abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115515186
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_115515203
oh, ik dacht dat ik de laatste post had!
pi_115515300
Fijn dat de introductie meeviel Jag! Heb je een doel wat betreft het afvallen?
pi_115515362
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, ik dacht dat ik de laatste post had!
Dat was ik! ;)

Maar bedankt voor het openen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115515495
Wat voor oefeningen heb je gekregen Jagär? :)

Overigens ben ik het eens met Loveli als het gaat om je hersenen rust geven. Denken "ik moet slapen" werkt ook niet volgens mij, ontspannen wel.
En desnoods sta je op en begin je de dag gewoon heel erg vroeg. :)
Ik werd pas ook belachelijk vroeg wakker, toen ben ik maar naar kantoor gegaan en zat ik om 7 uur achter mijn bureau. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_115515497
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef Vlierbloesem het volgende:
Fijn dat de introductie meeviel Jag! Heb je een doel wat betreft het afvallen?
ik weeg nu zo ongeveer 85 kilo, en wil naar de 75. Dat is ook het minimum met mijn lengte denk ik...

Zo, met de duutser gechat, en we gaan verder werken aan het meer. het zonnetje schijnt, daar moeten we gebruik van maken!
pi_115515625
Slapen in het vliegtuig lukt mij ook niet altijd. En die stomme slaappillen werken bij mij dus niet :') Bij mij doet stijgen en dalen veel pijn. Ik voel me dan net zo'n uittrek-ribbeltjes-rietje: het gevoel alsof mijn wervels uit elkaar getrokken worden. Brrrrr
pi_115515705
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik weeg nu zo ongeveer 85 kilo, en wil naar de 75. Dat is ook het minimum met mijn lengte denk ik...

Zo, met de duutser gechat, en we gaan verder werken aan het meer. het zonnetje schijnt, daar moeten we gebruik van maken!
Mooi doel. Succes!
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef An24 het volgende:
Slapen in het vliegtuig lukt mij ook niet altijd. En die stomme slaappillen werken bij mij dus niet :') Bij mij doet stijgen en dalen veel pijn. Ik voel me dan net zo'n uittrek-ribbeltjes-rietje: het gevoel alsof mijn wervels uit elkaar getrokken worden. Brrrrr
Brr, dat klinkt naar! :X
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:20:31 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115516063
Zo. Naar de tandarts geweest en beugel is van de baan, jee. Krijg in plaats daarvan een laagje achter m'n tanden maar dat doen we volgend jaar een keer ivm verzekering.
Niet meer actief op Fok!
pi_115516260
Vanavond BBQen met een stel vriendinnen, daar gaan mijn resultaten :D
pi_115516592
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Deze opmerking snap ik niet.
Verklaar jezelf nader.
Doe wat je niet durft.
pi_115516964
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115517179
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je schriftelijk (mail bijvoorbeeld) staan dat ze dat zeggen? Dan zou ik wel even contact opnemen, want netjes is het niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115517321
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Heb je schriftelijk (mail bijvoorbeeld) staan dat ze dat zeggen? Dan zou ik wel even contact opnemen, want netjes is het niet.
Ik heb zwart op wit staan dat parkeren bij alle verdere hotels kosteloos is.

We hebben gemaild met dit verhaal. Ik kreeg terug dat parkeren bij het hotel inderdaad toch geld kost, maar dat er vast wel goedkopere of gratis mogelijkheden in de omgeving waren geweest. Uhuh, gratis parkeren in downtown San Francisco. :'). De goedkoopste parkeergarage die we bij het rondlopen door de stad verder tegenkwamen rekende 3,50 per uur. Veel goedkoper inderdaad, voor twee dagen. Maar ze zou gaan overleggen.
pi_115517341
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We hebben gemaild met dit verhaal. Ik kreeg terug dat parkeren bij het hotel inderdaad toch geld kost, maar dat er vast wel goedkopere of gratis mogelijkheden in de omgeving waren geweest. Uhuh, gratis parkeren in downtown San Francisco. :'). De goedkoopste parkeergarage die we bij het rondlopen door de stad verder tegenkwamen rekende 3,50 per uur. Veel goedkoper inderdaad, voor twee dagen. Maar ze zou gaan overleggen.
dan terug vragen hoor, voor 75 dollar kun je een hoop doen!
pi_115517401
Zeker terugvragen DaD!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115517427
quote:
3s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Verklaar jezelf nader.
^^ ik snap dat ook niet :@
pi_115517482
quote:
3s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Verklaar jezelf nader.
De resultaten van mij in het vorige topic, het resultaat van gezond doen :)
En nu weer een avondje bbqen + drinken dus zei ik als grap :W resultaten.
pi_115517501
quote:

[..]

Wat een stomme reactie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115517655
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Grappig....zulke grappen werken vaak wel als self fulfilling prophecy. Je kiest toch zelf wat en hoeveel je eet, grap of niet?
pi_115517784
@Co: ik heb destijds inslaaptabletjes gekocht op het amerikaanse vliegveld. is geen hardcore slaapmiddel, maar je wordt er drowsy van. Geen melatonine, maar ene ouderwetse antihistamine bleek. Werkte perfect (ook bij een latere alllergieaanval :P ), tot het eten uitgedeeld werd toen ik net slaperig werd, en daarna turbulentie waarbij ik verzocht werd weer rechtop te gaan zitten met riem om :')

ik stond op om 8 uur USA/ 14 u NL, vertrok om 12 u USA/18u NL uit connecticut, 18u USA/24 u nl overstap in atlanta, aankomst in Nederland half zeven 's ochtends (nooit echt geslapen in t vliegtuig). daarna was ik in de war en doodmoe, maar zou 's avonds naar een concert, dus heb een vriend gebeld, die heeft me de hele dag wakker gehouden in de stad in Utrecht, we zijn uit eten gegaan en naar het concert gegaan samen, en toen was ik tegen 24 u NLse tijd weer thuis, ondertussen was ik dus 34 uur wakker :')

de dag dáárna was ik zo jetlagged dat ik het reactievermogen van een doorgekookt spruitje had en de huisgenoot van een vriendin pardoes omver liep omdat ik haar wel zag, maar niet registreerde :')
Kwak
pi_115517822
ik heb allemaal fijne groentetjes gekocht, en lekkere appels, en lekker volkorenbrood met zaadjes, en bio-vlees, en nu voel ik me helemaal fijn O+
Kwak
pi_115518045
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar je kiest er toch zelf voor wat je eet en drinkt?
Je hoeft je niet vol te proppen en je hoeft je niet lam te zuipen.
Doe wat je niet durft.
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:10:45 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115518192
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar je kiest er toch zelf voor wat je eet en drinkt?
Misschien is dat niet voor iedereen zo makkelijk als het voor vele anderen hier is.
Niet iedereen heeft een ijzeren discipline.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_115518324
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien is dat niet voor iedereen zo makkelijk als het voor vele anderen hier is.
Niet iedereen heeft een ijzeren discipline.
Zit wel een verschil tussen ijzeren discipline en helemaal losgaan. Ook op een bbq kun je best normaal eten. :)
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:14:35 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115518360
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb allemaal fijne groentetjes gekocht, en lekkere appels, en lekker volkorenbrood met zaadjes, en bio-vlees, en nu voel ik me helemaal fijn O+
Fijn is dat he? En het is gewoon ook lekkerder dan een patat mayo en een fricandel speciaal ofzo..
Als je echt goed proeft is het gezonde echt zo slecht nog niet!

Terug uit de Oekraine heb ik niet eens de start van het vliegtuig meegemaakt, toen sliep ik al :') Ben alleen even wakker geweest om te eten :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115518404
Wat vallen jullie allemaal over die opmerking van Sarabi, het was maar een grapje toch :D.

Verder heb ik nog geen T gehad en dat ga ik nu ook niet meer doen, bijna naar huis *O*
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:16:02 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115518423
Over 2 week voor het eerst bbq maar die verzoren wij zelf dus: Lekkere frisse salades, groentespiezen, gegrilde verse ananas, vispakketjes.
En voor de liefhebbers speklappen, hamburgers en worsten :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115518603
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Fijn is dat he? En het is gewoon ook lekkerder dan een patat mayo en een fricandel speciaal ofzo..
Als je echt goed proeft is het gezonde echt zo slecht nog niet!

nee hoor, ik vind patat (zonder mayo) en frikandellen, speklappen enzo nog steeds lekkerder. en chips. en chocola. maar het voelt wel goed om het minder/niet te eten en het voelt wel fijn om trots te zijn dat ik gezonde dingetjes heb gekocht, en dat J me steunt met gezonder leven enzo.

maar ik ga mezelf niet voor de gek houden dat ik groenvoer lekkerder vind smaken dan meuk, helaesch pindakaesch. :P misschien geldt dat voor anderen wel hoor, maar voor mij niet. (het is niet alsof ik al die dingen niet at tot voor kort, ik at het alleen náást allerlei meuk en ik at er minder van, dus het is niet ineens een nieuw inzicht ofzo)

@Sarabi: ik snap dat t een grapje is, maar je moet geen negatieve grapjes over jezelf maken. schat jezelf nooit te laag in, zo'n grapje doet afbreuk aan waar je hard voor werkt. Dat mag gezien worden!
Kwak
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 17:20:20 #30
70532 loveli
N
pi_115518625
Botte blunder: in kledingzaak zei verkoopster tegen klant dat strajkke broeken in waren en dat je niet meer zoveel losse broeken met lage kruizen zou zien. Moi: "da's positief voor het straatbeeld."

Betreffende verkoopster had een chino aan :')

shoppingtherapy - 2 repen choco en 3 paar schoenen *O* :{
crap in = crap out
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:21:30 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115518676
Lijst:
O: kwark/vla/aardbeien
T's: sinaasappel, nectarine, cup a soup kerrie, halve komkommer 200 gr wortel, cappuccino
L: 2 boterhammen gegrilde kipfilet en ui, kom aardappel/preisoep met rookworst, beker melk, tomaat, appel.
T: blokje choco, 6 dropjes, nectarine, kwart meloen
D: Broccoli, vispakketje uit de oven (koolvis, kaas, verse bieslook/peterselie/knoflooksteeljtes/bosui/tomaat/citroen) aardappelkroketten, te dure rode kool uit pot *

* per ongeluk natriumarm rode kool potje gepakt, keer zo duur, keer zo minder zout :') Sneu! Heb het net koud geproefd maar mis geen zout..
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:23:39 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115518778
Kwak, tuurlijk is op zijn tijd meuk heel erg lekker maar gezond lekker aangemaakt is zoveel lekkerder.
Oja, ik ben echt een wokkerT he? en dan pak ik wel eens een patatje of een stukje frikandel en dat is dan ook echt heerlijk!

Dus
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:25:12 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115518850
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:13 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Zit wel een verschil tussen ijzeren discipline en helemaal losgaan. Ook op een bbq kun je best normaal eten. :)
Dat weet ik. Maar dan nog.
Ik vind het jammer dat iedereen altijd zo over sarabi heenvalt. Het was duidelijk een grapje. En zo niet, dan nog.
pi_115518856
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, tuurlijk is op zijn tijd meuk heel erg lekker maar gezond lekker aangemaakt is zoveel lekkerder.
Oja, ik ben echt een wokkerT he? en dan pak ik wel eens een patatje of een stukje frikandel en dat is dan ook echt heerlijk!

Dus
ja, maar ik vind dat écht niet. en ik kan heus koken hoor, ik kan dingen lekker klaarmaken. bij de slankiebbq had ik een lekkere rauwkostsalade en daar heb ik naar verhouding echt meer van gegeten dan van het vlees. maar tóch blijf ik het vlees lekkerder vinden. dat is nu eenmaal zo, en dat vind ik ook niet zo erg.
Kwak
pi_115518927
:D wel eerlijk, kwak! Ik vind vet ook lekker, maar van frituur enzo krijg ik buikpijn. Vroeger moest ik dan ook weleens kotsen, nu niet meer gelukkig. vlees vind ik niet zo, alleen soms een stukje lekker gegrilde biefstuk ofzo maar het doet me niet zoveel. Kip is wel lekker! Maar ik moet elke dag groenten eten wegens :~
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 17:27:09 #36
70532 loveli
N
pi_115518945
quote:

[..]

Contact opnemen met afdeling die klanten klachten afhandelt ipv met de firewall. Als ze kunnen voorkomen dat je je geld officieel terugvraagt, is dat winst.

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 13-08-2012 17:32:50 (foutje :')) ]
crap in = crap out
pi_115518960
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar dan nog.
Ik vind het jammer dat iedereen altijd zo over sarabi heenvalt. Het was duidelijk een grapje. En zo niet, dan nog.
ik viel niet over haar heen, hoop niet dat t zo overkwam. ik vind t zonde dat ze zichzelf naar beneden haalt met zo'n grapje :@
Kwak
pi_115519009
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Contact opnemen met afdeling die klanten afhandelt ipv met de firewall. Als ze kunnen voorkomen dat je je geld officieel terugvraagt, is dat winst.
als je er niet doorkomt: zoek het faxnummer op van de organisatie en probeer wat losse extensienummers (laatste drie cijfers). zo kreeg een corporaal vriendje van me destijds een hoge manager bij ING te pakken :P
Kwak
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:33:05 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115519231
Ja, ik vind frituur, shoarmapizza, vette sauzen en dame blanche (een goede met goede slagroom) ook het lekkerst.
Maar broccoli en vis ook wel en het resultaat (voldaan gevoel) blijft hetzelfde.

Nu honger, dus maar koken. Straks gaat lief weer naar het werk en ik los hem morgenochtend heel vroeg weer af :P
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 17:35:23 #40
70532 loveli
N
pi_115519321
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ik vind frituur, shoarmapizza, vette sauzen en dame blanche (een goede met goede slagroom) ook het lekkerst.
Maar broccoli en vis ook wel en het resultaat (voldaan gevoel) blijft hetzelfde.

Nu honger, dus maar koken. Straks gaat lief weer naar het werk en ik los hem morgenochtend heel vroeg weer af :P
De instant-gratification factor van friet is hoger, maar de voldoening achteraf heeft een bijsmaak. Bij een sappige zalmmoot van de BBQ is het precies andersom.

Net zoiets als schoenen kopen vs hypotheekbetaling doen, denk ik.
crap in = crap out
pi_115519425
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:35 schreef loveli het volgende:

[..]

De instant-gratification factor van friet is hoger, maar de voldoening achteraf heeft een bijsmaak. Bij een sappige zalmmoot van de BBQ is het precies andersom.

Net zoiets als schoenen kopen vs hypotheekbetaling doen, denk ik.
ik denk dat een van de redenen dat ik dik ben, uitstelgedrag vertoon en een financiele ramp WAS is dat ik erg slecht ben in het afwegen van lange termijn beloning vs. korte termijn beloning :Y

ik kies/koos vrijwel altijd voor de korte termijn, en het is heel moeilijk om af te leren. financieel lukt dat al aardig, de andere twee zijn work in progressish.
Kwak
pi_115519440
Wb Sarabi, het was maar een grapje hoor, kunnen we dan wel bloedserieus op ingaan, want oeh, Sarabi zegt iets raars waar we lekker voorspelbaar op kunnen reageren :')

Wel eens met Kwak, je eigen resultaten naar beneden praten is nooit leuk en ook eens met patat :9

Ik heb hongerrrrr! Mn lunch bleek achteraf iets te weinig en een handje noten en rozijnen dat ik opheb kwam net te laat!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 17:44:37 #43
70532 loveli
N
pi_115519687
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
-O-
Niet?
crap in = crap out
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:44:39 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115519689
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik denk dat een van de redenen dat ik dik ben, uitstelgedrag vertoon en een financiele ramp WAS is dat ik erg slecht ben in het afwegen van lange termijn beloning vs. korte termijn beloning :Y

ik kies/koos vrijwel altijd voor de korte termijn, en het is heel moeilijk om af te leren. financieel lukt dat al aardig, de andere twee zijn work in progressish.
Wow, dat is een analyse die klopt van alle kanten, denk ik zo...
:*
Maar dat weet je natuurlijk al lang... Work in Progresssssss ^O^
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:44:58 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115519702
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef loveli het volgende:

[..]

-O-
Niet?
Hoeft niet, liever wel *O*
pi_115520109
En een interessant artikel over vegetariërs en eiwitten in de Red!
Worry is a misuse of imagination
pi_115520351
Okay :')

We mogen geen andere mening hebben dan die van Sarabi? Volgens mij is dat met zo'n forum nu juist zo handig. Af en toe een andere mening laten zien, feedback geven etc. Het is toch niet persoonlijk? Ik zie zulke grappen alleen vaak bij mensen die willen afvallen en meerdere afvalpogingen hebben gedaan. Zo'n grap kan pure zelfsabotage zijn. Als ik daar niets meer over mag zeggen, wil ik ook niets meer horen over mijn lijstjes :') :+
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:07:32 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115520525
Ik bbq zelden maar als ik bbq, dan ga ik helemaal los. Dus ik snap de opmerking van sarabi heel goed :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_115520641
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Haha :P
pi_115520690
Tip voor slapen in het vliegtuig: paar glazen wodka drinken en dan slaap je als een baby :D
pi_115521204
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:12 schreef Probability het volgende:
Tip voor slapen in het vliegtuig: paar glazen wodka drinken en dan slaap je als een baby :D
Gelukkig nooit nodig, ik slaap overal en altijd! Hoewel dat soms ook nadelen heeft :')
Je wil niet overal met je mond open en snurkend gezien worden :+
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 18:50:48 #52
70532 loveli
N
pi_115521974
pics?
crap in = crap out
pi_115522292
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens iets gelezen over een psychologische test bij kleine kinderen (geen bron bij de hand): ze konden kiezen tussen één snoepje nu, of wachten tot de testleider wegging en na een tijdje weer terugkwam, dan zouden ze als hij terugkwam twee snoepjes krijgen. De groep die voor de laatste optie koos bleek in het latere leven beduidend succesvoller natuurlijk :+ .

Bij mezelf zie ik echt het één-snoepje-nu!-gedrag als het gaat om eten en drinken, uitstelgedrag heb ik ook, maar niet meer zo lang tot het echt onhoudbaar wordt, maar financieel ben ik uiterst beheerst. Moet ook wel in mijn beroep, anders bereik je helemaal niets, zeker niet in deze tijd. Nu vind ik ook geen reet aan shoppen, dus wat dat betreft betaal ik inderdaad liever de hypotheek af :9 .
pi_115522487
Ik kan echt niet slapen in een vliegtuig of auto. Als we ver rijden rij ik meestal midden in de nacht omdat ik anders toch maar wakker lig.. Laatst naar kroatie heb ik ook van 2 tot 6 uur 's ochtends gereden.. Daarna kon ik wel slapen. Een uurtje :') Heb weinig last van jetlags normaal.. Dat is dan wel weer ideaal.
Net mn eten op,nu nog even aan de slag!
pi_115523398
Ik kan ook niet echt slapen in een vliegtuig, maar ik doe toch altijd een poging. Hier en daar doezel ik wel wat weg en dan gaat de tijd echt wel sneller! Op mijn terugvlucht naar Nederland dit jaar kon ik echter het best wakker blijven om de jetlag tegen te zijn. Gelukkig had ik een schermpje in de stoel voor me met hele leuke films en series (We bought a zoo O+ Snatch O+ The Simpsons O+ ).
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115523778
Bedankt nog voor de marinade-tips van gisteren! De bbq was erg geslaagd.

Lijstje van gisteren:
L: yoghurt met aardbeien
T: broodje kroket
B: uur wandelen
D: bbq: 2 gemarineerde speklapjes, 2 gemarineerde varkensfiletlapjes, 2 stokjes met kipfilet, vetspek, paprika, ui en champignons en veel wijn

Vandaag heb ik eerst Jillian 1 gedaan met gewichten van 2 kilo, gevolgd door Jillian level 2 (voor het eerst) met gewichtjes van een halve kilo. Het planken ging me best goed af, had ik niet verwacht. Alleen mijn handen waren zo aan het zweten dat ik bijna op mijn bek ging met mijn neus tegen de grond :')
Sommige pasjes vond ik wel wat ingewikkeld. Ik vind het wel een leuke afwisseling met level 1.

Lijstje vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
T: aardbeien
L: veldsla met uitgebakken spekjes, sjalotje, komkommer, bieslook en wat kleine blokjes kaas. Dressing van mayo, halfvolle creme fraiche, knoflook, olie en bieslook.
S: Jillian level 1 en 2
T: gekookt ei
D: kipsate, roerbakschotel paprika/champs/ui/peultjes
B: half uur wandelen
T: ?
pi_115524224
Ik ben een nieuwe OV-chipkaart aan het aanvragen. Duurt even, want het laden van de foto duurt nu al tien minuten. :')

Sowieso was het erg vervelend dat dat kreng blijkbaar tijdens mijn vakantie is verlopen, terwijl die kaart het nog prima doet. Natuurlijk, je vraagt een nieuwe aan met behoud van saldo. Maar die nieuwe kaart kost wel weer 7,50 :')
pi_115524392
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:38 schreef Xennia het volgende:
Vandaag heb ik eerst Jillian 1 gedaan met gewichten van 2 kilo, gevolgd door Jillian level 2 (voor het eerst) met gewichtjes van een halve kilo. Het planken ging me best goed af, had ik niet verwacht. Alleen mijn handen waren zo aan het zweten dat ik bijna op mijn bek ging met mijn neus tegen de grond :')
Sommige pasjes vond ik wel wat ingewikkeld. Ik vind het wel een leuke afwisseling met level 1.
Hihi, herkenbaar! :D :')

net klaar met jillian hier. Halve broccoli geslacht, zo spinazie wassen en wat andere groenten snijden voor 't avondeten :9 was echt lamlendig vandaag :') had bijna zelfs jillian overgeslagen, maar mezelf een ferme trap onder den reet gegeven 8-) Zoals Jillian zegt "You only cheat yourself" 8-)
Ja doei.
pi_115524476
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens iets gelezen over een psychologische test bij kleine kinderen (geen bron bij de hand): ze konden kiezen tussen één snoepje nu, of wachten tot de testleider wegging en na een tijdje weer terugkwam, dan zouden ze als hij terugkwam twee snoepjes krijgen. De groep die voor de laatste optie koos bleek in het latere leven beduidend succesvoller natuurlijk :+ .

Bij mezelf zie ik echt het één-snoepje-nu!-gedrag als het gaat om eten en drinken, uitstelgedrag heb ik ook, maar niet meer zo lang tot het echt onhoudbaar wordt, maar financieel ben ik uiterst beheerst. Moet ook wel in mijn beroep, anders bereik je helemaal niets, zeker niet in deze tijd. Nu vind ik ook geen reet aan shoppen, dus wat dat betreft betaal ik inderdaad liever de hypotheek af :9 .
Bekende test idd :)

Ik heb nooit heel erg gehouden van frituur, ik vind het stinken en ik vind dat alles veel te veel hetzelfde smaakt vanuit de frituur. Patat ben ik ook wel klaar mee na 5 frietjes..

THEY ALL LOOK TASTE ALIKE.

Chocola, kaas, nootjes, caramel, ijs, toetjes daarentegen.. :9
pi_115525562
Lijstje vandaag:

O: speltboterham, olijfolie, gekookt ei, thee met melk.
B: auto naar garage, 20 min naar huis wandelen. Daarna 15 min naar sportschool wandelen, zonnebanken en weer terug
S: uurtje yoga
L: 200 gram sperziebonen, twee tomaten, parmezaanse kaas, olijfolie en gepocheerd ei
T: custardvla met geprakte aardbeien, aalbessen en frambozen
D: aardappelen, spinazie, rundvleesburger en een beetje kerrie-ananassaus
T: kruidenthee

Lekker dagje O+
pi_115527044
Mijnes:
O: 170 gr griekse yoghurt met granola & mango (530 kcal)
T: 200 gr cherrytomaatjes (100 kcal)
L: 2 grote boterhammen met boter en rauwe ham, 300 gr salade (sla, champignons, courgette, coleslaw), met een beker karnemelk (600 kcal)
B: 2x20 minuten fietsen
D: soto met 75 gr kip, 1 ei, bimi en lente uitjes (370 kcal)
T: 70 gr griekse yoghurt met blauwe bessen (200)

1800 kcals, ik ben tevreden! Voor morgen in de ochtend lekker weer griekse yoghurt en blauwe bessen, en heb komkommer en tomaten gekocht voor tussendoor. Plus nectarines, lekker!

[ Bericht 12% gewijzigd door Perruche op 13-08-2012 20:52:31 ]
pi_115528279
Ook een lekker lijstje Per!

Meh...het wordt dus kwarktaart morgen. De oven-repareer-meneer komt woensdag pas :'(
pi_115528352
Wat en fijne dag was vandaag zeg! Om vir uur haalde e Duutser me op van het werk, en zijn we naar het grote meer in de buurt gereden, en hebben daar heerlijk gezwommen en gerelaxed. Echt fijn. Daarna thuis lekker eten gekookt. Dat maakt het lijstje zo:

O drie witte broodjes met hagelslag
L spinazielasagna.
S veertig minuten sportschool
T yoghurt met aardbeien en muesli
B half uur zwemmen
D salade met aardbeien en amandelen, daarnaast gebakken geitenkaas, volkorenbroodje met wat boter.
T yoghurt met wat frambozen.
pi_115528946
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef An24 het volgende:
Ook een lekker lijstje Per!

Meh...het wordt dus kwarktaart morgen. De oven-repareer-meneer komt woensdag pas :'(
Je zou er nog varianten van kunnen maken?
Mascarpone met (eventueel zelfgemaakte) jam erdoor geroerd, tiramisu, chocolademousse (heb ik wel een makkelijk recept voor als je wilt)
Bodems kan je maken van lange vingers, of kruimels van een lekker koekje in gesmolten boter wat je weer laat stollen (heel klein beetje boter, verder werkt het net zo als die dingen uit pakjes: platdrukken met de achterkant van een lepel en laten stollen in de koelkast)
Altijd nog beter dan prefab :)
pi_115529713
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je zou er nog varianten van kunnen maken?
Mascarpone met (eventueel zelfgemaakte) jam erdoor geroerd, tiramisu, chocolademousse (heb ik wel een makkelijk recept voor als je wilt)
Bodems kan je maken van lange vingers, of kruimels van een lekker koekje in gesmolten boter wat je weer laat stollen (heel klein beetje boter, verder werkt het net zo als die dingen uit pakjes: platdrukken met de achterkant van een lepel en laten stollen in de koelkast)
Altijd nog beter dan prefab :)
Ohw maar dat komt goed hoor. Ik kan altijd nog voor mijn 'wie is de chef" mascarponerecept gaan. Ik maak alles altijd zelf ;) Lange vingers en andere ellende doe ik niet, want dat mag schoonpa niet. In ieder geval met volkorenkoekjes of kruimeldeeg van speltbloem. Maar dank :*
pi_115529758
Niet bijgelezen, hele dag hiermee bezig en nu bedtijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_115530452
Varkentjes O+

T: cracker met pindakaas en banaan
S: uurtje sportschool
O: appel, kiwi, kokos, speltflakes, yoghurt
L: bh hummus, bh surimi met wat mayo
T: 2 lange vingers, stukje pure choco
T: paar wasabinootjes
D: visje, snijbonen en aardappeltjes in de schil
T: koffie verkeerd
B: uurtje fietsen

Wilde wat meer groente eigenlijk maar kookte niet zelf, morgen weer :)
Be someone that makes you happy
pi_115530958
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Grappig....zulke grappen werken vaak wel als self fulfilling prophecy. Je kiest toch zelf wat en hoeveel je eet, grap of niet?
Het was maar echt een grapje, met vriendinnen eten we sowieso niet veel tijdens een bbq (studenten dus budget).
Maar zal de volgende keer grappiger grapjes maken ;)
pi_115530995
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Perruche het volgende:
Wat vallen jullie allemaal over die opmerking van Sarabi, het was maar een grapje toch :D.

:Y

Mijn excuses dat ie niet grappig was.
pi_115531094
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik viel niet over haar heen, hoop niet dat t zo overkwam. ik vind t zonde dat ze zichzelf naar beneden haalt met zo'n grapje :@
Dat is lief :) maar ben nog steeds erg trots op wat ik nu al bereikt hebt en dat ik nog steeds de discipline vind om het elke dag te doen.
pi_115531316
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het was maar echt een grapje, met vriendinnen eten we sowieso niet veel tijdens een bbq (studenten dus budget).
Maar zal de volgende keer grappiger grapjes maken ;)
Volgende keer zeggen dat je gezellig bij mij komt barbecueën.

Was 't lekker? :+
Ja doei.
pi_115531359
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:33 schreef sigme het volgende:
Niet bijgelezen, hele dag hiermee bezig en nu bedtijd.
[ afbeelding ]
Nieuwe varkentjes *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115531401
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zal ik doen :)

Het was lekker maar heb eigenlijk nog een beetje honger :@
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:02:04 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115531529
Wat een gedoe om een grapje. De tandjes :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 22:02:18 #75
70532 loveli
N
pi_115531549
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:

Hebben jullie ooit nog gemeet in het verleden?
crap in = crap out
pi_115531614
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Hebben jullie ooit nog gemeet in het verleden?
Nope, had daar echt geen behoefte aan.
Pas sinds een paar maanden moet ik zeggen dat ik MoBlo niet meer zo irritant vind ;)
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:05:37 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115531753
Als je dat een beetje anders had geformuleerd was het bijna een aardige opmerking sarabi.
pi_115531830
Toen vond ik haar niet zo aardig, inmiddels wel.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 22:07:11 #79
70532 loveli
N
pi_115531865
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nope, had daar echt geen behoefte aan.
Pas sinds een paar maanden moet ik zeggen dat ik MoBlo niet meer zo irritant vind ;)
Er staat me bij dat er ooit (bijna) sprake van was.

En ik geloof (alsik voor Mo mag praten) dat het gevoel wederzijds is ;)
crap in = crap out
pi_115531990
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Als je dat een beetje anders had geformuleerd was het bijna een aardige opmerking sarabi.
Volgens mij snapt MoBlo wel hoe ze het moet lezen :)
pi_115532022
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Er staat me bij dat er ooit (bijna) sprake van was.

En ik geloof (alsik voor Mo mag praten) dat het gevoel wederzijds is ;)
Op de uni :Y en ik geloof zeker dat het gevoel wederzijds was.
pi_115532281
BBQ! O+ Ik kan me niet altijd inhouden.. De laatste tijd wel aardig :)
Vorig jaar echt een keer lomp lopen schaften bij een goede vriend. Ik was de avond van te voren uitgeweest en ik had kon pas om 3 uur ontbijten. Dus had wat in te halen. 2 hamburger, 2 speklappen, 2 spareribs en echt een hele berg kip. Denk wel bijna een kilo kip toen, daar stond ik zelfs van te kijken.. Normaal ben ik met 3 of 4 stukken vlees wel klaar.

Edit: Jezus ik kreeg net bijna een hartverzakking, ik dacht dat ik mn stagedocumenten kwijt was... Ik keek in de verkeerde map. :+ Dus toch maar even backuppen.
pi_115532653
Eindstand:

quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:38 schreef Xennia het volgende:
Lijstje vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
T: aardbeien
L: veldsla met uitgebakken spekjes, sjalotje, komkommer, bieslook en wat kleine blokjes kaas. Dressing van mayo, halfvolle creme fraiche, knoflook, olie en bieslook.
S: Jillian level 1 en 2
D: kipsate, roerbakschotel paprika/champs/ui/peultjes
T: ? raketje
pi_115532803
Mijn lijstje van vandaag is meh :')

O: Twee volkorenbroodjes met kaas
L: Twee volkorenbroodjes met kaas
D: Fu Yong Hai met nasi wat over was van gister
T: Perenijsje

En niet eens een liter water gehaald, whoops!
pi_115533013
Aloha! Een lijstje!

O: gekookt eitje, 3 plakjes kipfilet met likje mayo
L: stuk kiprollade met zure komkommer en likje mayo met sjalot
T: 3 koekjes want:
S: hardlopen, 4,8 km (op grapefruit hardlopen gaat beter dan op koekjes, volgende keer probeer ik een banaan en misschien ook druivensuiker mee)
T: wodka
D: schouderkarbo (Sigme's oude big, ik zie dat er weer nieuwe zijn! :9 ) in boter gestoofde Italiaanse groentenmix, in boter gebakken champignons met knof, bieslook en peterselie.
pi_115533115
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:18 schreef Xennia het volgende:
Eindstand:

[..]

Ik kan nooit iets plannen wat ik die dag eet. Bij hangt het teveel af of ik door de supermarkt loop en als er dingen in de buurt liggen dan gaan ze op :P
Ik zal ook nog es een lijstje doen, doe ik te weinig eigenlijk.
O: 4 bth ham smeerkaas, melk
T: 2 soort krentenbollen met noten/shizzle dr op. Maaltijdrepen heten die krengen ofzo? Met een koude cafe machiato van starbuks
L 3 bth smeerkaas, pindakaas
D: kant en klare salade van de appie. Met gerookte kip, aardappel en best wel vieze dressing.
T 500 gram druiven. Tsja bakje stond in de buurt
Misschien zo nog wat kwark na KT.
Eerst nog even stukje typen.. Zit nu vandaag op 15 pagina's in engels. Dus behoorlijk productief dagje. Gister veel ingelezen, vandaag knallen.
pi_115533370
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik kan nooit iets plannen wat ik die dag eet. Bij hangt het teveel af of ik door de supermarkt loop en als er dingen in de buurt liggen dan gaan ze op :P
Ik zal ook nog es een lijstje doen, doe ik te weinig eigenlijk.
O: 4 bth ham smeerkaas, melk
T: 2 soort krentenbollen met noten/shizzle dr op. Maaltijdrepen heten die krengen ofzo? Met een koude cafe machiato van starbuks
L 3 bth smeerkaas, pindakaas
D: kant en klare salade van de appie. Met gerookte kip, aardappel en best wel vieze dressing.
T 500 gram druiven. Tsja bakje stond in de buurt
Misschien zo nog wat kwark na KT.
Eerst nog even stukje typen.. Zit nu vandaag op 15 pagina's in engels. Dus behoorlijk productief dagje. Gister veel ingelezen, vandaag knallen.
Ik doe meestal maar 1 keer per week boodschappen, want ik haat supermarkten, dus kom niet vaak in de verleiding.

Waarom een kant en klaar salade? Een salade is toch zo gemaakt en dan met een lekkere dressing, zonder rare toevoegingen.
pi_115533444
Tandjes indeed! Wat een gemiep om niets. Hoe is Finlanski XM?

De methode om gewicht te verliezen blijft natuurlijk een lekker buikgriepje: -2 in 1 nacht/dag en je kon bijna door mijn buik heenkijken. Na 1,5 dag normaal eten weer keurig op gewicht. Beetje jammer dat ik nooit meer gazpacho zal eten.

Maar, doordat ik twee dagen voor pampus op bed/bank lag en Fox een True Blood marathon uitzond ben ik nu helemaal into True Blood. Waarmee ik, geloof ik, no less dan 5 jaar op de rest van de wereld achterloop qua vampieren-hype. w/
pi_115533448
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik doe meestal maar 1 keer per week boodschappen, want ik haat supermarkten, dus kom niet vaak in de verleiding.

Waarom een kant en klaar salade? Een salade is toch zo gemaakt en dan met een lekkere dressing.
Slechte reden, te druk eigenlijk.. Was supermarkt in, voer naar binnenschuiven en doorgaan. Was ook geen aanrader die salade.
pi_115533622
Trouwens, mijn complimenten voor de timing van alle slapen-in-het-vliegtuig-tips: ik vlieg volgende week mijn eerste continentale vlucht!
pi_115533684
Jagar: wat vond de Duutser van de appeltaart? En jij van het gerecht van zijn oma?
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:37:25 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115533816
Mijn lijstje is geëindigd zoals ik m al had opgeschreven. Morgenochtend maar de mini-gym weer even in. Ik blijf maar uitdijen. Begrijp het niet helemaal eigenlijk, want zó raar eet ik nou ook weer niet. Probeer er echt wel op te letten nu, hoewel lastig hoor op zo'n lang congres.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115533977
quote:
15s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is geëindigd zoals ik m al had opgeschreven. Morgenochtend maar de mini-gym weer even in. Ik blijf maar uitdijen. Begrijp het niet helemaal eigenlijk, want zó raar eet ik nou ook weer niet. Probeer er echt wel op te letten nu, hoewel lastig hoor op zo'n lang congres.
Ik vind jouw eet-lijstjes best aardig de laatste tijd. Maar wat en hoeveel drink je nu zoal?

En dat ''uitdijen'', hoe/waaraan merk je dat? Is dat wel een beetje objectief?
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:40:27 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115534033
Ah, ik sta nog niet bij iedereen op block :P. Bevalt wel goed eigenlijk! Interessant congres, wel leuke contacten opgedaan en Helsinki blijkt leuker dan gedacht (en duurder :') ). Ben alleen besef van tijd helemaal kwijt. Congres is ook in het weekend geweest, waardoor ik nu de hele tijd denk dat het woensdag is :').
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 22:40:27 #95
70532 loveli
N
pi_115534034
XM, of je berichtgeving is eenzijdig en je meldt nooit dat je weer inkrimpt, of je doet een imitatie van het heelal en dijt uit tot in het oneindige. In het laatste geval neem je er nogal de tijd voor, want je past nog door de deur :+
crap in = crap out
pi_115534106
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef loveli het volgende:
XM, of je berichtgeving is eenzijdig en je meldt nooit dat je weer inkrimpt, of je doet een imitatie van het heelal en dijt uit tot in het oneindige. In het laatste geval neem je er nogal de tijd voor, want je past nog door de deur :+
Zelfs tegelijk met meerdere mensen!
Ja doei.
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:42:12 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115534135
Minder strak, meer blob, verdwijnende taille. Zal het gevolg van exit RPM zijn denk/vrees ik. Als ik terug ben maar eens ff een sportregime gaan uitfiegelieren.
pi_115534256
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Minder strak, meer blob, verdwijnende taille. Zal het gevolg van exit RPM zijn denk/vrees ik. Als ik terug ben maar eens ff een sportregime gaan uitfiegelieren.
Zegt de centimeter dat ook?
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:45:47 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115534342
Jep :) of ;( eigenlijk.
pi_115534440
Ik vind dat zo raar, XM, je eet echt niet teveel. En ook niet structureel veel te weinig. Mag wel ietsje meer, maar je lijstjes zien er over het algemeen wel aardig uit. -O-
pi_115534442
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt toch zat andere sportieve activiteiten ondernomen om de RPM op te vangen. Ik denk dat je echt meer moet drinken en dan geen sapjes.
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:49:07 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115534546
Heb al heel lang geen grote hoeveelheden sap meer op. Nu de cola zero nog elimineren.

Bedenk me net dat ik ongeveer een week heb voor m'n sportplannen. Daarna op vakantie :').
pi_115534600
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb al heel lang geen grote hoeveelheden sap meer op. Nu de cola zero nog elimineren.

Bedenk me net dat ik ongeveer een week heb voor m'n sportplannen. Daarna op vakantie :').
Drink je wel meer water en/of thee nu? Zou ik echt proberen, hoor! :Y
pi_115534737
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

Bedenk me net dat ik ongeveer een week heb voor m'n sportplannen. Daarna op vakantie *O*
Zo, en nu kan ik slapen.
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 22:52:19 #105
70532 loveli
N
pi_115534745
Merk dat bij mezelf het soort voer het grootste verschil maakt wat betreft tailleomvang en cellulitis (ouder worden is toch niet altijd fijn). En puistjes :(

En oh ja, drinken, moet ik ook meer doen.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 22:52:40 #106
70532 loveli
N
pi_115534773
Trusten Anna!
crap in = crap out
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:53:03 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115534795
Nee :@. Nu met het congres is het helemaal drama qua drinken. Kraanwater smaakt chloorig en flesje kost hier op het conferentiecentrum zo'n 4¤. Thee/koffie voor een haags bakkie 3,20. Prijzen zijn echt absurd.
pi_115534802
Mijn lijstje vandaag:

O: bakje magere kwark met muesli
T: boterham jam
L: 2 boterhammen pindakaas
T: baan, kommetje soep, twix
D: 1,5 kom tomaten-groentensoep, bordje salade met o.a. gerookte kip
T: zo'n chocoladetoetje van 17 cent :+

Morgen beter.
pi_115534879
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee :@. Nu met het congres is het helemaal drama qua drinken. Kraanwater smaakt chloorig en flesje kost hier op het conferentiecentrum zo'n 4¤. Thee/koffie voor een haags bakkie 3,20. Prijzen zijn echt absurd.
Oh, dat helpt niet echt mee :') . Zit er niet een klein supermarktje in de buurt van het conferentiecentrum/hotel/OV om een flesje water te kopen? Ach, in ieder geval thuis maar eens proberen! Het is moeilijker op zulke congresdagen, natuurlijk.
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:57:42 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115535053
Nee, het centrum buit z'n monopolie goed uit. Sowieso de prijzen hier. Glas wijn: 9¤ (in de stad ook), als ik een film zou willen kijken op m'n kamer: 12¤ :')!! En de kleding-was-prijzen zijn helemaal een giller. Simpel vestje laten wassen: 16¤. Per stuk.
pi_115535171
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, het centrum buit z'n monopolie goed uit. Sowieso de prijzen hier. Glas wijn: 9¤ (in de stad ook), als ik een film zou willen kijken op m'n kamer: 12¤ :')!! En de kleding-was-prijzen zijn helemaal een giller. Simpel vestje laten wassen: 16¤. Per stuk.
Oh, maar dat vind ik sowieso altijd in hotels in Europa! :D En Scandinavische landen zijn helaas zo duur, vooral met alcohol. ;(
pi_115535363
quote:
Krijg je dat niet vergoed?
  maandag 13 augustus 2012 @ 23:04:05 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115535443
Ach ja. Enfin. Het is hier inmiddels al dinsdag en ik ga maar eens poging tot slapen doen. Morgen maar weer ff op de loopband. Ging vorige keer wel ok. 25 min gedaan, wisselend snellopen en joggen/rennen. Viel me nog mee dat ik dat laatste 3-4 minuten achtereen volhield :').

Trusten Slankies :W
  maandag 13 augustus 2012 @ 23:05:41 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115535533
quote:
11s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Krijg je dat niet vergoed?
Ik denk dat ik wel vragen krijg als ik dagelijks voor 16¤ aan water ga declareren ja.

Nu echt weg!
pi_115536231
Chloor water kun je prima drinken (maar het hoeft niet van mij hoor)
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 23:22:54 #116
70532 loveli
N
pi_115536655
Voor zulke gelegenheden heb ik redelijk standaard biotex, een 0.5l reiswaterkokertje en -stoomstrijkijzer mee. En een routebeschrijving naar de dichtstbijzijnde Aldi :')
crap in = crap out
pi_115537544
Dat je op een congres voor water moet gaan betalen vind ik ook een beetje raar!

Wij hebben op reis voor onze was gewoon bij een laundromat gezeten. Voor de 3,75 die het hotel vroeg voor het wassen van een onderbroek koop ik wel gewoon een nieuwe.
pi_115537927
Inderdaad, normaal is er toch wel water, koffie en thee tijdens congressen? Ik ben er nog niet op heel veel geweest, maar dat heb ik nog niet eerder gezien.
DaD. beetje over je jetlag heen?
Nog steeds aan het werk :{ Twijfel wat ik ga doen, is nog uurtje werk ofzo, maar anders moet ik dat morgen erbij doen.. En ben niet moe, best raar.
  Vis een optie? maandag 13 augustus 2012 @ 23:49:30 #119
70532 loveli
N
pi_115538015
Als afmaken nu minder tijd kost dan morgen => afmaken. Als de foutkans stijgt omdat je al >12 uur in de weer bent => morgen afmaken en halve dag vrijnemen.
crap in = crap out
pi_115538119
Nah, morgen vrijnemen is er toch ook niet bij.. Meer dat ik dan iets minder tijd tekort heb... Ik drink de laatste tijd minder koffie en ik ben juist scherper 8)7 En nee ik gebruik geen andere middelen ofzo :P
pi_115538408
We liggen in bed met de wekker op acht uur, maar slaperig? Not so much. :+. Maar ik heb vanavond de mama van LieLie gebeld en morgenochtend gaan we ons poesje halen, dus we moeten zo wel gaan slapen!

Succes nog met je scriptie!
pi_115540369
Done. Viel nog wel mee uiteindelijk. Morgen concept inleveren van stageverslag, hoe beter ik dat doe, hoe betere feedback ik krijg. En ik had me een beetje verkeken hoe veel werk het nog was.. :+ Maar ik ben 's avonds echt een stuk scherper dan 's ochtends. Eigenlijk werk ik het beste vanaf een uur of 3 's middags. Een 9 tot 5 baan wordt nog wat...
pi_115540436
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
We liggen in bed met de wekker op acht uur, maar slaperig? Not so much. :+. Maar ik heb vanavond de mama van LieLie gebeld en morgenochtend gaan we ons poesje halen, dus we moeten zo wel gaan slapen!

Succes nog met je scriptie!
Aah, veel plezier! Wij kijken er ook al naar uit om ze op te halen :)
pi_115540940
Kittehs O+ Leuk DaD!

*Laat-beter-kunnen-werken-boks met Mc* ^O^

:') zo een hele poos staan lopen flirten met een meid tijdens het uitgaan, stap je op met een 'kalm an' omdat er shoarma gegeten moest worden... /I suck

Zag trouwens dat Mar shizzle heeft kunnen uitstellen. Awesome!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115541157
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:05 schreef V1z0R het volgende:
Kittehs O+ Leuk DaD!

*Laat-beter-kunnen-werken-boks met Mc* ^O^

:') zo een hele poos staan lopen flirten met een meid tijdens het uitgaan, stap je op met een 'kalm an' omdat er shoarma gegeten moest worden... /I suck

Zag trouwens dat Mar shizzle heeft kunnen uitstellen. Awesome!
:D @kalm an
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:20:39 #126
70532 loveli
N
pi_115541371
Shoarma O+
crap in = crap out
pi_115541590
Ben ook opgegroeid in Viz area, bij ons was het qua uitspraak meer kallum an.. Maar goed, daarmee heb ik nog nooit afscheid genomen van een meisje, das meer taal voor je moaten.
Beter zeg je de volgende keer dat je schik hebt gehad, maar dat je het jammer vindt dat je dr waarschijnlijk niet weer ziet. Als ze je echt leuk vindt geeft ze je dr telefoonnummer. Kun je daarna nog kallum an zeggen ;)
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:33:38 #128
70532 loveli
N
pi_115541729
2 dingen die mij opvallen zijn "staan lopen flirten" => staan of lopen?
En "een meid", niet "een leuke meid" of "een meid met hoepeloorbellen".

Ze droeg toch wel hoepeloorbellen?
crap in = crap out
pi_115541982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef loveli het volgende:

Haha taalanalyse door loveli :)
Dat is eigenlijk heel logisch. Als je veel met iemand flirt, dan loop je te flirten. Als je dat staand doet, is het staan lopen flirten. Easy as that. Je kunt ook zitten lopen flirten..
Maar goed ik ga toch maar es slapen. Morgen gaat de wekker weer vroeg..
pi_115542366
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef loveli het volgende:

En staand lopen flirten :D

Mc, dit was een, maat: 'v1z, we gaan shoarma halen!'
*ik werk half biertje weg*
Ik: Kalm an!
Zei: 'eh, doei'
*hobbel achter maten aan*

Terwijl ik de eerste hap nam dacht ik 'fuck' en een facepalm volgde...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 02:32:16 #131
70532 loveli
N
pi_115542896
Zei...

:'(
crap in = crap out
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 02:48:42 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115543179
Loopt hier 4000 man rond hè... Ruimte is enorm, niet te doen om overal koffie en thee enzo neer te zetten.
pi_115543233
Ik werd wakker van allemaal nachtmerries en hoopte dat het half 7 was zodat ik kan opstaan. Is het nog niet eens 3 uur :( :(!!!!
pi_115543445
Ik werd de hele tijd wakker door een mug. Heb nu overal jeuk (krijg nooit bulten) en droom dan dat er slangen en insecten in m'n bed liggen.

Dus nu moet ik verplicht aan pluizige puppies, eenhoorns en regenbogen denken maar het werkt nog niet zo.
pi_115543600
Brr en nu vind ik alles eng. Durfde ook bijna niet naar de wc :') moet maar eens een dromenvanger kopen..
pi_115543828
Ik heb raspberry lemon cream cheesecake :9
pi_115543892
Lekker :D
pi_115543912
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 02:32 schreef loveli het volgende:
Zei...

:'(
McTaalfout door de bocht :@

Wtf, billy!? :')
pi_115543942
Heel lekker zelfs! Ik weet niet of ik het op krijg though..
Zo maar even de blog schrijven voor vandaag en dan slapen. Morgen rijden we alweer naar New York!
pi_115543967
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef the85mc het volgende:
Ben ook opgegroeid in Viz area, bij ons was het qua uitspraak meer kallum an.. Maar goed, daarmee heb ik nog nooit afscheid genomen van een meisje, das meer taal voor je moaten.
Beter zeg je de volgende keer dat je schik hebt gehad, maar dat je het jammer vindt dat je dr waarschijnlijk niet weer ziet. Als ze je echt leuk vindt geeft ze je dr telefoonnummer. Kun je daarna nog kallum an zeggen ;)
Hier ook Viz-area, dus ik las het ook als kallum ;)
pi_115544004
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 03:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

McTaalfout door de bocht :@

Wtf, billy!? :')
Ja stom. Heb de betekenis opgezocht in de hoop dat ik dan zou denken 'o valt mee' dus heb net zo lang gezocht tot de betekenis mij beviel :')
pi_115544722
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 03:03 schreef Probability het volgende:
Ik werd de hele tijd wakker door een mug. Heb nu overal jeuk (krijg nooit bulten) en droom dan dat er slangen en insecten in m'n bed liggen.

Dus nu moet ik verplicht aan pluizige puppies, eenhoorns en regenbogen denken maar het werkt nog niet zo.
Wat naar dat je weer last hebt van nachtmerries! Kon je nog een beetje slapen?

Toen ik misselijk was kon ik alleen aan eten denken. Zodra ik een beetje indutte drongen zich hele buffetten op, niet te sturen.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 06:14:35 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115544732
Aan eenhoorns. Lief :P

Aanbuffetten denken, herkenbaar. Ben al een half uur op het werk maar de zin ontbreekt. Wortels dan maar
pi_115544739
Vanaf half 5 klaarwakker...

Wat rot, Prob. Hopelijk heb je nog lekker kunnen slapen. :*.
pi_115544813
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 06:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanaf half 5 klaarwakker...

Wat rot, Prob. Hopelijk heb je nog lekker kunnen slapen. :*.
:* nu de hele dag volhouden, geen dutjes, en niet voor 22 uur naar bed! hopelijk ben je er dan een beetje doorheen.

Veel plezier met de nieuwe poes! er ligt nu iets zachtjes te knorren onder de bank waar ik op zit O+ niet te snel te veel verwachten van poes - of ben je poezen al gewend? ik niet namelijk, vriendje gelukkig wel....
Kwak
pi_115544819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 07:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:* nu de hele dag volhouden, geen dutjes, en niet voor 22 uur naar bed! hopelijk ben je er dan een beetje doorheen.

Veel plezier met de nieuwe poes! er ligt nu iets zachtjes te knorren onder de bank waar ik op zit O+ niet te snel te veel verwachten van poes - of ben je poezen al gewend? ik niet namelijk, vriendje gelukkig wel....
M'n ouders hebben altijd een kat gehad. Nu nog, trouwens. Ik ga uit van een paar dagen onder de kast. :P.
pi_115544909
boeh ik vind het erg vroeg, trouwens... vriendje om half zeven de deur uit dus ben ook maar opgestaan, maar had nog wel een uurtje of twee kunnen slapen.
Kwak
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 07:34:35 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115544922
Halve nacht wakker gelegen, maar toch nog een half uurtje op de hometrainer eruit kunnen persen. Nu snel douchen en naar het ontbijt :9. Eén sessie vandaag, vanmiddag excursie naar Porvoo en vanavond culturele avond, whatever that may be.

Kortom: :W
pi_115545131
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 02:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En staand lopen flirten :D

Mc, dit was een, maat: 'v1z, we gaan shoarma halen!'
*ik werk half biertje weg*
Ik: Kalm an!
Zei: 'eh, doei'
*hobbel achter maten aan*

Terwijl ik de eerste hap nam dacht ik 'fuck' en een facepalm volgde...
Dus nu weet je niet eens hoe/wat/wie? -O-
pi_115545246
Mogguh! Beetje duf. Kon gister maar niet in slaap vallen..
pi_115545308
Lol @ Vaiz :D

verder egopost :@

Kijk eens wat er door Freud op mijn schoot gezet werd toen ik wakker werd:

Now I can make ALL the foods *O* :')
pi_115545311
Mogguh...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115545315
Gaaf An!
pi_115545324
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:23 schreef Skoap het volgende:
Gaaf An!
Ja O+ Goed begin van verjaardag. Alleen jammer dat ik moet werken :')
pi_115545341
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:24 schreef An24 het volgende:

[..]

oh gefeliciteerd!

Het liefste was je het gelijk gaan uittesten? :D
pi_115545349
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:22 schreef An24 het volgende:

[ afbeelding ]

Oooh wat leuk!!! Fijne verjaardag! Goede start dit ;)
pi_115545385
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:25 schreef Skoap het volgende:

[..]

oh gefeliciteerd!

Het liefste was je het gelijk gaan uittesten? :D
Ja precies. Spelen met cadeautjes he :+
pi_115545601
Gefeliciteerd An! Mooi kado, heeft ie slim gekozen ;)
pi_115545614
jeeej, hoera voor An!
Kwak
pi_115545626
Gefeliciteerd, An!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:53:39 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115545683
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, An!
^^
pi_115545724
Morning!

Gefeli, An! Mooi cadeautje wel :Y

Planning:
O: 150 gr griekse yoghurt met granola en blauwe bessen
L: grote salade & 2 boterhammen, beker karnemelk
T: 125 gr cherrytomaatjes
T: appel en banaan
S: 6,5 km hardlopen (eens kijken hoe dat gaat na een week niets doen!)
D: pasta met tomatensausje, tomaten/komkommer salade.
pi_115545778
Dank allen :*
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:00:19 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115545807
Gefeli An! Door die taartenpraat van lielie heb ik zin om taart te maken en op te eten. Iemand eem lekker recept voor eem vluchtige taart? Kwark/monchou/cheesecake oid.
Niet meer actief op Fok!
pi_115545971
Gefeliciteerd An, tof cadeau! :D *O*
pi_115546015
Vluchtige taart, Vik? Zodat ie er vandoor gaat en je er achteraan moet rennen om eerst alvast de extra kcal te verbranden :P?

Lijstjestijd

Gisteren:
O: 2x krentebol met kaas
T: 1x krentebol
L: 3 bth grilworst/komkommer
T: appel, nog een appel
D: spagetti, courgette, paprika, vegabollen, tomatensaus

Planning:
O: muesli&yoghurt
T: appel
L: 3 bth grilworst/komkommer
T: appel, banaan
T: nog iets
S: hardlopen (40 min)
D: licht diner, iets met een tartaartje
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_115546031
Goedemorgen :W
pi_115546044
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd An! :D
pi_115546135
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef anna82 het volgende:
Trouwens, mijn complimenten voor de timing van alle slapen-in-het-vliegtuig-tips: ik vlieg volgende week mijn eerste continentale vlucht!
intercontinentaal, neem ik aan?

Dennis, de appeltaart was lekker. De hfekloesse waren mislukt, maar maakten toch lekker broodjes. Nog maar eens met z'n oma bellen over het precieze recept..
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:25:48 #170
70532 loveli
N
pi_115546222
Feli, An!

Vik, lekker, niet slank-verantwoord: monchoutaart.
Bastognekruimels + boter als bodem, 2 pakjes monchou + geklopte slagroom + suiker mengen, mengsel op de bodem plempen, daarboven vlaaivulling (kersen).
crap in = crap out
pi_115546308
Klinkt niet echt "licht" loveli :P

Vik, je zou eens kunnen kijken naar japanse cheesecake, alleen dat is niet echt heel simpel geloof ik!
pi_115546346
Gefeliciteerd, an.,

Planning

O twee witte broodjes met hagelslag, nectarine
B half uur wandelen.
T gekookt ei
L spinazie salade ,er aardbeien, amandelen en gebakken geitenkaas, volkorenbroodje.
T yoghurt met muesli
D ?
pi_115546610
An, happy bday! *O* Fijn cadeau indeed :Y

Ontbeten met een groot glas melk, boterham met vlees, boterham met chocopasta.
T: banaan
L: 2 boterhammen met gebakken eitjes of omelet (in ieder geval 2 eieren)
T: bakje met aardbeienyoghurt
D: nog geen idee, iets met groente :+
T: nog geen idee, ga Martijn vragen of hij nieuw fruit wil meenemen :)
S: grote poetsdag vandaag :D :+
pi_115547128
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 05:59 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat naar dat je weer last hebt van nachtmerries! Kon je nog een beetje slapen?

Toen ik misselijk was kon ik alleen aan eten denken. Zodra ik een beetje indutte drongen zich hele buffetten op, niet te sturen.
Dat heb ik ook altijd! Zwaar irritant }:|.

Niet kunnen slapen is overigens ook irritant als je weet dat je nachtrust sowieso al beperkt is ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115547163
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:22 schreef An24 het volgende:

[ afbeelding ]

Wauw *O* *O* Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115547239
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:
Klinkt niet echt "licht" loveli :P
dat is het ook niet :D
Maar wel mega lekker :9 Echt mijn meest favo taart O+
pi_115547585
quote:
En even een fles water halen bij een dichtbijzijnde supermarkt?
pi_115547676
Goed kado An :D gefeliciteerd! :*

Lijstje voor vandaag:

O: brinta
T: cappuccino
L: 2 crackers met ham, kaas, komkommer, karnemelk
T: komkommer, wortel
D: quiche met brie en olijfjes en courgette en meer, salade
T: yoghurt met een banaan
pi_115550250
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

intercontinentaal, neem ik aan?

Dennis, de appeltaart was lekker. De hfekloesse waren mislukt, maar maakten toch lekker broodjes. Nog maar eens met z'n oma bellen over het precieze recept..
Haha, inderdaad, suf.

Wie is Dennis?
pi_115550495
Gefeliciteerd An :)

Goedemorgen.

Ik wilde vroeg gaan hardlopen. Dat is mislukt, dus ga ik zo de deur maar uit. Wat was ik moe zeg, geen idee waar dat ineens vandaan kwam. Lijstje bedenk ik tijdens 't hardlopen wel even, al ga ik vanavond volkorenpizza met geitenkaas en cherrytomaatjes maken: deeg gisteren al voorbereid en heb ik vanochtend twee gekookte eitjes op.
Ja doei.
pi_115551230
Gefeliciteerd An! *O* Sapjes :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dus nu weet je niet eens hoe/wat/wie? -O-
Nope :@ Naja, voornaam weet ik... denk ik :')
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:28:26 #183
70532 loveli
N
pi_115551332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:25 schreef V1z0R het volgende:
Hoi Aline!

Aafke?
..Anja?

...Anneke..?
crap in = crap out
pi_115551625
Heel slecht geslapen, moest om kwart voor 8 werken tot 3 en daarna door naar m'n andere baantje. Ach ja.
pi_115552165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Haha, inderdaad, suf.

Wie is Dennis?
Dennis is Xenia denk ik. autocorrect!
pi_115553031
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 07:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

M'n ouders hebben altijd een kat gehad. Nu nog, trouwens. Ik ga uit van een paar dagen onder de kast. :P.
Hoe wrong was I! Ze rent het hele huis door, spint, geeft kopjes, kroelt, speelt... O+.
pi_115553072
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoe wrong was I! Ze rent het hele huis door, spint, geeft kopjes, kroelt, speelt... O+.
O+
Ja doei.
pi_115553228
quote:

[..]

Leuk! O+

An gefeliciteerd! *O* Ontzettend leuk cadeau!
pi_115553240
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:25 schreef V1z0R het volgende:
Gefeliciteerd An! *O* Sapjes :9

[..]

Dan weet je in ieder geval iets, even Facebooken? Heb het zelf ook vaak gehad dat ik op het cruciale moment niks deed.. Laatst nog met die Italiaanse(?)schone. Nooit weer gezien.
Ook wel andersom, wel een nummer, maar dan was ik haar naam vergeten :{ Dan is het ook een beetje lomp om nog een keer haar naam te vragen als je haar nummer in je telefoon zet..
En misschien kom je haar nog wel eens tegen en dan niet afsluiten met kalm an ;)

Mooi dat je poezel zich al zo snel thuis voelt DaD :) Ik kan me onze kat ook herinneren toen we hem net hadden. Binnen een uur was hij ontsnapt naar buiten :') Maar ook toen trapte hij al in het kattevoerlok trucje >:)

Edit: I Killed the topic!! :o

[ Bericht 1% gewijzigd door the85mc op 14-08-2012 14:22:39 ]
pi_115555851
quote:

[..]

O+
pi_115556631
w/ An gefeliciteerd! w/

Ik heb nu net gesport (stepshape/interval) op een banaantje een half uur voor de les. Dat ging perfect. Hoefde de meegebrachte sportdrank niet aan te breken.

O: gekookt eitje, 1 kaas/eiwit cracker, 2 plakjes ham, likje mayo
T: banaantje
S: stepshape/interval
L: zalmrolletjes met roomkaas.
T: wodka, kaascracker(s) met mayo en komkommer
D: Oosters gemarineerde varkensvlees reepjes (knoflook, ui, vissaus, kikkoman, zoetstof, ketoembar, laos, serreh, komijn, kerrie), zure komkommer, snijboontjes
T: paar eetlepels creme fraiche met citroensap/zoetstof
pi_115558588
Nogmaals dank voor de felicitaties!

Eindelijk thuis, dus ik ga ff een kwarktaart in elkaar draaien. w/
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:35:41 #193
70532 loveli
N
pi_115558807
An, gebruik je stevia? Ben benieuwd hoe dat in taarten smaakt.
crap in = crap out
pi_115558895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef loveli het volgende:
An, gebruik je stevia? Ben benieuwd hoe dat in taarten smaakt.
Ik ook :Y Ik heb druppels en poeder. Ik gooi eerst een beetje door de griekse yoghurt om te kijken wat ik lekkerder vind. Ik hou je op de hoogte.
pi_115560380
Ik heb vandaag iets nieuws behaald, het is misschien wel de eerste keer (dat ik me herinner) dat ik dit kan. Ik kan me aan 1 arm optrekken! Normaal probeer ik het ook niet met 1 hand, maar ik probeerde het en het lukte :D Wel maar 1 keer, want toen ik helemaal uitstrekte kon ik niet meer uit het 'dode' punt komen.
pi_115560660
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef the85mc het volgende:
Ik heb vandaag iets nieuws behaald, het is misschien wel de eerste keer (dat ik me herinner) dat ik dit kan. Ik kan me aan 1 arm optrekken! Normaal probeer ik het ook niet met 1 hand, maar ik probeerde het en het lukte :D Wel maar 1 keer, want toen ik helemaal uitstrekte kon ik niet meer uit het 'dode' punt komen.
:o

ik kan niet eens vanuit half met 2 armen :').
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:22:51 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115560887
quote:

[..]

Dacht dat het een jongetje was :@

Toch maar geen taart hier. Ben net zo blij met m'n slanke lijntje en dit zal wel geen topweekend worden. Jee, ik kan vakantie hebben zonder mezelf vol te vreten *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_115561042
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

je kunt het thuis trainen, je hebt iets stevigs nodig (ik heb een rail aan het balkon en het deurkozijn) om aan te hangen. En in het begin een lage stoel ofzoiets. In het begin help je met een been mee. Dan maak je wel de beweging, maar hoef je niet vol te belasten. En je traint je benen..
Mijn trainingsschema was dat elke keer dat ik door de deur liep ik me een keer optrok. Werkte wel ;)
pi_115561896
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dacht dat het een jongetje was :@

Toch maar geen taart hier. Ben net zo blij met m'n slanke lijntje en dit zal wel geen topweekend worden. Jee, ik kan vakantie hebben zonder mezelf vol te vreten *O*
Ik begrijp hoe je bij dat idee kwam. :+.
pi_115562166
Ben bij m'n tweede baantje vandaag maar heb geen zin meer en heb honger. Lekker strijken...

Zo even snel wat te eten maken en dan studeren.. Zwaar leven!!
pi_115562238
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dit! Netjes hoor mc! :) Ga ooit maar 's beginnen met gewoon aan zo'n ding hangen :')
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:55:50 #202
70532 loveli
N
pi_115562420
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef the85mc het volgende:
De streber in me zegt dank je -O-
crap in = crap out
pi_115562555
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef loveli het volgende:

[..]

De streber in me zegt dank je -O-
Haha graag gedaan ;) Je moet maar zo denken, iedereen kan niet alles. Ik kan voor geen meter hardlopen..
Edit: mijn goede voornemen van dit jaar was om 10km te gaan lopen. Denk dat het bij een voornemen blijft.. :+
pi_115562616
quote:

[..]

O+ Lief. Dat deed onze poes ook. Behalve dan het spelen, dat deed ze pas na een week.

Onze poes (die ik gewoon kat noem, of Hugo) is destijds in het asiel gesteriliseerd, maar ze is nu krols.. en ik word er gek van. Dat kan toch niet? Morgen maar even het asiel bellen.

En ik zag dat Coco weer een poetsdag heeft? Haha.

Goed dat je aan het sporten bent, conleche, ondanks het lowcarben. Ben je al wat gewicht kwijt?

En Vaiz en the85: lastig is dat als je man bent, dan wordt er toch meer verwacht dat jullie wel de eerste stap zullen zetten.
pi_115562752
Mc, wat tof, aan 1 arm optrekken. Ik heb hetzelfde trekje als Loveli, maar laat ik het nu maar niet proberen :+

DAD: wat leuk dat het zo goed gaat met de kat!
pi_115562775
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha graag gedaan ;) Je moet maar zo denken, iedereen kan niet alles. Ik kan voor geen meter hardlopen..
Edit: mijn goede voornemen van dit jaar was om 10km te gaan lopen. Denk dat het bij een voornemen blijft.. :+
Je kunt het nog redden ;) :P
Ja doei.
pi_115563833
Ik ging vandaag echt dood tijdens Jillian, maar goed we zitten bijna op de helft *O*
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:28:25 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115563959
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

O+ Lief. Dat deed onze poes ook. Behalve dan het spelen, dat deed ze pas na een week.

Onze poes (die ik gewoon kat noem, of Hugo) is destijds in het asiel gesteriliseerd, maar ze is nu krols.. en ik word er gek van. Dat kan toch niet? Morgen maar even het asiel bellen.

En ik zag dat Coco weer een poetsdag heeft? Haha.

Goed dat je aan het sporten bent, conleche, ondanks het lowcarben. Ben je al wat gewicht kwijt?

En Vaiz en the85: lastig is dat als je man bent, dan wordt er toch meer verwacht dat jullie wel de eerste stap zullen zetten.
Als ze echt gesteriliseerd is, kan dat. Dan zitten de eileiders er nog en slaan de hormonen dus ook toe. Dat is waarom ook poezen worden gecastreerd (dus ook eileiders weghalen) en ik denk dat een asiel standaard castreert. Het kan zijn dat ze toch niet alles goed hebben weggehaald.
The love you take is equal to the love you make.
pi_115564060
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ze echt gesteriliseerd is, kan dat. Dan zitten de eileiders er nog en slaan de hormonen dus ook toe. Dat is waarom ook poezen worden gecastreerd (dus ook eileiders weghalen) en ik denk dat een asiel standaard castreert. Het kan zijn dat ze toch niet alles goed hebben weggehaald.
Lienekien, kun jij een dierenarts in Groningen aanbevelen?
pi_115564227
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zal het morgen eens navragen bij het asiel. Die geluiden gaan echt door merg en been.

Lijstje:
O: yoghurt met banaan, cappuccino
L: 2 volkoren boterhammen met filet americain
S: Jillian level 1 en level 2
T: gekookt ei, stuk gerookte kip
D: kipfilet met champignonroomsaus, veldsla met tomaten en paprika
T: ongezouten amandelen, kaas, wijn
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:38:04 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115564310
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zit bij dierenkliniek Noorderplantsoen. Daar heb ik goede ervaringen mee. Ik moet er wel bijzeggen dat de laatste 'oudgediende' er dit jaar mee is gestopt (pensioen). En aan die dierenarts heb ik de afgelopen jaren het meeste gehad. Nu zijn het drie jonge dierenartsen, maar het voelt nog steeds vertrouwd.

Het kan ook prettig zijn om er een meer in de buurt te hebben (voor jullie, dan), maar ik ken dus alleen deze praktijk.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:51:44 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115564838
Van harte gefelciteerd met je verjaardag An, nog ene hele fijne dag O+
Mooi kado trouwens!

Nu ga ik eten fabriceren:
Bloemkool, roergebakken paprika/ui/champs/aubergine/courgette en verse spinazie, bloemkool, pasta met room en kaas, salade en varkenshaas.
pi_115565114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi kado trouwens!

Bloemkool, roergebakken paprika/ui/champs/aubergine/courgette en verse spinazie, bloemkool, pasta met room en kaas, salade en varkenshaas.
En dat is zeker niet voor de hele week?
pi_115565219
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zit bij dierenkliniek Noorderplantsoen. Daar heb ik goede ervaringen mee. Ik moet er wel bijzeggen dat de laatste 'oudgediende' er dit jaar mee is gestopt (pensioen). En aan die dierenarts heb ik de afgelopen jaren het meeste gehad. Nu zijn het drie jonge dierenartsen, maar het voelt nog steeds vertrouwd.

Het kan ook prettig zijn om er een meer in de buurt te hebben (voor jullie, dan), maar ik ken dus alleen deze praktijk.
Er zit er maar eentje nog iets dichter bij. Eens kijken welke ons fijner lijkt, dan.

Bedankt in ieder geval!
pi_115565491
Schattig beestje DaD O+ Fijn dattie zich gelijk zo thuis voelt :)
pi_115565812
Moee geen fut om eten te koken
pi_115566106
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi kado trouwens!

Dank :*

Ben al het Jamie Oliver 30 minuten boek aan het doornemen op alle gerechtjes die ik nu ook kan maken :')
pi_115566530
Zo ik denk dat ik maar eens moet gaan koken omdat ik het anders niet meer doe
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:43:35 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115568594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zat bij die aan de Vechtstraat. Prijzig, wel goed en ook 's avonds open (weet niet of dat elke dag is). Maar volgens mij wonen jullie daar niet vlakbij? Ze hebben ook een dependance aan de Kraneweg.
Niet meer actief op Fok!
pi_115568860
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zat bij die aan de Vechtstraat. Prijzig, wel goed en ook 's avonds open (weet niet of dat elke dag is). Maar volgens mij wonen jullie daar niet vlakbij? Ze hebben ook een dependance aan de Kraneweg.
Dat is wel de dichtstbijzijnde voor ons. Mooi om te horen dat het daar goed beviel!
pi_115568938
Zo, hardgelopen, en nu staat er een courgette feta quiche in de oven, met een volkeren bodem. Ik heb het sport en gezond eten ritme weer gevonden, nu nog volhouden!

Lijstje

O twee witte bolletjes met hagelslag, nectarine.
B dertig minuten wandelen
T gekookt ei
L spinaziesalade met aardbeien en amandelen en gebakken geitenkaas, volkorenbroodje.
T yoghurt met muesli
T wat trucjes
S dertig minutenlang hardlopen
D courgette feta quiche
T yoghurt met aardbeien?
pi_115568962

Ziet er niet heel netjes uit, maar is wel :9

En loveli: Steviapoeder werkt prima. Wel tussendoor proeven en eventueel meer toevoegen, want je doet snel te veel en dan smaakt het inderdaad bitter!
pi_115568987
Ik vind hem er héérlijk uitzien! :9
pi_115569006
D was broodje hamburger van ciabatta. Erg lekker en veel beter vullend dan van de mc ofzo :)
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:07:55 #225
70532 loveli
N
pi_115569522
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:45 schreef Probability het volgende:
Zo ik denk dat ik maar eens moet gaan koken omdat ik het anders niet meer doe
Gelukt?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:08:42 #226
70532 loveli
N
pi_115569558
Mooie taart :9
crap in = crap out
pi_115569564
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Gelukt?
Ja!
pi_115569705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:53 schreef An24 het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er niet heel netjes uit, maar is wel :9

En loveli: Steviapoeder werkt prima. Wel tussendoor proeven en eventueel meer toevoegen, want je doet snel te veel en dan smaakt het inderdaad bitter!
Mooi!!
pi_115569814
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
D was broodje hamburger van ciabatta. Erg lekker en veel beter vullend dan van de mc ofzo :)
Owh, lekker O+ :9 daar krijg ik nu ook zo'n zin in. En dat terwijl ik over enkele seconden m'n volkorenpizza uit de oven mag plukken!
Ja doei.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:40:33 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115570701
Wat een prachtige taart, die vind ik erg aantrekkelijk!!

Haha, 3 week geleden jarig geweest en mijn moeder is al in de tussentijd 3 x naar mijn zus geweest maar nog steeds niet voor mijn verjaardag :')

Jeager, nou nog een lekker gezond ontbijtje en goed dat je weer een ritme hebt gevonden ^O^
pi_115570776
Uniek :* lastig, maar misschien ook wel noodzakelijk om te beseffen dat 't niet (zomaar meer) gaat veranderen, de familierelaties. Stom, dat wel! :*

De pizza was lekker:

Ja doei.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:48:38 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115571032
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
Uniek :* lastig, maar misschien ook wel noodzakelijk om te beseffen dat 't niet (zomaar meer) gaat veranderen, de familierelaties. Stom, dat wel! :*

De pizza was lekker:

[ afbeelding ]
i know maar wil die honderd euro nog wel innen w/

Die pizza's zien er echt verrukkelijk uit! Goed man
pi_115571145
Ghehe, :*

en thanks! Hij was echt heerlijk. Deeg een klein tikkeltje zout, maar dat mocht de pret niet drukken :N
Ja doei.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:52:56 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115571215
LIjst:
O: kark/vla/aardbeien
T'sL halve komkommer, cup a soup kerrie, 250 gr wortels, nectarine, boterham kaas
L: 2 boterhammen met gegrilde kabeljauw, tomaat, beker melk, kom tomatencremesoep met ballen
T's: appel, necatine, blokje choco, dropjes
D: bloemkool. spinazie, champignons en nog meer groente. Bak salade, schep pasta met kaas en room, varkenshaas
B: 10 km fietsen
T's: cola-berenburg, meloen, zoute stokjes
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:08:58 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115571901
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een prachtige taart, die vind ik erg aantrekkelijk!!

Haha, 3 week geleden jarig geweest en mijn moeder is al in de tussentijd 3 x naar mijn zus geweest maar nog steeds niet voor mijn verjaardag :')

Jeager, nou nog een lekker gezond ontbijtje en goed dat je weer een ritme hebt gevonden ^O^
Bleeh :*

Ik heb cake :@. Ook lekker :9.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:09:14 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115571906
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kwam er niet op bij welke jij zat. Ik zocht nog even op Hereweg.
pi_115572507
Hai!

Leuk van de kitten DaD!
En :* voor Uniek. Nare dingen zijn dat.

Ben lekker dagje naar Antwerpen geweest :)

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd met honing
L: grote kom courgettesoep met 2 boterhammen
T: appel/sinaasappel/kiwisap, gele paprika
D: salade van spinazie/tomaat/aubergine/pompoenpitten/kikkererwten en geitenkaas met wat stokbrood en aioli
T: bakje yoghurt met 2 pruimen
B: uurtje fietsen en wandelen in de stad

Ik vind m best mooi :)
pi_115572941
Hpkw _O_

Andere sporters ook ^O^

Ben er zelf toch achter dat ik maar geen ongecontroleerde bewegingen met m'n knie moet maken...

Lach vaiz eens uit: zonet op balkon buitengesloten door m'n kittehs :')
Gingen aan de klink hangen terwijl ik even snel peuk deed, dus toen de buurman buiten kwam maar sleutels toe geworpen. Net op dinsdag terwijl ik 's woensdags altijd pas goed opruim.
/faalweekeritus
pi_115573025
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:35 schreef V1z0R het volgende:
Hpkw _O_

Andere sporters ook ^O^

Ben er zelf toch achter dat ik maar geen ongecontroleerde bewegingen met m'n knie moet maken...

Lach vaiz eens uit: zonet op balkon buitengesloten door m'n kittehs :')
Gingen aan de klink hangen terwijl ik even snel peuk deed, dus toen de buurman buiten kwam maar sleutels toe geworpen. Net op dinsdag terwijl ik 's woensdags altijd pas goed opruim.
/faalweekeritus
:D _O-
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:38:01 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115573060
OMG V1 :D
pi_115573228
Eindstand:
O: 150 gr griekse yoghurt met granola en blauwe bessen
L: grote salade & 2 boterhammen, beker karnemelk
T: 125 gr cherrytomaatjes
T: appel nectarine en banaan
T: stuk appeltaart
S: 6,5 km hardlopen (eens kijken hoe dat gaat na een week niets doen!) ach, het ging :')
D: pasta met tomatensausje, tomaten/komkommer salade.
pi_115573408
O haiz! Dublin O+ taart O+ lekker weer O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:46:43 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115573423
Lijstje
o. havermout met yoghurt + ei
T. dubbele boterham met ham
l. 2 crackers met leverworst + boterham pindakaas
T.. Magnum
d. Groentecurry met wilde rijst
s. Kinect en jillian
T.Schaaltje yoghurt
pi_115573512
Ik heb maar even stukje touw tussen de beide klinken gespannen...

De trutjes }:|
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:48:37 #245
70532 loveli
N
pi_115573530
Vaiz!!!! Jij wint!
crap in = crap out
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:48:50 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115573534
Lol viz!
Niet meer actief op Fok!
pi_115573544
Mijn vriendje wil trouwens met mij op vakantie naar Italie *O*. Dus ik ben nu als een malle routes aan het zoeken. We gaan een auto huren en lekker rondtoeren. Hoe cool!

[ Bericht 4% gewijzigd door Perruche op 14-08-2012 22:26:30 ]
pi_115573629
Gefeli An! Tof cadeau, heb die ook :) En mooie taart!

Ierland *O*

Perr, rennen na een week is altijd weer even wennen he :')

Net lijstje voor een dag weg Nallie!

En yay voor kittens van DaD en Kwak en yay voor stoute kittens van V1z :P

Ik heb net een doughnut van Krispy Kreme op :9

Bijgelezen :D
pi_115573690
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:49 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje wil trouwens met mij op vakantie naar Italie *O*. Dus ik ben nu als een malle routes aan het zoeken. We gaan een auto huren en lekker rondtoeren. Hoe cool!
JALOERS!

Krispy Kreme donuts :9 waarvandaan?
pi_115573810
Vriendje vanuit Engeland meegenomen :D

En Italie, woohoo *O*
pi_115574462
quote:
Ik las dat hij met je wilde trouwen tijdens de reis in Italie! :D
pi_115574502
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:06 schreef conleche het volgende:

[..]

:D
pi_115574746
Viz! :') :D
quote:
Tof! *O*
pi_115574949
Lijstjestijd

Lijstje van gisteren:
O: Yoghurt met een appel en muesli, twee geroosterde boterhammen, één met geitenkaas en honing, één met biefstukworst en komkommer
L: Twee geroosterde boterhammen, één met gerookte zalm, één met hüttenkäse (en komkommer) en een salade van gemengde sla veldsla, dressing, semi-zongedroogde tomaten en gerookte kip tonijn
D: Tortelloni (ricottakaas/spinazie) met gegrilde vis en een tomatensalade (tastytomtomaten en semi-zongedroogde tomaten)
T: Halve bak ambachtelijke yoghurt met kersen
T: Beluga-ijsje (als ze het hebben bij mijn AH tenminste)

Lijstje vandaag:
O: Yoghurt met kersen, mueslicracker met runderpastrami en komkommer
L: Twee geroosterde boterhammen, één met hüttenkäse en komkommer, één met zelfgemaakte eiersalade, mueslicracker met zalm en komkommer
D: Schnitzel met een gepofte aardappel en knoflookyoghurtsaus, sperziebonen, spinazie en gebakken semi-zongedroogde tomaten
T: Volle kersenkwark met een doosje kersen
T: Appel/kaneelkwark met een appel

Ik moet eigenlijk weer even stoppen met twee toetjes eten :'). Slaat natuurlijk nergens op, hoe lekker ik het ook vind.
pi_115575128
Maar je hebt geen T tussen je L en je D. Dus je hebt niet meer kcals ofzo. Oftewel; 2 toetjes kunnen best!
pi_115575457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:18 schreef Perruche het volgende:
Maar je hebt geen T tussen je L en je D. Dus je hebt niet meer kcals ofzo. Oftewel; 2 toetjes kunnen best!
Klopt, qua calorieën kan het inderdaad prima :9. Misschien alleen niet handig om 's avonds het grootste deel van m'n calorieën binnen te krijgen? :P

Ik vind het echt heerlijk om twee toetjes te nemen :@ O+. Misschien één van m'n 'toetjes' eerder op de dag nemen om het qua calorieën iets beter te verdelen.
pi_115575522
:Y als je overdag genoeg binnen krijgt is de neiging om 's avonds los te gaan ook minder :P

Die pizza van Mo en die taart van An trouwens, dayumn! :9
quote:

[..]

*boks* :D
Al zou Perr dat ook niet verkeerd vinden...

Als ikzelf weer volop in de goede vibe zit ga ik weer letten op lijstjes trouwens :)
pi_115575611
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef V1z0R het volgende:
:Y als je overdag genoeg binnen krijgt is de neiging om 's avonds los te gaan ook minder :P

Die pizza van Mo en die taart van An trouwens, dayumn! :9

[..]

*boks* :D
Al zou Perr dat ook niet verkeerd vinden...

Als ikzelf weer volop in de goede vibe zit ga ik weer letten op lijstjes trouwens :)
Het is geen neiging om los te gaan gelukkig.

An, heb je trouwens een soort van receptje van die taart? Ziet er erg lekker uit! :9
pi_115575637
Heb het maar even aangepast :D
pi_115575711
Mo, je pizza's O+

Uniek, wat vervelend je familieissues. Knuf :*

Vaiz :D :') poezen O+
pi_115575762
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

An, heb je trouwens een soort van receptje van die taart? Ziet er erg lekker uit! :9
Dan teveel gerelateerd aan mijzelf :+
Overdag weinig -> 's avonds los! Daarom scheelt ontbijten bij mij al zoveel :@
pi_115576011
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan teveel gerelateerd aan mijzelf :+
Overdag weinig -> 's avonds los! Daarom scheelt ontbijten bij mij al zoveel :@
Ik herken het ook van voorheen, een hele logische gedachte van je :P. Ik merk alleen dat dat nu gelukkig niet zo is. Ik eet overdag ook voldoende, alleen is de verhouding een beetje scheef :+.
pi_115576250
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Euhmmmm. Ik heb het een beetje bij elkaar gesprokkeld :@

Uit het hoofd:

500 ml magere kwark
250 ml slagroom
2 citroenen
Ongeveer 6 tot 8 blaadjes gelatine
Stevia naar smaak.
Bijna een heel pak amandel-havervlokkenbiscuits
50 gram boter
Boel fruit

Gelatine weken, citroenen persen en opwarmen, gelatine er in oplossen, afkoelen. Biscuits kruimelen, mengen met gesmolten boter, bodem maken.
Kwark op smaak maken met stevia, citroengelatine er door. Slagroom opkloppen en door kwarkmengsel. Opstijven en dan versieren opmaken met fruit en eventueel gelatine of ander laagje.

Ongeveer.... :')
pi_115576392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ik herken het ook van voorheen, een hele logische gedachte van je :P. Ik merk alleen dat dat nu gelukkig niet zo is. Ik eet overdag ook voldoende, alleen is de verhouding een beetje scheef :+.
Geeft niet ;)
Al had ik wanneer ik zelf streng ben paar lijstjes van het commentaar 'meer eiwitten! }:|' voorzien.

Ergo, Tink en Xennia ^O^

Maar nu ben ik bang anderen tegen het zere been te stoten :@
Ik lette dus alleen op de eiwitten en heb niet alles bekeken... /vakantiemodus oO<
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:42:00 #265
70532 loveli
N
pi_115576583
quote:

[..]

Cewl! ^O^
crap in = crap out
pi_115576681
Dankje An! :9

Zitten er in die smaakjes-kwark geen eiwitten? Want daar eet ik dus heel veel van :+ :9.
Even gekeken: 5.6 gr per 100 gr, maar ik weet niet of dat weinig is voor kwark :P.
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:44:57 #267
70532 loveli
N
pi_115576745
8.5 in de volle van AH die ik nu weglepel.
crap in = crap out
pi_115577009
Wel een verschil dus!

Maar ik heb vandaag sowieso 750 gram kwark op (5.6 gr per 100 gr), yoghurt (5 gr eiwitten per 100 gr), zalm (21 gr eiwitten per 100 gr) en hüttenkäse (4 gr eiwitten per 100 gr), dus ik denk dat ik best wat eiwitten binnen heb gekregen?

Of is dat weinig? Ik ben er niet zo in thuis :+.
pi_115577076
Ik ben zojuist met een vriendin naar Magic Mike geweest. Iemand anders die film gezien? 0,0 verhaallijn (of in ieder geval geen sterke/interessante) maar wel lekkere kerels :+

Al voelde ik me ietwat misplaatst met mijn dikke buik :') :+
pi_115577178
quote:

[..]

Dat kan trouwens :D best. Mijn vriend die laatst getrouwd was, had haar ten huwelijk gevraagd in een paleistuin in siena of lucca. Dus perr, je weet wat er misschien gaat gebeuren ;)
Dat gebied is trouwens erg leuk. Mn zus heeft in dat gebied eens rondgereisd met een auto en elke avond een andere apart hotel. Een keer in een kasteel, in een oude watermolen en dat soort dingen. Weet niet meer via welke organisatie. Kan wel eens elizawashere zijn geweest.
pi_115577278
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben zojuist met een vriendin naar Magic Mike geweest. Iemand anders die film gezien? 0,0 verhaallijn (of in ieder geval geen sterke/interessante) maar wel lekkere kerels :+

:D.
pi_115577283
Als je regelmatig sport zou ik gaan voor 1,5x je lichaamsgewicht in grammen (delen door 1000dus :+)
Weeg je 60, sport je geregeld, 90gr eiwit, die richting.

Mar heeft bijvoorbeeld dat ze minimaal 50gr eiwit binnen wil krijgen om goede redenen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
Dankje An! :9

Zitten er in die smaakjes-kwark geen eiwitten? Want daar eet ik dus heel veel van :+ :9.
Even gekeken: 5.6 gr per 100 gr, maar ik weet niet of dat weinig is voor kwark :P.
Aan de lage kant :{ smaakjes kwarken hebben ook vaak het nadeel dat je dan 10+ suiker per 100 hebt.
Normaal zoals loveli heeft van 8 tot 12...

Vlees of vis zijn de toppers, praat je soms over dikke 25 per 100... Tonijn heeft dan weinig omega's, maar wel reteveel eiwit. Makreel is zo super omdat het beide erg hoog heeft.

En zoals je noemt zalm :9
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:57:47 #273
70532 loveli
N
pi_115577347
Bij de Lidl hebben ze betaalbare tonijnmedaillons :9
crap in = crap out
pi_115577376
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

Buikjescakeje, draait Abraham Lincoln: Vampire Hunter eigenlijk al? :@
pi_115577468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Buikjescakeje, draait Abraham Lincoln: Vampire Hunter eigenlijk al? :@
Jaaaa! Die wil ik zoooo graag zien O+

Er draaien zoveel goede films (twee), en ik zat bij frigging Magic Mike }:| Mgoed, vriendin mocht kiezen, dus tja.

Anyhoo, bij het bestellen van de kaartjes, zag ik volgens mij ook dat Vampire Hunter al draait!!! *O*
pi_115577499
Oh, er draaien er trouwens drie goede! Een waarvan ik het zeker weet. Althans, The Intouchables, draait 'ie? Heb 'm laatst gezien en oooohhhhhh O+ Echt superfilm!
pi_115577589
Intouchables 2 komt binnenkort uit volgens mij. :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Er draaien zoveel goede films (twee), en ik zat bij frigging Magic Mike }:| Mgoed, vriendin mocht kiezen, dus tja.

Anyhoo, bij het bestellen van de kaartjes, zag ik volgens mij ook dat Vampire Hunter al draait!!! *O*
Mijn grote bibliotheek der bullshit a.k.a. m'n hersenpan zegt dat wij die samen gingen kijken :+
Binnenkort even plannen dus :P
pi_115577592
En verder wil ik dus sowieso Vampire Hunter zien, en Dark Knight Rises én -voor de lol- Total Recall :+
pi_115577634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mijn grote bibliotheek der bullshit a.k.a. m'n hersenpan zegt dat wij die samen gingen kijken :+
Oh, my bad! Bedoelde Untouchables!!
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:03:46 #280
70532 loveli
N
pi_115577649
quote:
Oh, er draaien er trouwens drie goede! Een waarvan ik het zeker weet. Althans, The Intouchables, draait 'ie? Heb 'm laatst gezien en oooohhhhhh O+ Echt superfilm!
Die draait vanaf morgen pas, dus je hebt 'em nog niet gezien.
in de war met expendables :')
crap in = crap out
pi_115577678
:o ik ben in de war met The Expendables :@
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:04:50 #282
70532 loveli
N
pi_115577706
*boks*
crap in = crap out
pi_115577733
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Die draait vanaf morgen pas, dus je hebt 'em nog niet gezien.
in de war met expendables :')
Untouchables? Jawel man, toen ik laatst, ehrm, in de US was heb ik 'm gezien :Y
Echt een aanrader :Y

Oh, verwarring. Dan kan ik 'm dus wel al gezien hebben in Nederland O+ Niet dat we 'm illegaal gedownload hebben hoor. Dat nooit.
pi_115577739
GMTA?

't is Li, dus moet wel! :D :P
  Vis een optie? dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:07:18 #285
70532 loveli
N
pi_115577823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Untouchables? Jawel man, toen ik laatst, ehrm, in de US was heb ik 'm gezien :Y
Echt een aanrader :Y

Oh, verwarring. Dan kan ik 'm dus wel al gezien hebben in Nederland O+ Niet dat we 'm illegaal gedownload hebben hoor. Dat nooit.
Kan toch ook niet meer nu the piratebay geblocked wordt door sommige providers :')
crap in = crap out
pi_115577872
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef V1z0R het volgende:
Als je regelmatig sport zou ik gaan voor 1,5x je lichaamsgewicht in grammen (delen door 1000dus :+)
Weeg je 60, sport je geregeld, 90gr eiwit, die richting.

Mar heeft bijvoorbeeld dat ze minimaal 50gr eiwit binnen wil krijgen om goede redenen.

[..]

Aan de lage kant :{ smaakjes kwarken hebben ook vaak het nadeel dat je dan 10+ suiker per 100 hebt.
Normaal zoals loveli heeft van 8 tot 12...

Vlees of vis zijn de toppers, praat je soms over dikke 25 per 100... Tonijn heeft dan weinig omega's, maar wel reteveel eiwit. Makreel is zo super omdat het beide erg hoog heeft.

En zoals je noemt zalm :9
Dankje!

Ik heb het even uitgerekend en ik zit op zo'n 91 gram eiwitten vandaag. Best netjes dus eigenlijk?
pi_115577893
quote:

[..]

Oh, prima! :Y
pi_115577913
En nu lekker slapen :) Welterusten allemaal :*
pi_115578507
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, prima! :Y
Trusten :*
pi_115579736
quote:
Ik denk dat je The expendables 2 bedoelt, met al die actiehelden. Intouchables is een Franse arthouse film over een gehandicapte man en zijn hulp...

quote:

[..]

Hij draait... ik heb alleen in de Empire gelezen dat hij heel erg tegenvalt :@ dus had niet meer zo'n zin om te gaan...
quote:

[..]

Awwww O+ fijn he, als een poekie snel went! t duurde bij ons ook maar een paar uurtjes voor t spinnen en kroelen begon.

Bij ons zit de dierenarts zelfs in de straat (en hun dependance bij mijn werk). Komende week gaan we langs voor een kitten APK etc.
Kwak
pi_115585768
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan toch ook niet meer nu the piratebay geblocked wordt door sommige providers :')
Als je een pietsie beetje handig bent omzeil je dat zo ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115586055
Supermooi weer en dan draait er van alles leuks :N

Moge trouwens!
pi_115586084
Morgen! Thuiswerken O+ oven-repareer-meneer O+
pi_115586109
Morning!

Werkdagje vandaag :)
Zomerweer O+
pi_115586194
:O
pi_115586247
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Klopt, qua calorieën kan het inderdaad prima :9. Misschien alleen niet handig om 's avonds het grootste deel van m'n calorieën binnen te krijgen? :P

Ik vind het echt heerlijk om twee toetjes te nemen :@ O+. Misschien één van m'n 'toetjes' eerder op de dag nemen om het qua calorieën iets beter te verdelen.
Die kwark met kersen als middag T doen? Naturel kwark zonder suikers misschien ook een optie dan?

Perr heerlijk :) veel plezier!
Wij gaan ook bijna!
pi_115586283
En mogge :w en lijstje:

O: brinta
T: cappuccino, banaan
L: stukje deegloze quiche van gister, salade
T: wortels, komkommer, olijfjes
D: nasi met veel groente en rundergehakt
T: yoghurt met kiwi
pi_115586798
Ik heb vannacht belabberd geslapen, na ruzie met de duutser. Alles weer goed nu, maar besloten om vandaag vrij te nemen. De Duutser gaat voor het eerst naar kantoor, dus kan ik ook een dagje alleen thuis zijn, voor het eerst in drie weken. Ook wel leker....
pi_115586799
Doe wat je niet durft.
pi_115586830
Vanochtend radio 3 in de auto met... Jordy van loon :')
Dat was wel kotssmileywaardig
En zit nu in mn hoofd :'(
pi_115586862
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanochtend radio 3 in de auto met... Jordy van loon :')
Dat was wel kotssmileywaardig
En zit nu in mn hoofd :'(
dan nog maar een keertje?! :D
Doe wat je niet durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')