Dat was inderdaad heel liefquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dronken toestand beloven dat ik je kroeg zou schoonmaken de volgende ochtend en het dan ook nog daadwerkelijk doen vond ik wel heel lief hoor!!
Het was frietsaus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van mayo.
Dat dacht ik al. Maar ik parkeer het even veilig weg tot een moment dat ik meer gedronken heb.quote:Jammer, ik zou er graag alles van horen.
Lief genoeg om zeker 2 weken weer niet lief te doenquote:
Frietsaus zoals die van de Mac?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was frietsaus.
[..]
Dat dacht ik al. Maar ik parkeer het even veilig weg tot een moment dat ik meer gedronken heb,.
Geef ff een gil als je hebt gedronken!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was frietsaus.
[..]
Dat dacht ik al. Maar ik parkeer het even veilig weg tot een moment dat ik meer gedronken heb.
Had jij je bril niet op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frietsaus zoals die van de Mac?
Moet ik eerst mijn flitser opzetten en alles. Komt nog wel een keer als ik minder lui ben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef ff een gil als je hebt gedronken!!
En waar blijven die foto's?
Vindik nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief genoeg om zeker 2 weken weer niet lief te doen
Jawel, maar ik had mayo verwacht en het leek wit, zo in het donker.quote:
Trusten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
CSI kijken en slapen, morgen weer vroeg op![]()
![]()
Slaap lekker snoeshaan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
CSI kijken en slapen, morgen weer vroeg op![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind twi en Myra wel een heel erg schattig koppel![]()
![]()
quote:
QFT QFT QFTquote:
Je kunt de olieïgheid toch wel visueel beoordelen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had mayo verwacht en het leek wit, zo in het donker.
Ik heb niet gekeken!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt de olieïgheid toch wel visueel beoordelen?
Faxie was tenminste nog netjes aan het berekenen hoeveel worstenbroodjes sociaal acceptabel was.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik geef Roy de schuld door de vertraging met de schaal pistoletjes.
Zonde. Roy had het diagonaal over de broodjes heen moeten klodderen.quote:
Ik ook, alleen had ik mijn tax al bereikt toen Faxie tot die conclusie kwam.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie was tenminste nog netjes aan het berekenen hoeveel worstenbroodjes sociaal acceptabel was.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde. Roy had het diagonaal over de broodjes heen moeten klodderen.
Hehe, tja als niemand meer pakt en ik heb nog honger dan vraag ik of er bezwaar is dat ik er nog eentje pak hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie was tenminste nog netjes aan het berekenen hoeveel worstenbroodjes sociaal acceptabel was.
Terwijl het eigenlijk logischer is om dat te doen als iedereen nog pakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe, tja als niemand meer pakt en ik heb nog honger dan vraag ik of er bezwaar is dat ik er nog eentje pak hoor
Wat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik geef Roy de schuld door de vertraging met de schaal pistoletjes.
Nouja dan heeft iedereen nog honger enzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk logischer is om dat te doen als iedereen nog pakt.
Precies.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dan heeft iedereen nog honger enzo.
Beweer je nou dat ik niet kan tellen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook, alleen had ik mijn tax al bereikt toen Faxie tot die conclusie kwam.
Ik heb er namelijk echt gewoon 2 op, dit is gewoon een smerige lastercampagne.
Leef je vooral uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe, tja als niemand meer pakt en ik heb nog honger dan vraag ik of er bezwaar is dat ik er nog eentje pak hoor
Moi!quote:
Nee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moi!
Hoe is het met WT? Nog steeds naar je zin op je werk?
De worstenbroodjes en croissants waren wat eerder dan de pistoletjes met pindakaas, dus ik heb stiekem met de eerste twee schalen meegesmikkeld.quote:
Ja!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik niet kan tellen?
Eckte spoiler:quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Zie ik nou gewoon Justin Bieber in CSI
Ja dus![]()
http://www.imdb.com/name/nm3595501/#Actor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]IK HOOP HET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Sorry hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
De worstenbroodjes en croissants waren wat eerder dan de pistoletjes met pindakaas, dus ik heb stiekem met de eerste twee schalen meegesmikkeld.
Hmm... Goede vraag eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |