SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
Captain_fabulous
misschien:
Erik92
Oksel & Okselchick
1.)Kleine gaatjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:27 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met de wind gebeurt rond die enorme gaten in de velg?Cosmics zijn wel redelijk aero hoor, daar niet van.
Wat moet Bora one draad hebben wat Bullet Ultra niet heeft? Behalve een mooie naam en dito stickers..
Ohja, full carbon clincher zou nog wel licht kunnen zijn. Misschien 1500g ofzo. Moet je wel bidden dat het droog is tijdens de Marmottequote:Op maandag 13 augustus 2012 15:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
1.)Kleine gaatjes![]()
2.)Laag gewicht, door de full carbon velg 1350gram de set, maar die zijn tube.
ik zal vanavond ff de foto's van mn camera halen en dan moet de eerstvolgende die een nieuwe topic opent de boel maar even aanpassen, of Blik past deze OP aan.quote:
Of gewoon met tubes gaan rijden en bidden dat je niet lekrijdt. Of een volgwagen met reservewielen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:34 schreef eentwee het volgende:
Ohja, full carbon clincher zou nog wel licht kunnen zijn. Misschien 1500g ofzo. Moet je wel bidden dat het droog is tijdens de Marmotte
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef kaasplankje het volgende:
1240 gram is wel licht Gripper, post tzt eens een foto van die wielen pretty please?
Enne kost dat nou?
Mooi.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren 530 ¤ (500 voor de set, plus nog 2 tientjes voor snelspanners en een tientje voor tubeless-ready velglint)
voor 24, achter 28 ( ik ben net te zwaar voor 20 voor, 24 achter, die grens legt wheeltec bij 75 kg)quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi.
Dat is ook wel netjes, 28 spaaks?
De vuurproef was op slechte stuiterwegen in de Ardennen tijdens de klimclassic met hemelvaart, grote putten en gaten in het wegdek (o.a. de afdaling van de Trasenster, Redoute en andere karrensporen)quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef eentwee het volgende:
Heb je er eigenlijk al hard mee afgedaald? Daar vallen de meeste wielen door de mand imo. Die witte waar ik op reed ook, zijn niet stabiel genoeg boven de 50.
True. Ik heb een setje Easton Vista en Mavic Cosmic Elite. Houden zich beide goed. Zijn beide 20-24, maar ik weeg ook net geen 75 kiloquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef eentwee het volgende:
Heb je er eigenlijk al hard mee afgedaald? Daar vallen de meeste wielen door de mand imo. Die witte waar ik op reed ook, zijn niet stabiel genoeg boven de 50.
Wat ga je wellicht het meeste gebruiken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:59 schreef Tommeke het volgende:
Ik zit trouwens dik te twijfelen. Of ik een nieuw crossframe of een nieuw tijdritframe ga kaufen.
M'n crosser zou ik eigenlijk iets kleiner en lichter willen hebben, m'n tijdritfiets is een lelijk frame
Wat zouden jullie doen?
Daar merk je het inderdaad welquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
De vuurproef was op slechte stuiterwegen in de Ardennen tijdens de klimclassic met hemelvaart, grote putten en gaten in het wegdek (o.a. de afdaling van de Trasenster, Redoute en andere karrensporen)
Heb nog niet goed kunnen ervaren hoe de zijdelingse stabiliteit in scherpe haarspeldbochten is, maar ze voelen wel solide aan, en ik heb er daar bijna 70 /uur mee gereden. Zit wel goed dus.
Waar heb je het meeste lol in, crossen of tijdritten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:59 schreef Tommeke het volgende:
Ik zit trouwens dik te twijfelen. Of ik een nieuw crossframe of een nieuw tijdritframe ga kaufen.
M'n crosser zou ik eigenlijk iets kleiner en lichter willen hebben, m'n tijdritfiets is een lelijk frame
Wat zouden jullie doen?
Daar ben ik 't ook wel mee eens.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:09 schreef Oksel het volgende:
Ik vind ze niet mooi, hebben niets spannends. Maar wel licht.![]()
Ik wil:
- Een nieuwe groep
- Leuk Campa setje willen
- GPS geval 800-iets voor grafiekengeilheid.
Verschil als in? Gewicht? stijfheid?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:11 schreef eentwee het volgende:
[..]
Daar merk je het inderdaad welVond het verschil in Limburg best groot tussen mijn DTs (500¤) en Khamsins (90¤). Al helpt het ook niet dat er steeds een hobbel in de achterband lijkt te zitten.. maar die heb ik gister kapotgereden op een steen dus nieuwe ronde, nieuwe kansen
Tja, daar zeg je wat. Ik zou ook beter kunnen leven met een prijsverschil van een paar tientjes voor die 60 gram. Maja, je betaald méér en je krijgt eigenlijk minder.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:22 schreef eentwee het volgende:
Eigenlijk is Eurus een beetje onzin t.o.v. Zonda. 2x zo duur, zelfde naaf en maar 60g lichter ofzo. Alleen die brede spaken zijn wel mooi vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |