abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115679059
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:15 schreef DO2 het volgende:
Wow. Da's wel een ervaring die je bijblijft, lijkt me zo.
Nou ja, naar aanleiding van die video moest ik er weer aan denken.
Wel raar idee dat je weet dat iemand dood is terwijl z'n vrouw het nog niet weet zeg maar.
pi_115679083
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:16 schreef DO2 het volgende:
En waarom strookt die vraag dan niet met jouw idee over geesten?
Omdat ik niet denk dat een geest zich altijd in dezelfde kleren vertoont als dat ie aan had bij overlijden. Maar goed, ik heb nog nooit zo'n duidelijke geest gezien.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:18:05 #53
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115679103
Ah, ok.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:20:40 #54
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115679197
Kon je een gesprek voeren met het slachtoffer, Iezzer? Was er vorm van communicatie?
pi_115679404
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:20 schreef DO2 het volgende:
Kon je een gesprek voeren met het slachtoffer, Iezzer? Was er vorm van communicatie?
Bij mij gaat het met gevoel, emoties en met helderweten. Niet met woorden.
Dus, ik voel paniek, angst, en ik weet waarom dat is. Daar reageer ik dan met woorden op.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:33:46 #56
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115679616
Ok...

En had je een duidelijk beeld van het slachtoffer,
of was het meer een aanwezige energie die je oppikte?
pi_115680084
Beeld? Wat voor beeld?
Ik wist wel dat het een man was, van boven de 60.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:50:09 #58
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115680180
Ik bedoel een visueel beeld. Kon je 'm werkelijk zien - zoals in dat filmpje - of voelde je z'n aanwezigheid.
pi_115680248
Nee, ik zie bijna nooit geesten.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:53:25 #60
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115680298
Ok.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:13:31 #61
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115681037
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:14 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik ben wel eens in een file achter een dodelijk ongeval terecht gekomen, waarbij ik het slachtoffer ineens in de auto had zitten toen ik het wrak voorbij reed.
Ik heb hem gezegd terug naar het wrak te gaan, bij z'n lichaam te blijven en dat hij dan vanzelf z'n familie zou treffen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen gaan nou eenmaal nogal plotseling en onverwacht dood en snappen gewoon niet wat er aan de hand is.
dat was dus een demon...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
interessante ervaring, zag je hem echt zitten?
pi_115681176
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Manke het volgende:

[..]

dat was dus een demon...

SPOILER
Het wordt sneu hoor :')
quote:
interessante ervaring, zag je hem echt zitten?
Wel effe lezen hè ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:28:48 #63
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115681624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:17 schreef lezzer het volgende:

[..]

Het wordt sneu hoor :')

[..]

Wel effe lezen hè ;)
Grapje zeg ik toch. Ik doe dat niet meer, ik was zo overtuigd van m'n gelijk, maar nu weet ik het ook allemaal niet meer.

Hoe zag het er uit? Duidelijk, als een schim, duidelijke gelaatstrekken, noem maar op. Dat bedoelde ik.
pi_115681676
Ik schreef toch dat ik geesten eigenlijk nooit zie? ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:44:54 #65
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115682318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef lezzer het volgende:
Ik schreef toch dat ik geesten eigenlijk nooit zie? ;)
Ik lees niet goed haha
Hoe wist je dat het een man van boven de 60 was?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:47:42 #66
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115682420
HZij doelt op de geest in 't filmpje, Manke.

[ Bericht 21% gewijzigd door EP3 op 17-08-2012 14:56:25 ]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:49:58 #67
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115682515
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef DO2 het volgende:
Hij doelt op de geest in 't filmpje, Manke.
aha oke, had dat niet door :)
pi_115682626
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef DO2 het volgende:
Hij doelt op de geest in 't filmpje, Manke.
Wie is hij?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:53:59 #69
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115682667
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef lezzer het volgende:

[..]

Wie is hij?
Hij bedoelt jou, maar hij weet niet dat je een zij bent.
pi_115682952
Hallo,

Ik zie ook wel eens geesten.
Maar het zijn geen kwade geesten.
Dus ik vind het eigenlijk niet zo eng of spannend vind het meer interessant eigenlijk.

Soms zie ik vanuit mijn bed vroeg in de ochtend als het al een beetje licht is zie ik een geest meestal in de hoek van de mijn slaapkamer.
pi_115689777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zie jij het ook al een soort motregen, dus een snelle beweging van boven naar beneden? Het zou best een optische illusie kunnen zijn van iets maar zou echt niet weten wat voor eentje.
Nee t valt niet zoals regen, ik vind het net op trillende moleculen lijken, die ik eens onder een microscoop zag. Ik kan t ook zien door te gaan staren net als Ron1n zegt.
pi_115689938
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo,

Ik zie ook wel eens geesten.
Maar het zijn geen kwade geesten.
Dus ik vind het eigenlijk niet zo eng of spannend vind het meer interessant eigenlijk.

Soms zie ik vanuit mijn bed vroeg in de ochtend als het al een beetje licht is zie ik een geest meestal in de hoek van de mijn slaapkamer.
k heb dat dus ook dat ik geen angst meer heb , ik zie ze al van kinds af aan en ze hebben me nog nooit iets aangedaan. Ook de zwarte schimmen niet, al zie ik die gelukkig niet zo vaak want die geven me wel een onbehaaglijk gevoel. Heel moeilijk dat gevoel te omschrijven, alsof je in een put valt waar geen einde aan komt.
pi_115697176
Ik zal ook maar eens een 'ervaring' van vroeger posten:

Als kind lag ik altijd in bed met de deur open. Op een gegeven moment zag ik een oude vrouw mijn kamer inlopen die zich over mij heen boog. Alsnog, ik was erg jong, dus ik reageerde er wat vreemd op door mijn gezicht te vertrekken waarop zij hetzelfde deed en snel mijn kamer uit liep.

Jaren heb ik gedacht dat het een droom was, totdat ik het op een avond tegen mijn neef vertelde. Hij vertelde mij dat hij precies diezelfde vrouw heeft gezien en dat zij wist wie zij was. Namelijk een vrouw die vroeger bij mijn opa en oma inwoonde. Scheen dat na haar dood ze ook nog eens geprobeerd zou hebben mijn oma van de trap te duwen.
pi_115710352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Dutchguy het volgende:
Soms heb ik, vooral als ik me heel rustig en kalm voel, dat het net lijkt alsof het 'stof' regent zowel binnen als buiten. Ik had dit vroeger toen ik veel mediteerde vaker dat ik het zag, nu veel minder. Net als een soort motregen maar veel fijner. Iemand hier ervaring mee?
Ik had nl. wel eens gelezen dat dit 'prana' genoemd werd maar het fijne weet ik er niet van.
Toen ik vroeger nog een lief, klein meisje was had ik hier vaak "last" van. Nu zie ik het alleen nog als ik zit te staren. Geen idee wat het is maar ik denk een soort optische illusie
Skål
pi_115710456
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:53 schreef Manke het volgende:

[..]

Hij bedoelt jou, maar hij weet niet dat je een zij bent.
oh :D
Nou, die man van boven de 60 was dat verkeersslachtoffer die bij mij in de auto zat. De man van het filmpje, daar weet ik niks van :)
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:55:02 #76
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115710615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:48 schreef lezzer het volgende:

[..]

oh :D
Nou, die man van boven de 60 was dat verkeersslachtoffer die bij mij in de auto zat. De man van het filmpje, daar weet ik niks van :)
Maar als je hem niet zag, hoe wist je dat dan? Gevoel?
pi_115710938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Manke het volgende:

[..]

Wat ik al zei, helder weten.
Iets anders kan ik er niet van maken.
Overigens was hij achteraf boven de 70 geloof ik.
pi_115711101
Misschien een wat vreemd verhaal, maar het is me nu een aantal keer overkomen dat ik heel onbevangen een huis of een bepaald gebied binnen liep en dat ik binnen de kortste keren beroerd werd: Misselijk, ontzettend benauwd alsof m'n keel werd dichtgeknepen, ontzettende hoofdpijn, duizelig. Het enige wat ik maar kon denken was "Ik moet hier weg". Zodra ik het huis of gebied uit was, verdwenen alle kwalen als sneeuw voor de zon.

Ik nam geen aanwezigheid waar, alleen een licht gevoel van bekeken te worden. Maar niet zo erg zoals ik dat "normaal gesproken" heb.
Achteraf, na wat navraag hoorde ik wel dat er op die plekken erg veel (geen gezellige) dingen zijn gebeurd, maar hier was ik absoluut niet van op de hoogte.

Kan het zijn dat ondanks er geen aanwezigheid is, tenminste niet wat ik opmerkte, de gebeurtenissen daar een ontzettende negatieve energie hebben achtergelaten? Die je als mens op kunt pikken en die een behoorlijke invloed op je heeft?
Skål
pi_115711234
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef Valkyrjur het volgende:
Kan het zijn dat ondanks er geen aanwezigheid is, tenminste niet wat ik opmerkte, de gebeurtenissen daar een ontzettende negatieve energie hebben achtergelaten? Die je als mens op kunt pikken en die een behoorlijke invloed op je heeft?
Ja. Sterker nog, ik denk dat het zo is.
Ik maak het precies hetzelfde mee namelijk.
pi_115712446
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef Valkyrjur het volgende:
Misschien een wat vreemd verhaal, maar het is me nu een aantal keer overkomen dat ik heel onbevangen een huis of een bepaald gebied binnen liep en dat ik binnen de kortste keren beroerd werd: Misselijk, ontzettend benauwd alsof m'n keel werd dichtgeknepen, ontzettende hoofdpijn, duizelig. Het enige wat ik maar kon denken was "Ik moet hier weg". Zodra ik het huis of gebied uit was, verdwenen alle kwalen als sneeuw voor de zon.

Ik nam geen aanwezigheid waar, alleen een licht gevoel van bekeken te worden. Maar niet zo erg zoals ik dat "normaal gesproken" heb.
Achteraf, na wat navraag hoorde ik wel dat er op die plekken erg veel (geen gezellige) dingen zijn gebeurd, maar hier was ik absoluut niet van op de hoogte.

Ja dat kan, ik was eens in Coventry in de ruine van de oude kathedraal en voelde me daar ook niet helemaal happy.
Toen kwam ik bij een muur waar een bord hing en waarop stond dat vele mensen in het gebouw zicht raar voelden en het leed van vroeger konden waarnemen.
De kathedraal is nl gebombardeerd in de 2e wereld oorlog.
Het dak is weg de muren staan er echter nog wel
http://www.historiccoventry.co.uk/cathedrals/ruins-now.php
pi_115730672
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Manke het volgende:

[..]

Hey Manke,

Ik zit net wat te lezen op een site van Philip Goddard. Hij stelt dat alle non fysieke wezens vanuit het astrale negatief zijn, en dat er geen enkele van hen vertrouwd zou moeten worden. Ook heeft hij het over spirit attachments en partial walk-ins die zich aan mensen gaan hechten om hen zo labiel mogelijk te maken. Er staat echt gigantisch veel info op die site, inclusief over hoe je jezelf zou kunnen helen. Heb zelf nog lang niet alles gelezen. Misschien heb je er wat aan?

http://www.clarity-of-bei(...)a_snare_for_avoiding
pi_115730878
Van diezelfde site:

What I am leading up to saying here is that the apparent 'spirit attachments' that appear to be ill-willed (albeit sometimes in devious ways), and actually communicate and interact with their 'victims', are, as far as I can tell, NOT spirit attachments at all, but elementals. These virtually always cause massive problems for their 'victims' - indeed giving them a particularly rough time if they seek to use any effective 'entity' clearance measures. Such elementals are typically created by a seriously ungrounded part of the person's non-physical aspects ('energy system') that the 'dark force' has been able to hijack for that purpose. They are therefore thought form programming that is sourced from the 'dark force' but actually created by the affected person, and, unlike the completely illusory entities created in one's mind by the 'dark force', these elementals can use the person's energy in major ways, including throwing the person about physically (enough to cause injuries, even fatal), tormenting a person by openly progressively bringing about a failure of the person's body to the point of death, and causing all manner of paranormal phenomena around the person, such as poltergeist phenomena and malfunctioning of electrical equipment.

Because they use the person's own energy so much, these elementals are very weakening for the person's non-physical aspects and thus ongoing tiredness, exhaustion and poor and declining health is normal for affected people.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:45:58 #83
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115731960
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Hey Manke,

Ik zit net wat te lezen op een site van Philip Goddard. Hij stelt dat alle non fysieke wezens vanuit het astrale negatief zijn, en dat er geen enkele van hen vertrouwd zou moeten worden. Ook heeft hij het over spirit attachments en partial walk-ins die zich aan mensen gaan hechten om hen zo labiel mogelijk te maken. Er staat echt gigantisch veel info op die site, inclusief over hoe je jezelf zou kunnen helen. Heb zelf nog lang niet alles gelezen. Misschien heb je er wat aan?

http://www.clarity-of-bei(...)a_snare_for_avoiding
Thanks ^O^ ff kijken

en dat stukje van die site: kan me daar totaal niet in vinden :) dat het illusies zijn gecreeerd door de 'dark force' geloof ik niet, het zijn echt personen die ik hoor. Ik las iets soortgelijks op deze site http://www.clarity-of-being.org

edit:
Maar... dat is de zelfde site haha. kende hem dus al, had me toen niks geholpen, toch bedankt :)
pi_115740763
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:17 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja. Sterker nog, ik denk dat het zo is.
Ik maak het precies hetzelfde mee namelijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:03 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ja dat kan, ik was eens in Coventry in de ruine van de oude kathedraal en voelde me daar ook niet helemaal happy.
Toen kwam ik bij een muur waar een bord hing en waarop stond dat vele mensen in het gebouw zicht raar voelden en het leed van vroeger konden waarnemen.
De kathedraal is nl gebombardeerd in de 2e wereld oorlog.
Het dak is weg de muren staan er echter nog wel
http://www.historiccoventry.co.uk/cathedrals/ruins-now.php
Ah, dus ik ben niet de enige :)
Hebben jullie manieren om je hier van af te schermen? Want mij lukt het echt niet om lang op zulke plaatsen te blijven..
Skål
pi_115741550
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:15 schreef Valkyrjur het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie manieren om je hier van af te schermen? Want mij lukt het echt niet om lang op zulke plaatsen te blijven..
Nee je bent zeker niet de enige, heb je wel eens wat opgezocht over hoogsensitief?
Ik noem ff een voorbeeld zoals deze pagina:
http://www.ookzogevoelig.nl/eigenschap.html
Wat ik zelf doe als ik me niet prettig voel mezelf ervoor afsluiten ik visualiseer een wit licht om me heen en dan gaat het meestal wel beter.
Maar ik denk dat je het niet moet forceren als je lichaam aangeeft dat je het ergens niet prettig vind zou ik daar niet te lang in blijven zitten. t Vreet nl energie. En je lichaam waarschuwd niet voor niets.
Maar dat is mijn mening en gevoel erover, je zult zelf een eigen weg moeten zoeken die voor jou het beste werkt.
Op internet is er best veel info over te vinden, maar pas op met zweverige pagina's want sommige oefeningen maken de gevoelligheid alleen maar erger. Bijv door meditatie ging ik nog meer open staan en kwam er nog meer binnen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 14:30:51 #86
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115745804
Wil licht visualiseren deed ik ook, hielp niks :)
pi_115745933
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:15 schreef Valkyrjur het volgende:

[..]

[..]

Ik ben er al jaren mee bezig en ik vind het nog steeds moeilijk...
pi_115746960
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:30 schreef Manke het volgende:
Wil licht visualiseren deed ik ook, hielp niks :)
Nee dat denk k ook niet dat het tegen stemmen helpt, want k hoor anderen ook praten al heb ik wit licht om me heen gevisualiseerd. Ik bedoel dit niet lelijk.
Maar wat dat witte licht wel kan doen is als een soort schild werken tegen nare energien van buiten af.
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:20:41 #89
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115747207
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:11 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Nee dat denk k ook niet dat het tegen stemmen helpt, want k hoor anderen ook praten al heb ik wit licht om me heen gevisualiseerd. Ik bedoel dit niet lelijk.
Maar wat dat witte licht wel kan doen is als een soort schild werken tegen nare energien van buiten af.
Niet lelijk opgevat hoor :) Merk jij er zelf wat van?
Geesten en demonen zijn energie, dus als het helpt zou het moeten werken.

In many cases, the psychic will advise you to surround yourself with an imaginary white light. Whether or not she explains the purpose, the White Light is meant for protection against demonic forces. In truth, if the white light appears to work, it's only because spirits are playing the game.
pi_115748120
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:20 schreef Manke het volgende:

[..]

Niet lelijk opgevat hoor :) Merk jij er zelf wat van?
Ja ik merk duidelijk verschil
quote:
Geesten en demonen zijn energie, dus als het helpt zou het moeten werken.
Andere energieen. In dit geval ging t niet om geesten maar om gevoelens etc van andere mensen , sfeer e.d.
quote:
In many cases, the psychic will advise you to surround yourself with an imaginary white light. Whether or not she explains the purpose, the White Light is meant for protection against demonic forces. In truth, if the white light appears to work, it's only because spirits are playing the game.
Daar kan je het ook voor gebruiken. Maar ik maak in dat geval met geesten een combinatie van visualisatie en bidden.
pi_115753452
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef mousy31 het volgende:

Andere energieen. In dit geval ging t niet om geesten maar om gevoelens etc van andere mensen , sfeer e.d.

[..]

Gevoelens is emotie is energie, zoals ik het zie dan. Wij hebben nog een fysiek lichaam, inherent aan krachten van de natuur als zwaartekracht, vetten, spieren etc. Zoals ik het zie; als wij 'dood' gaan, verlaten we het fysieke lichaam, en onze energie (emotie) blijft achter. Hierboven werd ook verteld dat mensen zich naar kunnen voelen op bepaalde locaties, bepaalde sferen, is allemaal energie die vrijkomt, en ook achterblijft als men dood gaat, of boos word, of moet huilen. Loop eens een kamer in waar net een ruzie is geweest waar je geen idee van hebt, je voelt je gelijk opgelaten, soms weet je direct waardoor (ruzie/boosheid), en soms blijf je je onbehagelijk voelen. Een geest is dus, nogmaals, voor mij, iets wat achterblijft in de vorm van emotie en daardoor heeft het energie. Het kan die energie versterken door gebruik te maken van andere energie (magnetische velden oa.) en zich zo laten horen of zien. Of het kiest ervoor 'verder' te gaan, zich niet meer druk te maken om het aardse, en op te gaan in andere energie, emoties, bijvoorbeeld liefde en geluk, en die enerige zal zich dan ook goed voelen, en alles hebben wat het zich kan wensen (de hemel? Geen idee, in elk geval moet je niet denken aan een vorm wat wat je nu zou willen hebben, zoals een grote auto of zoiets).

Goed, lekker zweverig allemaal weer, maar het geeft mij een gevoel van rust als het echt zo zou zijn, het doet me ook anders denken over het 'leven' hier, ik maak me niet zo druk over domme zaken. Tuurlijk, ik wil ook graag veel geld verdienen om het makkelijker te maken, maar voor mijn gevoel geniet ik van elke dag juist omdat ik me niet zo druk maak om geld of andere zaken.
pi_115783223
Ik had een paar keer dat iets in mijn oor zat te blazen. Terwijl er niemand is
Ik ben een grote beer
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:40:55 #93
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115784778
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef Beer. het volgende:
Ik had een paar keer dat iets in mijn oor zat te blazen. Terwijl er niemand is
Naar mijn ervaring betreden ze je via je oor.
pi_115796249
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Nee je bent zeker niet de enige, heb je wel eens wat opgezocht over hoogsensitief?
Ik noem ff een voorbeeld zoals deze pagina:
http://www.ookzogevoelig.nl/eigenschap.html
Wat ik zelf doe als ik me niet prettig voel mezelf ervoor afsluiten ik visualiseer een wit licht om me heen en dan gaat het meestal wel beter.
Maar ik denk dat je het niet moet forceren als je lichaam aangeeft dat je het ergens niet prettig vind zou ik daar niet te lang in blijven zitten. t Vreet nl energie. En je lichaam waarschuwd niet voor niets.
Maar dat is mijn mening en gevoel erover, je zult zelf een eigen weg moeten zoeken die voor jou het beste werkt.
Op internet is er best veel info over te vinden, maar pas op met zweverige pagina's want sommige oefeningen maken de gevoelligheid alleen maar erger. Bijv door meditatie ging ik nog meer open staan en kwam er nog meer binnen.
Bedankt voor de link :) Ik ga het eens op mijn gemak doorlezen.
Wit licht visualiseren, dat ga ik eens oefenen want ik heb hier nog nooit gebruik van gemaakt.

Inderdaad, ik heb inderdaad ook ervaren dat meditatie je nog meer opensteld. Al heb ik daarmee wel geleerd om me te beschermen tegen entiteiten die ik liever niet om me heen heb.

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:34 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik ben er al jaren mee bezig en ik vind het nog steeds moeilijk...
En dan maak je ook gebruik van het visualiseren van wit licht?
Skål
pi_115796621
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef Valkyrjur het volgende:

[..]

Bedankt voor de link :) Ik ga het eens op mijn gemak doorlezen.
Wit licht visualiseren, dat ga ik eens oefenen want ik heb hier nog nooit gebruik van gemaakt.
Graag gedaan en mocht je vragen hebben je mag me altijd een pm sturen
quote:
Inderdaad, ik heb inderdaad ook ervaren dat meditatie je nog meer opensteld. Al heb ik daarmee wel geleerd om me te beschermen tegen entiteiten die ik liever niet om me heen heb.
Hoe bescherm jij jezelf daartegen dan?
quote:
[..]

En dan maak je ook gebruik van het visualiseren van wit licht?
pi_115797338
Toen ik nog niet goed om kon gaan met entiteiten om me heen en ontzettend lastig gevallen werd, heb ik van iemand geleerd om tijdens de meditatie mijn chakra's gebruiken. Als eerste zorg ik dat ik me goed 'aard' d.m.v. m'n stuit chakra. Daarna heb ik geleerd om vanuit de derde chakra een witte energie te laten komen waarmee ik ruimte waar ik ben verlicht en al het negatieve wegstuur. Dit is natuurlijk ook met een hoop visualisatie erbij.
Ik moest dat elke avond doen voor het slapen gaan, en sindsdien word ik 's nachts niet meer zo veel lastig gevallen.

Klinkt misschien heel zweverig maar het is een klein ritueeltje wat me altijd goed helpt :)
Skål
pi_115797857
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Valkyrjur het volgende:
Toen ik nog niet goed om kon gaan met entiteiten om me heen en ontzettend lastig gevallen werd, heb ik van iemand geleerd om tijdens de meditatie mijn chakra's gebruiken. Als eerste zorg ik dat ik me goed 'aard' d.m.v. m'n stuit chakra. Daarna heb ik geleerd om vanuit de derde chakra een witte energie te laten komen waarmee ik ruimte waar ik ben verlicht en al het negatieve wegstuur. Dit is natuurlijk ook met een hoop visualisatie erbij.
Ik moest dat elke avond doen voor het slapen gaan, en sindsdien word ik 's nachts niet meer zo veel lastig gevallen.

Klinkt misschien heel zweverig maar het is een klein ritueeltje wat me altijd goed helpt :)
Klinkt prima, je doet ongeveer hetzelfde als ik dus, alleen ik visualiseer het witte licht om mezelf heen als een soort cocon. Van mn hoofd tot om mn voeten en daar knoop ik m denkbeeldig dicht.
Niks kan die cocon in.
Ik had ook last als ik wou gaan slapen dat als ik m ogen sloot allemaal gezichten zag, totaal vreemde mensen leek wel of ze hulp wouden. Maar ik wil dr niets mee doen voor mij is het gezonder om met mn voeten op de grond te blijven.
Dus ik sluit me af soms bid ik erbij en ga slapen en dan vallen ze me ook niet meer lastig.
Ik wil me verder niet zo in die materie verdiepen t is beter als ze hulp zoeken. dat ze iemand zoeken die weet hoe en wat.
Ik praat er ook niet tegen. Niet uit angst maar heb geen zin dat er iets aan mij blijft hangen.
En datzelfde gebruik ik dus als ik in situaties kom waar vervelend voelende energien hangen.
pi_115798500
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:40 schreef Manke het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring betreden ze je via je oor.
Denk jij dat er ook maar iemand op de wereld is zónder enige vorm van energetische aanhaking?
Ik denk van niet namelijk.

Misschien zou het helpen om dat los te laten.
pi_115798705
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Valkyrjur het volgende:
Ik zet mezelf regelmatig in een blauwe piramide :Y
pi_115799304
ik laat ze doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')