O rly? Meer zekerheid/snelheid/service voor evenveel.quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Deze is ook nieuw, anders verkoop ik hem niet. 2e hands psn tegoed bestaat niet.
30,- gebodenquote:Op zondag 2 september 2012 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Overbodige 50 euro PSN kaart te koop voor 45.
Gewoon legit, ik heb nog zelf dik 80 euro op mijn account. PM indien interesse.
Ech chill. Ik heb net Uncharted 2 voor €2,95 gehaaldquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
Weer erg veel mooie aanbiedingen bij Dixons. Vandaag Modnation Racers opgehaald voor 3 euro, Heavy Rain voor 5 euro, en MGS HD Collection voor 15 euro.
Daarnaast ook nog wat games voor de 360, namelijk Black Ops Hardened Edition voor 7 euro, en CoD WoW voor 7 euro.
Mooi koopjes
Op de website staan er nog veel meer, en in welke filialen ze nog in voorraad zijn. O.a. Uncharted 2 voor 3 euro, en Arkham City voor 10 euro.
Nog een tip; alle Uncharted 2 DLC is gratis te downloaden in de storequote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ech chill. Ik heb net Uncharted 2 voor €2,95 gehaald
Dan heb je nog best mazzel gehad vandaag, want ik las op xboxworld.nl al wat klachten dat in veel winkels al vrijwel niks meer te vinden isquote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ech chill. Ik heb net Uncharted 2 voor €2,95 gehaald
Thnx! Gedownload! Niet dat ik ooit Uncharted MP speel maar toch.quote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nog een tip; alle Uncharted 2 DLC is gratis te downloaden in de store
Uncharted multiplayer is toch best leuk hoorquote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef CoExist het volgende:
[..]
Thnx! Gedownload! Niet dat ik ooit Uncharted MP speel maar toch.
Ben ff bij de Dixons in mijn woonplaats geweest. De website is namelijk offline. De meeste "ouwe" games waren al foetsie. Lagen in het magazijn klaar voor de webshop bestellingen.
Toch nog Heavy Rain op de kop getikt voor €5,- doet het altijd goed als verjaardag/Sinterklaas cadeau.
Modnation Racers (3 euro)quote:
Nog niet, staat in pre-order.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog niet, staat in pre-order.
Maar mocht je vragen hebben, er is een Rocksmith topic Rocksmith
Yakuza is van Sega...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:59 schreef Pheno het volgende:
Thuiswedstrijdje. Al vind ik de booth van Microsoft vele malen indrukwekkender de voorgaande jarenEn natuurlijk Square, die zijn altijd erg opzichtig aanwezig
En capcom heeft immer de Yakuza-babes
Oh ja, verrek, Capcom stond ernaastquote:
Wat en waar?quote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Indie Bundle (Volledig spel,5 spellen) van €5,99 gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |