SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
There is a time of cumming and going.
Wie wint er?quote:
Ik heb er weinig vertrouwen inquote:
hij houdt je voor de gek!!1!!11!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:28 schreef Snowbells het volgende:
Aaah kutbeach ik zag niet wat je deed![]()
My queen
Tot nu toe gaat alles volgens plan hoor. Binnen 5 zetten sta jij mat.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat alles volgens plan hoor. Binnen 5 zetten sta jij mat.
meesteresquote:
Ik merk het.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:15 schreef Snowbells het volgende:
Tegen allebei.maar ik ben wel bazig bezig tegen allebei.
Goed gespeeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:20 schreef Snowbells het volgende:
HAHAHA GEWONNEN VOOR DE EERSTE KEER
waterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aww sterkte booboo ;__; lekker naar huis en koken en chillen toch :B
Jij wintquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sry maar de helft gewonnen toch
Later trekken we de wereld rond in een hippiebusje toch en wassen we ons maandelijks in een beekje ergensquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sinds wanneer is de bus mn home
Damn die coole aircolucht voelt als water
Waarom hoor ik zoveel 'eobseo' in koreaanse liedjes.quote:
Komt veel voor in zinnetjes, net zoals mula of ottokaequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom hoor ik zoveel 'eobseo' in koreaanse liedjes.
Bedankt. Zo goed kan ik het niet uitleggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
eobseo/su eobseo (없어/~수 없어)
So this might be a little tricky to understand.
Using eobseo; ex. Naneun yeunpil ee eobseo = I don't have a pencil.
Using su eobseo; ex. Mit-eul su eobseo = I can't believe it.
Eobseo is used with a noun. Su eobseo is used with a verb.
Blijkbaar wist die Omar het niet danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Mollah Omar, de grootmoefti van Oost-Syrië
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Blijkbaar wist die Omar het niet dan
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Blijkbaar wist die Omar het niet dan
Sorry, duurt wel langer dan een minuut voordat ik er ben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:01 schreef Snowbells het volgende:
I COULD HAVE ANOTHER YOU IN A MINUTE
HE COULD BE HERE IN A MINUTE
Ik heb geduld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, duurt wel langer dan een minuut voordat ik er ben.
Over 35 jaar zal dat wel kunnen als we allemaal door buizen heen reizen naar elkaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, duurt wel langer dan een minuut voordat ik er ben.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:07 schreef Snowbells het volgende:
Starring Role is zo mooi van Marina and the Diamonds
als je huilt gaat mijn hart van boemquote:
deze is leuk.quote:
Sws veel van SNSD is leuk. Als we ooit meeten neem ik wel een poster voor je meequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
deze is leuk.
en Boom ken ik niet
Jeroen van der .... ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Sws veel van SNSD is leuk. Als we ooit meeten neem ik wel een poster voor je mee
Boom is een bekende presentator
ik heb nog nooit iets gekregen van jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Sws veel van SNSD is leuk. Als we ooit meeten neem ik wel een poster voor je mee
Je hebt mijn eeuwige liefde en vriendschap toch al?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets gekregen van jou
Heb je mijn medaille nog?
ah true truequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt mijn eeuwige liefde en vriendschap toch al?
Ja ligt nog steeds op mn bureau
Ik hoorde zijn naam wel veel jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:51 schreef Beach het volgende:
[..]
domboquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik typ in plaats van 'woordjes' wortjes![]()
Had jij moeten doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah true truenice, je had eig de datum erop moeten zetten.
to anyone fangirl gespotquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoorde zijn naam wel veel ja.
MATA KONO SITUATION
Het gaat trouwens niet om de datum maar om de herinneringen van die dag die eraan zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar dat dingetje aan jou geven was een spontane actie johhhh
Waar had hij ook alweer de medaille mee gewonnen ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar dat dingetje aan jou geven was een spontane actie johhhh
Was leuke dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Het gaat trouwens niet om de datum maar om de herinneringen van die dag die eraan zitten.
meeten mag ik hopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waar had hij ook alweer de medaille mee gewonnen ?gewoon door ons te mesten toch ?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meeten mag ik hopenen ja en dat hij überhaupt op was komen dagen
Ik vergiste me het was een vliegtuigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet ik je instoppen en.warme chocomel voor je maken om de onweerangst te minderen ?
He jammerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vergiste me het was een vliegtuig
Schoolboeken of GoTquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
Morgen boeken morgen boeken morgen boeken
Oeiii nu ga je zeker minder posten maar meer lezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laatste, schoolboeken heb ik al
Morgen morgen morgen
Je ziet me een maand niet meer hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Oeiii nu ga je zeker minder posten maar meer lezen.
Gelukkig heb ik nu meerdere communicatiekanalenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je ziet me een maand niet meer hier
Ouwe hosselprinsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu meerdere communicatiekanalen
Dat is eigenlijk wel een idee, dank jequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op haar 18e verjaardag sta je voor haar deur met bos rozen en Koreaanse lekkernijen toch
Bestaan er typische Koreaanse koekjes of snoep eigenlijk ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een idee, dank je
Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bestaan er typische Koreaanse koekjes of snoep eigenlijk ?![]()
gekke snowbells, daten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Trouble trouble drink it down, like a king I'll take the crown
Ik wil 'm wel showen hoor, moeten we wel meeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:46 schreef Snowbells het volgende:
You wanna talk the talk you better show me your walk
Dan show ik ook mijn walk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel showen hoor, moeten we wel meeten.
Topquote:
Is goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
TopOver 2 weken ja? Dan kan ik weer gratis met OV.
Pik je me op @ D. CS?quote:
Mag ik dan achterop?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met mijn fiets, en dan naar de stad cool doen
Ik ga wel weer fietsen jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mag ik dan achterop?En yesss
Samen shoppen ook
Ik wil ook wel fietsen hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga wel weer fietsen jamoet ik even mijn rooster hebben dan weet ik wanneer ik vroeg uit ben.
Ik ook niet, kutschool. En nee gewoon zwarte omafietsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil ook wel fietsen hoorHeb je zo'n mooie roze fiets?
Ik weet nog totaal mijn rooster niet
Bazinquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook niet, kutschool. En nee gewoon zwarte omafiets
Jij gaat het druk krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
BazinDie heb ik ook
Bij mij is het helemaal kutStage alles, kan ook in het weekend werken + nachtdienst
Ik zal waarschijnlijk nu bij de AH ontslag moeten nemen.
Ach moet wel te doen zijn, alleen het reizen lijkt me kut. Elke dag met de trein naar Den Haagquote:
Altijd proberen toch.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorryje kan niet alles hebben toch.
Harde werker alles. Ik zat gewoon lui in mijn luxe stoel en zag jullie al binnen komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
jammer dat je nog bezig was met werk gisteravond
Beetje last van autisme of niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Harde werker alles. Ik zat gewoon lui in mijn luxe stoel en zag jullie al binnen komen.
En ons niet willen zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Harde werker alles. Ik zat gewoon lui in mijn luxe stoel en zag jullie al binnen komen.
Pardon?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje last van autisme of niet?
Dat je daarom niet naar buiten komt.quote:
Oh ja. Totaal niet met geld en de kluis bezig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je daarom niet naar buiten komt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh ja. Totaal niet met geld en de kluis bezig..
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zat gewoon lui in mijn luxe stoel en zag jullie al binnen komen.
Wat is nou belangrijker???quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh ja. Totaal niet met geld en de kluis bezig..
Mwah, zonder de biologische cola.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Haters, nu moeten we het maar overdoen.
iksdeequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o je hebt geen facebook xd
alleen jammer van dat taggenquote:
at aan hebben staan lolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen jammer van dat taggen
trilt mijn mobiel de hele tijd en denk ik 'yes, ik krijg een whap' en dan is het facebook
samen tongzoened tok xpquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:59 schreef Beach het volgende:
Als ik er maar niet op sta ik haat foto's.
Meldingen maar goed zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen jammer van dat taggen
trilt mijn mobiel de hele tijd en denk ik 'yes, ik krijg een whap' en dan is het facebook
alsof ik wat van facebook weet ;_____________;quote:
Even instellingen op facebook voor mobiel goedzetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsof ik wat van facebook weet ;_____________;
vakantie alweer bijna voorbijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
shiiit halfjaar vloog voorbij?
Naar voor je dat je er zo tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
LiefdeIk val nooit meer in die valkuil
Nee joh, het leven gaat doorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
LiefdeIk val nooit meer in die valkuil
Vind ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Naar voor je dat je er zo tegenaan kijkt.
Slaap lekkerquote:
nee die hadden patat en frikandellen en nog wat dingetjesquote:
Frikandellen is haram, vertel tegen je ouders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee die hadden patat en frikandellen en nog wat dingetjesHAHAHA
ik had al dagen geen groente meer gegeten
Nee!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ONTOPIC NU LIEFDE
Ik geloof niet dat ze nee zouden zeggen tegen een kapsalonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zijn hier meerdere kaashaters gewoon.
Ok.. dat plaatje is raarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ONTOPIC NU LIEFDE
Trusten Snowieeeeequote:
Ik dacht dat het je niet luktequote:
ht is al te laat maaknie ui ;squote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je niet luktedaarom deed ik het.
Ik verwijder het wel weer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij, Jan en klinkerdochterquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewen idee kwam het tegen op tumblr
beach en ik:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:16 schreef Beach het volgende:
[..]ik heb nog wel lobi voor jou hoor
Te pijnlijk men.quote:
ok, trek mij terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ooit. Ooit.
[..]Merkte er niks van gisteren.
[..]
Te pijnlijk men.
Ik kan je moeilijk vastpakken als Jan naast je staatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ooit. Ooit.
[..]Merkte er niks van gisteren.
[..]
Te pijnlijk men.
Na even zoeken heb ik het weer gevonden, ze zijn halfapen:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is het?Omg heel aandoenlijk ja, die oogjes? Wtf D: Dat handje en dat tongetje
Ik was er al achter gekomen ja, bedankt tho. Ook dat je ze niet als huisdier mag hebben, bwuh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Na even zoeken heb ik het weer gevonden, ze zijn halfapen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loriachtigen
Ik kan het filmpje echter niet vinden, zarGon heeft het wel eens ooit geplaatst en het staat ook op Dumpert, helaas beschik ik over 0,0 googleskills. Vraag het eens aan zG, dat filmpje is 1000x maal leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was er al achter gekomen ja, bedankt tho. Ook dat je ze niet als huisdier mag hebben, bwuh.
Ik ga wel even teruglezen in het topic.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje echter niet vinden, zarGon heeft het wel eens ooit geplaatst en het staat ook op Dumpert, helaas beschik ik over 0,0 googleskills. Vraag het eens aan zG, dat filmpje is 1000x maal leuker
Is goed, ik kijk evenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga wel even teruglezen in het topic.
In de tussentijd kijk jij deze.
Ramadan Slowchat 2012 Editie #9 - Lailat Qadr
Gevonden, alleen hij geeft aan 'video is prive' ofzo.![]()
diee ene helemaal linksonder geplet allesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:53 schreef Arcadia het volgende:
Mijn kat en kittens waren veel leuker
Eentje hebben?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
diee ene helemaal linksonder geplet alles![]()
wel leuke patroontjes hebben ze
Die heb ik nog, heel toevallig, het is een meisje en we noemen haar dinoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil die luipaard, die met die stippen dus die je aait om 0:05
10-11 weekjes ongeveer. Niks mis met een beetje kattenharen, gewoon voldoende schoonmaken en stofzuigen en je merkt er bar weinig van, zolang ze maar niet op je kleren gaan slapen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe oud zijn ze nu? Damn ik vind ze echt poepiiiig. Maar kattenharen![]()
En ik woon nog thuis.
Niet? Jij lacht trouwens wel gemeen als ik het fout hebquote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, hahahahahaa HAHAHAHAHA ik en op kamers, wacht ik heb nog niet genoeg gelachen HAHAHAHAHAHA
Is goed Arc. slaap zacht voor evenIk wil de beeelden natuurlijk wel zien!
Nou kom maar op met die foto.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Jij lacht trouwens wel gemeen als ik het fout heb![]()
Nee! Wat mij betreft mag je best een foto van me zien, maar geen camerabeelden!
Maar goed, nu echt weg, fijne avond nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |