iksdeequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o je hebt geen facebook xd
alleen jammer van dat taggenquote:
at aan hebben staan lolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen jammer van dat taggen
trilt mijn mobiel de hele tijd en denk ik 'yes, ik krijg een whap' en dan is het facebook
samen tongzoened tok xpquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:59 schreef Beach het volgende:
Als ik er maar niet op sta ik haat foto's.
Meldingen maar goed zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen jammer van dat taggen
trilt mijn mobiel de hele tijd en denk ik 'yes, ik krijg een whap' en dan is het facebook
alsof ik wat van facebook weet ;_____________;quote:
Even instellingen op facebook voor mobiel goedzetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsof ik wat van facebook weet ;_____________;
vakantie alweer bijna voorbijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
shiiit halfjaar vloog voorbij?
Naar voor je dat je er zo tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
LiefdeIk val nooit meer in die valkuil
Nee joh, het leven gaat doorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
LiefdeIk val nooit meer in die valkuil
Vind ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Naar voor je dat je er zo tegenaan kijkt.
Slaap lekkerquote:
nee die hadden patat en frikandellen en nog wat dingetjesquote:
Frikandellen is haram, vertel tegen je ouders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee die hadden patat en frikandellen en nog wat dingetjesHAHAHA
ik had al dagen geen groente meer gegeten
Nee!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ONTOPIC NU LIEFDE
Ik geloof niet dat ze nee zouden zeggen tegen een kapsalonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zijn hier meerdere kaashaters gewoon.
Ok.. dat plaatje is raarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ONTOPIC NU LIEFDE
Trusten Snowieeeeequote:
Ik dacht dat het je niet luktequote:
ht is al te laat maaknie ui ;squote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je niet luktedaarom deed ik het.
Ik verwijder het wel weer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij, Jan en klinkerdochterquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewen idee kwam het tegen op tumblr
beach en ik:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:16 schreef Beach het volgende:
[..]ik heb nog wel lobi voor jou hoor
Te pijnlijk men.quote:
ok, trek mij terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ooit. Ooit.
[..]Merkte er niks van gisteren.
[..]
Te pijnlijk men.
Ik kan je moeilijk vastpakken als Jan naast je staatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ooit. Ooit.
[..]Merkte er niks van gisteren.
[..]
Te pijnlijk men.
Na even zoeken heb ik het weer gevonden, ze zijn halfapen:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is het?Omg heel aandoenlijk ja, die oogjes? Wtf D: Dat handje en dat tongetje
Ik was er al achter gekomen ja, bedankt tho. Ook dat je ze niet als huisdier mag hebben, bwuh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Na even zoeken heb ik het weer gevonden, ze zijn halfapen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loriachtigen
Ik kan het filmpje echter niet vinden, zarGon heeft het wel eens ooit geplaatst en het staat ook op Dumpert, helaas beschik ik over 0,0 googleskills. Vraag het eens aan zG, dat filmpje is 1000x maal leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was er al achter gekomen ja, bedankt tho. Ook dat je ze niet als huisdier mag hebben, bwuh.
Ik ga wel even teruglezen in het topic.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje echter niet vinden, zarGon heeft het wel eens ooit geplaatst en het staat ook op Dumpert, helaas beschik ik over 0,0 googleskills. Vraag het eens aan zG, dat filmpje is 1000x maal leuker
Is goed, ik kijk evenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga wel even teruglezen in het topic.
In de tussentijd kijk jij deze.
Ramadan Slowchat 2012 Editie #9 - Lailat Qadr
Gevonden, alleen hij geeft aan 'video is prive' ofzo.![]()
diee ene helemaal linksonder geplet allesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:53 schreef Arcadia het volgende:
Mijn kat en kittens waren veel leuker
Eentje hebben?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
diee ene helemaal linksonder geplet alles![]()
wel leuke patroontjes hebben ze
Die heb ik nog, heel toevallig, het is een meisje en we noemen haar dinoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil die luipaard, die met die stippen dus die je aait om 0:05
10-11 weekjes ongeveer. Niks mis met een beetje kattenharen, gewoon voldoende schoonmaken en stofzuigen en je merkt er bar weinig van, zolang ze maar niet op je kleren gaan slapen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe oud zijn ze nu? Damn ik vind ze echt poepiiiig. Maar kattenharen![]()
En ik woon nog thuis.
Niet? Jij lacht trouwens wel gemeen als ik het fout hebquote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, hahahahahaa HAHAHAHAHA ik en op kamers, wacht ik heb nog niet genoeg gelachen HAHAHAHAHAHA
Is goed Arc. slaap zacht voor evenIk wil de beeelden natuurlijk wel zien!
Nou kom maar op met die foto.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Jij lacht trouwens wel gemeen als ik het fout heb![]()
Nee! Wat mij betreft mag je best een foto van me zien, maar geen camerabeelden!
Maar goed, nu echt weg, fijne avond nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |