abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116349021
neem je uitspraken terug of ik dien klacht tegen je in bij feedback ;)
pi_116349119
en jij verpest het voor je zelf om in rassen te denken ik zou niet eens meer reagern in dit topic tot jij kwam sukkel
pi_116355270
Mooi geweest weer, ik zie geen aanleiding om Gulmez van fake zijn te betichten. Nogmaals, als je gewoon normaal meepost, is alles prima. :).
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_116364429
Zullen we het ook weer over Zwolle hebben enzo?

Gaat er iemand naar het stadsfestival?
pi_116378136
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:56 schreef Kekaa het volgende:
Zullen we het ook weer over Zwolle hebben enzo?

Gaat er iemand naar het stadsfestival?
Misschien.

Mijn vriendin is an't werk, zit op ArtEZ dus moet dingen opbouwen en zo.
PS4 online: micro_nl
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:50:28 #256
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_116380414
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, ik weet het :).

En ik hoef niet mans te doen op het internet daarvoor, met audi's etc, en stoere straattaal alsof ik een idioot ben :).
HeatWave _O_
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_116383813
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:50 schreef beelz het volgende:

[..]

HeatWave _O_
dacht ff dat jullie 1 persoon waren maar een vraag jij was zondag niet op dit forum was je naar de kerk ofzo _O- _O_
pi_116383838
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef Misstique het volgende:
Mooi geweest weer, ik zie geen aanleiding om Gulmez van fake zijn te betichten. Nogmaals, als je gewoon normaal meepost, is alles prima. :).
Is goed doe ik
pi_116383951
Ik moet mij trouwens om 18:00 melden bij politie bureau in t hanzeland gooi de audi gewoon met knippen voor de deur man fock hun maar als jullie mij willen zien rond 18 uur staat de audi voor de deur daar vlakbij ecodroom als je me wilt zien dan weet je het kwartiertje ben ik daar klaar moet alleen verklaring ofzo afleggen
pi_116384087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:52 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Is goed doe ik
NIET WAAR, DAT DOE JE NIET!!!
pi_116384127
ben wss tijdje toch niet op fok heb een druk schema maar moet echt gaan douchen en dan naar die school wachten rustigg waarschijnlijk ben ik tijdje weg van Fok
pi_116384145
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:56 schreef Gulmez het volgende:
Ik moet mij trouwens om 18:00 melden bij politie bureau in t hanzeland gooi de audi gewoon met knippen voor de deur man fock hun maar als jullie mij willen zien rond 18 uur staat de audi voor de deur daar vlakbij ecodroom als je me wilt zien dan weet je het kwartiertje ben ik daar klaar moet alleen verklaring ofzo afleggen
alles ontkennen en denk aan je zwijgrecht
Ne mutlu Türküm diyene
pi_116389260
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:56 schreef Gulmez het volgende:
Toch niet voor dat audi-onderdeel dat je gestolen hebt bij sloperij de Mars? :')
pi_116389433
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:49 schreef swollywood het volgende:

[..]

Toch niet voor dat audi-onderdeel dat je gestolen hebt bij sloperij de Mars? :')
Zo stoer is ie niet, na 17:00 hoef je niet meer te betalen voor het parkeren in Hanzeland...
pi_116393454
Hoe lang zou een tijdje zijn?
pi_116394075
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:58 schreef Kekaa het volgende:
Hoe lang zou een tijdje zijn?
Te kort.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:05:09 #267
44649 beelz
pi_116415782
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:51 schreef Gulmez het volgende:

[..]

dacht ff dat jullie 1 persoon waren maar een vraag jij was zondag niet op dit forum was je naar de kerk ofzo _O- _O_
Ik zat zondag bij mijn vriendin. Ik heb namelijk wel een episch leven waarin echte dingen gebeuren, als ik iets wil posten op da intarwebz hoef ik geen debiele dingen te verzinnen. En nou weer optiefen.
Besef Regulier!
  woensdag 5 september 2012 @ 12:06:07 #268
44649 beelz
pi_116415808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:03 schreef Gulmez het volgende:
ben wss tijdje toch niet op fok heb een druk schema maar moet echt gaan douchen en dan naar die school wachten rustigg waarschijnlijk ben ik tijdje weg van Fok
Ik hoop dat het een douche in Polen is }:|
Besef Regulier!
pi_116421553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:05 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik zat zondag bij mijn vriendin. Ik heb namelijk wel een episch leven waarin echte dingen gebeuren, als ik iets wil posten op da intarwebz hoef ik geen debiele dingen te verzinnen. En nou weer optiefen.
wil je me adres wil je me telefoon nummer ik geef sukkel kijekn of je butien fok ook zo grote jongen ben boeren provinciaal
pi_116422755
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Gulmez het volgende:

[..]

wil je me adres wil je me telefoon nummer ik geef sukkel kijekn of je butien fok ook zo grote jongen ben boeren provinciaal
Oh ja doen! Ik ben voor!
pi_116422804
ken niet dm'en of bericht sturen dus als je wilt zet ik me adres+nummer neer ben geen pussy zoals beelz
pi_116422841
:').
pi_116422993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef zarGon het volgende:
:').
jij bent toch van delft represent jij ook de gilleswijk
pi_116423099
jij boft wel man zit tussen roffa en agga in ahahah beter dsan deze boerenstad kut zwolle
pi_116423351
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef Gulmez het volgende:

[..]

jij bent toch van delft represent jij ook de gilleswijk
Waar ligt de 'Gilleswijk' precies in Delft? In Buitenhof?

Zo ja, dan nee. Gelukkig woon ik daar ver vanaf.
pi_116423443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef Gulmez het volgende:
jij boft wel man zit tussen roffa en agga in ahahah beter dsan deze boerenstad kut zwolle
Ja, de ligging van Delft tussen twee grote steden zorgt voor veel gemakken.. Al is het 'hier' wel erg druk, vergeleken met bijvoorbeeld het oosten van het land.
pi_116423534
En je moet eens echt leren om niet zo ruig te doen. Misschien dat je op straat daar indruk mee maakt, maar dat doe je hier dus niet. Hier lachen ze je eerder uit dan te huiveren van angst.
pi_116423541
Ik lees overal op Twitter dat er iemand van de Peperbus is afgesproken. :o
pi_116423647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
En je moet eens echt leren om niet zo ruig te doen. Misschien dat je op straat daar indruk mee maakt, maar dat doe je hier dus niet. Hier lachen ze je eerder uit dan te huiveren van angst.
Ik kan niet
1 tegen provinciale
2 tegen boeren
3 meeste van overijssel

eerste jaartje ging nog wel hier, maar irriteer me steeds meer aan deze stad, heb altijd in den haag zoetermeer gewoond en tijdje gouda&leidschendam-voorburg en dan kom je hier opeens met allemaal blonde en blanke mensen met brillen en boeren met traktors
maar zodra ik voldoende vermogen heb verhuis ik weer terug man naar de randstad hoelanger ik hier ben hoe meer ik het haat hier
pi_116423710
ahahaha ey zargon toen ik nog in agga op school zat gingen we op kamp in delftesehout daar aan de snelweg _O-

en die ballebak daar by afslag ypenbuirg bij die kartbaan haha goeie tijden
pi_116423897
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef guitarist het volgende:
stata niks op weblogzwolle
pi_116423953
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Gulmez het volgende:
ahahaha ey zargon toen ik nog in agga op school zat gingen we op kamp in delftesehout daar aan de snelweg _O-

en die ballebak daar by afslag ypenbuirg bij die kartbaan haha goeie tijden
Ballenbak van de McDonald's of zo?
pi_116424025
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ballenbak van de McDonald's of zo?
nee man vroeger altijd als verjaardagsfeestje als kleine jongen altijd naar die ballenbak weet niet of die nog bestaat ballorig kan dat?
en bestaat xotus trouwens nog met die chinese supermarkt?
pi_116424085
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef guitarist het volgende:
Wel 3 resultaten op #peperbus...
pi_116424100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik kan niet
1 tegen provinciale
2 tegen boeren
3 meeste van overijssel

eerste jaartje ging nog wel hier, maar irriteer me steeds meer aan deze stad, heb altijd in den haag zoetermeer gewoond en tijdje gouda&leidschendam-voorburg en dan kom je hier opeens met allemaal blonde en blanke mensen met brillen en boeren met traktors
maar zodra ik voldoende vermogen heb verhuis ik weer terug man naar de randstad hoelanger ik hier ben hoe meer ik het haat hier
Ik kan niet zo goed tegen Turken. Maarja, daar is ook niets aan te doen.
pi_116424146
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wel 3 resultaten op #peperbus...
Zonder hashtag wat meer...

pi_116424173
quote:
15s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:06 schreef guitarist het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed tegen Turken. Maarja, daar is ook niets aan te doen.
komt omdat je uit een boeren provincie komt

vroeger zat ik altijd in de trein opweg naar school tussen gewone mensen in Den haag, als ik nu in de trein zit zit ik tussen 90% boeren die niet eens beschikken over de nederlandse taal echt kut pronvincie met boeren die nog nooit verder als zwolle komen ik haat het elke dag meer
pi_116424261
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee man vroeger altijd als verjaardagsfeestje als kleine jongen altijd naar die ballenbak weet niet of die nog bestaat ballorig kan dat?
en bestaat xotus trouwens nog met die chinese supermarkt?
Ballorig (in Delft) zegt me niets. Volgens Ballorig.nl bestaat zoiets in Delft ook niet (meer?).

Xotus Delft heeft haar deuren gesloten, de Aziatische supermarkt ernaast leeft nog geloof ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2012 16:11:57 ]
pi_116424449
quote:
Ik weet nu pas af van het bestaan van zoiets. :P.

Ik lees op de website dat het geschikt is voor kinderen t/m 12 jaar oud... Ben jij daar niet iets te oud voor? :').
pi_116424490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik weet nu pas af van het bestaan van zoiets. :P.

Ik lees op de website dat het geschikt is voor kinderen t/m 12 jaar oud... Ben jij daar niet iets te oud voor? :').
hahah nee man is jeugd sentiment :P
ging ik altijd heen toen ik op de basisschool zat hhaha :P nu feun ik holly of stadhuisplein
pi_116425009
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef Gulmez het volgende:

[..]

komt omdat je uit een boeren provincie komt

vroeger zat ik altijd in de trein opweg naar school tussen gewone mensen in Den haag, als ik nu in de trein zit zit ik tussen 90% boeren die niet eens beschikken over de nederlandse taal echt kut pronvincie met boeren die nog nooit verder als zwolle komen ik haat het elke dag meer
Nee, in Den Haag zit je met 90% turken, dat is lekker normaal. Lol.
pi_116425213
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef guitarist het volgende:

[..]

Nee, in Den Haag zit je met 90% turken, dat is lekker normaal. Lol.
Buurten met veel allochtonen (Schilderswijk om maar iets te noemen) zijn geen fijne om in op te groeien als je toekomstgericht denkt.
pi_116425287
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Buurten met veel allochtonen (Schilderswijk om maar iets te noemen) zijn geen fijne om in op te groeien als je toekomstgericht denkt.
wat zit je schilderswijk te disrespecten ben ik geboren tot 16'e heb ik daar gewoond is gewoon een goede buurt beter dan die beschermde wereld genaamd zwolle daar krijg je watjes van zoals beelz die niks gewend zijn
pi_116425403

den haag schilderswijk is je ondergang hahaha beelz zou daar geen dag overleven _O-
pi_116425498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Gulmez het volgende:

[..]

wat zit je schilderswijk te disrespecten ben ik geboren tot 16'e heb ik daar gewoond is gewoon een goede buurt beter dan die beschermde wereld genaamd zwolle daar krijg je watjes van zoals beelz die niks gewend zijn
Ik heb daar in de bibliotheek gewerkt. De ouders, de kinderen, ik schrok ervan. Het heeft gewoon geen toekomst.

En speel het nou niet op de man. Zo jaag je dus mensen tegen je in het harnas. Niet handig. Je bereikt er echt niets mee.
pi_116425603
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb daar in de bibliotheek gewerkt. De ouders, de kinderen, ik schrok ervan. Het heeft gewoon geen toekomst.

En speel het nou niet op de man. Zo jaag je dus mensen tegen je in het harnas. Niet handig. Je bereikt er echt niets mee.
als je gewoon met groepje loopt is niks aan de hand daar snachts sowieso ziek hoe het aan toe gaat daar man deltselaan gewoon popo uitschelden en dingen gooien en politie durft bijna niks daar man kan overal gewoon op straat jonko draaien willen alleen je ID zien en dan ff uitmaken en als ze weer weg zijn steek je gewoon weer aan
vader had een kapsalon op de hoefkade vaak schietincisdenten daar man en met oud en nieuw was helemaal gekke shit daar laatste keer dat ik er ben geweest was in de zomer met een vriend uit zwolle hahaha die keek ze ogen uit
pi_116425652
later in zoetermeer was veeel rustiger schilderswijk is goed om op te groeien word je hard van maar de goede trekken na een tijdje weg daar man moet niet altijd in die buurt blijven als je ouder word
pi_116425710
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef Gulmez het volgende:

[..]

als je gewoon met groepje loopt is niks aan de hand daar snachts sowieso ziek hoe het aan toe gaat daar man deltselaan gewoon popo uitschelden en dingen gooien en politie durft bijna niks daar man kan overal gewoon op straat jonko draaien willen alleen je ID zien en dan ff uitmaken en als ze weer weg zijn steek je gewoon weer aan
vader had een kapsalon op de hoefkade vaak schietincisdenten daar man en met oud en nieuw was helemaal gekke shit daar laatste keer dat ik er ben geweest was in de zomer met een vriend uit zwolle hahaha die keek ze ogen uit
Ja man, dat zijn de dingen om trots op te zijn. De politie uitschelden en dingen tegen ze aangooien. Bravo. Chapeau. Wat goed van je.

En hahaha, schietincidenten, echt grappig. Gekke shit, hahaha.
pi_116425796
quote:
13s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja man, dat zijn de dingen om trots op te zijn. De politie uitschelden en dingen tegen ze aangooien. Bravo. Chapeau. Wat goed van je.

En hahaha, schietincidenten, echt grappig. Gekke shit, hahaha.
ik heb nooit erge dingen gedaan behalve toen ik 12 was stoeptegen op de A12 gegooid bij nationale nederlanden maar was gewoon op de vluchtstrook en ik was klein ik wist toen niet eens dat het gevaarlijk was of raar nu ben ik gelukkig verstandiger :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')