SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En eerst fitness en daarna de rest?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
doe es nie zo vrolijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:15 schreef MohMi het volgende:
Even goedemorgen zwaaien!Fijne dag allemaal!
doe es nie zo blij met je je bent zelf een doe eens niet zo vrolijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
je bent zelf een doe eens niet zo vrolijk
JIj ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:15 schreef MohMi het volgende:
Even goedemorgen zwaaien!Fijne dag allemaal!
Fitness zit erop, ga straks even buiten lezen denk ik, veel te mooi weerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En eerst fitness en daarna de rest?
waar fitness je ergens danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fitness zit erop, ga straks even buiten lezen denk ik, veel te mooi weer
F4Fquote:
Ik moest lachenquote:
Jaar abo ja. Maar kost zo weinig...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:49 schreef AapO het volgende:
[..]
btw hoe zit het daar met fitness, moet je ook gelijk een jaar abbo nemen ?
hoe duur is het daar dan ? per maandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaar abo ja. Maar kost zo weinig...
ehm 16 euro dacht ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:50 schreef AapO het volgende:
[..]
hoe duur is het daar dan ? per maand
Ja ik heb best goed rondgekeken maar 16 euro is echt superweinig, vooral in vergelijking met plaatsen waar ze 40+ moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:56 schreef AapO het volgende:
[..]
das iig stuk goedkoper dan de sportiom lol, daar betaal je de hoofdprijs
Terwijl jij altijd redtube gebruiktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:13 schreef shifto het volgende:
Ik heb wel mijn rechter arm verneukt met dumbells en al mijn collega's denken dat het een xhamster blessure is
zei toch dat je op moest passen met te zwaar, ik had hetzelfde probleem weet je nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:13 schreef shifto het volgende:
Ik heb wel mijn rechter arm verneukt met dumbells en al mijn collega's denken dat het een xhamster blessure is
wrom nie te zwaar danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:16 schreef AapO het volgende:
[..]
zei toch dat je op moest passen met te zwaar, ik had hetzelfde probleem weet je nog
Xhamster ftwquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl jij altijd redtube gebruikt
Nja niet zo fucked maar voornamelijk spierpijn..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:16 schreef AapO het volgende:
[..]
zei toch dat je op moest passen met te zwaar, ik had hetzelfde probleem weet je nog
Dus je 'blessure' is spierpijn en je collega's denken dat jij fapt totdat jij spierpijn krijgt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:17 schreef shifto het volgende:
Nja niet zo fucked maar voornamelijk spierpijn..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus je 'blessure' is spierpijn en je collega's denken dat jij fapt totdat jij spierpijn krijgt?Wel chill dat ze je zo goed kennen lol
quote:
Hoezo alleen je rechter arm dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:13 schreef shifto het volgende:
Ja ik ga dadelijk even naar de AH en dan ga ik een boek lezen ofzo. Iig buiten zitten want het is warm. En jij?quote:
Geen idee, mss trok ie het even niet (pun intented)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo alleen je rechter arm dan?
Zie dat het alweer bijna 1u is dus verder niet zoveelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik ga dadelijk even naar de AH en dan ga ik een boek lezen ofzo. Iig buiten zitten want het is warm. En jij?
Als ik dumbells te zwaar doe dan merk ik dat wel meteen, omdat m'n handen dan automatisch loslatenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen idee, mss trok ie het even niet (pun intented)
Nja het wordt wel steeds warmer dus misschien zet ik de airco aan en ga ik fappen film kijkenquote:[..]
Zie dat het alweer bijna 1u is dus verder niet zoveelGa zo ff eten en rondje lopen als het niet te warm is.
Nja het komt denk ik doordat ik geen zin had in warming up en maar gelijk begon in setjes van 10kg, 15kg 17,5kg. Bij dat laatste ging het vreemd voelen, alsof het kon snappen ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik dumbells te zwaar doe dan merk ik dat wel meteen, omdat m'n handen dan automatisch loslaten
[..]
Nja het wordt wel steeds warmer dus misschien zet ik de airco aan en ga ik fappen film kijken
Ja, je rechterarm moet je soms ook rust gunnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja het komt denk ik doordat ik geen zin had in warming up en maar gelijk begon in setjes van 10kg, 15kg 17,5kg. Bij dat laatste ging het vreemd voelen, alsof het kon snappen ofzoMaar links nergens last van dus zal wel iets verkeerd hebben gedaan met mijn arm ofzo.
Maar binnen zitten met airco en film klinkt goed. Let wel op je arm
Doe als bijdehand en neem elke dag vrijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben al een uur aan het denken over welke dagen ik allemaal vrij zal nemen.
Jij moet bijna weer naar school andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe als bijdehand en neem elke dag vrij
Naar de Uni bedoel jequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij moet bijna weer naar school anders
Nee, de Uni. Weer lekker elke dag Colleges voorbereiden enzoquote:
Ach je moet wat met je leven toch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, de Uni. Weer lekker elke dag Colleges voorbereiden enzo
Hoelang heb je vrij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef shifto het volgende:
nog anderhalve week werken en dan lekker vrij![]()
Braaf zo, je leert het wel..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, de Uni. Weer lekker elke dag Colleges voorbereiden enzo
Als ik ook zo in een serieus gesprek ga praten dan ga ik mezelf hatenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Braaf zo, je leert het wel..
Nog even en je bent een volleerde rechtse elitaire hoogopgeleide. Ik ben trots op je
En wat ga je allemaal doen danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef shifto het volgende:
nog anderhalve week werken en dan lekker vrij![]()
Een vakantie à la bijdehand dusquote:
Dat vind ik altijd zonde van m'n vakantiedagen, ik moet weg als ik vrij benquote:
Oooh lekker idd!! Maar ik heb daar geen moeite mee!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zonde van m'n vakantiedagen, ik moet weg als ik vrij ben. Thuis zitten kan altijd nog.
Daarom zwaai ik jullie donderdagavond weer gedag, want daarna zit ik 10 dagen in Portugal
Kleine tv op de wc zodat je kan schijten en toch nog tv kan kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Oooh lekker idd!! Maar ik heb daar geen moeite mee!Kan ik gelijk eens het kleine kamertje en het balkon in orde maken
Liever laat dan nooit
Als je had opgelet had je gezien dat ik gewoon de pleedeur open kan houden en dan recht tv kan kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kleine tv op de wc zodat je kan schijten en toch nog tv kan kijken
Ik dacht dat je te lui was om je hoofd te draaienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je gezien dat ik gewoon de pleedeur open kan houden en dan recht tv kan kijken
Zijwaarts zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je te lui was om je hoofd te draaien
Dat lijkt me wel bijzonder om te doenquote:
Kom maar proberenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel bijzonder om te doen
Wij hebben thuis ook een wcquote:
VRIEND!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben officieel fan van the office
Mag toch hopen dat je dan wel de UK versie bedoelt..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben officieel fan van the office
Ze zijn allebei super. Alleen de US duurt iets te lang, maar op z'n eigen manier is die ook geweldigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je dan wel de UK versie bedoelt..
rot eens gauw opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je dan wel de UK versie bedoelt..
Ze zijn beide super hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
rot eens gauw op
amerikaanse versie vind ik grappiger, normaal is engelse humor leuker, maar in dit geval niet![]()
Downloadenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja ik zie de UK versie nooit want die is nooit op -_-
downloaden naar je popcorn hour die aan je 37" flatscreen hangt dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
die series moet je op de bank kijken
Wij hebben een andere maar die dingen zijn echt fijn!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.mediacentersho(...)rk-media-player.html
Heb hem nu 5 jaar en werkt geniaal. 3Tb aan HDD's eraan hangen en gaan maar
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.mediacentersho(...)rk-media-player.html
Heb hem nu 5 jaar en werkt geniaal. 3Tb aan HDD's eraan hangen en gaan maar
pebkac.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Kut apparaten tot in den top!![]()
![]()
Nooit meer iets anders voor mij dan een dedicated media center PC![]()
![]()
problem exists between onhandige interface, niet functioneerde opties en tekortkomingenquote:
geef eens voorbeelden van die laatste twee dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:10 schreef shifto het volgende:
[..]
problem exists between onhandige interface, niet functioneerde opties en tekortkomingen
Nou ik denk dat het aan mijzelf lag, als in dat ik gewoon te hoge verwachtingen van het apparaat had. Mijn ex collega's waren er toentertijd helemaal lyrisch over en toen ik mijn media center laptop (met oa. xmbc) even verruilde voor een p-hour viel het gewoon tegen, het was traag en kon verre van alles dat mijn "mediacenter" kan/kon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
geef eens voorbeelden van die laatste twee dan?
Vraag me af wat je er mee deed dan, want ik kan er torrents mee downloaden, rss feeds en newsgroups werken goed, kan tot 1080p afspelen in nagenoeg elk formaat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het aan mijzelf lag, als in dat ik gewoon te hoge verwachtingen van het apparaat had. Mijn ex collega's waren er toentertijd helemaal lyrisch over en toen ik mijn media center laptop (met oa. xmbc) even verruilde voor een p-hour viel het gewoon tegen, het was traag en kon verre van alles dat mijn "mediacenter" kan/kon.
Dus een kleine nuance, het zal geen kut apparaat zijn maar niet voor een power-user als ik bedoeld
Tja, heb hem al 5 jaar zoals ik zei en de nieuwe versies zijn al zoveel verder dan de A110 waar ik al zo tevreden over ben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:21 schreef shifto het volgende:
En vergeet niet dat het ding 100en updates verder is dan toen. En ik dus mag hopen dat de functionaliteit is verbeterd. Dingen als 1080p in elk formaat was toen sowieso nog niet aan de orde.
www.shemes.comquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nee da word altijd zo belachelijk kut uitgelegd
Ja het is voor mij geen optie meer voorlopig. Mijn mediacenter laptop is tevens een hypervisor (hyper-v) voor mijn serversquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, heb hem al 5 jaar zoals ik zei en de nieuwe versies zijn al zoveel verder dan de A110 waar ik al zo tevreden over ben.
Relaxte is gewoon dat ik eigenlijk niets anders nodig heb dan die Popcorn om m'n media mee af te spelen. Alleen is het support nu klaar voor het ding, maar zolang hij het doet hoef ik echt niets nieuws.
Hadden wij de US of de UK versie gekeken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zijn allebei super. Alleen de US duurt iets te lang, maar op z'n eigen manier is die ook geweldig
Donderdagavond al? De tijd gaat snel!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zonde van m'n vakantiedagen, ik moet weg als ik vrij ben. Thuis zitten kan altijd nog.
Daarom zwaai ik jullie donderdagavond weer gedag, want daarna zit ik 10 dagen in Portugal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |