Gewoon printscreens maken en in paint aan elkaar plakken. Gewoon fullsize uploaden daarna?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Iemand een idee hoe ik hem in gewoon formaat hier kan krijgen?
printscreens word beetje onhandig, dan krijg je 20 printscreens ofzo. Dus heb ik alle titels via printscreens aan elkaar geplakt. En dat heb ik als een volledige jpg geupload en die verkleint hij dus nou naar wat je net zag...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gewoon printscreens maken en in paint aan elkaar plakken. Gewoon fullsize uploaden daarna?
Hmm misschien mag je van photobucket niet zulke grote plaatjes uploaden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
printscreens word beetje onhandig, dan krijg je 20 printscreens ofzo. Dus heb ik alle titels via printscreens aan elkaar geplakt. En dat heb ik als een volledige jpg geupload en die verkleint hij dus nou naar wat je net zag...
Niet mijn fout, photobucket wil het niet in het normale formaat weergeven... aha... gratis accounts kunnen het blijkbaar niet... fijntjes..quote:
Maar hoe lang is die lijst wel niet in pixels dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet mijn fout, photobucket wil het niet in het normale formaat weergeven... aha... gratis accounts kunnen het blijkbaar niet... fijntjes..
Afmetingen: 3124 * 1808quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar hoe lang is die lijst wel niet in pixels dan?meer dan 10.000 pixels ofzo?
Alles mag zo ongeveer wel... denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Uit welk genre meoten we voor je kiezen?
Ga met Maya aan de slagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alles mag zo ongeveer wel... denk ik
Hahah er staan wel meer non film dingen tussenquote:
Daar zit wat in, en aktie is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
the raid valt hier over het algemeen wel erg in de smaak
Nee, een 3d programmaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
zit je die jongen nou een film met een 2.9 imdb rating aan te raden?
Ik heb the raid aangezet en dan komt daarna something wild wel een keer, wat is dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
something wild is ook wel erg leuk om een keer gezien te hebben
Voor een groot deel luchtig, erg speels, veel muziek, creepy Liotta en kijkt gewoon erg fijn wegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb the raid aangezet en dan komt daarna something wild wel een keer, wat is dat?
het plot op IMDb klinkt leuk(maar anders had ik em ook niet in altbinz gezet...)
Misschien voor vanavond nog, maar ik denk morgen... nu staat The raid aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Voor een groot deel luchtig, erg speels, veel muziek, creepy Liotta en kijkt gewoon erg fijn weg
Thanx, de eerste 20 minute zijn alquote:
volgens mij was dat al gebeurd...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, de eerste 20 minute zijn al. Het zal wel niet lang duren voordat er een amerikaanse remake aangekondigd word...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |