quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:01 schreef indaha het volgende:
Rustig hier![]()
Wij kregen vandaag goed nieuws,mijn man had een goede scan van de nieren en ook een goede foto van de longen dus we hoeven pas over een half jaar terug![]()
![]()
Piet is echt een beauty aan het worden! Mooie vogel.quote:
Best irritant, heb namelijk een verrassing voor mijn pa dat ik vandaag wilde geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat ligt aan die schijtpost, niet aan Bol...
Het kan morgen ook hoor, had me er alleen op verheugd om het vandaag te geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Oei jammer Miniem!
Met dingen als cadeaus kun je idd beter niet de dag ervoor bestellen... Jammer, want Bol doet het eigenlijk best oke.
Ja net als dat je normaal de dag van te voren een kaart stuurt voor een verjaardag, postanaal fuckt het dan gewoon weer door hem 2 of 3 dagen later te bezorgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, Bol doet het altijd netjes, die post fuckt t negen van de tien keer up, dus ik bestel ook altijd op tijd.
Beterschap!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:44 schreef Miniem het volgende:
Trouwens vandaag voor de 1e keer ziek gemeld op het werk in anderhalfjaar![]()
Ben echt snotverkouden, alles zit dicht en mijn oren doen zeer.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja net als dat je normaal de dag van te voren een kaart stuurt voor een verjaardag, postanaal fuckt het dan gewoon weer door hem 2 of 3 dagen later te bezorgen
Vandaag tussen de middag ff met de hondjes daarheen, kijken wat ze in gedachten hebben qua scheren/wassen/vervenquote:
M'n zus zei een paar jaar geleden nog 'oh, ik dacht even dat je niet goed op de kalender had gekeken'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt, ik probeer het nog niet meer, ze bezorgen zo willekeurig, ik word agressief van die tekst op die klotebrievenbussen van ze, met vandaag voor 17.00 gepost , morgen bezorgd
![]()
Cool, dat klinkt nu al tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh en het is die artsyfartsy fashionshoot, van die mensen die me laatst op straat benaderden, van die fancy artistieke haarsalon waar ik die linkjes van postte. Geen idee wat ze van plan zijn
Wauw een fotoshoot , ze worden nog eens wereldberoemdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke foto's maken ze, en veel naakt, ik hoop dat ze naaktfoto's willen maken met ze , dat lijkt me echt tof
Wowquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke foto's maken ze, en veel naakt, ik hoop dat ze naaktfoto's willen maken met ze , dat lijkt me echt tof
Thnxquote:
Hoe lang zou het met de fiets zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
ThnxIk zal maar geen kusje terug geven
![]()
* Miniem is op zoek naar brommer voor school, hoef ik niet meer te fietsen naar het station en weer terug![]()
Tuurlijk moet de prinses erbij!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ga dat echt niet doen hoor![]()
Ik weet niet eens of ze Kees erbij willen
25 minuten, enkel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang zou het met de fiets zijn?
Tis wat zij willen he, van mij hoeft het echt niet perséquote:
Oh gaan ze het ook echt ergens voor gebruiken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis wat zij willen he, van mij hoeft het echt niet persé
Heerlijk, dat soort mensenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben echt benieuwd wat ze in gedachten hebben, zal het zo wel horen, wel grappig dat ze er zo snel werk van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |