Nou ja, naar aanleiding van die video moest ik er weer aan denken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:15 schreef DO2 het volgende:
Wow. Da's wel een ervaring die je bijblijft, lijkt me zo.
Omdat ik niet denk dat een geest zich altijd in dezelfde kleren vertoont als dat ie aan had bij overlijden. Maar goed, ik heb nog nooit zo'n duidelijke geest gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:16 schreef DO2 het volgende:
En waarom strookt die vraag dan niet met jouw idee over geesten?
Bij mij gaat het met gevoel, emoties en met helderweten. Niet met woorden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:20 schreef DO2 het volgende:
Kon je een gesprek voeren met het slachtoffer, Iezzer? Was er vorm van communicatie?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een file achter een dodelijk ongeval terecht gekomen, waarbij ik het slachtoffer ineens in de auto had zitten toen ik het wrak voorbij reed.
Ik heb hem gezegd terug naar het wrak te gaan, bij z'n lichaam te blijven en dat hij dan vanzelf z'n familie zou treffen.dat was dus een demon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen gaan nou eenmaal nogal plotseling en onverwacht dood en snappen gewoon niet wat er aan de hand is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.interessante ervaring, zag je hem echt zitten?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Manke het volgende:
[..]
dat was dus een demon...Het wordt sneu hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel effe lezen hèquote:interessante ervaring, zag je hem echt zitten?![]()
Grapje zeg ik toch. Ik doe dat niet meer, ik was zo overtuigd van m'n gelijk, maar nu weet ik het ook allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het wordt sneu hoor
[..]
Wel effe lezen hè
Ik lees niet goed hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef lezzer het volgende:
Ik schreef toch dat ik geesten eigenlijk nooit zie?
aha oke, had dat niet doorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef DO2 het volgende:
Hij doelt op de geest in 't filmpje, Manke.
Wie is hij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef DO2 het volgende:
Hij doelt op de geest in 't filmpje, Manke.
Nee t valt niet zoals regen, ik vind het net op trillende moleculen lijken, die ik eens onder een microscoop zag. Ik kan t ook zien door te gaan staren net als Ron1n zegt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zie jij het ook al een soort motregen, dus een snelle beweging van boven naar beneden? Het zou best een optische illusie kunnen zijn van iets maar zou echt niet weten wat voor eentje.
k heb dat dus ook dat ik geen angst meer heb , ik zie ze al van kinds af aan en ze hebben me nog nooit iets aangedaan. Ook de zwarte schimmen niet, al zie ik die gelukkig niet zo vaak want die geven me wel een onbehaaglijk gevoel. Heel moeilijk dat gevoel te omschrijven, alsof je in een put valt waar geen einde aan komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo,
Ik zie ook wel eens geesten.
Maar het zijn geen kwade geesten.
Dus ik vind het eigenlijk niet zo eng of spannend vind het meer interessant eigenlijk.
Soms zie ik vanuit mijn bed vroeg in de ochtend als het al een beetje licht is zie ik een geest meestal in de hoek van de mijn slaapkamer.
Toen ik vroeger nog een lief, klein meisje was had ik hier vaak "last" van. Nu zie ik het alleen nog als ik zit te staren. Geen idee wat het is maar ik denk een soort optische illusiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Dutchguy het volgende:
Soms heb ik, vooral als ik me heel rustig en kalm voel, dat het net lijkt alsof het 'stof' regent zowel binnen als buiten. Ik had dit vroeger toen ik veel mediteerde vaker dat ik het zag, nu veel minder. Net als een soort motregen maar veel fijner. Iemand hier ervaring mee?
Ik had nl. wel eens gelezen dat dit 'prana' genoemd werd maar het fijne weet ik er niet van.
ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:53 schreef Manke het volgende:
[..]
Hij bedoelt jou, maar hij weet niet dat je een zij bent.
Maar als je hem niet zag, hoe wist je dat dan? Gevoel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
oh
Nou, die man van boven de 60 was dat verkeersslachtoffer die bij mij in de auto zat. De man van het filmpje, daar weet ik niks van
Wat ik al zei, helder weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Manke het volgende:
[..]
Maar als je hem niet zag, hoe wist je dat dan? Gevoel?
Ja. Sterker nog, ik denk dat het zo is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef Valkyrjur het volgende:
Kan het zijn dat ondanks er geen aanwezigheid is, tenminste niet wat ik opmerkte, de gebeurtenissen daar een ontzettende negatieve energie hebben achtergelaten? Die je als mens op kunt pikken en die een behoorlijke invloed op je heeft?
Ja dat kan, ik was eens in Coventry in de ruine van de oude kathedraal en voelde me daar ook niet helemaal happy.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef Valkyrjur het volgende:
Misschien een wat vreemd verhaal, maar het is me nu een aantal keer overkomen dat ik heel onbevangen een huis of een bepaald gebied binnen liep en dat ik binnen de kortste keren beroerd werd: Misselijk, ontzettend benauwd alsof m'n keel werd dichtgeknepen, ontzettende hoofdpijn, duizelig. Het enige wat ik maar kon denken was "Ik moet hier weg". Zodra ik het huis of gebied uit was, verdwenen alle kwalen als sneeuw voor de zon.
Ik nam geen aanwezigheid waar, alleen een licht gevoel van bekeken te worden. Maar niet zo erg zoals ik dat "normaal gesproken" heb.
Achteraf, na wat navraag hoorde ik wel dat er op die plekken erg veel (geen gezellige) dingen zijn gebeurd, maar hier was ik absoluut niet van op de hoogte.
Kan het zijn dat ondanks er geen aanwezigheid is, tenminste niet wat ik opmerkte, de gebeurtenissen daar een ontzettende negatieve energie hebben achtergelaten? Die je als mens op kunt pikken en die een behoorlijke invloed op je heeft?
Hey Manke,quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Manke het volgende:
[..]
Maar als je hem niet zag, hoe wist je dat dan? Gevoel?
Thanksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Hey Manke,
Ik zit net wat te lezen op een site van Philip Goddard. Hij stelt dat alle non fysieke wezens vanuit het astrale negatief zijn, en dat er geen enkele van hen vertrouwd zou moeten worden. Ook heeft hij het over spirit attachments en partial walk-ins die zich aan mensen gaan hechten om hen zo labiel mogelijk te maken. Er staat echt gigantisch veel info op die site, inclusief over hoe je jezelf zou kunnen helen. Heb zelf nog lang niet alles gelezen. Misschien heb je er wat aan?
http://www.clarity-of-bei(...)a_snare_for_avoiding
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, ik denk dat het zo is.
Ik maak het precies hetzelfde mee namelijk.
Ah, dus ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:03 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik was eens in Coventry in de ruine van de oude kathedraal en voelde me daar ook niet helemaal happy.
Toen kwam ik bij een muur waar een bord hing en waarop stond dat vele mensen in het gebouw zicht raar voelden en het leed van vroeger konden waarnemen.
De kathedraal is nl gebombardeerd in de 2e wereld oorlog.
Het dak is weg de muren staan er echter nog wel
http://www.historiccoventry.co.uk/cathedrals/ruins-now.php
Nee je bent zeker niet de enige, heb je wel eens wat opgezocht over hoogsensitief?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:15 schreef Valkyrjur het volgende:
[..]
[..]
Ah, dus ik ben niet de enige![]()
Hebben jullie manieren om je hier van af te schermen? Want mij lukt het echt niet om lang op zulke plaatsen te blijven..
Ik ben er al jaren mee bezig en ik vind het nog steeds moeilijk...quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:15 schreef Valkyrjur het volgende:
[..]
[..]
Ah, dus ik ben niet de enige![]()
Hebben jullie manieren om je hier van af te schermen? Want mij lukt het echt niet om lang op zulke plaatsen te blijven..
Nee dat denk k ook niet dat het tegen stemmen helpt, want k hoor anderen ook praten al heb ik wit licht om me heen gevisualiseerd. Ik bedoel dit niet lelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:30 schreef Manke het volgende:
Wil licht visualiseren deed ik ook, hielp niks
Niet lelijk opgevat hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:11 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee dat denk k ook niet dat het tegen stemmen helpt, want k hoor anderen ook praten al heb ik wit licht om me heen gevisualiseerd. Ik bedoel dit niet lelijk.
Maar wat dat witte licht wel kan doen is als een soort schild werken tegen nare energien van buiten af.
Ja ik merk duidelijk verschilquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:20 schreef Manke het volgende:
[..]
Niet lelijk opgevat hoorMerk jij er zelf wat van?
Andere energieen. In dit geval ging t niet om geesten maar om gevoelens etc van andere mensen , sfeer e.d.quote:Geesten en demonen zijn energie, dus als het helpt zou het moeten werken.
Daar kan je het ook voor gebruiken. Maar ik maak in dat geval met geesten een combinatie van visualisatie en bidden.quote:In many cases, the psychic will advise you to surround yourself with an imaginary white light. Whether or not she explains the purpose, the White Light is meant for protection against demonic forces. In truth, if the white light appears to work, it's only because spirits are playing the game.
Gevoelens is emotie is energie, zoals ik het zie dan. Wij hebben nog een fysiek lichaam, inherent aan krachten van de natuur als zwaartekracht, vetten, spieren etc. Zoals ik het zie; als wij 'dood' gaan, verlaten we het fysieke lichaam, en onze energie (emotie) blijft achter. Hierboven werd ook verteld dat mensen zich naar kunnen voelen op bepaalde locaties, bepaalde sferen, is allemaal energie die vrijkomt, en ook achterblijft als men dood gaat, of boos word, of moet huilen. Loop eens een kamer in waar net een ruzie is geweest waar je geen idee van hebt, je voelt je gelijk opgelaten, soms weet je direct waardoor (ruzie/boosheid), en soms blijf je je onbehagelijk voelen. Een geest is dus, nogmaals, voor mij, iets wat achterblijft in de vorm van emotie en daardoor heeft het energie. Het kan die energie versterken door gebruik te maken van andere energie (magnetische velden oa.) en zich zo laten horen of zien. Of het kiest ervoor 'verder' te gaan, zich niet meer druk te maken om het aardse, en op te gaan in andere energie, emoties, bijvoorbeeld liefde en geluk, en die enerige zal zich dan ook goed voelen, en alles hebben wat het zich kan wensen (de hemel? Geen idee, in elk geval moet je niet denken aan een vorm wat wat je nu zou willen hebben, zoals een grote auto of zoiets).quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef mousy31 het volgende:
Andere energieen. In dit geval ging t niet om geesten maar om gevoelens etc van andere mensen , sfeer e.d.
[..]
Naar mijn ervaring betreden ze je via je oor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef Beer. het volgende:
Ik had een paar keer dat iets in mijn oor zat te blazen. Terwijl er niemand is
Bedankt voor de linkquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee je bent zeker niet de enige, heb je wel eens wat opgezocht over hoogsensitief?
Ik noem ff een voorbeeld zoals deze pagina:
http://www.ookzogevoelig.nl/eigenschap.html
Wat ik zelf doe als ik me niet prettig voel mezelf ervoor afsluiten ik visualiseer een wit licht om me heen en dan gaat het meestal wel beter.
Maar ik denk dat je het niet moet forceren als je lichaam aangeeft dat je het ergens niet prettig vind zou ik daar niet te lang in blijven zitten. t Vreet nl energie. En je lichaam waarschuwd niet voor niets.
Maar dat is mijn mening en gevoel erover, je zult zelf een eigen weg moeten zoeken die voor jou het beste werkt.
Op internet is er best veel info over te vinden, maar pas op met zweverige pagina's want sommige oefeningen maken de gevoelligheid alleen maar erger. Bijv door meditatie ging ik nog meer open staan en kwam er nog meer binnen.
En dan maak je ook gebruik van het visualiseren van wit licht?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren mee bezig en ik vind het nog steeds moeilijk...
Graag gedaan en mocht je vragen hebben je mag me altijd een pm sturenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef Valkyrjur het volgende:
[..]
Bedankt voor de linkIk ga het eens op mijn gemak doorlezen.
Wit licht visualiseren, dat ga ik eens oefenen want ik heb hier nog nooit gebruik van gemaakt.
Hoe bescherm jij jezelf daartegen dan?quote:Inderdaad, ik heb inderdaad ook ervaren dat meditatie je nog meer opensteld. Al heb ik daarmee wel geleerd om me te beschermen tegen entiteiten die ik liever niet om me heen heb.
quote:[..]
En dan maak je ook gebruik van het visualiseren van wit licht?
Klinkt prima, je doet ongeveer hetzelfde als ik dus, alleen ik visualiseer het witte licht om mezelf heen als een soort cocon. Van mn hoofd tot om mn voeten en daar knoop ik m denkbeeldig dicht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Valkyrjur het volgende:
Toen ik nog niet goed om kon gaan met entiteiten om me heen en ontzettend lastig gevallen werd, heb ik van iemand geleerd om tijdens de meditatie mijn chakra's gebruiken. Als eerste zorg ik dat ik me goed 'aard' d.m.v. m'n stuit chakra. Daarna heb ik geleerd om vanuit de derde chakra een witte energie te laten komen waarmee ik ruimte waar ik ben verlicht en al het negatieve wegstuur. Dit is natuurlijk ook met een hoop visualisatie erbij.
Ik moest dat elke avond doen voor het slapen gaan, en sindsdien word ik 's nachts niet meer zo veel lastig gevallen.
Klinkt misschien heel zweverig maar het is een klein ritueeltje wat me altijd goed helpt
Denk jij dat er ook maar iemand op de wereld is zónder enige vorm van energetische aanhaking?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:40 schreef Manke het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring betreden ze je via je oor.
Ik zet mezelf regelmatig in een blauwe piramidequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Valkyrjur het volgende:
Klinkt misschien heel zweverig maar het is een klein ritueeltje wat me altijd goed helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |