Dat was ik!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, ik dacht dat ik de laatste post had!
ik weeg nu zo ongeveer 85 kilo, en wil naar de 75. Dat is ook het minimum met mijn lengte denk ik...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef Vlierbloesem het volgende:
Fijn dat de introductie meeviel Jag! Heb je een doel wat betreft het afvallen?
Mooi doel. Succes!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik weeg nu zo ongeveer 85 kilo, en wil naar de 75. Dat is ook het minimum met mijn lengte denk ik...
Zo, met de duutser gechat, en we gaan verder werken aan het meer. het zonnetje schijnt, daar moeten we gebruik van maken!
Brr, dat klinkt naar!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef An24 het volgende:
Slapen in het vliegtuig lukt mij ook niet altijd. En die stomme slaappillen werken bij mij dus nietBij mij doet stijgen en dalen veel pijn. Ik voel me dan net zo'n uittrek-ribbeltjes-rietje: het gevoel alsof mijn wervels uit elkaar getrokken worden. Brrrrr
Deze opmerking snap ik niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond BBQen met een stel vriendinnen, daar gaan mijn resultaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je schriftelijk (mail bijvoorbeeld) staan dat ze dat zeggen? Dan zou ik wel even contact opnemen, want netjes is het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik heb zwart op wit staan dat parkeren bij alle verdere hotels kosteloos is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb je schriftelijk (mail bijvoorbeeld) staan dat ze dat zeggen? Dan zou ik wel even contact opnemen, want netjes is het niet.
dan terug vragen hoor, voor 75 dollar kun je een hoop doen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zwart op wit staan dat parkeren bij alle verdere hotels kosteloos is.
We hebben gemaild met dit verhaal. Ik kreeg terug dat parkeren bij het hotel inderdaad toch geld kost, maar dat er vast wel goedkopere of gratis mogelijkheden in de omgeving waren geweest. Uhuh, gratis parkeren in downtown San Francisco.. De goedkoopste parkeergarage die we bij het rondlopen door de stad verder tegenkwamen rekende 3,50 per uur. Veel goedkoper inderdaad, voor twee dagen. Maar ze zou gaan overleggen.
^^ ik snap dat ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik niet.
Verklaar jezelf nader.
De resultaten van mij in het vorige topic, het resultaat van gezond doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik niet.
Verklaar jezelf nader.
Wat een stomme reactie!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben gemaild met dit verhaal. Ik kreeg terug dat parkeren bij het hotel inderdaad toch geld kost, maar dat er vast wel goedkopere of gratis mogelijkheden in de omgeving waren geweest. Uhuh, gratis parkeren in downtown San Francisco.. De goedkoopste parkeergarage die we bij het rondlopen door de stad verder tegenkwamen rekende 3,50 per uur. Veel goedkoper inderdaad, voor twee dagen. Maar ze zou gaan overleggen.
Grappig....zulke grappen werken vaak wel als self fulfilling prophecy. Je kiest toch zelf wat en hoeveel je eet, grap of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De resultaten van mij in het vorige topic, het resultaat van gezond doen
En nu weer een avondje bbqen + drinken dus zei ik als grapresultaten.
Maar je kiest er toch zelf voor wat je eet en drinkt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De resultaten van mij in het vorige topic, het resultaat van gezond doen
En nu weer een avondje bbqen + drinken dus zei ik als grapresultaten.
Misschien is dat niet voor iedereen zo makkelijk als het voor vele anderen hier is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar je kiest er toch zelf voor wat je eet en drinkt?
Je hoeft je niet vol te proppen en je hoeft je niet lam te zuipen.
Zit wel een verschil tussen ijzeren discipline en helemaal losgaan. Ook op een bbq kun je best normaal eten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien is dat niet voor iedereen zo makkelijk als het voor vele anderen hier is.
Niet iedereen heeft een ijzeren discipline.
Fijn is dat he? En het is gewoon ook lekkerder dan een patat mayo en een fricandel speciaal ofzo..quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb allemaal fijne groentetjes gekocht, en lekkere appels, en lekker volkorenbrood met zaadjes, en bio-vlees, en nu voel ik me helemaal fijn
nee hoor, ik vind patat (zonder mayo) en frikandellen, speklappen enzo nog steeds lekkerder. en chips. en chocola. maar het voelt wel goed om het minder/niet te eten en het voelt wel fijn om trots te zijn dat ik gezonde dingetjes heb gekocht, en dat J me steunt met gezonder leven enzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn is dat he? En het is gewoon ook lekkerder dan een patat mayo en een fricandel speciaal ofzo..
Als je echt goed proeft is het gezonde echt zo slecht nog niet!
Dat weet ik. Maar dan nog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:13 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Zit wel een verschil tussen ijzeren discipline en helemaal losgaan. Ook op een bbq kun je best normaal eten.
ja, maar ik vind dat écht niet. en ik kan heus koken hoor, ik kan dingen lekker klaarmaken. bij de slankiebbq had ik een lekkere rauwkostsalade en daar heb ik naar verhouding echt meer van gegeten dan van het vlees. maar tóch blijf ik het vlees lekkerder vinden. dat is nu eenmaal zo, en dat vind ik ook niet zo erg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, tuurlijk is op zijn tijd meuk heel erg lekker maar gezond lekker aangemaakt is zoveel lekkerder.
Oja, ik ben echt een wokkerT he? en dan pak ik wel eens een patatje of een stukje frikandel en dat is dan ook echt heerlijk!
Dus
Contact opnemen met afdeling die klanten klachten afhandelt ipv met de firewall. Als ze kunnen voorkomen dat je je geld officieel terugvraagt, is dat winst.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
ik viel niet over haar heen, hoop niet dat t zo overkwam. ik vind t zonde dat ze zichzelf naar beneden haalt met zo'n grapjequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dan nog.
Ik vind het jammer dat iedereen altijd zo over sarabi heenvalt. Het was duidelijk een grapje. En zo niet, dan nog.
als je er niet doorkomt: zoek het faxnummer op van de organisatie en probeer wat losse extensienummers (laatste drie cijfers). zo kreeg een corporaal vriendje van me destijds een hoge manager bij ING te pakkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Contact opnemen met afdeling die klanten afhandelt ipv met de firewall. Als ze kunnen voorkomen dat je je geld officieel terugvraagt, is dat winst.
De instant-gratification factor van friet is hoger, maar de voldoening achteraf heeft een bijsmaak. Bij een sappige zalmmoot van de BBQ is het precies andersom.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ik vind frituur, shoarmapizza, vette sauzen en dame blanche (een goede met goede slagroom) ook het lekkerst.
Maar broccoli en vis ook wel en het resultaat (voldaan gevoel) blijft hetzelfde.
Nu honger, dus maar koken. Straks gaat lief weer naar het werk en ik los hem morgenochtend heel vroeg weer af
ik denk dat een van de redenen dat ik dik ben, uitstelgedrag vertoon en een financiele ramp WAS is dat ik erg slecht ben in het afwegen van lange termijn beloning vs. korte termijn beloningquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
De instant-gratification factor van friet is hoger, maar de voldoening achteraf heeft een bijsmaak. Bij een sappige zalmmoot van de BBQ is het precies andersom.
Net zoiets als schoenen kopen vs hypotheekbetaling doen, denk ik.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je hoeft je niet vol te proppen en je hoeft je niet lam te zuipen.
Wow, dat is een analyse die klopt van alle kanten, denk ik zo...quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat een van de redenen dat ik dik ben, uitstelgedrag vertoon en een financiele ramp WAS is dat ik erg slecht ben in het afwegen van lange termijn beloning vs. korte termijn beloning![]()
ik kies/koos vrijwel altijd voor de korte termijn, en het is heel moeilijk om af te leren. financieel lukt dat al aardig, de andere twee zijn work in progressish.
Hoeft niet, liever welquote:
Hahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond BBQen met een stel vriendinnen, daar gaan mijn resultaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |