ok, trek mij terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ooit. Ooit.
[..]Merkte er niks van gisteren.
[..]
Te pijnlijk men.
Ik kan je moeilijk vastpakken als Jan naast je staatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ooit. Ooit.
[..]Merkte er niks van gisteren.
[..]
Te pijnlijk men.
Na even zoeken heb ik het weer gevonden, ze zijn halfapen:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is het?Omg heel aandoenlijk ja, die oogjes? Wtf D: Dat handje en dat tongetje
Ik was er al achter gekomen ja, bedankt tho. Ook dat je ze niet als huisdier mag hebben, bwuh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Na even zoeken heb ik het weer gevonden, ze zijn halfapen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loriachtigen
Ik kan het filmpje echter niet vinden, zarGon heeft het wel eens ooit geplaatst en het staat ook op Dumpert, helaas beschik ik over 0,0 googleskills. Vraag het eens aan zG, dat filmpje is 1000x maal leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was er al achter gekomen ja, bedankt tho. Ook dat je ze niet als huisdier mag hebben, bwuh.
Ik ga wel even teruglezen in het topic.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje echter niet vinden, zarGon heeft het wel eens ooit geplaatst en het staat ook op Dumpert, helaas beschik ik over 0,0 googleskills. Vraag het eens aan zG, dat filmpje is 1000x maal leuker
Is goed, ik kijk evenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga wel even teruglezen in het topic.
In de tussentijd kijk jij deze.
Ramadan Slowchat 2012 Editie #9 - Lailat Qadr
Gevonden, alleen hij geeft aan 'video is prive' ofzo.![]()
diee ene helemaal linksonder geplet allesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:53 schreef Arcadia het volgende:
Mijn kat en kittens waren veel leuker
Eentje hebben?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
diee ene helemaal linksonder geplet alles![]()
wel leuke patroontjes hebben ze
Die heb ik nog, heel toevallig, het is een meisje en we noemen haar dinoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil die luipaard, die met die stippen dus die je aait om 0:05
10-11 weekjes ongeveer. Niks mis met een beetje kattenharen, gewoon voldoende schoonmaken en stofzuigen en je merkt er bar weinig van, zolang ze maar niet op je kleren gaan slapen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe oud zijn ze nu? Damn ik vind ze echt poepiiiig. Maar kattenharen![]()
En ik woon nog thuis.
Niet? Jij lacht trouwens wel gemeen als ik het fout hebquote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, hahahahahaa HAHAHAHAHA ik en op kamers, wacht ik heb nog niet genoeg gelachen HAHAHAHAHAHA
Is goed Arc. slaap zacht voor evenIk wil de beeelden natuurlijk wel zien!
Nou kom maar op met die foto.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Jij lacht trouwens wel gemeen als ik het fout heb![]()
Nee! Wat mij betreft mag je best een foto van me zien, maar geen camerabeelden!
Maar goed, nu echt weg, fijne avond nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |