Dank je wel, jonkie!quote:
quote:
Wrom?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik voel me jong, als Ireth nou Dirty Dancing had toegevoegd, dan hat ze een dreun gekregen.
Die van mij waren dus 3,5.. en die heb ik ná de openingsdans uitgegooid en ben de rest van de avond op mijn panty doorgegaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
kuttekut zit ik een heel verhaal te tikken is het topic dicht![]()
goed die matrixjassen zijn echt heel hot, ik wil er zoeen voor mn lief
en inlognaam, ik moet om jou lachen, droogkloot!
oh ja en ik wilde tegen ireth zeggen dat mijn hoogste hakken ook maar iets van 4cm zijn! en voor mn bruiloft heb ik schoenen met 2cm
Nu ben ik een droogkloot, maar in mn volgende leven kom ik terug als natte kut!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en inlognaam, ik moet om jou lachen, droogkloot!
in mijn kast:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dit is gewoon geil hoor qua kledingstijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier net zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een spijkerbroek is toch ook niet per definitie "kijk mij eens lekker casuel rondlopen" stijl?
Mijn innerlijke Ireth is meer de emo kant, en daar passen dit soort dingen heel erg bij...zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
ik neem mn slippers mee, of beter gezegd, ik laat mn zus mijn slippers meenemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die van mij waren dus 3,5.. en die heb ik ná de openingsdans uitgegooid en ben de rest van de avond op mijn panty doorgegaan
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
in mijn kast:Gaaf! Alleen staat dat bij mij weer totaal niet, mis ik net 2 hoognodige onderwerpen voor qua grootteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ah, dat dirty dancing zit ook in de Lambada. Ik weet zeker dat dat kleine bruine kereltje met een boner tegen dat jonge godinnetje aan het dansen is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik voel me jong, als Ireth nou Dirty Dancing had toegevoegd, dan hat ze een dreun gekregen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaaf! Alleen staat dat bij mij weer totaal niet, mis ik net 2 hoognodige onderwerpen voor qua grootte
Haha en opvullen met sokken is ook zo wat hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Mjah, kom dan eerder bij de kippenpoelier terecht.. kiloverpakkingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha en opvullen met sokken is ook zo wat heh
[..]
Gaaf! Alleen staat dat bij mij weer totaal niet, mis ik net 2 hoognodige onderwerpen voor qua grootte
zoveel heb ik ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
[..]
Laat die ruggen er maar uithangen dan. Mag best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Dat valt er tussen uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, kom dan eerder bij de kippenpoelier terecht.. kiloverpakking
Er valt niks te hangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Laat die ruggen er maar uithangen dan. Mag best.
Godver, mij nepfoto's van smurfin laten zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoveel heb ik ook niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |