Misschien kan ik wel voor de 15 gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Steeds een stapje lager en je gaat nooit vooruit
15 km wandelen is ongetraind toch wel te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel voor de 15 gaanDan lopen er ook minder kinderen en gezinnen met kinderwagens en honden rond, kun je beter doorstappen achter de militairen aan
Lat hoger leggen en niet lager.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel voor de 15 gaanDan lopen er ook minder kinderen en gezinnen met kinderwagens en honden rond, kun je beter doorstappen achter de militairen aan
Dit, mits fatsoenlijk schoeisel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
15 km wandelen is ongetraind toch wel te doen
Slippersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit, mits fatsoenlijk schoeisel.
Ja, die moet ik dan ook even kopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit, mits fatsoenlijk schoeisel.
Nergens goed voor, blote voeten zijn goed genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die moet ik dan ook even kopen.
Zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, blote voeten zijn goed genoeg.
Ha.quote:
Ik ook.quote:
Je hebt een telefonische afspraak met een enquêtebureau om 8 uur?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat ben ik een partij chagrijnig zeg
Hoe kan je nou chagrijnig zijn als je zo knap bent?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat ben ik een partij chagrijnig zeg
Lief dat je het probeertquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe kan je nou chagrijnig zijn als je zo knap bent?![]()
Knap vervelend zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat moet je invullen om bij Partij van de Dieren terecht te komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
dafuqzojuist http://stemwijzer.seksualiteit.nl/ ingevuld en ik kom op ChristenUnie uit
Mja dat ik al die verplichte voorlichtingdingetjes te betuttelend vind betekent toch niet dat ik gelijk een bekrompen gristen ben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wat moet je invullen om bij Partij van de Dieren terecht te komen
Edit: CREEPY
Jongeren moeten op hun 16de verplicht langs de schoolarts om over hun seksualiteit te praten.
[ afbeelding ]
Nederland, Pamperland
Ik kreeg trouwens D66, klopt precies met wat ik stem
Wel!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja dat ik al die verplichte voorlichtingdingetjes te betuttelend vind betekent toch niet dat ik gelijk een bekrompen gristen ben?
Vind ik ook, heb daar ook telkens oneens gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja dat ik al die verplichte voorlichtingdingetjes te betuttelend vind betekent toch niet dat ik gelijk een bekrompen gristen ben?
Well played!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
anytime.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog bedankt dus voor je aanraden van Man From Earth.
Dat was correct.quote:
Het heeft meer te maken met jouw idee van geen seks voor het huwelijk, denk ik zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het was leukquote:
Nee, het was veel enger!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt een telefonische afspraak met een enquêtebureau om 8 uur?
Mijn pa zegt juist dat het juist na het huwelijk isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met jouw idee van geen seks voor het huwelijk, denk ik zo
Geen seks hebben en geen seks willen, is een wereld van verschilquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met jouw idee van geen seks voor het huwelijk, denk ik zo
Oh, dan moet ik oppassenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn pa zegt juist dat het juist na het huwelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |