Diertjes uit je geboorteland?
[..]
Dit weekend
Geen zin inquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee gast, leer je ecologie en geografie, dat is meer Oost- en Zuid-Afrika
Jup 2/5 big fivequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee gast, leer je ecologie en geografie, dat is meer Oost- en Zuid-Afrika
Nope, ik heb ze allemaal gezien en heb het bewijs op foto's. In een rondreis van 2 1/2 week zonder 24/7 safari, beat that.quote:
Nee ook al nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef Baszh het volgende:
Maar je weet vast wel waar pikachu allemaal voorkomt
Nee ik ben daar klein 'gebracht' en ook weer weggegaan, maarja later wel alle 5 gezien, maand in Kenia / Tanzania, ook maar 4 dagen safari.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nope, ik heb ze allemaal gezien en heb het bewijs op foto's. In een rondreis van 2 1/2 week zonder 24/7 safari, beat that.
Oja, jij bent er door grootgebracht.. sorry.
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Ligt iedereen in het zonnetje? Tis zo stil hier...
je bent niet alleen in deze moeilijke tijden. Alleen speel ik niet mee, vind telefoon fmt'en niet handigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |