We hadden 't over Gregor, z'n broer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:36 schreef The_Groove het volgende:
op Google vind ik maar 1 Sandor...Wie is de oude en wie is de nieuwe?
'in die tijd'quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Historisch besef is ook ver te zoeken bij veel mensen. Talenkennis was in die tijd eerder beter op orde dan minder.
Ja ik las het op internet. Als ik die foto zie van hierboven is hij inderdaad die bruutheid kwijt. Hij ziet er nu zelfs meer als een aardige man uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hij speelde in The Hobbit als ik me niet vergis, daarom kon hij niet in GoT komen opdagen. Wie weet is hij er in seizoen 3 wel weer bij. Ik vond die stand-in afgelopen seizoen totaal niet de bruutheid van die eerste uitstralen.
Volgens mij ging die comment op de WO2quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
'in die tijd'
het mag er dan wel uitzien als de middeleeuwen en elementen daaruit geleend hebben. Het is en blijft een fantasieserie
'in die tijd' refereerde niet aan de tijd in de serie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
'in die tijd'
het mag er dan wel uitzien als de middeleeuwen en elementen daaruit geleend hebben. Het is en blijft een fantasieserie
oepsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ging die comment op de WO2
En dan na 4 afleveringen gaat het van de buis onder het mom van te lage kijkcijfersquote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Zometeen op RTL4 dus, om 22:00 begint het. Voor die ene persoon die het nog niet gezien heeft, Tim Kuik...
Natuurlijk, meer tijd voor reclame dan he.quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef FredVleespet het volgende:
Is die intro nou versneld ? Hij klinkt anders
We wonen wel in Nederland en het is na 22u dus zal wel de originele versie zijnquote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk, meer tijd voor reclame dan he.
Zenden ze trouwens een gecensureerde versie uit, of echt het origineel?
Heb seizoen 1 nog maar een keer gezien, 2 jaar geleden toen al. Tijd dat ik hem nog een keer ga kijkenquote:Op zondag 2 september 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
We wonen wel in Nederland en het is na 22u dus zal wel de originele versie zijn
Ik sla hem toch over, heb echt geen zin om het met reclame te gaan bekijkenDit weekend misschien wel een marathon
dit wil ik ook gaan doen ja. In de OP staat een countdown, dan kun je het even berekenen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb seizoen 1 nog maar een keer gezien, 2 jaar geleden toen al. Tijd dat ik hem nog een keer ga kijkenMaar dan doe ik denk ik elke week één aflevering ofzo, en dan na 21 weken de nieuwste. Wanneer zou ik dan moeten beginnen met kijken?
3 miljoen voor BzV, krap 400.000 voor GoT denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik hoorde de trailer vanaf mijn fok zolder en ben als een gek naar beneden gerend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd naar de cijfers
BzV is al afgeliept. Gelukkig.quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
3 miljoen voor BzV, krap 400.000 voor GoT denk ik.Toen Boardwalk Empire door BNN werd uitgezonden lagen de verhoudingen ook zo ongeveer...
Oh? Wel eens een Britse dame die vroeg of ik uit Engeland kwam (werkte toen ter tijd in een hotel in Nederland). Nu moet ik wel erkennen dat ik een jaar of 3 meer Engels dan NL gesproken heb, maar toch...quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Engels echt niet hoorEn het is een illusie te denken dat mensen hier accentloos Engels spreken. Engelstaligen pikken je er zo uit. Mag je nog zo vloeiend spreken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Spot on:quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
3 miljoen voor BzV, krap 400.000 voor GoT denk ik.Toen Boardwalk Empire door BNN werd uitgezonden lagen de verhoudingen ook zo ongeveer...
quote:Op maandag 3 september 2012 10:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Spot on:
2200 GAME OF THRONES 409.000
LOL !quote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef fratsman het volgende:
Carice met d'r spookdoos!
Ik hoop wel dat we meer van haar gaan zien in S3.
Aw lawd, Nederlanders die niet voor kwaliteit tv gaanquote:Op maandag 3 september 2012 10:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Spot on:
2200 GAME OF THRONES 409.000
quote:Op maandag 3 september 2012 10:39 schreef Franknfurter het volgende:
BzV had geloof ik 3,5 miljoenKneutertelevisie weer hoor, gezellig met het gezin op zondagavond op de bank.
http://www.kijkonderzoek.nl/quote:1 BOER ZOEKT VROUW 3.729.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |