Dank je wel, jonkie!quote:
quote:
Wrom?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik voel me jong, als Ireth nou Dirty Dancing had toegevoegd, dan hat ze een dreun gekregen.
Die van mij waren dus 3,5.. en die heb ik ná de openingsdans uitgegooid en ben de rest van de avond op mijn panty doorgegaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
kuttekut zit ik een heel verhaal te tikken is het topic dicht![]()
goed die matrixjassen zijn echt heel hot, ik wil er zoeen voor mn lief
en inlognaam, ik moet om jou lachen, droogkloot!
oh ja en ik wilde tegen ireth zeggen dat mijn hoogste hakken ook maar iets van 4cm zijn! en voor mn bruiloft heb ik schoenen met 2cm
Nu ben ik een droogkloot, maar in mn volgende leven kom ik terug als natte kut!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en inlognaam, ik moet om jou lachen, droogkloot!
in mijn kast:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dit is gewoon geil hoor qua kledingstijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier net zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een spijkerbroek is toch ook niet per definitie "kijk mij eens lekker casuel rondlopen" stijl?
Mijn innerlijke Ireth is meer de emo kant, en daar passen dit soort dingen heel erg bij...zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
ik neem mn slippers mee, of beter gezegd, ik laat mn zus mijn slippers meenemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die van mij waren dus 3,5.. en die heb ik ná de openingsdans uitgegooid en ben de rest van de avond op mijn panty doorgegaan
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
in mijn kast:Gaaf! Alleen staat dat bij mij weer totaal niet, mis ik net 2 hoognodige onderwerpen voor qua grootteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ah, dat dirty dancing zit ook in de Lambada. Ik weet zeker dat dat kleine bruine kereltje met een boner tegen dat jonge godinnetje aan het dansen is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik voel me jong, als Ireth nou Dirty Dancing had toegevoegd, dan hat ze een dreun gekregen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaaf! Alleen staat dat bij mij weer totaal niet, mis ik net 2 hoognodige onderwerpen voor qua grootte
Haha en opvullen met sokken is ook zo wat hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Mjah, kom dan eerder bij de kippenpoelier terecht.. kiloverpakkingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha en opvullen met sokken is ook zo wat heh
[..]
Gaaf! Alleen staat dat bij mij weer totaal niet, mis ik net 2 hoognodige onderwerpen voor qua grootte
zoveel heb ik ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
[..]
Laat die ruggen er maar uithangen dan. Mag best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Dat valt er tussen uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, kom dan eerder bij de kippenpoelier terecht.. kiloverpakking
Er valt niks te hangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Laat die ruggen er maar uithangen dan. Mag best.
Godver, mij nepfoto's van smurfin laten zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoveel heb ik ook niet hoor
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
in mijn kast:zoveel geld voor een stukkie rubberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hier net zo
tssssssssssssOp dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
Whoa da's lulligquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef Ireth het volgende:
Stond ooit bij de Hunkemuller te zoeken naar een push-upje... komt er zo'n kittig grietje, op van die instapmuiltjes-met-puntneus-op-hakjes naar me toe lopen of ze me kan helpen. Na mijn "Ik zoek een push-up beha!" bekeek ze me grondig, waarna ik te horen kreeg "Mevrouw, wat er niet is valt ook niet te pushen hoor!"
Onnodig om te zeggen dat ik even later vaste klant werd bij de Livera...
sorry, maar ik moest wel lachenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef Ireth het volgende:
Stond ooit bij de Hunkemuller te zoeken naar een push-upje... komt er zo'n kittig grietje, op van die instapmuiltjes-met-puntneus-op-hakjes naar me toe lopen of ze me kan helpen. Na mijn "Ik zoek een push-up beha!" bekeek ze me grondig, waarna ik te horen kreeg "Mevrouw, wat er niet is valt ook niet te pushen hoor!"
Onnodig om te zeggen dat ik even later vaste klant werd bij de Livera...
had ik zelf ook nooit gekocht hoor... maar ja.. soms krijgt dolfie wel eens watquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zoveel geld voor een stukkie rubber
tssssssssssss
De tekeningen van The Beast! Die het meisje verleid! Heb ik nog een tijdje 1 van als avatar gehadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:48 schreef dolfina-chica het volgende:
zo ben ik helemaal verliefd op het werk van Luis Royo
lolquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
had ik zelf ook nooit gekocht hoor... maar ja.. soms krijgt dolfie wel eens wat
das lang niet zo leuk als jij denkt hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu ben ik een droogkloot, maar in mn volgende leven kom ik terug als natte kut!
Hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Waarschijnlijk een zwaar bezweet lichaam... dat zo naar onder druptquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
had ik zelf ook nooit gekocht hoor... maar ja.. soms krijgt dolfie wel eens wat
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
En deze wil ik nog steeds heel erg groot als schilderij hebben...Die is wel heel sexy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Meid, wat een wereldnieuws!
Ik voelde net aan mn darmen dat ik morgen flink hard moet schijtenJe bent wel een beetje recalcitrant de laatste tijd hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmz, broodje shoarma is wel lekker. Moet ik alleen even deze MI kwijt zien te raken..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bij mij zit er nog een broodje shoarma halverwege.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
in mijn kast:Goddamn, dat is wel kinky hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hier net zo![]()
![]()
Wrom nie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
das lang niet zo leuk als jij denkt hoor
Leg mij dan maar eens uit wat eer sexy aan is?quote:
Eh, ben je blind ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leg mij dan maar eens uit wat eer sexy aan is?
Mijn bier is zelfs dood geslagen.
Yep! Alleen vind ik hem nergens groot genoeg om hem mooi te laten afdrukken en als ik hem officieel als schilderij wil bestellen kan ik aan de zuurstofquote:
tis niet iets wat wat je dagelijks aandoet...quote:
Ja dat zal wel reteduur zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep! Alleen vind ik hem nergens groot genoeg om hem mooi te laten afdrukken en als ik hem officieel als schilderij wil bestellen kan ik aan de zuurstof
Ik denk dat de impotentie toe heeft geslagen bij het ouwe fossiel Rucky.quote:
Ach, zo op z'n tijd is het wel amusantquote:
Rucky had nog niet op de spoiler geklikt waarschijnlijkquote:
Het heeft een behoorlijk erotisch sfeertje jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat de impotentie toe heeft geslagen bij het ouwe fossiel Rucky.
Ik vind die tekeningen wel erg gaaf en sexy.
Hey dolfi, i like!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje recalcitrant de laatste tijd hè?
[..]
Hmmz, broodje shoarma is wel lekker. Moet ik alleen even deze MI kwijt zien te raken..
[..]
Goddamn, dat is wel kinky hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |