Engels echt niet hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Historisch besef is ook ver te zoeken bij veel mensen. Talenkennis was in die tijd eerder beter op orde dan minder.
Misschien is de talenkennis tegelijkertijd met de draken uitgestorven in die tijd ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Historisch besef is ook ver te zoeken bij veel mensen. Talenkennis was in die tijd eerder beter op orde dan minder.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien is de talenkennis tegelijkertijd met de draken uitgestorven in die tijd ook.
Juliana? Moeite van het reageren niet waard? Ik heb vast iets gemist ofzo dat iedereen zo boos is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Prinses Juliana![]()
Moeite van het reageren niet waard. As you were...
Daar ben ik het dan wel mee eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Juliana? Moeite van het reageren niet waard? Ik heb vast iets gemist ofzo dat iedereen zo boos is.
Ik vind carice gewoon saai. Niet omdat ze gebrekkig engels spreekt, maar omdat ik haar prestaties op het witte doek vind tegenvallen. Met name in GoT.
Ook dat mag je niet zeggen hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Juliana? Moeite van het reageren niet waard? Ik heb vast iets gemist ofzo dat iedereen zo boos is.
Ik vind carice gewoon saai. Niet omdat ze gebrekkig engels spreekt, maar omdat ik haar prestaties op het witte doek vind tegenvallen. Met name in GoT.
Eens, ze hadden een betere actrice daar neer kunnen zetten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden in het begin gewoon een andere moeten nemen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb wat afgebitcht op "ons" Carice, maar ik zou het erg vinden als ze vervangen zou worden.
Niet omdat ik fan van haar ben, maar omdat ik geen fan ben van acteurswissels, dat schaadt een serie nog erger dan haar acteerwerk. Dat ze de originele Gregor Clegane vervangen hebben was al een schande, en die had niet eens tekst!
Laat haar de rit nou maar uitzingen, het kwaad is toch al geschied.
Tjah dit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb wat afgebitcht op "ons" Carice, maar ik zou het erg vinden als ze vervangen zou worden.
Niet omdat ik fan van haar ben, maar omdat ik geen fan ben van acteurswissels, dat schaadt een serie nog erger dan haar acteerwerk. Dat ze de originele Gregor Clegane vervangen hebben was al een schande, en die had niet eens tekst!
Laat haar de rit nou maar uitzingen, het kwaad is toch al geschied.
Dat heb ik helemaal niet door gehad moet ik zeggen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef Khaleesi het volgende:
Dat ze de originele Gregor Clegane vervangen hebben was al een schande, en die had niet eens tekst!
Hij speelde in The Hobbit als ik me niet vergis, daarom kon hij niet in GoT komen opdagen. Wie weet is hij er in seizoen 3 wel weer bij. Ik vond die stand-in afgelopen seizoen totaal niet de bruutheid van die eerste uitstralen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet door gehad moet ik zeggen...En nu ik het opgezocht heb, die eerst was veel beter, zo herinner ik me hem ook als ik aan hem denk.. Het is inderdaad zonde zon re-cast.
We hadden 't over Gregor, z'n broer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:36 schreef The_Groove het volgende:
op Google vind ik maar 1 Sandor...Wie is de oude en wie is de nieuwe?
'in die tijd'quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja ik las het op internet. Als ik die foto zie van hierboven is hij inderdaad die bruutheid kwijt. Hij ziet er nu zelfs meer als een aardige man uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hij speelde in The Hobbit als ik me niet vergis, daarom kon hij niet in GoT komen opdagen. Wie weet is hij er in seizoen 3 wel weer bij. Ik vond die stand-in afgelopen seizoen totaal niet de bruutheid van die eerste uitstralen.
Volgens mij ging die comment op de WO2quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
'in die tijd'
het mag er dan wel uitzien als de middeleeuwen en elementen daaruit geleend hebben. Het is en blijft een fantasieserie
'in die tijd' refereerde niet aan de tijd in de serie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
'in die tijd'
het mag er dan wel uitzien als de middeleeuwen en elementen daaruit geleend hebben. Het is en blijft een fantasieserie
oepsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij ging die comment op de WO2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |