Met mij in de buurt hedde nie veel keus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo'n watergevecht klinkt heel verfrissend, maar je blijft je wel voor de kat-zn-kut insmeren, dus I think I''ll pass..
ja, heb ik wel, maar niet iedereen. En het plan was dat ik het niet naar het terrein mee hoeft te nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Waterbestendige zonnebrand? En je hoeft je maar één keer in te smeren na het gevecht. Aansteller.
Aim for the clothes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Met mij in de buurt hedde nie veel keus.
Oh ja, ik ben the whitest chick alive. Dus ik moet toch om het kwartier smeren. Mijn potje creme gaat mooi in mijn rugtas. Samen met mijn fototoestel zonder verwisselbare lens, maar waarvan de lens aanzienlijk beter is dan die van mijn spiegelreflex.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja, heb ik wel, maar niet iedereen. En het plan was dat ik het niet naar het terrein mee hoeft te nemen.
Nu nog herkenbaar zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:52 schreef willemwaus het volgende:
Awesome dat watergevecht! I'm in!
Ik ben die ene met die zonnebril!!quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik bedenk me net dat ik al bij mn vriend ben met ingepakte tas en dat ik serieus alleen maar witte shirtjes en hemdjes heb ingepaktgogo watergevecht
Dan blijf ik even op de achtergrond met mijn cameraquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik bedenk me net dat ik al bij mn vriend ben met ingepakte tas en dat ik serieus alleen maar witte shirtjes en hemdjes heb ingepaktgogo watergevecht
Vervelendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Gewoon net als je witte shirt... af/uit omdat het kanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ook zon ultiem wit/zwart hipsterhoedje... en het staat me ook niet
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Tourniquet het volgende:
Al 1350 aanmeldingen
https://www.facebook.com/events/513258992023242
Ik draag deze:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:01 schreef WeezerButler het volgende:
Ben niet zo van de headwear, maar ga denk ik toch een pet of hipsterhoedje dragen...
[ afbeelding ]
/popquizquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ik heb geen hoed/cap/pet en geen zonnebril, ha ben ik eventjes speciaal daar.
Iemand met hetzelfe probleem van spinvis-fresku-alt-j?
dan verbrand ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:04 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Gewoon net als je witte shirt... af/uit omdat het kan
Freskuquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ik heb geen hoed/cap/pet en geen zonnebril, ha ben ik eventjes speciaal daar.
Iemand met hetzelfe probleem van spinvis-fresku-alt-j?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |