En dan ga je hem aandacht geven.quote:
Okee, wat is jouw naam?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef speedboot het volgende:
Kben veen affelay die speelt bij de barca selectie en ik zit in de b dus ben vlakbij
respect voor die dat wel doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat ook nooit weg als je zegt weg te gaan he
Melden dat je weggaat is voor mietjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naam. Geen foto. Als je zo trotse Barçaspeler bent, geef dan ook jouw naam op. Dan gaan wij je de hemel inprijzen, en allemaal zeggen dat wij zo jaloers op je zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:39 schreef speedboot het volgende:
[..]
kijk naar de selectie foto kheb veel haar op hoofd bakkebaard beetje .
Ga danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
respect voor die dat wel doen
Klinkt wel als mij ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan ga je hem aandacht geven.
"Help dokter, mijn been is gebroken"
"Doet het pijn als ik erop sla".
oke maar je gereedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Naam. Geen foto. Als je zo trotse Barçaspeler bent, geef dan ook jouw naam op. Dan gaan wij je de hemel inprijzen, en allemaal zeggen dat wij zo jaloers op je zijn.
Waarom liegen tijdens ramadan, kan zelfs laylat al qadr zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef speedboot het volgende:
[..]
oke maar je gereed
sergi roberto
HahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahauahauhauauahauHQUuhqUQHuhqUQAHUQAHQUHQAUQAHUQAHQAUHWHAUWHWAUHWUWHWUAHWAUWHUAWHWUHWUWAHWUAHWUWUWAHUAWUAHWWUAHAWUAUWAHUWAHquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef speedboot het volgende:
[..]
oke maar je gereed
sergi roberto
Ben ik een mietje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Melden dat je weggaat is voor mietjes!
Harde mensen gaan en komen gewoon.
yarhamukallahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
HahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahauahauhauauahauHQUuhqUQHuhqUQAHUQAHQUHQAUQAHUQAHQAUHWHAUWHWAUHWUWHWUAHWAUWHUAWHWUHWUWAHWUAHWUWUWAHUAWUAHWWUAHAWUAUWAHUWAH
liegen? was je mond met zeepquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom liegen tijdens ramadan, kan zelfs laylat al qadr zijn
Ik mag hopen van niet. We hebben allebei gedeeltelijk mocrobloed dus we moeten als echte mannen gedragen!quote:
Gelpof je het niet? haahhahah ik lach jou harder uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
HahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahauahauhauauahauHQUuhqUQHuhqUQAHUQAHQUHQAUQAHUQAHQAUHWHAUWHWAUHWUWHWUAHWAUWHUAWHWUHWUWAHWUAHWUWUWAHUAWUAHWWUAHAWUAUWAHUWAH
Mensen als jij moeten het land uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef speedboot het volgende:
[..]
Gelpof je het niet? haahhahah ik lach jou harder uit
Wat doet je vrouw uit de keuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. We hebben allebei gedeeltelijk mocrobloed dus we moeten als echte mannen gedragen!
Ik sla mijn vrouw ook de keuken in als ik honger heb.
kben in catalonië dus praat als je hersens hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:45 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Mensen als jij moeten het land uit!
JIJquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. We hebben allebei gedeeltelijk mocrobloed dus we moeten als echte mannen gedragen!
Ik sla mijn vrouw ook de keuken in als ik honger heb.
Wat je ook besluit te doen, dat Allah je het dubbele gelijk mag geven door mijn doea's, 2x zoveel dan wat jij jezelf toewenstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |