Jaquote:
Ik keek vanaf 1994 tot aan ehm... nou ja.. ging Mark nou ooit dood aan z'n kanker of niet? Nou ja, rond dit tijd dus? En Romano met maar één werkende hand, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
ER is de enige serie ooit die ik van begin tot eind heb gevolgd. Nou ja, en Friends dan.
Na Romano ging de serie hard achteruitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik keek vanaf 1994 tot aan ehm... nou ja.. ging Mark nou ooit dood aan z'n kanker of niet? Nou ja, rond dit tijd dus? En Romano met maar één werkende hand, dat soort dingen.
Waarvan? Het is nog niet echt warm, en werken zul je ook wel niet doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ugh het zweet gutst gewoon over m'n wangen. En het zijn geen tranen
Paar keer de trap op en afquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarvan? Het is nog niet echt warm, en werken zul je ook wel niet doen.
Als ik nu ga sporten ga ik tegen de vlakte denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook! Maar dat komt dan weer van 't sporten!
Nakend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hoor ik onweer. Ga even nakend door de regen rennen.
Verdrink de blagen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu ga sporten ga ik tegen de vlakte denk ik.
Ik kan echt niet tegen warmte
Ik zou zo graag even willen zwemmen maar dan zit ik tussen de blagen.
picsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hoor ik onweer. Ga even nakend door de regen rennen.
tuurlijk, vuur geeft weer extra hitte hè. goed idee!quote:
Het wedstrijdzwembad is grotendeels recreatief, maar dan spannen ze een touw over twee banen voor banenzwemmen waardoor je de hele tijd aan het zigzaggen bent en in je gezicht getrapt wordt door langszwemmende bejaarden. En de kinderen alsnog in die twee banen hun bommetjes doen. Daar ga ik geen 4,50 voor betalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Tegan het volgende:
Je kan toch gewoon zwemmen in de baantjes-uren? Dan zijn er geen kinderen.
Ander zwembad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wedstrijdzwembad is grotendeels recreatief, maar dan spannen ze een touw over twee banen voor banenzwemmen waardoor je de hele tijd aan het zigzaggen bent en in je gezicht getrapt wordt door langszwemmende bejaarden. En de kinderen alsnog in die twee banen hun bommetjes doen. Daar ga ik geen 4,50 voor betalen.
Of ik moet 's ochtends om zeven uur gaan maar dan ben ik slaapdronken en verzuip ik.
Link?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag mezelf er al helemaal wonen
Dan zijn er bejaardenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Tegan het volgende:
Je kan toch gewoon zwemmen in de baantjes-uren? Dan zijn er geen kinderen.
Ja hier ook, maar ik ga dan tussen half twaalf en één en rond twaalf uur/kwart over 12 gaan de grijze duiven er al uit want dan moeten ze eten of kleinkinderen ophalen of insuline spuiten ofzo, dus dan heb je nog een tijdje ruimte voor jezelf. Al heb je dan ook weer de überfanatiekelingen die je omver zwemmen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan zijn er bejaarden![]()
![]()
Tenminste, dat is hier zo.
Ja het is wat, gewoon in rechte lijnen willen zwemmen een half uurtje lang. Het is echt een onmogelijke opgave in de vakanties.quote:
Volgens mij wil je gewoon niet graag genoeg zwemmen dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is wat, gewoon in rechte lijnen willen zwemmen een half uurtje lang. Het is echt een onmogelijke opgave in de vakanties.
Dat haal ik dus nooit he, ik ben alleen maar aan het zigzaggen. En het was ook even een anticlimax toen het zwembad 30 meter lang was ipv 50.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen probeer ik er weer om 8 uur te zijn. Dat wordt dus kwart over 8 en dan heb ik toch nog ruim tijd voor m'n 1,5km.
Ik duik er vanavond in hoor, maar ik weet nu al dat ik binnen een half uur weer buiten sta, chagrijnig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon niet graag genoeg zwemmen dan.
1,5km... dan ben ik inmiddels verkrampt en verzopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen probeer ik er weer om 8 uur te zijn. Dat wordt dus kwart over 8 en dan heb ik toch nog ruim tijd voor m'n 1,5km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Nu ben ik sowieso chagrijnig vanwege dat huis.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik duik er vanavond in hoor, maar ik weet nu al dat ik binnen een half uur weer buiten sta, chagrijnig.
O nee, wacht, alleen op woensdag is het 's avonds banenzwemmen. Kan wel naar aquazumba.
edit: nope, alleen creatief zwemmen in de vakantie.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1,5km... dan ben ik inmiddels verkrampt en verzopen.
ooit deed ik dat binnen de 20 minuten
Vroeger zwom ik een stuk sneller, maar heb 't laten versloffen. Doe 't nu op relatief rustig 'doorzwemtempo' in ongeveer 35 minuten; helft schoolslag, helft crawl. Eerst maar weer m'n schouders eens laten wennen aan de beweging voordat ik weer vol op snelheid ga trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwemmen
Alleen is er hier geen fatsoenlijke club te vinden
Ja doei.
Gewoon proberen. Steeds een stapje lager en je gaat nooit vooruitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Mijn conditie is zo slecht dat ik over twee weken de Airborne wil lopen en dan voor de 10 km gaTerwijl ik vroegâh 'per ongeluk' eens ongetraind de 25 km heb gelopen zonder problemen
Misschien kan ik wel voor de 15 gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Steeds een stapje lager en je gaat nooit vooruit
15 km wandelen is ongetraind toch wel te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel voor de 15 gaanDan lopen er ook minder kinderen en gezinnen met kinderwagens en honden rond, kun je beter doorstappen achter de militairen aan
Lat hoger leggen en niet lager.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel voor de 15 gaanDan lopen er ook minder kinderen en gezinnen met kinderwagens en honden rond, kun je beter doorstappen achter de militairen aan
Dit, mits fatsoenlijk schoeisel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
15 km wandelen is ongetraind toch wel te doen
Slippersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit, mits fatsoenlijk schoeisel.
Ja, die moet ik dan ook even kopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit, mits fatsoenlijk schoeisel.
Nergens goed voor, blote voeten zijn goed genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die moet ik dan ook even kopen.
Zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, blote voeten zijn goed genoeg.
Ha.quote:
Ik ook.quote:
Je hebt een telefonische afspraak met een enquêtebureau om 8 uur?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat ben ik een partij chagrijnig zeg
Hoe kan je nou chagrijnig zijn als je zo knap bent?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat ben ik een partij chagrijnig zeg
Lief dat je het probeertquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe kan je nou chagrijnig zijn als je zo knap bent?![]()
Knap vervelend zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat moet je invullen om bij Partij van de Dieren terecht te komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
dafuqzojuist http://stemwijzer.seksualiteit.nl/ ingevuld en ik kom op ChristenUnie uit
Mja dat ik al die verplichte voorlichtingdingetjes te betuttelend vind betekent toch niet dat ik gelijk een bekrompen gristen ben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wat moet je invullen om bij Partij van de Dieren terecht te komen
Edit: CREEPY
Jongeren moeten op hun 16de verplicht langs de schoolarts om over hun seksualiteit te praten.
[ afbeelding ]
Nederland, Pamperland
Ik kreeg trouwens D66, klopt precies met wat ik stem
Wel!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja dat ik al die verplichte voorlichtingdingetjes te betuttelend vind betekent toch niet dat ik gelijk een bekrompen gristen ben?
Vind ik ook, heb daar ook telkens oneens gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja dat ik al die verplichte voorlichtingdingetjes te betuttelend vind betekent toch niet dat ik gelijk een bekrompen gristen ben?
Well played!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
anytime.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog bedankt dus voor je aanraden van Man From Earth.
Dat was correct.quote:
Het heeft meer te maken met jouw idee van geen seks voor het huwelijk, denk ik zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het was leukquote:
Nee, het was veel enger!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt een telefonische afspraak met een enquêtebureau om 8 uur?
Mijn pa zegt juist dat het juist na het huwelijk isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met jouw idee van geen seks voor het huwelijk, denk ik zo
Geen seks hebben en geen seks willen, is een wereld van verschilquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met jouw idee van geen seks voor het huwelijk, denk ik zo
Oh, dan moet ik oppassenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn pa zegt juist dat het juist na het huwelijk is
Misschien zometeen, ik ga er even over nadenken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:54 schreef Tegan het volgende:
[..].
Heb je niet toevallig een heel saai langdradig verhaal te vertellen?
Als die neger uit die boom valt, en doof is, maakt hij dan geluid?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Horen, horen... wat moet er nou echt horen naast een neger in een bananenboom?
Ok.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien zometeen, ik ga er even over nadenken.
Negers morgen geen geluid maken zonder toestemmingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als die neger uit die boom valt, en doof is, maakt hij dan geluid?
Geneukt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:02 schreef Tegan het volgende:
Ik had trouwens een date gisteren jongens. En ik heb het niet verpest.
Dan kan je niet neuken? Of pril als in, hij is 12?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee het is nog heel pril enzo.
Hij weet al wel dat ik geen mini's wil.
Dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit, iedereen neukt al vanaf zn 10e.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je niet neuken? Of pril als in, hij is 12?
90? You golddigger!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:04 schreef Tegan het volgende:
Nee, hij is way ouder, just the way I like it.
Iedereen behalve Q!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit, iedereen neukt al vanaf zn 10e.
Het dood denken is begonnen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:07 schreef Tegan het volgende:
We hebben het wel heel leuk samen, maar het gevoel voor mijn ex was vanaf dag een veel sterker. Dus ik weet niet of het wat wordt.
Ik en verder, dat kan toch niet?! Eng!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het dood denken is begonnen!![]()
Vrouwen
Daar ben ik helaas ook veel beter in geworden sinds mijn eerste relatie..quote:
Dat is perfect maar ga niet gelijk vergelijken trekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:17 schreef Tegan het volgende:
Ja sorry. Ik wou alleen opscheppen hoe tof mijn date was gisteren
.
Je hebt helemaal gelijk Godquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is perfect maar ga niet gelijk vergelijken trekken.
Dit is wat nieuws en wat anders. Jij bent niet meer dezelfde.
Geniet van het moment en hoe dit is.
Hoe lang dat moment is... dat zie je elke dag weer opnieuw
Ik trek niet ik schopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk God.
Ik ben nu eenmaal een glas half leeg persoon, ik moet af en toe even op het goede pad worden getrokken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:18 schreef Godtje het volgende:
Dat is perfect maar ga niet gelijk vergelijken trekken.
Dit is wat nieuws en wat anders. Jij bent niet meer dezelfde.
Geniet van het moment en hoe dit is.
Hoe lang dat moment is... dat zie je elke dag weer opnieuw
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het dood denken is begonnen!![]()
Vrouwen
3 weken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag voor het extreem lange weekend
Nee niks, mijn!quote:
Dit jaar kan ik dus wel vrij krijgen in het LL weekend en dan ga ik niet eensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag voor het extreem lange weekend
Ik ben gewend om in lange broek naar het werk te gaan. Zit nu op een kantoor met heel veel uitzendpersoneel voor op de telefoonafdeling en erger me kapot aan hun kledingstijl kan ik wel zeggen. Mannen met korte broek, vrouwen met minirokjes, hemdjes waardoor ladingen tattoo's zichtbaar zijn, sandalen/slippers. COME ON! Je bent op je frigging werk, niet op een terrasjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ernis-werkvloer.html
Blote benen in kort rokje present. Niet te kort, gisteren was ie korter. Maar kreeg vooral complimenten, dus geen ergernis hier
Tsja...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit jaar kan ik dus wel vrij krijgen in het LL weekend en dan ga ik niet eens
De kaartjes zijn geen probleem. Maar ik kan gewoon nietquote:
Hier in korte broek, t-shirt en teenslippers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ernis-werkvloer.html
Blote benen in kort rokje present. Niet te kort, gisteren was ie korter. Maar kreeg vooral complimenten, dus geen ergernis hier
Maar goed ook, anders moet Tam het helemaal doen dit weekendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
De kaartjes zijn geen probleem. Maar ik kan gewoon niet
*snik*
Als ik met dit weer thuis zou werken, zou dat in mijn blote hol gebeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in korte broek, t-shirt en teenslippers.
Thuiswerkdag FTW!
Als ik op het werk in zomerkleding aankom word ik meteen ontslagen.
Dan staan de buren hier weer de hele dag voor het raam te kwijlen, moeten we ook niet hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik met dit weer thuis zou werken, zou dat in mijn blote hol gebeuren.
En daar moet ik rekening mee houden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders moet Tam het helemaal doen dit weekend
Die kunnen zweven/vliegen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan staan de buren hier weer de hele dag voor het raam te kwijlen, moeten we ook niet hebben.
Hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik met dit weer thuis zou werken, zou dat in mijn blote hol gebeuren.
Piemelslippersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor slippers zou je anders willen hebben? Armslippers? Hoofdslippers?
Bierslippers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor slippers zou je anders willen hebben? Armslippers? Hoofdslippers?
Lekker het buitenraam swaffelen als er net mensen langs lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is ook niet nodig, ik woon op de begane vloer
/beroepsdeformatiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is ook niet nodig, ik woon op de beganegrondvloer
leuk tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:28 schreef stbabylon het volgende:
whoops
Kolere, ik ben net als een 8-jarig jochie die morgen op schoolreisje gaat
Gipsvlucht vertraagdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef Tegan het volgende:
Waar blijft rhu? Die zou terug komen van vakantie vandaag.
Gelukkigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, daarvoor ken ik LL te goed
Ik vond het tegenvallen, maar 25 acts die ik op zich wel wil zien... dat valt dus eigenlijk ook wel meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Opzich wel oke lineup (van wat ik ken dan) bij LL
Nouja, ik zie er voor mijn doen wel een paar leuke tussen of die ik wel zou willen zien. Al zijn dat er bij lange na geen 25quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond het tegenvallen, maar 25 acts die ik op zich wel wil zien... dat valt dus eigenlijk ook wel mee
Juh, zeker wel. Ik heb overigens maar 1 moetje: Heideroosjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik zie er voor mijn doen wel een paar leuke tussen of die ik wel zou willen zien. Al zijn dat er bij lange na geen 25
Dan ga je je er wel vermaken denk ik zo
Ach, naar LL ga je toch voor de sfeer en minder voor de bands.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen, maar 25 acts die ik op zich wel wil zien... dat valt dus eigenlijk ook wel mee
gohquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juh, zeker wel. Ik heb overigens maar 1 moetje: Heideroosjes
mn vriend moet morgen zelfs nog werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]Jaaaaa
Zo'n zin in!!! (kut dat ik nog heel hard moet werken vandaag)
Jaaaaaaaa, de dijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mn vriend moet morgen zelfs nog werkenmaar ik ga vandaag al onderweg
tussenstop bij n vriend en morgen naar de dijk
FOK!ken en hard werken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]Jaaaaa
Zo'n zin in!!! (kut dat ik nog heel hard moet werken vandaag)
we worden gedropt met busjes en lopen dan naar de hekkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, de dijkSta je op de zuid of noord kant?
Q en hard werken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
FOK!ken en hard werken?![]()
Q? Ben jij het?
Ja, ik zeg dat het moet, niet dat het lukt. Maar goed, atm is mijn workspace bezig met builden en zo. Duurt lang.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
FOK!ken en hard werken?![]()
Q? Ben jij het?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat het moet, niet dat het lukt. Maar goed, atm is mijn workspace bezig met builden en zo. Duurt lang.
Is ie al klaar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat het moet, niet dat het lukt. Maar goed, atm is mijn workspace bezig met builden en zo. Duurt lang.
Rhu!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Kusjes vanaf mijn nederlandse bank vandaag!
NOG beter? Dat kan niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
De rabo mobiele app is aangepast. Wel een stukje beter
Wat dache?quote:
Terug in den lande?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Kusjes vanaf mijn nederlandse bank vandaag!
Nu FOK! nogquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat blijft dat toch een geweldig mooi ontwerp.
jep!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Terug in den lande?![]()
Hoe is de enkel?
Ja, in KL zijn ze duidelijker minder opgeleid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jep!
Ja gaat. hij zeurt een beetje van al het zeulen maar het is toch wel fijner om op je eigen bank zielig te zijn
en vrijdag meteen even langs een nederlandse dokter met diploma's en zo
Het westen is natuurlijk nog steeds enorm superieur aan de rest van de wereld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, in KL zijn ze duidelijker minder opgeleid.
Zeker! Zeker in KL. Achtergebleven dorp.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het westen is natuurlijk nog steeds enorm superieur aan de rest van de wereld.
Dat ze daar hun eigen pies drinken, dat kan toch niet gezond zijn? Gelukkig zijn wij beter ontwikkeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker! Zeker in KL. Achtergebleven dorp.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ze daar hun eigen pies drinken, dat kan toch niet gezond zijn? Gelukkig zijn wij beter ontwikkeld.
Zusje van CL.quote:
Kuala's wel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar er leven heel geen Koala's!![]()
[ afbeelding ]
Snap ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, deze heeft een mening. Dat vind ik lastig.
Vanavondquote:
Dat zei ik laatst ook, dus je weet maar nooit.quote:
dan al? zou je er niet nog wat langer over nadenken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Nog 10 minuten en dan is het...Heul niet! Nog twee dagen keihard zwoegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Ach, CL wil dan vast toch nog niet dus zal wel later worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan al? zou je er niet nog wat langer over nadenken?
Het zit je niet mee he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Weer een appartement dat niet doorgaat
Stom!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet m'n auto wegdoen. Een parkeerplaats in de kelder kost 17.500 euro en ik krijg daar geen parkeervergunning. Met die parkeerplaats erbij wordt het appartement weer te duur
En je auto buiten de betaald parkeerzone parkeren daar ergens geen optie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, zo lang heb ik hem nietzou zonde zijn om hem te moeten verkopen. En het is een vaste prijs voor de parkeerplaats.
Dan moeten ze dus 17000 van de prijs halenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar als je meer van het apartement af krijgt komt de parkeerplaats misschien binnen bereik?
Dan moet ik hem bij m'n ouders neerzetten geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En je auto buiten de betaald parkeerzone parkeren daar ergens geen optie?
Voor de helft daarvan wil ik 'm wel voor je opslaan hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet m'n auto wegdoen. Een parkeerplaats in de kelder kost 17.500 euro en ik krijg daar geen parkeervergunning. Met die parkeerplaats erbij wordt het appartement weer te duur
Dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik hem bij m'n ouders neerzetten geloof ik.
Ik doe het voor een kwart van dat bedrag!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor de helft daarvan wil ik 'm wel voor je opslaan hoor
Volgens jou was dit toch 'neuken als konijnen'-weer? Dan moet je geen kopfschmerzen hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:49 schreef Tegan het volgende:
Jeetje zeg, de warmte geeft me hoofdpijn.
Oh, dat mag ook als ik hoofdpijn heb hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens jou was dit toch 'neuken als konijnen'-weer? Dan moet je geen kopfschmerzen hebben.
Je date bellenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook als ik hoofdpijn heb hoor.
Whut?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is weer veel 'weer' en weinig 'on'.![]()
/ouwe zeur.
Waarom zou je iemand bellen als hij al bij je thuis is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef Tegan het volgende:
Als ik iedere keer zou moeten bellen als ik zin had, zou hij nooit meer hier weg gaan.
Er zou onweer komen 'aan het eind van de middag'. Op 2 gehuchten na is er echt nog nergens iets geweest wat er op lijktquote:
Jullie daten niet alleen maar jullie batsen ook al?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik iedere keer zou moeten bellen als ik zin had, zou hij nooit meer hier weg gaan.
Neuh, we daten pas een halve week.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jullie daten niet alleen maar jullie batsen ook al?
Staat het op onweer? Kan je dan eventjes hier boven Tilburg komen hangen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Geen onweer![]()
M'n humeur wat doe je
Het batsen was zo aangenaam dat jullie hebben besloten ook maar buiten bed dingen te gaan doen?quote:
Jij wil wel ondergesproeid worden door CL?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Staat het op onweer? Kan je dan eventjes hier boven Tilburg komen hangen?
Zoiets. Maar dan compleet iets anders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het batsen was zo aangenaam dat jullie hebben besloten ook maar buiten bed dingen te gaan doen?
Met haar roze gietertje water gieten natuurlijk, ransbakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil wel ondergesproeid worden door CL?
Niet al je voorkeuren hoef je hier te delen.
Golden shower ja?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat het op onweer? Kan je dan eventjes hier boven Tilburg komen hangen?
quote:
Ja lieverd?quote:
Uit jouw mond is dat een compliment.quote:
Zo was het ook bedoeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat een compliment.
En ik had het al zo warm.quote:
Met je roze gieter.quote:
Waar deed ik je aan denken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:49 schreef Tegan het volgende:
Sorry.
Normaal let ik daar wel op, maar ik dacht nu aan andere dingen.
Drie gieters in totaal.quote:
Dat hangt er vanaf of jij dan nakend voor mij staat of niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:51 schreef Tegan het volgende:
Hoe jij eruit ziet als je het warm hebt.
Uiteraard had ik dat ingecalculeerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of jij dan nakend voor mij staat of niet.
Ransbak.quote:
Nog maar es neuken dan voor je definitief voor je date gaat?quote:
We zijn (nog) niet exclusief, dus vooruitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog maar es neuken dan voor je definitief voor je date gaat?![]()
![]()
Voorlopige afscheid waar we alles uit de kast trekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef Tegan het volgende:
We zijn (nog) niet exclusief, dus vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |