Spinvis heb ik dit jaar al gezien, dus het wordt Alt-J.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ik heb geen hoed/cap/pet en geen zonnebril, ha ben ik eventjes speciaal daar.
Iemand met hetzelfe probleem van spinvis-fresku-alt-j?
Nee, dat zeker nietquote:
Jup.. Denk toch dat het Fresku wordt aangezien z´n nieuwe album ook weer erg fijn was..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Cowwithmilk het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Jup.. Denk toch dat het Fresku wordt aangezien z´n nieuwe album ook weer erg fijn was..
ik wil t alledrie niet zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ja geweldige trackquote:
Neeeeeequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:17 schreef TWP het volgende:
Kies nou maar voor Alt-J. Ga je geen spijt van krijgen.
Ja hallo, daar gaat natuurlijk niemand heen.quote:
NbtD333"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja hallo, daar gaat natuurlijk niemand heen.
Zaterdagmiddag, 16:00u!
Doen ze daar verder nog wat mee of is het alleen aanmoedigen om met meer mensen per auto in de file te staan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:29 schreef WeezerButler het volgende:
uit de LL nieuwsbrief ;
Ride Here > In de ideale, groene wereld komen jullie allemaal per fiets of trein naar Lowlands, maar tot het zo ver is helpen we je graag om groener auto te rijden: carpoolen dus! Carpoolcentrale Ride Here combineert lege autostoelen met Lowlanders zonder lift. Gerieflijk, groen en gezellig!
Ben te cool voor een watergevechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja hallo, daar gaat natuurlijk niemand heen.
Zaterdagmiddag, 16:00u!
OK, ga jij maar lekker koel zijn in die hangar bij 29 gradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ben te cool voor een watergevecht
Snel weer weg uit dat zielloze oordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef -Dries- het volgende:
Zijn hier ook mensen die uitstappen bij Lelystad Centrum? Wat zijn de ervaringen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:08 schreef WeezerButler het volgende:
Ben een beetje hyper en rusteloos aan't worden
ik ook, vriend en ik gaan zo nog ff wat laatste spulletjes kopen ( eten, iets voor t watergevecht :p etc) alleen ligt hij nog te slapen en huppel ik als een nerveuze kleuter door het huisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:08 schreef WeezerButler het volgende:
Ben een beetje hyper en rusteloos aan't worden
Hey!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Snel weer weg uit dat zielloze oord
Alsof er in Lelystad een plek is waar het wel gezellig is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hey!![]()
Oh wacht, het centrum is inderdaad verschrikkelijk...
Nou, bij mij thuis is het soms best wel gezellig...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Alsof er in Lelystad een plek is waar het wel gezellig is?
quote:Festivals bereiden zich voor op hitte en noodweer
IN BAD OP LOWLANDS 2011ANP
Twee grote festivals dit weekend: Lowlands in Biddinghuizen en Pukkelpop bij onze zuiderburen. Beide festivals bereiden zich voor op een warm weekend, waar, zeker bij Pukkelpop, ook nog wel een stevige onweersbui verwacht wordt. Lowlands en Pukkelpop zijn op zowel hitte als noodweer berekend, zeggen de organisaties.
Belgisch persbureau Belga meldt dat dat de organisatie van Pukkelpop een aantal maatregelen neemt voor de voorspelde tropische hitte. Er zijn onder meer 4000 zakjes drinkwater beschikbaar bij de ingang. "Aan alle toiletblokken zijn ook voldoende waterkraantjes", meldt de organisatie.
Sponzen uitdelen
Bij Lowlands is het dit jaar toegestaan om flesjes water mee het festivalterrein op te nemen. "Normaal mag dat niet, maar nu kunnen bezoekers hun flesjes vullen bij de toiletten, waar we ook extra kranen hebben geplaatst", vertelt persvoorlichter Bente Bollmann.
"Als het echt heel warm is dan gaan we natte sponzen uitdelen in de tenten", vervolgt Bollmann. "Voor de rest staan er airco's in een aantal tenten, maar dat is niet nieuw. We worden niet overvallen door dit weer. Eigenlijk worden de plannen, die er al lang liggen in geval van mooi weer, gewoon uitgevoerd".
Noodweer
Ook op slecht weer is de organisatie van Pukkelpop voorbereid. Vorig jaar vielen er vijf doden door noodweer. Zo'n scenario wil de organisatie dit jaar uiteraard voorkomen. "We zijn voorbereid op onweer. Bij felle wind of onweer worden zaken die veel wind kunnen vangen, zoals zeilen, naar beneden gehaald", zegt de organisatie.
Extra maatregelen in geval van noodweer zijn niet echt nodig voor Lowlands: aan de leveranciers worden altijd al hoge eigen gesteld, zegt Bollmann. Beide festivals zeggen constant in contact te staan met professionele weerdiensten die hen van informatie voorzien.
Geruchten
Zowel Pukkelpop als Lowlands besteedt veel aandacht aan communicatie met de bezoeker. Pukkelpop heeft een app, een site, lichtkranten en een radiozender waarop informatie en waarschuwingen op kunnen verschijnen als dat nodig is.
Op Lowlands hameren ze ook op communicatie: "Wij hebben een app, een site, grote schermen op het terrein waar we berichten op kunnen plaatsen en zijn op Twitter actief. Op de campings zijn geluidssystemen aangelegd. Je kunt ervan uitgaan dat, mochten wij een boodschap willen overbrengen, je er niet onderuit kan en dat je van alle kanten wordt bestookt." Belangrijk, vindt hij: "Zeker op Twitter kunnen heel snel de wildste geruchten ontstaan. Als je een eenduidige boodschap heel snel op verschillende kanalen kunt verspreiden, dan voorkom je dat."
Wanneer
Pukkelpop begint morgen en duurt tot en met zaterdag. Lowlands begint een dag later en gaat door tot zondagavond.
twitter:KarindeZwaan twitterde op woensdag 15-08-2012 om 12:58:58#LL12 manicure
http://t.co/FgvlYWsk reageer retweet
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:01 schreef friekin_ het volgende:
twitter:KarindeZwaan twitterde op woensdag 15-08-2012 om 12:58:58#LL12 manicure
http://t.co/FgvlYWsk reageer retweet
Ik zit hier als een kind te stuiteren, heb er zin in!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:05 schreef WeezerButler het volgende:
Hou-m-natbriljante actuele naam
Zullen ook veel kaarten tussen zitten waar men winst op had willen maken. Mooi vind ik dat, de oplichters de lul, en een rustiger Lowlandsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:07 schreef Murmeli het volgende:
echt megaveel kaartjes op marktplaats!
Ook veel mensen die uberhaupt niet wisten of ze konden gaan maar toch kaartjes gekocht hebben omdat het zo snel zou uitverkopen. Heb ze hier op fok al voor 100 euro zien gaan... bizarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen ook veel kaarten tussen zitten waar men winst op had willen maken. Mooi vind ik dat, de oplichters de lul, en een rustiger Lowlands
Haha precies, zo kut als je daar elk jaar weer doorheen moet rijden in die pendelbus op maandag..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Snel weer weg uit dat zielloze oord
Misschien bedoelt hij inclusief medewerkers? Naar mijn weten waren er weer 55.000 kaarten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef julian6 het volgende:
E van Eerdenburg had het in dat filmpje trouwens steeds over 60.000 mensen op LL dit jaar. Betekent dat dat ze dit jaar 5000 mensen extra toelaten? Hoop het niet, vind het al druk genoeg.
Dit dus. Bente gaf aan dat inclusief artiesten en medewerkers ze aan 60000 komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij inclusief medewerkers? Naar mijn weten waren er weer 55.000 kaarten.
En misschien volgend jaar wat meer rust bij de kaartverkoop zodat je een idee hebt welke bands je eigenlijk kan gaan zien voor je een kaartje moet kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen ook veel kaarten tussen zitten waar men winst op had willen maken. Mooi vind ik dat, de oplichters de lul, en een rustiger Lowlands
Inclusief personeel, vrijwilligers, artiesten, etc. etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef julian6 het volgende:
E van Eerdenburg had het in dat filmpje trouwens steeds over 60.000 mensen op LL dit jaar. Betekent dat dat ze dit jaar 5000 mensen extra toelaten? Hoop het niet, vind het al druk genoeg.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hehe ik zag 'm voorbij komen op Fistbook. Bedankt voor je tips trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:40 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere Aphex fan hehehe
Graag gedaan. Oh, dan kun je mij ook zo vinden op Fistbookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
hehe ik zag 'm voorbij komen op Fistbook. Bedankt voor je tips trouwens.
Ik ook, Donderdag schoenen en na 1 dagje lopen turnen ze automatisch om naar open sandalenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef vault_tec het volgende:
net iets handigs in mijn schoenen ontdekt... even foto's uploaden.
Ik wacht in spanning af xDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef vault_tec het volgende:
net iets handigs in mijn schoenen ontdekt... even foto's uploaden.
Je weet dat, als je gefouilleerd wordt door een stille ze soms ook vragen je schoenen uit te doen? Dan halen ze ook je zool eruit zoals bij mij is gebeurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:50 schreef vault_tec het volgende:
Hoort normaal een chip in van nike, die kan je linken met je ipod/iphone. Tijdens het hardlopen houd die bij hoe hard je gaat, hoeveel calorieën je verbrand, je afstand etc. Past precies genoeg drugs in als ik van camping naar muziek terrein gaZit onder het inlegzooltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werd toen ook gefouilleerd maar bij mij waren niet de zooltjes eruit gehaald. Bedankt voor de info thoughquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je weet dat, als je gefouilleerd wordt door een stille ze soms ook vragen je schoenen uit te doen? Dan halen ze ook je zool eruit zoals bij mij is gebeurt.
Verder is dit meer iets voor het drugstopic denk ik
Hoezo? Gaan toch pendelbussen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef -Dries- het volgende:
Dus ik begrijp hieruit dat uitstappen op Lelystad Centrum geen goed idee is?
Eerste jaarquote:
Heb je der een gewonnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Eerste jaarSindsdien geen jaar overgeslagen, al had ik dat dit jaar wel gedaan als ik geen kaartjes had gewonnen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:23 schreef Dikketroela het volgende:
Ik moet nu serieus waterdichte zakjes gaan kopen voor m'n iphone als ik mee wil doen aan het watergevecht...
Paar spetters op je telefoon kunnen geen kwaad hoor, mits je telefoon niet in een plas water valt gebeurt er weinig..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:23 schreef Dikketroela het volgende:
Ik moet nu serieus waterdichte zakjes gaan kopen voor m'n iphone als ik mee wil doen aan het watergevecht...
Noob die nog nooit een watergevecht heeft gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Paar spetters op je telefoon kunnen geen kwaad hoor, mits je telefoon niet in een plas water valt gebeurt er weinig..
Ik heb geen crappy iphone die niet tegen water kan bedoel je eerderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Noob die nog nooit een watergevecht heeft gedaan.
Ik wou net zeggen. Als er 3000 mensen mee doen met 20000 waterballonnen (vriendinv an me heeft er ook 200 gehaald) dan ben je zo zeiknat hoor. Dat risico loop ik liever niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef WeezerButler het volgende:
Dat watergevecht zal wel eens uit kunnen lopen in een massale illegale zwempartij in Lake Lowlands
Kan ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:28 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik heb geen crappy iphone die niet tegen water kan bedoel je eerder
Jawel, maar het is de vraag waar het minder druk isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoezo? Gaan toch pendelbussen?
Inderdaad terecht ook voor al die bedrijven die achterlijk veel kaartjes kopen en voor ¤250 weer verkopen. Hoop nu niet dat er nu veel beker raperts kaartjes gaan kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:33 schreef kciR het volgende:
[ afbeelding ]
Het is lekker rustig van het weekend
Wel kut voor alle mensen die onverwacht niet kunnen en hun kaartje niet kwijt kunnen, maar net goed voor alle mensen die winst willen maken!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.facebook.com/events/135514516590168/
![]()
Terecht dat ze al hun kaartjes niet kwijt raken wat mij betreft komen er 10.000 minder mensen op LL hierdoor en laten die doorverkopers het volgend jaar wel uit hun hoofd om zo grootschalig in te gaan kopenb in de hoop om winst te draaien. Dan had ik misschien in de voorverkoop wel een kaartje kunnen bemachtigen. Aan 2e hands handel weiger ik mee te doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:33 schreef kciR het volgende:
[ afbeelding ]
Het is lekker rustig van het weekend
Wel kut voor alle mensen die onverwacht niet kunnen en hun kaartje niet kwijt kunnen, maar net goed voor alle mensen die winst willen maken!
Dat moet ruim te verbeteren zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
The record for the largest water pistol fight is 2,671 participants for an event organised by the Coordinadora de Peñas de Valladolid (Spain) in Valladolid, Spain, on 14 September 2007.
http://www.guinnessworldr(...)-water-pistol-fight/
Oh crap ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:56 schreef vault_tec het volgende:
denk dat iedereen dan een water pistool moet hebben en niet alleen water ballonnen
Helaas, hij staat inmiddels op 3.477quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Tourniquet het volgende:
The record for the largest water pistol fight is 2,671 participants for an event organised by the Coordinadora de Peñas de Valladolid (Spain) in Valladolid, Spain, on 14 September 2007.
http://www.guinnessworldr(...)-water-pistol-fight/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |