Dat was ik!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, ik dacht dat ik de laatste post had!
ik weeg nu zo ongeveer 85 kilo, en wil naar de 75. Dat is ook het minimum met mijn lengte denk ik...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef Vlierbloesem het volgende:
Fijn dat de introductie meeviel Jag! Heb je een doel wat betreft het afvallen?
Mooi doel. Succes!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik weeg nu zo ongeveer 85 kilo, en wil naar de 75. Dat is ook het minimum met mijn lengte denk ik...
Zo, met de duutser gechat, en we gaan verder werken aan het meer. het zonnetje schijnt, daar moeten we gebruik van maken!
Brr, dat klinkt naar!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef An24 het volgende:
Slapen in het vliegtuig lukt mij ook niet altijd. En die stomme slaappillen werken bij mij dus nietBij mij doet stijgen en dalen veel pijn. Ik voel me dan net zo'n uittrek-ribbeltjes-rietje: het gevoel alsof mijn wervels uit elkaar getrokken worden. Brrrrr
Deze opmerking snap ik niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond BBQen met een stel vriendinnen, daar gaan mijn resultaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je schriftelijk (mail bijvoorbeeld) staan dat ze dat zeggen? Dan zou ik wel even contact opnemen, want netjes is het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik heb zwart op wit staan dat parkeren bij alle verdere hotels kosteloos is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb je schriftelijk (mail bijvoorbeeld) staan dat ze dat zeggen? Dan zou ik wel even contact opnemen, want netjes is het niet.
dan terug vragen hoor, voor 75 dollar kun je een hoop doen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zwart op wit staan dat parkeren bij alle verdere hotels kosteloos is.
We hebben gemaild met dit verhaal. Ik kreeg terug dat parkeren bij het hotel inderdaad toch geld kost, maar dat er vast wel goedkopere of gratis mogelijkheden in de omgeving waren geweest. Uhuh, gratis parkeren in downtown San Francisco.. De goedkoopste parkeergarage die we bij het rondlopen door de stad verder tegenkwamen rekende 3,50 per uur. Veel goedkoper inderdaad, voor twee dagen. Maar ze zou gaan overleggen.
^^ ik snap dat ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik niet.
Verklaar jezelf nader.
De resultaten van mij in het vorige topic, het resultaat van gezond doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik niet.
Verklaar jezelf nader.
Wat een stomme reactie!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben gemaild met dit verhaal. Ik kreeg terug dat parkeren bij het hotel inderdaad toch geld kost, maar dat er vast wel goedkopere of gratis mogelijkheden in de omgeving waren geweest. Uhuh, gratis parkeren in downtown San Francisco.. De goedkoopste parkeergarage die we bij het rondlopen door de stad verder tegenkwamen rekende 3,50 per uur. Veel goedkoper inderdaad, voor twee dagen. Maar ze zou gaan overleggen.
Grappig....zulke grappen werken vaak wel als self fulfilling prophecy. Je kiest toch zelf wat en hoeveel je eet, grap of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De resultaten van mij in het vorige topic, het resultaat van gezond doen
En nu weer een avondje bbqen + drinken dus zei ik als grapresultaten.
Maar je kiest er toch zelf voor wat je eet en drinkt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De resultaten van mij in het vorige topic, het resultaat van gezond doen
En nu weer een avondje bbqen + drinken dus zei ik als grapresultaten.
Misschien is dat niet voor iedereen zo makkelijk als het voor vele anderen hier is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar je kiest er toch zelf voor wat je eet en drinkt?
Je hoeft je niet vol te proppen en je hoeft je niet lam te zuipen.
Zit wel een verschil tussen ijzeren discipline en helemaal losgaan. Ook op een bbq kun je best normaal eten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien is dat niet voor iedereen zo makkelijk als het voor vele anderen hier is.
Niet iedereen heeft een ijzeren discipline.
Fijn is dat he? En het is gewoon ook lekkerder dan een patat mayo en een fricandel speciaal ofzo..quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb allemaal fijne groentetjes gekocht, en lekkere appels, en lekker volkorenbrood met zaadjes, en bio-vlees, en nu voel ik me helemaal fijn
nee hoor, ik vind patat (zonder mayo) en frikandellen, speklappen enzo nog steeds lekkerder. en chips. en chocola. maar het voelt wel goed om het minder/niet te eten en het voelt wel fijn om trots te zijn dat ik gezonde dingetjes heb gekocht, en dat J me steunt met gezonder leven enzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn is dat he? En het is gewoon ook lekkerder dan een patat mayo en een fricandel speciaal ofzo..
Als je echt goed proeft is het gezonde echt zo slecht nog niet!
Dat weet ik. Maar dan nog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:13 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Zit wel een verschil tussen ijzeren discipline en helemaal losgaan. Ook op een bbq kun je best normaal eten.
ja, maar ik vind dat écht niet. en ik kan heus koken hoor, ik kan dingen lekker klaarmaken. bij de slankiebbq had ik een lekkere rauwkostsalade en daar heb ik naar verhouding echt meer van gegeten dan van het vlees. maar tóch blijf ik het vlees lekkerder vinden. dat is nu eenmaal zo, en dat vind ik ook niet zo erg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, tuurlijk is op zijn tijd meuk heel erg lekker maar gezond lekker aangemaakt is zoveel lekkerder.
Oja, ik ben echt een wokkerT he? en dan pak ik wel eens een patatje of een stukje frikandel en dat is dan ook echt heerlijk!
Dus
Contact opnemen met afdeling die klanten klachten afhandelt ipv met de firewall. Als ze kunnen voorkomen dat je je geld officieel terugvraagt, is dat winst.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
ik viel niet over haar heen, hoop niet dat t zo overkwam. ik vind t zonde dat ze zichzelf naar beneden haalt met zo'n grapjequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dan nog.
Ik vind het jammer dat iedereen altijd zo over sarabi heenvalt. Het was duidelijk een grapje. En zo niet, dan nog.
als je er niet doorkomt: zoek het faxnummer op van de organisatie en probeer wat losse extensienummers (laatste drie cijfers). zo kreeg een corporaal vriendje van me destijds een hoge manager bij ING te pakkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Contact opnemen met afdeling die klanten afhandelt ipv met de firewall. Als ze kunnen voorkomen dat je je geld officieel terugvraagt, is dat winst.
De instant-gratification factor van friet is hoger, maar de voldoening achteraf heeft een bijsmaak. Bij een sappige zalmmoot van de BBQ is het precies andersom.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ik vind frituur, shoarmapizza, vette sauzen en dame blanche (een goede met goede slagroom) ook het lekkerst.
Maar broccoli en vis ook wel en het resultaat (voldaan gevoel) blijft hetzelfde.
Nu honger, dus maar koken. Straks gaat lief weer naar het werk en ik los hem morgenochtend heel vroeg weer af
ik denk dat een van de redenen dat ik dik ben, uitstelgedrag vertoon en een financiele ramp WAS is dat ik erg slecht ben in het afwegen van lange termijn beloning vs. korte termijn beloningquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
De instant-gratification factor van friet is hoger, maar de voldoening achteraf heeft een bijsmaak. Bij een sappige zalmmoot van de BBQ is het precies andersom.
Net zoiets als schoenen kopen vs hypotheekbetaling doen, denk ik.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je hoeft je niet vol te proppen en je hoeft je niet lam te zuipen.
Wow, dat is een analyse die klopt van alle kanten, denk ik zo...quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat een van de redenen dat ik dik ben, uitstelgedrag vertoon en een financiele ramp WAS is dat ik erg slecht ben in het afwegen van lange termijn beloning vs. korte termijn beloning![]()
ik kies/koos vrijwel altijd voor de korte termijn, en het is heel moeilijk om af te leren. financieel lukt dat al aardig, de andere twee zijn work in progressish.
Hoeft niet, liever welquote:
Hahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond BBQen met een stel vriendinnen, daar gaan mijn resultaten
Gelukkig nooit nodig, ik slaap overal en altijd! Hoewel dat soms ook nadelen heeftquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:12 schreef Probability het volgende:
Tip voor slapen in het vliegtuig: paar glazen wodka drinken en dan slaap je als een baby
Ik heb ooit eens iets gelezen over een psychologische test bij kleine kinderen (geen bron bij de hand): ze konden kiezen tussen één snoepje nu, of wachten tot de testleider wegging en na een tijdje weer terugkwam, dan zouden ze als hij terugkwam twee snoepjes krijgen. De groep die voor de laatste optie koos bleek in het latere leven beduidend succesvoller natuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat een van de redenen dat ik dik ben, uitstelgedrag vertoon en een financiele ramp WAS is dat ik erg slecht ben in het afwegen van lange termijn beloning vs. korte termijn beloning![]()
ik kies/koos vrijwel altijd voor de korte termijn, en het is heel moeilijk om af te leren. financieel lukt dat al aardig, de andere twee zijn work in progressish.
Hihi, herkenbaar!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:38 schreef Xennia het volgende:
Vandaag heb ik eerst Jillian 1 gedaan met gewichten van 2 kilo, gevolgd door Jillian level 2 (voor het eerst) met gewichtjes van een halve kilo. Het planken ging me best goed af, had ik niet verwacht. Alleen mijn handen waren zo aan het zweten dat ik bijna op mijn bek ging met mijn neus tegen de grond![]()
Sommige pasjes vond ik wel wat ingewikkeld. Ik vind het wel een leuke afwisseling met level 1.
Bekende test iddquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets gelezen over een psychologische test bij kleine kinderen (geen bron bij de hand): ze konden kiezen tussen één snoepje nu, of wachten tot de testleider wegging en na een tijdje weer terugkwam, dan zouden ze als hij terugkwam twee snoepjes krijgen. De groep die voor de laatste optie koos bleek in het latere leven beduidend succesvoller natuurlijk.
Bij mezelf zie ik echt het één-snoepje-nu!-gedrag als het gaat om eten en drinken, uitstelgedrag heb ik ook, maar niet meer zo lang tot het echt onhoudbaar wordt, maar financieel ben ik uiterst beheerst. Moet ook wel in mijn beroep, anders bereik je helemaal niets, zeker niet in deze tijd. Nu vind ik ook geen reet aan shoppen, dus wat dat betreft betaal ik inderdaad liever de hypotheek af.
Je zou er nog varianten van kunnen maken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef An24 het volgende:
Ook een lekker lijstje Per!
Meh...het wordt dus kwarktaart morgen. De oven-repareer-meneer komt woensdag pas
Ohw maar dat komt goed hoor. Ik kan altijd nog voor mijn 'wie is de chef" mascarponerecept gaan. Ik maak alles altijd zelfquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je zou er nog varianten van kunnen maken?
Mascarpone met (eventueel zelfgemaakte) jam erdoor geroerd, tiramisu, chocolademousse (heb ik wel een makkelijk recept voor als je wilt)
Bodems kan je maken van lange vingers, of kruimels van een lekker koekje in gesmolten boter wat je weer laat stollen (heel klein beetje boter, verder werkt het net zo als die dingen uit pakjes: platdrukken met de achterkant van een lepel en laten stollen in de koelkast)
Altijd nog beter dan prefab
Het was maar echt een grapje, met vriendinnen eten we sowieso niet veel tijdens een bbq (studenten dus budget).quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Grappig....zulke grappen werken vaak wel als self fulfilling prophecy. Je kiest toch zelf wat en hoeveel je eet, grap of niet?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Perruche het volgende:
Wat vallen jullie allemaal over die opmerking van Sarabi, het was maar een grapje toch.
Dat is liefquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik viel niet over haar heen, hoop niet dat t zo overkwam. ik vind t zonde dat ze zichzelf naar beneden haalt met zo'n grapje
Volgende keer zeggen dat je gezellig bij mij komt barbecueën.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was maar echt een grapje, met vriendinnen eten we sowieso niet veel tijdens een bbq (studenten dus budget).
Maar zal de volgende keer grappiger grapjes maken
Nieuwe varkentjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:33 schreef sigme het volgende:
Niet bijgelezen, hele dag hiermee bezig en nu bedtijd.
[ afbeelding ]
Zal ik doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgende keer zeggen dat je gezellig bij mij komt barbecueën.
Was 't lekker?
Hebben jullie ooit nog gemeet in het verleden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende keer zeggen dat je gezellig bij mij komt barbecueën.
Was 't lekker?
Nope, had daar echt geen behoefte aan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben jullie ooit nog gemeet in het verleden?
Er staat me bij dat er ooit (bijna) sprake van was.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, had daar echt geen behoefte aan.
Pas sinds een paar maanden moet ik zeggen dat ik MoBlo niet meer zo irritant vind
Volgens mij snapt MoBlo wel hoe ze het moet lezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Als je dat een beetje anders had geformuleerd was het bijna een aardige opmerking sarabi.
Op de uniquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Er staat me bij dat er ooit (bijna) sprake van was.
En ik geloof (alsik voor Mo mag praten) dat het gevoel wederzijds is
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:38 schreef Xennia het volgende:
Lijstje vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
T: aardbeien
L: veldsla met uitgebakken spekjes, sjalotje, komkommer, bieslook en wat kleine blokjes kaas. Dressing van mayo, halfvolle creme fraiche, knoflook, olie en bieslook.
S: Jillian level 1 en 2
T: gekookt ei
D: kipsate, roerbakschotel paprika/champs/ui/peultjes
B: half uur wandelen
T: ? raketje
Ik kan nooit iets plannen wat ik die dag eet. Bij hangt het teveel af of ik door de supermarkt loop en als er dingen in de buurt liggen dan gaan ze opquote:
Ik doe meestal maar 1 keer per week boodschappen, want ik haat supermarkten, dus kom niet vaak in de verleiding.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik kan nooit iets plannen wat ik die dag eet. Bij hangt het teveel af of ik door de supermarkt loop en als er dingen in de buurt liggen dan gaan ze op
Ik zal ook nog es een lijstje doen, doe ik te weinig eigenlijk.
O: 4 bth ham smeerkaas, melk
T: 2 soort krentenbollen met noten/shizzle dr op. Maaltijdrepen heten die krengen ofzo? Met een koude cafe machiato van starbuks
L 3 bth smeerkaas, pindakaas
D: kant en klare salade van de appie. Met gerookte kip, aardappel en best wel vieze dressing.
T 500 gram druiven. Tsja bakje stond in de buurt
Misschien zo nog wat kwark na KT.
Eerst nog even stukje typen.. Zit nu vandaag op 15 pagina's in engels. Dus behoorlijk productief dagje. Gister veel ingelezen, vandaag knallen.
Slechte reden, te druk eigenlijk.. Was supermarkt in, voer naar binnenschuiven en doorgaan. Was ook geen aanrader die salade.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik doe meestal maar 1 keer per week boodschappen, want ik haat supermarkten, dus kom niet vaak in de verleiding.
Waarom een kant en klaar salade? Een salade is toch zo gemaakt en dan met een lekkere dressing.
Ik vind jouw eet-lijstjes best aardig de laatste tijd. Maar wat en hoeveel drink je nu zoal?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is geëindigd zoals ik m al had opgeschreven. Morgenochtend maar de mini-gym weer even in. Ik blijf maar uitdijen. Begrijp het niet helemaal eigenlijk, want zó raar eet ik nou ook weer niet. Probeer er echt wel op te letten nu, hoewel lastig hoor op zo'n lang congres.
Zelfs tegelijk met meerdere mensen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef loveli het volgende:
XM, of je berichtgeving is eenzijdig en je meldt nooit dat je weer inkrimpt, of je doet een imitatie van het heelal en dijt uit tot in het oneindige. In het laatste geval neem je er nogal de tijd voor, want je past nog door de deur
Zegt de centimeter dat ook?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Minder strak, meer blob, verdwijnende taille. Zal het gevolg van exit RPM zijn denk/vrees ik. Als ik terug ben maar eens ff een sportregime gaan uitfiegelieren.
Je hebt toch zat andere sportieve activiteiten ondernomen om de RPM op te vangen. Ik denk dat je echt meer moet drinken en dan geen sapjes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Minder strak, meer blob, verdwijnende taille. Zal het gevolg van exit RPM zijn denk/vrees ik. Als ik terug ben maar eens ff een sportregime gaan uitfiegelieren.
Drink je wel meer water en/of thee nu? Zou ik echt proberen, hoor!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb al heel lang geen grote hoeveelheden sap meer op. Nu de cola zero nog elimineren.
Bedenk me net dat ik ongeveer een week heb voor m'n sportplannen. Daarna op vakantie.
Zo, en nu kan ik slapen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb al heel lang geen grote hoeveelheden sap meer op. Nu de cola zero nog elimineren.
Bedenk me net dat ik ongeveer een week heb voor m'n sportplannen. Daarna op vakantie
Oh, dat helpt niet echt meequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee. Nu met het congres is het helemaal drama qua drinken. Kraanwater smaakt chloorig en flesje kost hier op het conferentiecentrum zo'n 4¤. Thee/koffie voor een haags bakkie 3,20. Prijzen zijn echt absurd.
Oh, maar dat vind ik sowieso altijd in hotels in Europa!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, het centrum buit z'n monopolie goed uit. Sowieso de prijzen hier. Glas wijn: 9¤ (in de stad ook), als ik een film zou willen kijken op m'n kamer: 12¤!! En de kleding-was-prijzen zijn helemaal een giller. Simpel vestje laten wassen: 16¤. Per stuk.
Krijg je dat niet vergoed?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee. Nu met het congres is het helemaal drama qua drinken. Kraanwater smaakt chloorig en flesje kost hier op het conferentiecentrum zo'n 4¤. Thee/koffie voor een haags bakkie 3,20. Prijzen zijn echt absurd.
Ik denk dat ik wel vragen krijg als ik dagelijks voor 16¤ aan water ga declareren ja.quote:
Aah, veel plezier! Wij kijken er ook al naar uit om ze op te halenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
We liggen in bed met de wekker op acht uur, maar slaperig? Not so much.. Maar ik heb vanavond de mama van LieLie gebeld en morgenochtend gaan we ons poesje halen, dus we moeten zo wel gaan slapen!
Succes nog met je scriptie!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:05 schreef V1z0R het volgende:
KittehsLeuk DaD!
*Laat-beter-kunnen-werken-boks met Mc*zo een hele poos staan lopen flirten met een meid tijdens het uitgaan, stap je op met een 'kalm an' omdat er shoarma gegeten moest worden... /I suck
Zag trouwens dat Mar shizzle heeft kunnen uitstellen. Awesome!
Haha taalanalyse door loveliquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef loveli het volgende:
2 dingen die mij opvallen zijn "staan lopen flirten" => staan of lopen?
En "een meid", niet "een leuke meid" of "een meid met hoepeloorbellen".
Ze droeg toch wel hoepeloorbellen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef loveli het volgende:
2 dingen die mij opvallen zijn "staan lopen flirten" => staan of lopen?
En "een meid", niet "een leuke meid" of "een meid met hoepeloorbellen".
Ze droeg toch wel hoepeloorbellen?
McTaalfout door de bochtquote:
Hier ook Viz-area, dus ik las het ook als kallumquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:28 schreef the85mc het volgende:
Ben ook opgegroeid in Viz area, bij ons was het qua uitspraak meer kallum an.. Maar goed, daarmee heb ik nog nooit afscheid genomen van een meisje, das meer taal voor je moaten.
Beter zeg je de volgende keer dat je schik hebt gehad, maar dat je het jammer vindt dat je dr waarschijnlijk niet weer ziet. Als ze je echt leuk vindt geeft ze je dr telefoonnummer. Kun je daarna nog kallum an zeggen
Ja stom. Heb de betekenis opgezocht in de hoop dat ik dan zou denken 'o valt mee' dus heb net zo lang gezocht tot de betekenis mij bevielquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
McTaalfout door de bocht
Wtf, billy!?
Wat naar dat je weer last hebt van nachtmerries! Kon je nog een beetje slapen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:03 schreef Probability het volgende:
Ik werd de hele tijd wakker door een mug. Heb nu overal jeuk (krijg nooit bulten) en droom dan dat er slangen en insecten in m'n bed liggen.
Dus nu moet ik verplicht aan pluizige puppies, eenhoorns en regenbogen denken maar het werkt nog niet zo.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 06:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanaf half 5 klaarwakker...
Wat rot, Prob. Hopelijk heb je nog lekker kunnen slapen..
M'n ouders hebben altijd een kat gehad. Nu nog, trouwens. Ik ga uit van een paar dagen onder de kast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]nu de hele dag volhouden, geen dutjes, en niet voor 22 uur naar bed! hopelijk ben je er dan een beetje doorheen.
Veel plezier met de nieuwe poes! er ligt nu iets zachtjes te knorren onder de bank waar ik op zitniet te snel te veel verwachten van poes - of ben je poezen al gewend? ik niet namelijk, vriendje gelukkig wel....
Dus nu weet je niet eens hoe/wat/wie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En staand lopen flirten
Mc, dit was een, maat: 'v1z, we gaan shoarma halen!'
*ik werk half biertje weg*
Ik: Kalm an!
Zei: 'eh, doei'
*hobbel achter maten aan*
Terwijl ik de eerste hap nam dacht ik 'fuck' en een facepalm volgde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |