Misschien.quote:Op maandag 3 september 2012 21:56 schreef Kekaa het volgende:
Zullen we het ook weer over Zwolle hebben enzo?
Gaat er iemand naar het stadsfestival?
HeatWavequote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik weet het.
En ik hoef niet mans te doen op het internet daarvoor, met audi's etc, en stoere straattaal alsof ik een idioot ben.
dacht ff dat jullie 1 persoon waren maar een vraag jij was zondag niet op dit forum was je naar de kerk ofzoquote:
Is goed doe ikquote:Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef Misstique het volgende:
Mooi geweest weer, ik zie geen aanleiding om Gulmez van fake zijn te betichten. Nogmaals, als je gewoon normaal meepost, is alles prima..
alles ontkennen en denk aan je zwijgrechtquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:56 schreef Gulmez het volgende:
Ik moet mij trouwens om 18:00 melden bij politie bureau in t hanzeland gooi de audi gewoon met knippen voor de deur man fock hun maar als jullie mij willen zien rond 18 uur staat de audi voor de deur daar vlakbij ecodroom als je me wilt zien dan weet je het kwartiertje ben ik daar klaar moet alleen verklaring ofzo afleggen
Toch niet voor dat audi-onderdeel dat je gestolen hebt bij sloperij de Mars?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:56 schreef Gulmez het volgende:
Ik moet mij trouwens om 18:00 melden bij politie bureau in t hanzeland gooi de audi gewoon met knippen voor de deur man fock hun maar als jullie mij willen zien rond 18 uur staat de audi voor de deur daar vlakbij ecodroom als je me wilt zien dan weet je het kwartiertje ben ik daar klaar moet alleen verklaring ofzo afleggen
Zo stoer is ie niet, na 17:00 hoef je niet meer te betalen voor het parkeren in Hanzeland...quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Toch niet voor dat audi-onderdeel dat je gestolen hebt bij sloperij de Mars?
Ik zat zondag bij mijn vriendin. Ik heb namelijk wel een episch leven waarin echte dingen gebeuren, als ik iets wil posten op da intarwebz hoef ik geen debiele dingen te verzinnen. En nou weer optiefen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dacht ff dat jullie 1 persoon waren maar een vraag jij was zondag niet op dit forum was je naar de kerk ofzo![]()
Ik hoop dat het een douche in Polen isquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:03 schreef Gulmez het volgende:
ben wss tijdje toch niet op fok heb een druk schema maar moet echt gaan douchen en dan naar die school wachten rustigg waarschijnlijk ben ik tijdje weg van Fok
wil je me adres wil je me telefoon nummer ik geef sukkel kijekn of je butien fok ook zo grote jongen ben boeren provinciaalquote:Op woensdag 5 september 2012 12:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zat zondag bij mijn vriendin. Ik heb namelijk wel een episch leven waarin echte dingen gebeuren, als ik iets wil posten op da intarwebz hoef ik geen debiele dingen te verzinnen. En nou weer optiefen.
Oh ja doen! Ik ben voor!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wil je me adres wil je me telefoon nummer ik geef sukkel kijekn of je butien fok ook zo grote jongen ben boeren provinciaal
Waar ligt de 'Gilleswijk' precies in Delft? In Buitenhof?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij bent toch van delft represent jij ook de gilleswijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |