Ik kijk normaal ook geen horrors hoor, maar je kan niet altijd dezelfde soort films kijken he, beetje afwisseling is goed voor een mensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kijk geen horror en ook geen horrorNee dat klopt niet helemaal... maar toch
ik sla het graag over
Er zijn nog zoveel andere genres buiten horror. Afwisseling genoeg toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik kijk normaal ook geen horrors hoor, maar je kan niet altijd dezelfde soort films kijken he, beetje afwisseling is goed voor een mens.
Vannacht gezien. Niet al te bijzonder neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:50 schreef JayHovah het volgende:
Wat is Cabin in the Woods een slechte film zegEn dan nog een 7.8 op IMDB krijgen ook...
heel, heeel af en toe...quote:
iedereen moet wel es in slaap vallen toch?quote:
Voonamelijk sportdocu's. ESPN heeft wel mooie series gemaaktquote:
Blijkbaar zijn die zombies gefacineerd door de topjes van die chicks, die moeten er altijd als eerste aan geloven. Standaard een half uurtje gillen en in hun blote rack rondrennen... En bij de standaard college-sport-hunks wordt hun kop opgevreten (maar die hoeven van mij ook niet van hun kleren gestript worden).quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:34 schreef Waaghals het volgende:
ik kijk graag slechte horror, altijd lekker wijven in die films
Gezellig... maar als je toch tijd hebt om hier te posten... doe dan ook meteen even iets aan je vraag...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet echt een fabriek...ik ben de enige werknemer hier
Ik weet niet wat ik ermee moet, eigenlijk alle hints wel gegeven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gezellig... maar als je toch tijd hebt om hier te posten... doe dan ook meteen even iets aan je vraag...
Open laten staan tot er een oplossing komt lijkt me geen oplossing...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ermee moet, eigenlijk alle hints wel gegeven.
Aangezien ik zo'n beetje alle vragen die Sands stelt toch niet weet kan ik hier niet meer dan mee eens zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Open laten staan tot er een oplossing komt lijkt me geen oplossing...
Als kat er is wil ik hem wel de punten geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Open laten staan tot er een oplossing komt lijkt me geen oplossing...
Ik vond t echt wel een mooie film..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef JayHovah het volgende:
Iemand al eens Hachiko gezien? Ik zit zo in dubio of ik em nou wel of niet ga kijken binnenkort. Ene kant zegt dat het helemaal niets is, die sentimentele sjit, maar andere andere kant zijn de reviews goed en zal het me best kunnen raken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Een creatief plaatje is niet zo moeilijk met die titel, het heeft alleen weinig te maken met filmkennisquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Als kat er is wil ik hem wel de punten geven.
Ik ben nu niet echt in staat om iets met plaatjes te doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Een creatief plaatje is niet zo moeilijk met die titel, het heeft alleen weinig te maken met filmkennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |