serieusquote:
1 vinger he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
serieus
Ik had al op het pijltje geklikt, en deze TT getypt met 1 vinger
Dat is leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
Two pints of lager and a packet of crisps
met mn andere hand duwde ik chips mn mond inquote:
ow, dat is nog onschuldigquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
met mn andere hand duwde ik chips mn mond in
Hahah omgquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
met mn andere hand duwde ik chips mn mond in
Met wat?quote:
Sounds legitquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm iemand wil me op Facebook toevoegen die ik niet ken, en ik ken ook niemand van haar vriendenlijst
Is ze leuk?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm iemand wil me op Facebook toevoegen die ik niet ken, en ik ken ook niemand van haar vriendenlijst
Sorry, geen verbazing hierquote:
Take a gamble brahquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen foto's zichtbaar zonder te accepteren
Bericht sturen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon accepteren is niets gelijk weer deletenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon accepteren. Als het je niet aanstaat gewoon weer ontvriendenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon bevrienden, toch weer 1tje dichterbij de 10 vrienden
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg huppel, wil jij mijn vriendin op facebook worden?![]()
hahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon bevrienden, toch weer 1tje dichterbij de 10 vrienden
Mijn vlag heeft je biljart vervloektquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Biljarten, tegen iemand van wie ik nooit verlies
Iedereen wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan jouw fb binnen nu en 1 sec vinden
Ik zeg ook nergens dat je er moeilijk om doetquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen wel.
Geloof niet dat ik daar moeilijk om doe.
Dus wat is je punt?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef Koen66 het volgende:
toegevoegd, geen foto's, en in de 1e post wordt ze OMA genoemd
Beter je best doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Biljarten, tegen iemand van wie ik nooit verlies
Ik de jouwe ook. Joysa Joy.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
GEVONDEN!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen wel.
Geloof niet dat ik daar moeilijk om doe.
Dus wat is je punt?
Deleten dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef Koen66 het volgende:
GMILF?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef Koen66 het volgende:
En meteen lastig doen op fb chatquote:
Jou geboortedag IS KONING HEERSCHER VAN ALLEMAAL!! BUIG ONDERDANENquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En meteen lastig doen op fb chat
Het is jouWquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou geboortedag IS KONING HEERSCHER VAN ALLEMAAL!! BUIG ONDERDANEN
Ieks!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben precies even oud als muhahahahahaha
Ik denk het jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vlag heeft je biljart vervloekt
Ja. Je hebt zelfs minder vriendjes dan ik. Dat is wel zielig.quote:
quote:
Ik ben blijquote:
quote:
Dag koningin-met-dezelfde-geboortedag/jaar etcquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij![]()
En nu ga ik weer hangen/liggen
Ooit komt er een dag dat jij ook zo jong bent als onsquote:
En dan zijn jullie alweer veel ouder.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat jij ook zo jong bent als ons
Ik ga gewoon in de vriezer liggen, wek me over een paar jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan zijn jullie alweer veel ouder.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
*dan wijquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat jij ook zo jong bent als ons
nee, dat heb ik ook al lang opgegevenquote:
Vers is meestal lekkerder dan diepvries.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in de vriezer liggen, wek me over een paar jaar.
Dat is de enige manier om me in te halenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vers is meestal lekkerder dan diepvries.
Ik hoop dat ik ooit nog taalvaardig word als ik ouder wordquote:
Komt met de leeftijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit nog taalvaardig word als ik ouder word
En dan ben ik zeker oud?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om me in te halen
Ooow dat is makkelijk, dan laat je me langer liggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan ben ik zeker oud?
Tegen die tijd wil ik een toyboy.
ik typ*quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt met de leeftijd. Ik type geen fouten
Hey, wat heb ik nou gezegd!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik typ*
het hele ww is typen.. omdat wij het met een ie klank uitspreken komt er GEEN e achter
Newb zeker??quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan ben ik zeker oud?
Pas op je 34e he, 35 is wel mijn limit. Dan ga ik ook jonger.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
En dan ben ik zeker oud?
Bij jou thuis?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Huppel, dat word een groots feestje!
IJdele hoop!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit nog taalvaardig word als ik ouder word
Als je mij tot die tijd in de vriezer laat liggen zie ik er nog wel jong uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik 34 ben is hij allang niet meer jong.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik 34 ben is hij allang niet meer jong.
Tsja, sorry, maar 32 gaat natuurlijk nooit een toyboy worden he. En mn oude man heb ik al. Dus dit gaat lastig worden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je mij tot die tijd in de vriezer laat liggen zie ik er nog wel jong uit
Ik weet niet of Myra onder de 16 zou gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar snel een zoontje krijgen.
Ik zie eruit als een 12 jarigequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja, sorry, maar 32 gaat natuurlijk nooit een toyboy worden he. En mn oude man heb ik al. Dus dit gaat lastig worden.
Inclusief complete baardgroei op zn 18de graag.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar snel een zoontje krijgen.
Baardgroei? Nee laat maar, dat zit er niet inquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief complete baardgroei op zn 18de graag.
En tevens een lange moeder van mijn toekomstige toyboy zoeken gaarne.
Kloptquote:
Mijn kinderen zullen vroeg volwassen zijn met mij als pa.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet of Myra onder de 16 zou gaan.
Ik hoop wel dat ie iets minder baard heeft dan ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief complete baardgroei op zn 18de graag.
En tevens een lange moeder van mijn toekomstige toyboy zoeken gaarne.
Myra pakt allesquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet of Myra onder de 16 zou gaan.
En toch heeft ze jou niet gepakt.quote:
Baardgroei intermediate tussen Twi en mij? Is dat voldoende?quote:
Ik ben toch nog niet dood?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch heeft ze jou niet gepakt.
Hmm hmm
Meer dan voldoende.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baardgroei intermediate tussen Twi en mij? Is dat voldoende?
Zo zie je er wel uit hoorquote:
QFTquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind twi en Myra wel een heel erg schattig koppel![]()
![]()
Zeker!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Dus wij gaan in jouw auto door Rotterdam tourenquote:
Ik zal morgen gelijk zoeken naar een lange vrouw om mooie kindjes mee te krijgen.quote:
Ik wil best een stukje rijden hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus wij gaan in jouw auto door Rotterdam touren?
Omdat jij bang wordt als ik opeens lief ga doenquote:
Ik ook welquote:
Dat kwam door twi.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja die plaat was echt verradelijk snel leeg.
Ik heb alleen croissantjes opquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja die plaat was echt verradelijk snel leeg.
Die frituursnacks laten liggen in de buurt bij SiIk was ook echt pure teleportatie.quote:
Ik wil een foto van jouw stoel en jouw bestekquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die frituursnacks laten liggen in de buurt bij SiIk was ook echt pure teleportatie.
Jullie waren allemaal zo hardcore om dat 's ochtends te kunnen eten. Zonder glijmiddel.quote:
Toch lijkt me dat best wel een keer prettigquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij bang wordt als ik opeens lief ga doen
Ik niet!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jullie waren allemaal zo hardcore om dat 's ochtends te kunnen eten. Zonder glijmiddel.
Ik heb vol fascinatie gekeken hoe de frikandelletjes haar mond in gingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die frituursnacks laten liggen in de buurt bij SiIk was ook echt pure teleportatie.
In dronken toestand beloven dat ik je kroeg zou schoonmaken de volgende ochtend en het dan ook nog daadwerkelijk doen vond ik wel heel lief hoor!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat best wel een keer prettig
Ik kan daar nog wel een mooi verhaal over vertellen, maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vol fascinatie gekeken hoe de frikandelletjes haar mond in gingen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan daar nog wel een mooi verhaal over vertellen, maar dat doe ik niet.
Ik hou sowieso niet van mayo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jullie waren allemaal zo hardcore om dat 's ochtends te kunnen eten. Zonder glijmiddel.
Jammer, ik zou er graag alles van horen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan daar nog wel een mooi verhaal over vertellen, maar dat doe ik niet.
Dat was inderdaad heel liefquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dronken toestand beloven dat ik je kroeg zou schoonmaken de volgende ochtend en het dan ook nog daadwerkelijk doen vond ik wel heel lief hoor!!
Het was frietsaus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van mayo.
Dat dacht ik al. Maar ik parkeer het even veilig weg tot een moment dat ik meer gedronken heb.quote:Jammer, ik zou er graag alles van horen.
Lief genoeg om zeker 2 weken weer niet lief te doenquote:
Frietsaus zoals die van de Mac?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was frietsaus.
[..]
Dat dacht ik al. Maar ik parkeer het even veilig weg tot een moment dat ik meer gedronken heb,.
Geef ff een gil als je hebt gedronken!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was frietsaus.
[..]
Dat dacht ik al. Maar ik parkeer het even veilig weg tot een moment dat ik meer gedronken heb.
Had jij je bril niet op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frietsaus zoals die van de Mac?
Moet ik eerst mijn flitser opzetten en alles. Komt nog wel een keer als ik minder lui ben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef ff een gil als je hebt gedronken!!
En waar blijven die foto's?
Vindik nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief genoeg om zeker 2 weken weer niet lief te doen
Jawel, maar ik had mayo verwacht en het leek wit, zo in het donker.quote:
Trusten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
CSI kijken en slapen, morgen weer vroeg op![]()
![]()
Slaap lekker snoeshaan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
CSI kijken en slapen, morgen weer vroeg op![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
quote:
QFT QFT QFTquote:
Je kunt de olieïgheid toch wel visueel beoordelen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had mayo verwacht en het leek wit, zo in het donker.
Ik heb niet gekeken!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt de olieïgheid toch wel visueel beoordelen?
Faxie was tenminste nog netjes aan het berekenen hoeveel worstenbroodjes sociaal acceptabel was.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik geef Roy de schuld door de vertraging met de schaal pistoletjes.
Zonde. Roy had het diagonaal over de broodjes heen moeten klodderen.quote:
Ik ook, alleen had ik mijn tax al bereikt toen Faxie tot die conclusie kwam.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie was tenminste nog netjes aan het berekenen hoeveel worstenbroodjes sociaal acceptabel was.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde. Roy had het diagonaal over de broodjes heen moeten klodderen.
Hehe, tja als niemand meer pakt en ik heb nog honger dan vraag ik of er bezwaar is dat ik er nog eentje pak hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie was tenminste nog netjes aan het berekenen hoeveel worstenbroodjes sociaal acceptabel was.
Terwijl het eigenlijk logischer is om dat te doen als iedereen nog pakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe, tja als niemand meer pakt en ik heb nog honger dan vraag ik of er bezwaar is dat ik er nog eentje pak hoor
Wat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik geef Roy de schuld door de vertraging met de schaal pistoletjes.
Nouja dan heeft iedereen nog honger enzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk logischer is om dat te doen als iedereen nog pakt.
Precies.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dan heeft iedereen nog honger enzo.
Beweer je nou dat ik niet kan tellen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook, alleen had ik mijn tax al bereikt toen Faxie tot die conclusie kwam.
Ik heb er namelijk echt gewoon 2 op, dit is gewoon een smerige lastercampagne.
Leef je vooral uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe, tja als niemand meer pakt en ik heb nog honger dan vraag ik of er bezwaar is dat ik er nog eentje pak hoor
Moi!quote:
Nee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moi!
Hoe is het met WT? Nog steeds naar je zin op je werk?
De worstenbroodjes en croissants waren wat eerder dan de pistoletjes met pindakaas, dus ik heb stiekem met de eerste twee schalen meegesmikkeld.quote:
Ja!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik niet kan tellen?
Eckte spoiler:quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Zie ik nou gewoon Justin Bieber in CSI
Ja dus![]()
http://www.imdb.com/name/nm3595501/#Actor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]IK HOOP HET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Sorry hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
De worstenbroodjes en croissants waren wat eerder dan de pistoletjes met pindakaas, dus ik heb stiekem met de eerste twee schalen meegesmikkeld.
Hmm... Goede vraag eigenlijkquote:
Klote, kan je er wat aan doen of zit je er ff vast?quote:
Heb je de visite overleefd?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klote, kan je er wat aan doen of zit je er ff vast?
Goed zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Ja, net. Nu weer een nacht proberen te overleven met mn verbranden lichaamsdelen.
Eigen schuld, spontaan naar t strand geweest met mn vriendinnetje, maar me niet ingesmeerd oid.quote:
Jezelf goed laten insmeren met after sun danquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigen schuld, spontaan naar t strand geweest met mn vriendinnetje, maar me niet ingesmeerd oid.
Ik moet binnenkort denk ik wat gaan schuiven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klote, kan je er wat aan doen of zit je er ff vast?
Had ze niet in huis, had ik dus gisteren avond en vanochtend al gedaan, ik vraag me af of het nog zin heeft om het vanavond weer een keer te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jezelf goed laten insmeren met after sun dan
Goed zo, wij moeten binnenkort ook ff wat plannen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort denk ik wat gaan schuiven.
Puik plan, Evert!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed zo, wij moeten binnenkort ook ff wat plannen.
Ja, schaam je maar voor die veel te goede service godverdomme. Hoe kun je nu in je hoofd halen om met mijn droomontbijtje op de proppen te komen zonder dat ik het verwachtte!quote:
enkel vanmorgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:16 schreef STING het volgende:
Cue! Het zal wel heel erg wennen voor je zijn vandaag
BBQen bij een vriendinnetjequote:
Dat vind ik ook wel erg slecht ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]waar was ik nou gisteren.
Kwam je me niet even ophalen.
Ik weet niet waar jij en jouw horloge verzameling wonenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]waar was ik nou gisteren.
Kwam je me niet even ophalen.
waarom had ik dan gisteren geen DMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij en jouw horloge verzameling wonen
Omdat wij tegelijk weggingenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom had ik dan gisteren geen DMAsociaal gedrag dit hoor.
Fieuw!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oehhh, je komt er dit keer goed onderuit, maar laat het niet weer gebeuren!
Wel op tijd laten weten dan, het is een pokke end rijden voor jou.quote:
Gelukkig. Ben ook niet van plan om hem al in te ruilen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, je bent nog jong natuurlijk. Kan ik mee leven.
Jawel, want deze willen we.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig. Ben ook niet van plan om hem al in te ruilen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, want deze willen we.
[ afbeelding ]
Als beginnerswagentje.
Dan gaan we rustig uitkijken naar zoiets:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik kwamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als beginnerswagentje.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Een A1 is best smal hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:51 schreef PeuRac het volgende:
Jeej, over 2 weken weer een puzzelritje rijden met de Alfa club
Nee en nee, sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Evie het volgende:
[..]Of hebben jullie dan ook aardbeien en mensen die niet mee hoeven in de auto?
Ik zei mensen die NIET meehoeven in de auto en wel aardbeien mogen etenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee en nee, sorry![]()
Als ik een eigen auto heb mag je wel weer eens mee
zoiets bedoel je toch zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als beginnerswagentje.
Het staat me bij dat je eens mee bent geweest, maar dat zal wel mijn gatenkaas zijn. Zal een bakje aardbijen voor je meenemen de volgende keer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei mensen die NIET meehoeven in de auto en wel aardbeien mogen eten
Wagenziek en puzzeltocht is niet echt iets waarvan je zegt wat een plezierhaha
507quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets bedoel je toch zeker?
[ afbeelding ]
ben je al op zoek naar een andere italiaan? mijn buurman heeft vaak wel leuke staan, meestal zijn het de snelle modellen e.d. van vroeger...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee en nee, sorry![]()
Als ik een eigen auto heb mag je wel weer eens mee
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was een z4m.quote:
Ik wil eerst ff een huisje en werk hebben. Zit jij toevallig in Slotervaart?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ben je al op zoek naar een andere italiaan? mijn buurman heeft vaak wel leuke staan, meestal zijn het de snelle modellen e.d. van vroeger...
Dat weet ik toch ook wel, maar ik refereerde naar het feit dat de Z8 gebaseerd is op de 507quote:
Is het niet lekkerder als er een Italiaan in jou zit? Voor beide partijen.quote:
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel, maar ik refereerde naar het feit dat de Z8 gebaseerd is op de 507
Ik heb niet graag een auto in me. Dus nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het niet lekkerder als er een Italiaan in jou zit? Voor beide partijen.
Kijk, daar zit de fout.quote:
Aahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet graag een auto in me. Dus nee.
Nee was je dansmaatje of yuk denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het staat me bij dat je eens mee bent geweest, maar dat zal wel mijn gatenkaas zijn. Zal een bakje aardbijen voor je meenemen de volgende keer.
nee zit zelf in Beemster, en de lokatie in Amsterdam is bij Duivendrecht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil eerst ff een huisje en werk hebben. Zit jij toevallig in Slotervaart?
oja huisjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil eerst ff een huisje en werk hebben. Zit jij toevallig in Slotervaart?
yuki is zeker een keer mee geweest, heeft zelfs in mijn auto geredenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee was je dansmaatje of yuk denk ik
Het loopt niet wegquote:
En ik een keer met je 155..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
yuki is zeker een keer mee geweest, heeft zelfs in mijn auto gereden![]()
Mn dansmaatje is volgens mij nooit mee geweest, die blonde uit Breda wel een paar keer.
Ja dat had ze wel, reed rustig 160 in mijn 75, ze wilde een of ander petje in een BMW laten zien dat ze zich niet zomaar liet inhalenquote:
Dat ook ja, maar dat was met een andere club.quote:
Een Alfa Romeo 156quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AahWat voor een bolide beweeg jij je op dit moment in?
ik had het over jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat had ze wel, reed rustig 160 in mijn 75, ze wilde een of ander petje in een BMW laten zien dat ze zich niet zomaar liet inhalen
Was dat niet toen je haar "leerde" terugschakelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat had ze wel, reed rustig 160 in mijn 75, ze wilde een of ander petje in een BMW laten zien dat ze zich niet zomaar liet inhalen
Ja ach, belofte maakt schuld en het kwam wel goed uit, ik was echt te moe om terug te rijden.quote:
WAT een toffe wagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijne wagens, al zou ik er niet nog eens eentje kopen.quote:
Neuh, dat kon ze al, wel dat ik haar leerde om vol gas te geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat niet toen je haar "leerde" terugschakelen?
Naar wat voor een pauper zender luister jij?quote:
Radio 2.. nouja het hele bedrijf luistert ernaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar wat voor een pauper zender luister jij?
Het is niet mijn auto. De enige Alfa die ik zou willen is een Giulietta.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijne wagens, al zou ik er niet nog eens eentje kopen.
[..]
Neuh, dat kon ze al, wel dat ik haar leerde om vol gas te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |