SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En eerst fitness en daarna de rest?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
doe es nie zo vrolijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:15 schreef MohMi het volgende:
Even goedemorgen zwaaien!Fijne dag allemaal!
doe es nie zo blij met je je bent zelf een doe eens niet zo vrolijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
je bent zelf een doe eens niet zo vrolijk
JIj ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:15 schreef MohMi het volgende:
Even goedemorgen zwaaien!Fijne dag allemaal!
Fitness zit erop, ga straks even buiten lezen denk ik, veel te mooi weerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En eerst fitness en daarna de rest?
waar fitness je ergens danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fitness zit erop, ga straks even buiten lezen denk ik, veel te mooi weer
F4Fquote:
Ik moest lachenquote:
Jaar abo ja. Maar kost zo weinig...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:49 schreef AapO het volgende:
[..]
btw hoe zit het daar met fitness, moet je ook gelijk een jaar abbo nemen ?
hoe duur is het daar dan ? per maandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaar abo ja. Maar kost zo weinig...
ehm 16 euro dacht ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:50 schreef AapO het volgende:
[..]
hoe duur is het daar dan ? per maand
Ja ik heb best goed rondgekeken maar 16 euro is echt superweinig, vooral in vergelijking met plaatsen waar ze 40+ moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:56 schreef AapO het volgende:
[..]
das iig stuk goedkoper dan de sportiom lol, daar betaal je de hoofdprijs
Terwijl jij altijd redtube gebruiktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:13 schreef shifto het volgende:
Ik heb wel mijn rechter arm verneukt met dumbells en al mijn collega's denken dat het een xhamster blessure is
zei toch dat je op moest passen met te zwaar, ik had hetzelfde probleem weet je nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:13 schreef shifto het volgende:
Ik heb wel mijn rechter arm verneukt met dumbells en al mijn collega's denken dat het een xhamster blessure is
wrom nie te zwaar danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:16 schreef AapO het volgende:
[..]
zei toch dat je op moest passen met te zwaar, ik had hetzelfde probleem weet je nog
Xhamster ftwquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl jij altijd redtube gebruikt
Nja niet zo fucked maar voornamelijk spierpijn..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:16 schreef AapO het volgende:
[..]
zei toch dat je op moest passen met te zwaar, ik had hetzelfde probleem weet je nog
Dus je 'blessure' is spierpijn en je collega's denken dat jij fapt totdat jij spierpijn krijgt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:17 schreef shifto het volgende:
Nja niet zo fucked maar voornamelijk spierpijn..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus je 'blessure' is spierpijn en je collega's denken dat jij fapt totdat jij spierpijn krijgt?Wel chill dat ze je zo goed kennen lol
quote:
Hoezo alleen je rechter arm dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:13 schreef shifto het volgende:
Ja ik ga dadelijk even naar de AH en dan ga ik een boek lezen ofzo. Iig buiten zitten want het is warm. En jij?quote:
Geen idee, mss trok ie het even niet (pun intented)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo alleen je rechter arm dan?
Zie dat het alweer bijna 1u is dus verder niet zoveelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik ga dadelijk even naar de AH en dan ga ik een boek lezen ofzo. Iig buiten zitten want het is warm. En jij?
Als ik dumbells te zwaar doe dan merk ik dat wel meteen, omdat m'n handen dan automatisch loslatenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen idee, mss trok ie het even niet (pun intented)
Nja het wordt wel steeds warmer dus misschien zet ik de airco aan en ga ik fappen film kijkenquote:[..]
Zie dat het alweer bijna 1u is dus verder niet zoveelGa zo ff eten en rondje lopen als het niet te warm is.
Nja het komt denk ik doordat ik geen zin had in warming up en maar gelijk begon in setjes van 10kg, 15kg 17,5kg. Bij dat laatste ging het vreemd voelen, alsof het kon snappen ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik dumbells te zwaar doe dan merk ik dat wel meteen, omdat m'n handen dan automatisch loslaten
[..]
Nja het wordt wel steeds warmer dus misschien zet ik de airco aan en ga ik fappen film kijken
Ja, je rechterarm moet je soms ook rust gunnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja het komt denk ik doordat ik geen zin had in warming up en maar gelijk begon in setjes van 10kg, 15kg 17,5kg. Bij dat laatste ging het vreemd voelen, alsof het kon snappen ofzoMaar links nergens last van dus zal wel iets verkeerd hebben gedaan met mijn arm ofzo.
Maar binnen zitten met airco en film klinkt goed. Let wel op je arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |