Doei hommoquote:
quote:
Is goed G.quote:
Fotosquote:
Maar hij poepte net in het waterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voed dat kuiken zelf op dan ziet hij jou als vader/moeder figuur.
Dat doet ie in de natuur ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar hij poepte net in het water
Kan je de dierenambulance niet bellen? Die weten dat meestal wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar zijn groep is nergens te vinden...
Die komen daarvoor nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je de dierenambulance niet bellen? Die weten dat meestal wel.
Whutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die komen daarvoor niet
Vorig jaar lag de hond van mijn buurvrouw dood te gaan in het park, het was rond 19:00, ze belde dierenambulance die zeiden dat ze niet zouden komen omdat ze al klaar waren met werken, dus lieten ze die hond gewoon stikken
En zo zijn mensen...
Ja inderdaad zo goed is de dierenambulance niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die komen daarvoor niet
Vorig jaar lag de hond van mijn buurvrouw dood te gaan in het park, het was rond 19:00, ze belde dierenambulance die zeiden dat ze niet zouden komen omdat ze al klaar waren met werken, dus lieten ze die hond gewoon stikken
En zo zijn mensen...
Verkopen aan de chinees, of willen die alleen maar katten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die komen daarvoor niet
En zo zijn mensen...
Ja precies en anders zelf opvoedenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, dus nu staat die in de badkamer in die doos met water een kruik en brood..
Mischien zijn die eenden er morgen wel
Tot die tijd noemen we het eendje: Dientje Jr.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, dus nu staat die in de badkamer in die doos met water een kruik en brood..
Mischien zijn die eenden er morgen wel
Dat mag nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verkopen aan de chinees, of willen die alleen maar katten?
Gaat ook lekker samen met met een kat in huis jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja precies en anders zelf opvoeden
Vraag me eigenlijk af of die een piemeltje heeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tot die tijd noemen we het eendje: Dientje Jr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |