Als hij zijn wenkbrauwen een keer normaal houdt. Die constante puppy-oogjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Ik hoop dat het komend seizoen beter zal gaan, als zijn verhaal wat interessanter wordt.
Die spijt heeft getoond en Daenerys haar leven heeft geredquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vond ik ook wel een goeie maar het is en blijft toch een snitch.
Maar hij is verliefd op haar en daar moet wel gezeik van komen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Die spijt heeft getoond en Daenerys haar leven heeft geredZodat de draakjes toch een moeder hebben.
grappig ik vind Jaime juist een van de meest boeiende en best uitgewerkte personagesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:53 schreef Vlindur het volgende:
Mijn favoriet is Arya en Tyrion en Daeneyres (kan niet kiezen)
Minste zijn Jaime (wat een rotkop) en Theon.
Hij zal ongetwijfeld sterven.. Door die draakjes als hij iets geks uithaald of in een poging Dany te beschermen. Op dit moment gok ik de 2e optie kijkend naar seizoen 2. Maar zo iets kan natuurlijk altijd omslaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar hij is verliefd op haar en daar moet wel gezeik van komen...
Nee uiteindelijk word hij onder-opperbaas van alle 7 koninkrijken. Hoop ik zo erg tenminste, zou het echt heel jammer vinden als ie dood gaat (waar wel een goede kans op is jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar hij is verliefd op haar en daar moet wel gezeik van komen...
Als dit een Disney film zou zijn geweest, dan kwam ie vast om het leven terwijl ie Dany probeert te beschermen. Maar het is geen Disney!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk word hij onder-opperbaas van alle 7 koninkrijken. Hoop ik zo erg tenminste, zou het echt heel jammer vinden als ie dood gaat (waar wel een goede kans op is ja)
Omdat ik de actrice een lekker wijf vind.quote:
Had ik ook een beetjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:25 schreef Desmosedici het volgende:
Ik volg de serie ook. Ben ik de enige die overeenkomsten met Skyrim ziet?
Vind Ygritte trouwens leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zijn beide westerse fantasy-verhalen (middeleeuwse setting, tolkien stylo, etc.), dus logisch dat je overeenkomsten ziet lijkt me. Maar ik vind GoT een stuk 'realistischer' overkomen, als je begrijpt wat ik bedoel.Amen.
Nee, had ik ook. Mijn poppetje in skyrim heet ook 'Ned Stark'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:25 schreef Desmosedici het volgende:
Ik volg de serie ook. Ben ik de enige die overeenkomsten met Skyrim ziet?
Vind Ygritte trouwens leuk
Hoop zo erg dat ie overleefd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als dit een Disney film zou zijn geweest, dan kwam ie vast om het leven terwijl ie Dany probeert te beschermen. Maar het is geen Disney!Ik baal er wel van dat boeklezers vast al lang weten hoe het Jorah zal vergaan...
Baas!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
Even mijn nieuwe pinpas showen
[ afbeelding ]
Haha, vetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
Imp, player dat die is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
awesome!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]