Had ik ook een beetjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:25 schreef Desmosedici het volgende:
Ik volg de serie ook. Ben ik de enige die overeenkomsten met Skyrim ziet?
Vind Ygritte trouwens leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zijn beide westerse fantasy-verhalen (middeleeuwse setting, tolkien stylo, etc.), dus logisch dat je overeenkomsten ziet lijkt me. Maar ik vind GoT een stuk 'realistischer' overkomen, als je begrijpt wat ik bedoel.Amen.
Nee, had ik ook. Mijn poppetje in skyrim heet ook 'Ned Stark'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:25 schreef Desmosedici het volgende:
Ik volg de serie ook. Ben ik de enige die overeenkomsten met Skyrim ziet?
Vind Ygritte trouwens leuk
Hoop zo erg dat ie overleefd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als dit een Disney film zou zijn geweest, dan kwam ie vast om het leven terwijl ie Dany probeert te beschermen. Maar het is geen Disney!Ik baal er wel van dat boeklezers vast al lang weten hoe het Jorah zal vergaan...
Baas!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
Even mijn nieuwe pinpas showen
[ afbeelding ]
Haha, vetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
Imp, player dat die is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
awesome!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had mij Tyrion echt veel lelijker voorgesteld, maar het is wel een geweldige acteur inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef Gwywen het volgende:
Tyrion is mijn grote favoriet, Sansa vind ik een ongelooflijke huppelmuts.
Ik had gehuild als Peter Dinklage hem niet was gaan spelen in deze serie, ik had zijn gezicht al vanaf de eerste keer dat ik het boek las in mijn hoofd. Hij speelt niet Tyrion, hij IS Tyrion.
Jon Snow is koel man!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik had mij Tyrion echt veel lelijker voorgesteld, maar het is wel een geweldige acteur inderdaad.
In de serie heb ik echt veel minder met Jon dan in de boeken, waar het misschien wel mijn favoriete personage is. De grootste hekel heb ik aan Catelyn, net als in de boeken. Wat is dat mens irritant zeg.
Hahahahah heb je een mes in mijn rug geprikt tijdens het slapen XDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Alles aan haar, ze is gewoon cute en bitchy tegelijkertijd
"You know nothing, Jon Snow"
Maar Jon werd pas interessant na 2 boeken.. Misschien komt het nogquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik had mij Tyrion echt veel lelijker voorgesteld, maar het is wel een geweldige acteur inderdaad.
In de serie heb ik echt veel minder met Jon dan in de boeken, waar het misschien wel mijn favoriete personage is. De grootste hekel heb ik aan Catelyn, net als in de boeken. Wat is dat mens irritant zeg.
hij is nu ook al vet qua karakter , "zijn" verhaal kan wel wat interessanter, maar aan deze subtiele spoiler te zien, zal dat waarschijnelijk ook gaan gebeuren!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:33 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Maar Jon werd pas interessant na 2 boeken.. Misschien komt het nog
Oh, ik bedoel niet hoe hij speelt, ik vind gewoon dat de acteur een vreselijke kop heeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
grappig ik vind Jaime juist een van de meest boeiende en best uitgewerkte personagesen tyrion is uiteraard baas!
maar als je die zo afstotelijk maakt als in de boeken beschreven staat, is dat gwn niet prettig kijken denk ik. het dient ook totaal geen rol, behalve trouw zijn aan de boeken. een (voor een imp) aantrekkekijke acteur is nogal logisch te verkiezen boven een walgelijk gedrocht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef Silv het volgende:
[..]
het zou me verbazen als dat alle boeken uit zijn, laat staan alle afleveringenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Nectar het volgende:
Vette serie, jammer dat we nog 7 jaar o.i.d moeten wachten voordat alle afleveringen uit zijn
Hehe bazen plaatje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:53 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Hahahahah heb je een mes in mijn rug geprikt tijdens het slapen XD
[ afbeelding ]
ik zou em anders doen hoor! alleen cercei vind ik dus niet een lekker wijfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet hoe hij speelt, ik vind gewoon dat de acteur een vreselijke kop heeftHet moet toch zo'n lekker ding voorstellen? Nou, echt niet dus
Ik hoop in seizoen 3 op een extra met de tekst:"I used to be an Imp like you, but then I took an arrow in the knee".quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:25 schreef Desmosedici het volgende:
Ben ik de enige die overeenkomsten met Skyrim ziet?
Whaha, fucking awesome! Die tekst maakt het echt compleet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet hoe hij speelt, ik vind gewoon dat de acteur een vreselijke kop heeftHet moet toch zo'n lekker ding voorstellen? Nou, echt niet dus
Nice, goede acteur in Rome, maar ook in Spielberg's Munich. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:37 schreef GooseFM het volgende:
'Game of Thrones' casts 'Rome' actor as Mance Rayder -- EXCLUSIVE
The biggest new Game of Thrones role is going to…
Ciarán Hinds!
[ afbeelding ]
Goede keuze imoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:37 schreef GooseFM het volgende:
Ciarán Hinds!
[ afbeelding ]
The Rome actor has been cast as Wildling leader Mance Rayder, the King Beyond the Wall. Rayder has united the disparate clans of the Far North behind a single mission: To attack The Wall. He’s been frequently referenced (though unseen) in the HBO hit fantasy drama’s first two seasons. In the second season finale, undercover Night’s Watchman Jon Snow (Kit Harington) was being taken to meet Rayder.
The casting caps months — years, really — of online speculation about who would play Rayder. For awhile, Hinds’ Rome co-star James Purefoy received some fan votes, though he’s booked on Fox’s The Following.
GAME OF THRONES: Get the latest news, photos, and more
For Hinds, the casting is a sort of homecoming — he was born in Belfast, where the show’s primary production is based (Thrones S3 is also shooting in Croatia, Iceland and Morocco). He’s appeared in films such as Munich, Tinker Tailor Soldier Spy and John Carter. But TV fans know him best from Rome, where he was a very imposing Julius Caesar. He recently also had an arc on USA’s Political Animals.
The news marks the second actor to join Thrones‘ third season from Rome. Tobias Menzies (who played Brutus) was recently cast as Edmure Tully, the younger brother of Catelyn Stark, who has has become Lord of Riverrun in the wake of his father’s death.
Bron: http://insidetv.ew.com/2012/08/17/game-of-thrones-mance-rayder/
Ja, uitstraling, natuurlijk charisma...hell, als je Julius Ceasar gespeeld hebt, moet Mance ook wel lukken. Toch?quote:
Damn, ik associeer hem per definitie meteen met Rome.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:37 schreef GooseFM het volgende:
Ciarán Hinds!
[ afbeelding ]
The Rome actor has been cast as Wildling leader Mance Rayder, the King Beyond the Wall. Rayder has united the disparate clans of the Far North behind a single mission: To attack The Wall. He’s been frequently referenced (though unseen) in the HBO hit fantasy drama’s first two seasons. In the second season finale, undercover Night’s Watchman Jon Snow (Kit Harington) was being taken to meet Rayder.
The casting caps months — years, really — of online speculation about who would play Rayder. For awhile, Hinds’ Rome co-star James Purefoy received some fan votes, though he’s booked on Fox’s The Following.
GAME OF THRONES: Get the latest news, photos, and more
For Hinds, the casting is a sort of homecoming — he was born in Belfast, where the show’s primary production is based (Thrones S3 is also shooting in Croatia, Iceland and Morocco). He’s appeared in films such as Munich, Tinker Tailor Soldier Spy and John Carter. But TV fans know him best from Rome, where he was a very imposing Julius Caesar. He recently also had an arc on USA’s Political Animals.
The news marks the second actor to join Thrones‘ third season from Rome. Tobias Menzies (who played Brutus) was recently cast as Edmure Tully, the younger brother of Catelyn Stark, who has has become Lord of Riverrun in the wake of his father’s death.
Bron: http://insidetv.ew.com/2012/08/17/game-of-thrones-mance-rayder/
Mweh. Veel te oud.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:19 schreef Pek het volgende:
Ach, met een kleurspoeling vind ik hem best wel op deze impressie lijken:
[ afbeelding ]
heel heel erg vet, submit die naar die GOT fanpage weet zeker dat die daar wel een artikeltje aan wijden hahahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |