Nee, daarom nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja want dan kan Dientje ook wiet roken
De muziek, de eiland, de weer, de chicks, de mensen, de wiet, de feestjes, de stranden, de allesquote:
De levenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De muziek, de eiland, de weer, de chicks, de mensen, de wiet, de feestjes, de stranden, de alles
Koenquote:
Groenquote:
hiquote:
Mischien is ze gesteldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal vast gewooon ff geen zin hebben ofzo
Train je lever g.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waarom gik kan nooit zo baas als hij worden
ben ik dgelijk mee bezig maat elke dag paar halve liters klappen zoals grafenwalder of grolsch of hj maakt mij eigenlijk niet zoveel uit als het maar bieri squote:
quote:
Gaat het altijd zo?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
best mooie tieten, alleen jammer dat ze een bh aan heeft
Ik vroeg of ze een meisje was, en ze liet zien lolquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Hopelijk laat ze dan een keer zien zonderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:
hahaquote:
Helemaal niet. Soberso zou ik nooit mijn g's tr-en.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
Beach is boos omdat hij gebanned is
Awwwquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
Beach is boos omdat hij gebanned is
waarom zeg je dat datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Helemaal niet. Soberso zou ik nooit mijn g's tr-en.
maak screenshot met printscreen danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
omg beach nu 3 smatjes die tieten laten zien
dan krijg ik banquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
maak screenshot met printscreen dan
Dat is dan al weer een andere tc?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
omg beach nu 3 smatjes die tieten laten zien
Nee niet met take snapshotquote:
Printscreen maken hebben ze niet door hoorquote:
Denken dat ik het sowieso geloof.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat we beach proberen te stangen
Nu kan je niet meer fappenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:13 schreef Beach het volgende:
"Oh jee ik heb een paar tieten gemist in een TC wat nu."
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:20 schreef Dientje12 het volgende:
tc is alleen interessant als ik lb kan betrappen op toet
awwwh pubsc tc?quote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst eventjes eten hoor
ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst eventjes eten hoor
Ook eet smakelijkquote:
Geen ideequote:
Veel plezierquote:
G hoe laat haal je me op van Rdam CS? Ik denk dat ik er rond half 9 ben.quote:
Aawwhquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat heeft een baby eend gevangen, maar nu kunnen me zusje en ik de groep niet meer vinden
Op de bbq ermee, zo wil de natuur het. Recht van de sterkste.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat heeft een baby eend gevangen, maar nu kunnen me zusje en ik de groep niet meer vinden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Op de bbq ermee, zo wil de natuur het. Recht van de sterkste.
Doei hommoquote:
quote:
Is goed G.quote:
Fotosquote:
Maar hij poepte net in het waterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voed dat kuiken zelf op dan ziet hij jou als vader/moeder figuur.
Dat doet ie in de natuur ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar hij poepte net in het water
Kan je de dierenambulance niet bellen? Die weten dat meestal wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar zijn groep is nergens te vinden...
Die komen daarvoor nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je de dierenambulance niet bellen? Die weten dat meestal wel.
Whutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die komen daarvoor niet
Vorig jaar lag de hond van mijn buurvrouw dood te gaan in het park, het was rond 19:00, ze belde dierenambulance die zeiden dat ze niet zouden komen omdat ze al klaar waren met werken, dus lieten ze die hond gewoon stikken
En zo zijn mensen...
Ja inderdaad zo goed is de dierenambulance niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die komen daarvoor niet
Vorig jaar lag de hond van mijn buurvrouw dood te gaan in het park, het was rond 19:00, ze belde dierenambulance die zeiden dat ze niet zouden komen omdat ze al klaar waren met werken, dus lieten ze die hond gewoon stikken
En zo zijn mensen...
Verkopen aan de chinees, of willen die alleen maar katten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die komen daarvoor niet
En zo zijn mensen...
Ja precies en anders zelf opvoedenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, dus nu staat die in de badkamer in die doos met water een kruik en brood..
Mischien zijn die eenden er morgen wel
Tot die tijd noemen we het eendje: Dientje Jr.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, dus nu staat die in de badkamer in die doos met water een kruik en brood..
Mischien zijn die eenden er morgen wel
Dat mag nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verkopen aan de chinees, of willen die alleen maar katten?
Gaat ook lekker samen met met een kat in huis jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja precies en anders zelf opvoeden
Vraag me eigenlijk af of die een piemeltje heeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tot die tijd noemen we het eendje: Dientje Jr.
Check het?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaat ook lekker samen met met een kat in huis ja
[..]
Vraag me eigenlijk af of die een piemeltje heeft
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaat ook lekker samen met met een kat in huis ja
[..]
Vraag me eigenlijk af of die een piemeltje heeft
Ik kom zo!quote:
SVquote:
ik zat daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Beach het volgende:
[..]
kutreeks met kutusersblij dat dat weg is
Sawquote:
Liever nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil nog wel wat in je fobo schrijven?
Kusquote:
ik kan niet vroeg in slaap vallen en word laat wakker. Niet zo fijn als ik na een week naar school moetquote:
Heb ik ook last van, behalve vandaag de deurbel ging, en bij de 3 keer bellen ging ik uit me nest open doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik kan niet vroeg in slaap vallen en word laat wakker. Niet zo fijn als ik na een week naar school moet
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, behalve vandaag de deurbel ging, en bij de 3 keer bellen ging ik uit me nest open doen
Eigenlijk moeten we voor altijd vrij hebben
Baasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd
Inderdaad ja
Hoeist met Dientje Jr. ?
Zou die moeder t doorhebben?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Baas
Uhm, die is vannacht uit de doos gekropen en liep door de badkamer heen, nu ga ik kijken waar die heen moet, achter zwemt een eend maar dat is denk ik niet de moeder..
Denk het, oh hij is gewoon achtergelaten makkelijke prooi voor me kat..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou die moeder t doorhebben?
Oh spannendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denk het, oh hij is gewoon achtergelaten makkelijke prooi voor me kat..
Ik breng hem zo naar de dierenarts, gaat die ritje maken met mij in de auto
Dat weet ik nu nog nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
Geen misschien het is alleen ja of nee.
Kort van tevoren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:46 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje/beach wanneer weet je of je kan dan???
24e pas gquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:46 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje/beach wanneer weet je of je kan dan???
jazekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje als je komt gaan we dan weer feunen in je waggie? :$
waar woonde je ook alweer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Beach het volgende:
Dientje kom je langs mijn woonplaats?@@
Nee, jij dan??quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Dientje12 het volgende:
Beach zit je nu serieus op de zolder?
Vrijdag om 1 uur uit en andere dagen rond 2 uur met eerste uur vrijquote:
Netjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vrijdag om 1 uur uit en andere dagen rond 2 uur met eerste uur vrij
Had ik nog maar zulke chille tijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vrijdag om 1 uur uit en andere dagen rond 2 uur met eerste uur vrij
Vrachtwagenchauffeur met onbekende tijden, wat een levenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had ik nog maar zulke chille tijden
Het leven
Ach, nog 46 jaar en dan, oh wacht dan kan je niet meer genieten van het levenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur met onbekende tijden, wat een leven
Vetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Werken aan de lopende band taarten en banket afmaken van de decentrale bakkerij van de Hema.
quote:
bakkerijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Decentrale bakkerij van de Hema.,
Haha misschien welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bakkerijen dan tijdens de lunch gratis eten
?
vanochtendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:37 schreef Plastic_zak het volgende:
gaygay???? heb je nog gedoucht vandaag????
Kan gebeurenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
[..]
De wifi is fucked up en de smilies stonden door elkaar, vandaar de
ja, waarom?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Verwarm jij je water met gas dan??
Ga nieuwe halen dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, heb nog maar 5 flesjes en die wil ik voor vanavond bewaren
Je had gister nog een kratje gehaald toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, heb nog maar 5 flesjes en die wil ik voor vanavond bewaren
Maandag gekocht, maar hij is sneller op dan dat ik gedacht hadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je had gister nog een kratje gehaald toch?
Hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maandag gekocht, maar hij is sneller op dan ik gedacht had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |