Misschien zometeen, ik ga er even over nadenken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:54 schreef Tegan het volgende:
[..].
Heb je niet toevallig een heel saai langdradig verhaal te vertellen?
Als die neger uit die boom valt, en doof is, maakt hij dan geluid?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Horen, horen... wat moet er nou echt horen naast een neger in een bananenboom?
Ok.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien zometeen, ik ga er even over nadenken.
Negers morgen geen geluid maken zonder toestemmingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als die neger uit die boom valt, en doof is, maakt hij dan geluid?
Geneukt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:02 schreef Tegan het volgende:
Ik had trouwens een date gisteren jongens. En ik heb het niet verpest.
Dan kan je niet neuken? Of pril als in, hij is 12?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee het is nog heel pril enzo.
Hij weet al wel dat ik geen mini's wil.
Dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit, iedereen neukt al vanaf zn 10e.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je niet neuken? Of pril als in, hij is 12?
90? You golddigger!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:04 schreef Tegan het volgende:
Nee, hij is way ouder, just the way I like it.
Iedereen behalve Q!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit, iedereen neukt al vanaf zn 10e.
Het dood denken is begonnen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:07 schreef Tegan het volgende:
We hebben het wel heel leuk samen, maar het gevoel voor mijn ex was vanaf dag een veel sterker. Dus ik weet niet of het wat wordt.
Ik en verder, dat kan toch niet?! Eng!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het dood denken is begonnen!![]()
Vrouwen
Daar ben ik helaas ook veel beter in geworden sinds mijn eerste relatie..quote:
Dat is perfect maar ga niet gelijk vergelijken trekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:17 schreef Tegan het volgende:
Ja sorry. Ik wou alleen opscheppen hoe tof mijn date was gisteren
.
Je hebt helemaal gelijk Godquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is perfect maar ga niet gelijk vergelijken trekken.
Dit is wat nieuws en wat anders. Jij bent niet meer dezelfde.
Geniet van het moment en hoe dit is.
Hoe lang dat moment is... dat zie je elke dag weer opnieuw
Ik trek niet ik schopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk God.
Ik ben nu eenmaal een glas half leeg persoon, ik moet af en toe even op het goede pad worden getrokken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:18 schreef Godtje het volgende:
Dat is perfect maar ga niet gelijk vergelijken trekken.
Dit is wat nieuws en wat anders. Jij bent niet meer dezelfde.
Geniet van het moment en hoe dit is.
Hoe lang dat moment is... dat zie je elke dag weer opnieuw
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het dood denken is begonnen!![]()
Vrouwen
3 weken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag voor het extreem lange weekend
Nee niks, mijn!quote:
Dit jaar kan ik dus wel vrij krijgen in het LL weekend en dan ga ik niet eensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag voor het extreem lange weekend
Ik ben gewend om in lange broek naar het werk te gaan. Zit nu op een kantoor met heel veel uitzendpersoneel voor op de telefoonafdeling en erger me kapot aan hun kledingstijl kan ik wel zeggen. Mannen met korte broek, vrouwen met minirokjes, hemdjes waardoor ladingen tattoo's zichtbaar zijn, sandalen/slippers. COME ON! Je bent op je frigging werk, niet op een terrasjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ernis-werkvloer.html
Blote benen in kort rokje present. Niet te kort, gisteren was ie korter. Maar kreeg vooral complimenten, dus geen ergernis hier
Tsja...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit jaar kan ik dus wel vrij krijgen in het LL weekend en dan ga ik niet eens
De kaartjes zijn geen probleem. Maar ik kan gewoon nietquote:
Hier in korte broek, t-shirt en teenslippers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ernis-werkvloer.html
Blote benen in kort rokje present. Niet te kort, gisteren was ie korter. Maar kreeg vooral complimenten, dus geen ergernis hier
Maar goed ook, anders moet Tam het helemaal doen dit weekendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
De kaartjes zijn geen probleem. Maar ik kan gewoon niet
*snik*
Als ik met dit weer thuis zou werken, zou dat in mijn blote hol gebeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in korte broek, t-shirt en teenslippers.
Thuiswerkdag FTW!
Als ik op het werk in zomerkleding aankom word ik meteen ontslagen.
Dan staan de buren hier weer de hele dag voor het raam te kwijlen, moeten we ook niet hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik met dit weer thuis zou werken, zou dat in mijn blote hol gebeuren.
En daar moet ik rekening mee houden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders moet Tam het helemaal doen dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |