Misschien.quote:Op maandag 3 september 2012 21:56 schreef Kekaa het volgende:
Zullen we het ook weer over Zwolle hebben enzo?
Gaat er iemand naar het stadsfestival?
HeatWavequote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik weet het.
En ik hoef niet mans te doen op het internet daarvoor, met audi's etc, en stoere straattaal alsof ik een idioot ben.
dacht ff dat jullie 1 persoon waren maar een vraag jij was zondag niet op dit forum was je naar de kerk ofzoquote:
Is goed doe ikquote:Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef Misstique het volgende:
Mooi geweest weer, ik zie geen aanleiding om Gulmez van fake zijn te betichten. Nogmaals, als je gewoon normaal meepost, is alles prima..
alles ontkennen en denk aan je zwijgrechtquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:56 schreef Gulmez het volgende:
Ik moet mij trouwens om 18:00 melden bij politie bureau in t hanzeland gooi de audi gewoon met knippen voor de deur man fock hun maar als jullie mij willen zien rond 18 uur staat de audi voor de deur daar vlakbij ecodroom als je me wilt zien dan weet je het kwartiertje ben ik daar klaar moet alleen verklaring ofzo afleggen
Toch niet voor dat audi-onderdeel dat je gestolen hebt bij sloperij de Mars?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:56 schreef Gulmez het volgende:
Ik moet mij trouwens om 18:00 melden bij politie bureau in t hanzeland gooi de audi gewoon met knippen voor de deur man fock hun maar als jullie mij willen zien rond 18 uur staat de audi voor de deur daar vlakbij ecodroom als je me wilt zien dan weet je het kwartiertje ben ik daar klaar moet alleen verklaring ofzo afleggen
Zo stoer is ie niet, na 17:00 hoef je niet meer te betalen voor het parkeren in Hanzeland...quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Toch niet voor dat audi-onderdeel dat je gestolen hebt bij sloperij de Mars?
Ik zat zondag bij mijn vriendin. Ik heb namelijk wel een episch leven waarin echte dingen gebeuren, als ik iets wil posten op da intarwebz hoef ik geen debiele dingen te verzinnen. En nou weer optiefen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dacht ff dat jullie 1 persoon waren maar een vraag jij was zondag niet op dit forum was je naar de kerk ofzo![]()
Ik hoop dat het een douche in Polen isquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:03 schreef Gulmez het volgende:
ben wss tijdje toch niet op fok heb een druk schema maar moet echt gaan douchen en dan naar die school wachten rustigg waarschijnlijk ben ik tijdje weg van Fok
wil je me adres wil je me telefoon nummer ik geef sukkel kijekn of je butien fok ook zo grote jongen ben boeren provinciaalquote:Op woensdag 5 september 2012 12:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zat zondag bij mijn vriendin. Ik heb namelijk wel een episch leven waarin echte dingen gebeuren, als ik iets wil posten op da intarwebz hoef ik geen debiele dingen te verzinnen. En nou weer optiefen.
Oh ja doen! Ik ben voor!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wil je me adres wil je me telefoon nummer ik geef sukkel kijekn of je butien fok ook zo grote jongen ben boeren provinciaal
Waar ligt de 'Gilleswijk' precies in Delft? In Buitenhof?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij bent toch van delft represent jij ook de gilleswijk
Ja, de ligging van Delft tussen twee grote steden zorgt voor veel gemakken.. Al is het 'hier' wel erg druk, vergeleken met bijvoorbeeld het oosten van het land.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef Gulmez het volgende:
jij boft wel man zit tussen roffa en agga in ahahah beter dsan deze boerenstad kut zwolle
Ik kan nietquote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
En je moet eens echt leren om niet zo ruig te doen. Misschien dat je op straat daar indruk mee maakt, maar dat doe je hier dus niet. Hier lachen ze je eerder uit dan te huiveren van angst.
stata niks op weblogzwollequote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef guitarist het volgende:
Ik lees overal op Twitter dat er iemand van de Peperbus is afgesproken.
Ballenbak van de McDonald's of zo?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Gulmez het volgende:
ahahaha ey zargon toen ik nog in agga op school zat gingen we op kamp in delftesehout daar aan de snelweg
en die ballebak daar by afslag ypenbuirg bij die kartbaan haha goeie tijden
nee man vroeger altijd als verjaardagsfeestje als kleine jongen altijd naar die ballenbak weet niet of die nog bestaat ballorig kan dat?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ballenbak van de McDonald's of zo?
Wel 3 resultaten op #peperbus...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef guitarist het volgende:
Ik lees overal op Twitter dat er iemand van de Peperbus is afgesproken.
Ik kan niet zo goed tegen Turken. Maarja, daar is ook niets aan te doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan niet
1 tegen provinciale
2 tegen boeren
3 meeste van overijssel
eerste jaartje ging nog wel hier, maar irriteer me steeds meer aan deze stad, heb altijd in den haag zoetermeer gewoond en tijdje gouda&leidschendam-voorburg en dan kom je hier opeens met allemaal blonde en blanke mensen met brillen en boeren met traktors
maar zodra ik voldoende vermogen heb verhuis ik weer terug man naar de randstad hoelanger ik hier ben hoe meer ik het haat hier
Zonder hashtag wat meer...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel 3 resultaten op #peperbus...
komt omdat je uit een boeren provincie komtquote:Op woensdag 5 september 2012 16:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen Turken. Maarja, daar is ook niets aan te doen.
Ballorig (in Delft) zegt me niets. Volgens Ballorig.nl bestaat zoiets in Delft ook niet (meer?).quote:Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee man vroeger altijd als verjaardagsfeestje als kleine jongen altijd naar die ballenbak weet niet of die nog bestaat ballorig kan dat?
en bestaat xotus trouwens nog met die chinese supermarkt?
Ik weet nu pas af van het bestaan van zoiets.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:12 schreef Gulmez het volgende:
http://www.kidsplayground.nl/index_ouders_delft.html
deze
hahah nee man is jeugd sentimentquote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet nu pas af van het bestaan van zoiets..
Ik lees op de website dat het geschikt is voor kinderen t/m 12 jaar oud... Ben jij daar niet iets te oud voor?.
Nee, in Den Haag zit je met 90% turken, dat is lekker normaal. Lol.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
komt omdat je uit een boeren provincie komt
vroeger zat ik altijd in de trein opweg naar school tussen gewone mensen in Den haag, als ik nu in de trein zit zit ik tussen 90% boeren die niet eens beschikken over de nederlandse taal echt kut pronvincie met boeren die nog nooit verder als zwolle komen ik haat het elke dag meer
Buurten met veel allochtonen (Schilderswijk om maar iets te noemen) zijn geen fijne om in op te groeien als je toekomstgericht denkt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, in Den Haag zit je met 90% turken, dat is lekker normaal. Lol.
wat zit je schilderswijk te disrespecten ben ik geboren tot 16'e heb ik daar gewoond is gewoon een goede buurt beter dan die beschermde wereld genaamd zwolle daar krijg je watjes van zoals beelz die niks gewend zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Buurten met veel allochtonen (Schilderswijk om maar iets te noemen) zijn geen fijne om in op te groeien als je toekomstgericht denkt.
Ik heb daar in de bibliotheek gewerkt. De ouders, de kinderen, ik schrok ervan. Het heeft gewoon geen toekomst.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat zit je schilderswijk te disrespecten ben ik geboren tot 16'e heb ik daar gewoond is gewoon een goede buurt beter dan die beschermde wereld genaamd zwolle daar krijg je watjes van zoals beelz die niks gewend zijn
als je gewoon met groepje loopt is niks aan de hand daar snachts sowieso ziek hoe het aan toe gaat daar man deltselaan gewoon popo uitschelden en dingen gooien en politie durft bijna niks daar man kan overal gewoon op straat jonko draaien willen alleen je ID zien en dan ff uitmaken en als ze weer weg zijn steek je gewoon weer aanquote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb daar in de bibliotheek gewerkt. De ouders, de kinderen, ik schrok ervan. Het heeft gewoon geen toekomst.
En speel het nou niet op de man. Zo jaag je dus mensen tegen je in het harnas. Niet handig. Je bereikt er echt niets mee.
Ja man, dat zijn de dingen om trots op te zijn. De politie uitschelden en dingen tegen ze aangooien. Bravo. Chapeau. Wat goed van je.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je gewoon met groepje loopt is niks aan de hand daar snachts sowieso ziek hoe het aan toe gaat daar man deltselaan gewoon popo uitschelden en dingen gooien en politie durft bijna niks daar man kan overal gewoon op straat jonko draaien willen alleen je ID zien en dan ff uitmaken en als ze weer weg zijn steek je gewoon weer aan
vader had een kapsalon op de hoefkade vaak schietincisdenten daar man en met oud en nieuw was helemaal gekke shit daar laatste keer dat ik er ben geweest was in de zomer met een vriend uit zwolle hahaha die keek ze ogen uit
ik heb nooit erge dingen gedaan behalve toen ik 12 was stoeptegen op de A12 gegooid bij nationale nederlanden maar was gewoon op de vluchtstrook en ik was klein ik wist toen niet eens dat het gevaarlijk was of raar nu ben ik gelukkig verstandigerquote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, dat zijn de dingen om trots op te zijn. De politie uitschelden en dingen tegen ze aangooien. Bravo. Chapeau. Wat goed van je.
En hahaha, schietincidenten, echt grappig. Gekke shit, hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |