Check het?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaat ook lekker samen met met een kat in huis ja
[..]
Vraag me eigenlijk af of die een piemeltje heeft
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaat ook lekker samen met met een kat in huis ja
[..]
Vraag me eigenlijk af of die een piemeltje heeft
Ik kom zo!quote:
SVquote:
ik zat daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Beach het volgende:
[..]
kutreeks met kutusersblij dat dat weg is
Sawquote:
Liever nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil nog wel wat in je fobo schrijven?
Kusquote:
ik kan niet vroeg in slaap vallen en word laat wakker. Niet zo fijn als ik na een week naar school moetquote:
Heb ik ook last van, behalve vandaag de deurbel ging, en bij de 3 keer bellen ging ik uit me nest open doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik kan niet vroeg in slaap vallen en word laat wakker. Niet zo fijn als ik na een week naar school moet
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, behalve vandaag de deurbel ging, en bij de 3 keer bellen ging ik uit me nest open doen
Eigenlijk moeten we voor altijd vrij hebben
Baasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd
Inderdaad ja
Hoeist met Dientje Jr. ?
Zou die moeder t doorhebben?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Baas
Uhm, die is vannacht uit de doos gekropen en liep door de badkamer heen, nu ga ik kijken waar die heen moet, achter zwemt een eend maar dat is denk ik niet de moeder..
Denk het, oh hij is gewoon achtergelaten makkelijke prooi voor me kat..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou die moeder t doorhebben?
Oh spannendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denk het, oh hij is gewoon achtergelaten makkelijke prooi voor me kat..
Ik breng hem zo naar de dierenarts, gaat die ritje maken met mij in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |