Ah oke, lijkt me wel vervelend. Al die tijd ook echt pijn gehad of is het verminderd/verergerd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, in mei vorig jaar. Maar tussen mei vorig jaar en maart dit jaar heb ik een kijkoperatie gehad en daarna een second opinion, etc.
Ik ken iemand die nu 7 jaar bij de doktor loopt, om erachter te komen wat er mis met 'm is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Word je daar niet hoorndol van, dat het maar aan blijft modderen?
Heel blijven waar een Adv 990 stuk gaat onder anderequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga dan liever voor de F800 GS. Veel meer motor voor je geld en meer off-road ready.Ook een erg goede keuze!
Oh en uiteraard de Africa Twin... wat dat ding wel niet kan.....
Ik werd al gek na een jaar van zulk soort geneuzel... laat staan hoe het bij 7 jaar zou zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ken iemand die nu 7 jaar bij de doktor loopt, om erachter te komen wat er mis met 'm is.Artsen luisteren niet naar hem etc. Nu begint er eindelijk schot in de zaak te komen.
Topicno. op z'n Engels enzoquote:@TT: Nein?
Jawel. Ik heb ook geen zin meer om naar de Fysio te gaan ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Word je daar niet hoorndol van, dat het maar aan blijft modderen?
Ik dacht dat het Duits geneuzel wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik werd al gek na een jaar van zulk soort geneuzel... laat staan hoe het bij 7 jaar zou zijn
[..]
Topicno. op z'n Engels enzo
Verschilt per dag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, lijkt me wel vervelend. Al die tijd ook echt pijn gehad of is het verminderd/verergerd?
Amersfoortquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice! Waar kom je vandaan? Dacht dat we a.s. zondag met wat lui rond omgeving Arnhem een minimeet wouden doen?
Watvoor fiets zou het bij jou eigenlijk worden, als het geen AT meer kon zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
Mooi, maar teveel op performance gericht, en daardoor snel versleten. Zonde, want ik wilde er eigenlijk best eentje hebben als de AT ooit 'op' is.
Geen idee, misschien dat ik aan een Yammie zou kunnen wennen. Zou ik eens heel serieus moeten gaan proefrijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Watvoor fiets zou het bij jou eigenlijk worden, als het geen AT meer kon zijn?
Okequote:
XTZ750 oid?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat ik aan een Yammie zou kunnen wennen. Zou ik eens heel serieus moeten gaan proefrijden.
Ik heb het ook niet zo op injectie. Maar die oude types hebben toch geen injectie? Te veel elektrionica dat alleen maar voor storing kan zorgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
Zou kunnen, maar er zijn meer brommers waar je wel een beetje mee kunt rommelen om ze wat meer offroadwaardig te krijgen.. eigenlijk wil ik helemaal geen injectiebrommer, dus ik zou puntje bij paaltje mijn AT strippen en weer opnieuw bouwen denk ik![]()
Andere optie is om 2 motoren terug te kopen; eentje om te spelen en eentje die op de weg wat meer mans is als een AT, want hij kan het wel, maar effe in a big hurry 200km snelweg doen vindt 'ie niet grappig.
Semi-mee eens. Aan de ene kant is het een Honda. En tegen een Honda kan niemand op qua betrouwbaarheid. Aan de andere kant is de KTM niet zo slecht als de dealer over doet komen. Het punt is is dat je makkelijker aan Honda onderdelen kan komen in verre landen dan aan KTM onderdelen. (en dat de Honda minder onderhoud nodig heeft) Ik ken genoeg KTM's die heel wat rally's gereden hebben en nog prima rijden. Ook KTM's die over de 150k zijn gegaan zonder noemenswaardige problemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel blijven waar een Adv 990 stuk gaat onder andere![]()
Een KTM dealer vertelde me eens dat een KTM never nooit zou kunnen wat mijn AT allemaal kan; dan was ik qua km-stand nu aan mijn 3e 990 bezig geweest, of op zijn minst bijna failliet![]()
Mooi, maar teveel op performance gericht, en daardoor snel versleten. Zonde, want ik wilde er eigenlijk best eentje hebben als de AT ooit 'op' is.
Fixedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:09 schreef Dekatria het volgende:
JK1982 heeft gewoon een zwak voor Italianen anders dan de meest voor de hand liggende keuzes
Dat is ook een geniale motor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:08 schreef JK1982 het volgende:
Wat mij nog steeds leuk lijkt 'voor erbij' is deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cagiva Elefant.. Maargoed, ik ben dan ook bevooroordeeld
Mijn 2 minst betrouwbare motoren. Mijn 1e en mijn 2e TAquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Semi-mee eens. Aan de ene kant is het een Honda. En tegen een Honda kan niemand op qua betrouwbaarheid. Aan de andere kant is de KTM niet zo slecht als de dealer over doet komen. Het punt is is dat je makkelijker aan Honda onderdelen kan komen in verre landen da
n aan KTM onderdelen. (en dat de Honda minder onderhoud nodig heeft) Ik ken genoeg KTM's die heel wat rally's gereden hebben en nog prima rijden. Ook KTM's die over de 150k zijn gegaan zonder noemenswaardige problemen.
Wat kan de AT dan wat de KTM niet kan dan? Is het ook niet een beetje hoe de gebruikers met hun materiaal omgaan?
Geweldig ding!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:18 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik stiekum toch nog steeds een zwak voor![]()
![]()
Injectie is niks, idd veel te veel elektronica die stuk kan en niet te fiksen is onderweg. Ik zou me er eens serieus in moeten verdiepen, maar een XTZ is een heel grote kanshebber. Voor wat serieuzer baggerwerk is een Kawa KLR ook wel erg bruutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op injectie. Maar die oude types hebben toch geen injectie? Te veel elektrionica dat alleen maar voor storing kan zorgen.
Wat voor types zat je nog meer aan te denken? Ik sta open voor mogelijkheden, ik houd van verbouwen
Bij 2 motoren heb je het nadeel dat je niet ver weg de modderpaden op kan zoeken
Volgens de dealer (en dat zal hij niet voor niks zeggen) zat het grote probleem in het onderhoud bij de wat hogere km-standen daar schijnt behoorlijk geld in te gaan zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Semi-mee eens. Aan de ene kant is het een Honda. En tegen een Honda kan niemand op qua betrouwbaarheid. Aan de andere kant is de KTM niet zo slecht als de dealer over doet komen. Het punt is is dat je makkelijker aan Honda onderdelen kan komen in verre landen dan aan KTM onderdelen. (en dat de Honda minder onderhoud nodig heeft) Ik ken genoeg KTM's die heel wat rally's gereden hebben en nog prima rijden. Ook KTM's die over de 150k zijn gegaan zonder noemenswaardige problemen.
Wat kan de AT dan wat de KTM niet kan dan? Is het ook niet een beetje hoe de gebruikers met hun materiaal omgaan?
Ja? Dan heb je wel erg pech gehad. Ik zie nu wel dat ik twee motoren door elkaar haal. TA is natuurlijk de Transalp en ik had het over de AT - Africa Twin. Wat een goden motor is dat zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn 2 minst betrouwbare motoren. Mijn 1e en mijn 2e TA
Ach, hbo is pas weggegooid geldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geweldig ding!
Zelf ook al zitten denken om te kopen. Theoretisch gezien zou ik die aan het eind van het jaar kunnen kopen, alleen is het probleem dat ik dan mijn spaargeld voor het HBO weggooi
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Injectie is niks, idd veel te veel elektronica die stuk kan en niet te fiksen is onderweg. Ik zou me er eens serieus in moeten verdiepen, maar een XTZ is een heel grote kanshebber. Voor wat serieuzer baggerwerk is een Kawa KLR ook wel erg bruut
In mijn ogen totaal niet. In mijn vakgebied kun je zoveel meer met HBO, kans op een baan is veel groter etc. Al twijfel ik nog wel wat betreft het doorgroeien binnen een bedrijf. In hetzelfde tijdsbestek kan je dmv cursussen op hetzelfde niveau zitten.quote:
Geef hem maar een kusjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja? Dan heb je wel erg pech gehad. Ik zie nu wel dat ik twee motoren door elkaar haal. TA is natuurlijk de Transalp en ik had het over de AT - Africa Twin. Wat een goden motor is dat zeg.
Jep is een éénpitter idd, maar gofferdomme wat een bruut ding is datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij snapt hetZo min mogelijk poespas, en gaan met die banaan
![]()
XTZ750 is een parallel twin, mijn voorkeur gaat uit naar v-twin, maar wie weet volgend jaar
KLR is toch een 1 cilinder?
Tank diep? Je weet waar de tank van een KTM zit? Die zit helemaal onderin. En in dit filmpje zie ik iemand die dat gedaan heeft:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens de dealer (en dat zal hij niet voor niks zeggen) zat het grote probleem in het onderhoud bij de wat hogere km-standen daar schijnt behoorlijk geld in te gaan zitten.
En als je wat specifieks wilt horen; trap hem maar eens door een plas die tank-diep is
Vanuit stilstand?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tank diep? Je weet waar de tank van een KTM zit? Die zit helemaal onderin. En in dit filmpje zie ik iemand die dat gedaan heeft:
Wat is er nu gebeurd met zijn motor? Is hij kapot?
Doe ik gelijk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geef hem maar een kusje![]()
[ afbeelding ]
Niet zo geschikt voor woon-werk dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep is een éénpitter idd, maar gofferdomme wat een bruut ding is dat
Het lijkt me veel naarder om het rijdend te doen ivm vloedgolf effect.quote:
Je moet wel de spanning erin houdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het lijkt me veel naarder om het rijdend te doen ivm vloedgolf effect.
Filmpje kan ik nu effe niet checken, ik heb beroerd traag internet hier en ik moet zo pleite.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tank diep? Je weet waar de tank van een KTM zit? Die zit helemaal onderin. En in dit filmpje zie ik iemand die dat gedaan heeft:
Wat is er nu gebeurd met zijn motor? Is hij kapot?
Bij de KTM zit de uitlaat erg hoog en de inlaat voor de luchtfilter zich achterstevoren boven de tank bij de box. Dus denk dat het hier over een andere motor gaat? Ik ken veel klachten over de Adventure, maar de enige qua water die ik ken is dat je voor zulk werk beter een speedboot kan kopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Filmpje kan ik nu effe niet checken, ik heb beroerd traag internet hier en ik moet zo pleite.
Waterslagje; allebei de zijbougies eruit en effe starten, pitten er weer in en lopen.. misschien even de auspuff leegkiepen..
Ik heb de mijne tot ruim halverwege de tank door het water gejast, geen centje pijn, luchtfilter zit bovenop de tank, en zolang het niet óver de tank heen komt, is er niks aan de hand.
Mooie foto!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mattie was te laat met de foto, ik dacht; leuk plasje, maar hij was dik een meter diep in het midden.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mattie was te laat met de foto, ik dacht; leuk plasje, maar hij was dik een meter diep in het midden.
En zie hier waarom de meeste gemeentes motoren overal wel gedogenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:34 schreef WhiteJoker het volgende:
Iemand nog een idee hoe ik een parkeervergunning op m'n motor ga bevestigen? Er zit een simpel hoesje bij, maar die is uiteraard voor ín een auto gemaakt.
Kijk, eindelijk zeg je eens wat zinnigsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:18 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik stiekum toch nog steeds een zwak voor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk zeg je eens wat zinnigs![]()
Verschillende dealersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Ja hallo dealerx. Heeft u voor mij een dozijn teneres tv proefrit?
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerdere modellen zijn nog meer
[ afbeelding ]
Hehequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Ja hallo dealerx. Heeft u voor mij een dozijn teneres tv proefrit?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef Dekatria het volgende:
Lasser belde van de week dat het rek klaar is... overmorgen ophalen, ben benieuwd
Sluit niet uit dat ik zo gek ben om het her en der wat te... verstevigen
Oh jawel, maar wat extra handvatten zijn nooit weg natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Durf je het niet aan om Lilliesleaf op je motor te laten zitten liggen?
Kun je d'r wat makkelijker vastsnoerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh jawel, maar wat extra handvatten zijn nooit weg natuurlijk
Maar alle gekheid op een stokje, de schuivert in Schotland toonde wel de zwaktes van het huidige rek aan... iets wat 1 simpel stuk diagonaal toch wel kan verbeteren.
Preciesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je d'r wat makkelijker vastsnoeren
Klopt, een diagonaaltje er tussen helpt al veel (driehoeken zijn het sterkst). Hij was toch al bezig
Hopen dat je je koffer er nog fatsoenlijk op krijgtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Precieszal wel ff kijken hoe hij de boel nu gefikst heeft, en dan kijk ik wel. De Alp gaat vrijdag weg voor z'n welverdiende beurt, dus één ding tegelijk
Andere kant was niks mee aan de hand, maar misschien dat die ook nog verstevigd wordt ja. Ik ga het geheel wel helemaal opnieuw spuiten denk ik... bij de bevestigingen zie ik kaal metaal zitten en bladdert de verf wat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopen dat je je koffer er nog fatsoenlijk op krijgt. Andere kant ook nog ?
Wie kopt hem inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh jawel, maar wat extra handvatten zijn nooit weg natuurlijk
verbrandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe is het nog met je muggen afgelopen
Dat model is gaaf inderdaad!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerdere modellen zijn nog meer
[ afbeelding ]
Klikkerdeklik!quote:
Die mag niet van zijn vrouw waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:17 schreef Tankiej het volgende:
Goedemiddag
Gaat hard met de topics
Zonet weer een stukje gereden na m'n harde werken, kreeg onderweg nog een 'dislike' van een fietser
Spul voor Lowlands zo ongeveer gereed en straks lekker volproppen bij wokrestaurant!
XTZ660quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Damn één of andere idioot met een graafmachine is voor m'n huis bezig. Om de minuut komt hij weer met een ander koppelstukje die hij weer een vak verplaatst. Maakt me een herrie.
Die oudere Ténéré is idd ook gaaf, da's die van voor 1999 toch?
Edit: oh hij heeft geluisterd hij is weg nu
Wel zo handig om die ook te laten doen ja. En die ene moet sowieso gespoten worden nu, die ander meepakken wel zo netjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Andere kant was niks mee aan de hand, maar misschien dat die ook nog verstevigd wordt ja. Ik ga het geheel wel helemaal opnieuw spuiten denk ik... bij de bevestigingen zie ik kaal metaal zitten en bladdert de verf wat.
Weer een leuk klusje voor komende week
Ze mag mijn handvat ook wel gebruikenquote:
Ook bij d'r ouders?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, ik schat mijn kansen goed in voor vanavond![]()
Betwijfel of hij wel een vrouw heeft, zag er uit als een kluizenaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die mag niet van zijn vrouw waarschijnlijk..
Die had ik ook op het oogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:27 schreef WhiteJoker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/568203895
Hmm, niet heel erg duur, ziet er wel leuk uit. Wel jammer dat hij dan ook twee foto's showt van hoe hij er uit zou kunnen zien.
Jup, ik mag m'n motor al in de tuin parkeren, dus dat scheelt alquote:
Denk er ook aan wat Vin zei daarstraks, dat ze ~70k gereviseerd moeten worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:27 schreef WhiteJoker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/568203895
Hmm, niet heel erg duur, ziet er wel leuk uit. Wel jammer dat hij dan ook twee foto's showt van hoe hij er uit zou kunnen zien.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk er ook aan wat Vin zei daarstraks, dat ze ~70k gereviseerd moeten worden.
Dan mag jij hem hebben Vinquote:
Heb al contact met hem gehad mbt die kuip, hoe die dat gefixed heeft etc. Ik hoef hem niet, te dicht bij een revisie en daarnaast moet ik nog bijna een jaar 25kW rijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
[..]
Dan mag jij hem hebben VinGa jij maar met die overcomplete motor aan de haal
Mooi ding! Ik ben meer weg van de blauw/witte uitvoeringquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef Dekatria het volgende:
http://www.motoport.nl/ep(...)ducts/RHC00062012238
Ik zou het wel weten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |