abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115799506
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:21 schreef Loppe het volgende:
ik laat ze doen
Kan je wat meer uitleg geven?
pi_115799820
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Kan je wat meer uitleg geven?
Nouja, ze kunnen me toch niks doen, mss eens bang maken maar dat lukt ze niet meer.
Gebeurt alleen als ik slaap, hoor.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:21:32 #103
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115802625
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Klinkt prima, je doet ongeveer hetzelfde als ik dus, alleen ik visualiseer het witte licht om mezelf heen als een soort cocon. Van mn hoofd tot om mn voeten en daar knoop ik m denkbeeldig dicht.
Niks kan die cocon in.
Ik had ook last als ik wou gaan slapen dat als ik m ogen sloot allemaal gezichten zag, totaal vreemde mensen leek wel of ze hulp wouden. Maar ik wil dr niets mee doen voor mij is het gezonder om met mn voeten op de grond te blijven.
Dus ik sluit me af soms bid ik erbij en ga slapen en dan vallen ze me ook niet meer lastig.
Ik wil me verder niet zo in die materie verdiepen t is beter als ze hulp zoeken. dat ze iemand zoeken die weet hoe en wat.
Ik praat er ook niet tegen. Niet uit angst maar heb geen zin dat er iets aan mij blijft hangen.
En datzelfde gebruik ik dus als ik in situaties kom waar vervelend voelende energien hangen.
Heel goed dat je er niks mee te maken wilt hebben. Een keer vroeg ik me af hoe die geesten die ik hoor eruitzien en de volgende ochtend lieten ze zichzelf zien achter m'n oogleden en het zag er best demonisch uit.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:23:45 #104
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115802746
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef lezzer het volgende:

[..]

Denk jij dat er ook maar iemand op de wereld is zónder enige vorm van energetische aanhaking?
Ik denk van niet namelijk.

Misschien zou het helpen om dat los te laten.
Nee, ik denk het ook niet. Maar ik snap niet wat dat te maken heeft met wat ik zei :)
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:24:45 #105
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115802799
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Loppe het volgende:

[..]

Nouja, ze kunnen me toch niks doen, mss eens bang maken maar dat lukt ze niet meer.
Hee Loppe, jij ook al. Toen ik je sprak had je niks, maar ik hoorde toch duidelijk stemmen in de opnames die je me opstuurde.
Hoe is het gestart?
Ze probeerden je dus bang te maken?
pi_115803262
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef Manke het volgende:

[..]

Hee Loppe, jij ook al. Toen ik je sprak had je niks, maar ik hoorde toch duidelijk stemmen in de opnames die je me opstuurde.
Hoe is het gestart?
Ze probeerden je dus bang te maken?
't Is te zien soms zijn het goede soms slechte, ik leer van beide. Soms zijn het zelf nog levende mensen die ik tegenkom in een slaap/wakker toestand. Stemmen hoor ik zelden en nooit overdag eigl.
Ik denk dat het gestart is met een overleden vriend die me bang wou maken, ik was toen ook erg geïnteresseerd in spiritisme enzo. Die vriend ben ik niet meer tegengekomen maar ik weet waarom hij me slecht gezind was. Ik was duidelijk niet in het reine met hem.
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:50:08 #107
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115806763
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef Loppe het volgende:

[..]

't Is te zien soms zijn het goede soms slechte, ik leer van beide. Soms zijn het zelf nog levende mensen die ik tegenkom in een slaap/wakker toestand. Stemmen hoor ik zelden en nooit overdag eigl.
Ik denk dat het gestart is met een overleden vriend die me bang wou maken, ik was toen ook erg geïnteresseerd in spiritisme enzo. Die vriend ben ik niet meer tegengekomen maar ik weet waarom hij me slecht gezind was. Ik was duidelijk niet in het reine met hem.
Dat je verschijningen ziet van nog levende mensen is toch bewijs dat het demonen zijn? Er zijn mensen die stemmen horen van nog levende mensen waarbij die stemmen het heel erg slecht voor hebben met de persoon, doodverwensingen tot gruwelijke opdrachten. Je ziet ook goede? Wat geeft je het idee dat ze goed zijn?
pi_115812419
quote:
Ik had ook last als ik wou gaan slapen dat als ik m ogen sloot allemaal gezichten zag, totaal vreemde mensen leek wel of ze hulp wouden. Maar ik wil dr niets mee doen voor mij is het gezonder om met mn voeten op de grond te blijven.
Dat van die gezichten klinkt heel bekent inderdaad. Alleen keken ze bij ontzettend boos en gemeen :? Iets wat me vroeger ontzettend bang maakte. Gelukkig zie ik dat tegenwoordig niet meer en zijn de nachten voor mij erg rustig.

quote:
Dus ik sluit me af soms bid ik erbij en ga slapen en dan vallen ze me ook niet meer lastig.
Ik wil me verder niet zo in die materie verdiepen t is beter als ze hulp zoeken. dat ze iemand zoeken die weet hoe en wat.
Ik praat er ook niet tegen. Niet uit angst maar ik heb geen zin dat er iets aan mij blijft hangen.
En datzelfde gebruik ik dus als ik in situaties kom waar vervelend voelende energien hangen.
Meestal zeg ik, buiten als het nodig is het met woorden weg sturen om, ook niets tegen ze. Het enige wat ik tegen ze kan zeggen is dat ze overleden zijn en dat het tijd is om het aardse leven los te laten. Ze verder helpen kan ik niet. Maar vaak zijn ze ook zo in de war dat er voor mij geen touw aan vast te knopen is. Zodra het maar enigzins negatief aanvoelt maak ik er zowieso geen woorden aan vuil en stuur ik ze meteen weg.
Ik ga in elk geval als ik weer een op zo'n vervelende plaats ben, eens zien of ik gebruik kan maken maken van de witte bol of de blauwe piramide :)
Skål
pi_115812952
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:50 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat je verschijningen ziet van nog levende mensen is toch bewijs dat het demonen zijn? Er zijn mensen die stemmen horen van nog levende mensen waarbij die stemmen het heel erg slecht voor hebben met de persoon, doodverwensingen tot gruwelijke opdrachten. Je ziet ook goede? Wat geeft je het idee dat ze goed zijn?
De "verschijningen" van levende mensen kan telepathisch contact zijn met hun ofwel maken ze een uittreding en komen bij mij terecht. Het zijn wel echt die mensen die ik "voel" en geen geesten/demonen die hun nadoen. Ik krijg geen opdrachten ofzo hoor.
Een goede geest geeft je energie en dat voel je, warmte, licht, welbehagen. Iedere mens snakt daar naar, alleen is een slechte geest/demoon zich daarvan nog niet bewust.
pi_115824608
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:50 schreef Valkyrjur het volgende:

[..]

Dat van die gezichten klinkt heel bekent inderdaad. Alleen keken ze bij ontzettend boos en gemeen :? Iets wat me vroeger ontzettend bang maakte. Gelukkig zie ik dat tegenwoordig niet meer en zijn de nachten voor mij erg rustig.
Ik heb t 1x meegemaakt dat ik wakker werd en de douche inkeek.
Daar zag ik een soort moluks vrouwtje ze had een rieten mand aan dr arm , had zo'n indische jurk aan en een hoofddoekje om.
Ze keek me recht aan met een heel boos gezicht, daarna liep ze door de muur.
Aangezien ik gilde, werd mn ex ook wakker en die heeft dr ook gezien.
Dit is bijna 20 jaar geleden. Inmiddels heb k niet meer zoveel angst ze doen me niets maar ik wil geen contact
quote:
[..]

Meestal zeg ik, buiten als het nodig is het met woorden weg sturen om, ook niets tegen ze. Het enige wat ik tegen ze kan zeggen is dat ze overleden zijn en dat het tijd is om het aardse leven los te laten. Ze verder helpen kan ik niet. Maar vaak zijn ze ook zo in de war dat er voor mij geen touw aan vast te knopen is. Zodra het maar enigzins negatief aanvoelt maak ik er zowieso geen woorden aan vuil en stuur ik ze meteen weg.
Ik ga in elk geval als ik weer een op zo'n vervelende plaats ben, eens zien of ik gebruik kan maken maken van de witte bol of de blauwe piramide :)
Ik doe dat ook wel hoor als het hardnekkig is dan zeg ik ga uit mn huis, ik wil je hier niet en dan afsluiten en slapen.
Ik heb er de laatste tijd ook niet zoveel last meer van.
Heb ook haast geen nachtmerries meer.
pi_115824712
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Loppe het volgende:

[..]

Hoe merk je dat dan als je slaapt, word je wakker van ze ofzo?
Mij hebben ze ook nog nooit wat gedaan tenminste geesten niet.
pi_115824797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Hoe merk je dat dan als je slaapt, word je wakker van ze ofzo?
Mij hebben ze ook nog nooit wat gedaan tenminste geesten niet.
'k Zit in een trance ofzo, half waak/slaap toestand.
pi_115824819
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef Manke het volgende:

[..]

Heel goed dat je er niks mee te maken wilt hebben. Een keer vroeg ik me af hoe die geesten die ik hoor eruitzien en de volgende ochtend lieten ze zichzelf zien achter m'n oogleden en het zag er best demonisch uit.
Van geesten ben k niet bang Manke ze hebben me nog nooit wat gedaan. Van een demoon weet ik t niet zeker voor mn gevoel was ik in 1999 bezeten
pi_115825069
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef Loppe het volgende:

[..]

'k Zit in een trance ofzo, half waak/slaap toestand.
Is het hetzelfde als slaapverlamming? Ik weet dat niet k heb t volgens mij nog nooit gehad.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:35:14 #115
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115825368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:22 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Van geesten ben k niet bang Manke ze hebben me nog nooit wat gedaan. Van een demoon weet ik t niet zeker voor mn gevoel was ik in 1999 bezeten
Demonen kunnen ook niks doen.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:43:47 #116
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115825733
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:23 schreef Loppe het volgende:

[..]

De "verschijningen" van levende mensen kan telepathisch contact zijn met hun ofwel maken ze een uittreding en komen bij mij terecht. Het zijn wel echt die mensen die ik "voel" en geen geesten/demonen die hun nadoen. Ik krijg geen opdrachten ofzo hoor.
Een goede geest geeft je energie en dat voel je, warmte, licht, welbehagen. Iedere mens snakt daar naar, alleen is een slechte geest/demoon zich daarvan nog niet bewust.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat je uittreders zag.
Dat voel jij, maar demonen kunnen dat allemaal simuleren, zelfs euforie en liefde.
slechte geesten en demonen waren geen mensen.
pi_115825838
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:28 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Is het hetzelfde als slaapverlamming? Ik weet dat niet k heb t volgens mij nog nooit gehad.
Neen, het is een heel heldere toestand, vind ik. Je slaapt net niet maar je bent ook niet wakker.
quote:
Stadium I is een overgang tussen de waaktoestand en slaap. Het alfa-ritme (8 tot 12 Hertz, kenmerkend tracé van waaktoestand) vermindert en verdwijnt om plaats te maken voor een trager ritme, gekenmerkt door theta-golven (3 tot 7 Hertz).
quote:
Theta-golven: 4 tot 8 Hz

Deze hersengolven kunnen worden geassocieerd met creativiteit, inspiratie, dromen en 'beeldend denken'.

Over theta-golven is het meest bekend dat ze voorkomen tijdens de REM-slaap. REM staat voor 'rapid eye movement'. Tijdens deze periode van de slaap bewegen je ogen snel heen en weer, vandaar deze naam. Tijdens deze periodes worden er veel theta-golven geproduceerd. Proefpersonen die tijdens de REM-slaap gewekt werden, rapporteerden vrijwel altijd dat ze aan het dromen waren. Er zijn echter ook wel dromen buiten de REM-slaap.

Uit recent wetenschappelijk onderzoek blijkt dat theta-golven verbonden zijn met het opslaan van herinneringen in het lange termijn geheugen.

Buiten de slaap, zijn de theta-golven sterker aanwezig als je creativiteit geprikkeld is. Hoe meer ontspannen je bent, hoe groter de kans op sterke theta-golven. Theta-golven worden ook wel geassocieerd met intuïtie en buitenzintuiglijke waarneming, hoewel Anna Wise dit vooral onder de delta-golven plaatst. De genezende trance waarmee de sjamanen van veel natuurvolken werken, kenmerkt zich ook door veel theta-golven. Als er getrommeld wordt om zo'n trance op te wekken, dan worden er ook vaak vier slagen per seconde gemaakt. (Ook wel worden er twee slagen per seconde gebruikt. Dit stimuleert dus delta-golven. In mijn ervaring levert dit een gevoel van diepe trance op.)
pi_115825974
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef Manke het volgende:

[..]

Lijkt me onwaarschijnlijk dat je uittreders zag.
Dat voel jij, maar demonen kunnen dat allemaal simuleren, zelfs euforie en liefde.
slechte geesten en demonen waren geen mensen.
Als zelf die persoon die uitgetreden was zei dat ie een vreemde droom gehad had. Die was er zich zelf niet van bewust dat er een uittreding plaatsgevonden had.
Ik weet dat jij daar anders over denkt maar ik vertrouw mijn bronnen liever dan de jouwe.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:51:42 #119
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115826045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef Loppe het volgende:

[..]

Als zelf die persoon die uitgetreden was zei dat ie een vreemde droom gehad had. Die was er zich zelf niet van bewust dat er een uittreding plaatsgevonden had.
Ik weet dat jij daar anders over denkt maar ik vertrouw mijn bronnen liever dan de jouwe.
Wat voor droom had ie?
Welke bronnen?
Ik vertrouw m'n eigen bronnen (wat ik hoor) niet eens.
pi_115826058
Ja dat klopt Loppe tussen wakker zijn en slapen in. Dat kan k ook "bewust" doen, in een soort alfa staat gaan. Ik gebruik het om te ontspannen zodat ik kan slapen. Heb het mezelf vroeger aangeleerd ze noemen t ook wel zelf hypnose.
pi_115826171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:51 schreef Manke het volgende:

[..]

Wat voor droom had ie?
Welke bronnen?
Ik vertrouw m'n eigen bronnen (wat ik hoor) niet eens.
Droom speelt geen rol, ik weet dat het die persoon was. En als het die niet was, I don't care.
Jozef Rulof is mijn bron.
pi_115826239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef Loppe het volgende:

[..]

Droom speelt geen rol, ik weet dat het die persoon was. En als het die niet was, I don't care.
Jozef Rulof is mijn bron.
Jozef Rulof heb ik een boek van: Door de Grebbelinie naar het eeuwige leven.
pi_115826291
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jullie Nederlanders beseffen nog niet half wat voor een groot persoon er in jullie land woonde.
pi_115826301
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef Manke het volgende:

[..]

Demonen kunnen ook niks doen.
Ik had een reactie hierop geschreven, maar vind m niet geschikt voor alles en iedereen dus ik laat t maar.
pi_115826342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die man veroordeeld mensen die zelfmoord plegen ook en er staan in zijn boeken hele nare dingen over crematie....ik ben gestopt het te lezen het maakte me alleen maar verwarder over mn lieve broer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')