Gewoon proberen. Steeds een stapje lager en je gaat nooit vooruitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Mijn conditie is zo slecht dat ik over twee weken de Airborne wil lopen en dan voor de 10 km gaTerwijl ik vroegâh 'per ongeluk' eens ongetraind de 25 km heb gelopen zonder problemen
Misschien kan ik wel voor de 15 gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Steeds een stapje lager en je gaat nooit vooruit
15 km wandelen is ongetraind toch wel te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel voor de 15 gaanDan lopen er ook minder kinderen en gezinnen met kinderwagens en honden rond, kun je beter doorstappen achter de militairen aan
Lat hoger leggen en niet lager.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel voor de 15 gaanDan lopen er ook minder kinderen en gezinnen met kinderwagens en honden rond, kun je beter doorstappen achter de militairen aan
Dit, mits fatsoenlijk schoeisel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
15 km wandelen is ongetraind toch wel te doen
Slippersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit, mits fatsoenlijk schoeisel.
Ja, die moet ik dan ook even kopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit, mits fatsoenlijk schoeisel.
Nergens goed voor, blote voeten zijn goed genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die moet ik dan ook even kopen.
Zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, blote voeten zijn goed genoeg.
Ha.quote:
Ik ook.quote:
Je hebt een telefonische afspraak met een enquêtebureau om 8 uur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |