Tof, alvast heel veel plezierquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
Nog drie uurtjes en dan vrij, paardrijden, tas inpakken en op naar Antwerpen.
Dat gaat zeker lukken! We hebben een mooi hotel. Ik heb m'n bikini al ingepaktquote:
Nice, ik las al iets over tegenover de Antwerpse Zoo. Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken! We hebben een mooi hotel. Ik heb m'n bikini al ingepakt.
Ja, ik ook. De camera gaat mee, ben benieuwd of ik nog wat leuks op de foto krijg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nice, ik las al iets over tegenover de Antwerpse Zoo. Ben benieuwd wat je ervan vindt
Dieren fotograferenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. De camera gaat mee, ben benieuwd of ik nog wat leuks op de foto krijg.
het is de mijne, dus meer dan best imhoquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang er maar een BMW opstaat, vindt jij het volgens mij al best
Mjah ik vind het echt een mooie fotoquote:
Alleen als ik toestemming krijg van WTquote:
Ja, ik ben dol op foto's maken. Die van mij doet het nog steeds meer dan prima. Binnenkort eens naar een groothoeklens kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dieren fotograferen
Sinds kort ook een beetje degelijke camera. Nog geen D-SLR, maar een 'bridge' model met 24x optische zoom. Weet niet of het m'n hobby wordt, dus nog maar niet gelijk een 'pro' camera gekocht
en dat met een mobieltjequote:Op maandag 13 augustus 2012 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind het echt een mooie foto
Whaha hij is echt geniaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik toestemming krijg van WT
Ik heb nog steeds de pic van hem met de Wonder Woman crossdresser niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik toestemming krijg van WT
Wauwelen met Watertornado.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Whaha hij is echt geniaalEcht hij moet gewoon een eigen radioprogramma krijgen oid
Ik vind 'm te donker. Wel mooie kwaliteit voor mobiel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind het echt een mooie foto
Is er niet nog een synoniem voor radio dat begin met de W?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Watertornado de woordenwaterval op de radio
watertornado de woordenwaterval op de wouweldoosquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er niet nog een synoniem voor radio dat begin met de W?
Het is mijn werk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:14 schreef kree het volgende:
Nou ik heb maar een middag vrij genomen, kon de verveling niet meer aan gewoon op me werk
Nouja gelukkig nieuw project in aantocht maar dat moet nog op gang komen.
Zelfs internetten in de baas zn tijd gaat me vervelen onderhand.
Ik weet trouwens wel hoe het moet, maar typ meestal net zo alsdat ik denk.quote:
Dom?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet trouwens wel hoe het moet, maar typ meestal net zo alsdat ik denk.
Ei, of cola?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Moggel! Ik ga iets slechts halen bij de winkellaalalalaa
Meer gewoon /care, als er mensen over een paar woordjes vallen of letters lekker boeiend.quote:
Why?quote:
quote:
Heb er nu geen zin in ..quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oja jij ging stoppen hahaha.
Knop omzetten is het.
Dat is gewoon pech, sigaretten kopen is stomquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Heb er nu geen zin in ..Heb nergens zin in behalve roken en niet opruimen
De opbouwende bui komt morgen wel weer terug
Ja zo gaat het nooit lukken stoutert.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
De opbouwende bui komt morgen wel weer terug
Die kreeg ik net binnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de pic van hem met de Wonder Woman crossdresser niet.
zwak lui ding dat je bentquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:24 schreef Evie het volgende:
WT heeft heus geen radiohoofd hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Whaha hij is echt geniaalEcht hij moet gewoon een eigen radioprogramma krijgen oid
ok ok maar 1 gedaan de rest gaat achter slot en grendel!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is gewoon pech, sigaretten kopen is stom
Jahquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT heeft heus geen radiohoofd hoor.
Op de internationale TV met die jongen!
WT is een man van het volk, ondanks dat hij zelf ruim boven de simpele menigten staat, zal hij zich nooit te goed voelen om simpele stervelingen toe te spreken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Jahmaar dan snapt ie dat ie cool is en heeft ie geen tijd meer voor ons ssst
![]()
Je bent een beetje gek als je denkt dat ik zwak ben denk ik zoquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs dat niet eens, en we spreken nu niet over af en toe!
middag!quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
WT is een man van het volk, ondanks dat hij zelf ruim boven de simpele menigten staat, zal hij zich nooit te goed voelen om simpele stervelingen toe te spreken.
Klinkt erg vervelend..quote:
En trouwens... Ik ben allang geen tiener meerquote:
quote:
De foto ziet er oud uit, als het jouw kind zou zijn zou hij minimaal 5 jaar geleden verwekt zijn, en dat zou jou een (ex)tienermoeder maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En trouwens... Ik ben allang geen tiener meer![]()
Hij is geen koning, hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
WT is een man van het volk, ondanks dat hij zelf ruim boven de simpele menigten staat, zal hij zich nooit te goed voelen om simpele stervelingen toe te spreken.
and the 23rd annual celebration of left-handers superiority!quote:
Dan heb je geluk en leef je negen jaar langer of pech en je leeft negen jaar korter.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:07 schreef Evie het volgende:
[..]whuuut jij hebt ook meloen
[..]
Wat als je tweehandig bent?
quote:
Dan ben je ambidextrousquote:Wat als je tweehandig bent?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:09 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht als schrale troost, het is op
[..]
Dan ben je ambidextrousen een uber mensch
Ik schrijf links, maar muis rechts bijv.
Of 50/50quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je geluk en leef je negen jaar langer of pech en je leeft negen jaar korter.
Vooral het jurkje ziet er een beetje oud uit hèquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
De foto ziet er oud uit, als het jouw kind zou zijn zou hij minimaal 5 jaar geleden verwekt zijn, en dat zou jou een (ex)tienermoeder maken.
Wacht, ik bedoel dat je er zooo jeugdig uit ziet, dat ik je nog 18 zou schatten.
Of is dat op je 24e geen compliment?
Ooh, ik dacht dat je er eentje had, aangezien je ook zeiquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]ik ben een ubermensch
jeej
![]()
Maar wel eentje zonder meloen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vooral het jurkje ziet er een beetje oud uit hèHahaha.
Maar inderdaad... Met jouw uitleg, dan kom je uit op een tienemoeder! Ik ben alleen heeeeel blij dat ik dat niet ben
Hmm... Ik denk dat dat pas vanaf mijn 25e een compliment is, dus zeg het over 3 weken nog maar een keer
Jup! Ik weet alleen niet 100% zeker hoe oud ik op de foto was hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]dan had ik het goed dat je die 23,5 jaar niet vanaf geboorte maar vanaf de foto rekende.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup! Ik weet alleen niet 100% zeker hoe oud ik op de foto was hoor...
Ik vond het overigens wel een erg originele vraagquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je er eentje had, aangezien je ook zei
Ga je straks ff langs de AH
Ik heb zo mijn momenten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond het overigens wel een erg originele vraag
Cool! Vooral in ere houden!quote:
Niet zeuren, je hebt gister nog aardbeien gehad, en als je er meloen bij had willen hebben had je dat moeten zeggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]ik ben een ubermensch
jeej
![]()
Maar wel eentje zonder meloen
Nee aarbei was echt echt echt mega liefquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt gister nog aardbeien gehad, en als je er meloen bij had willen hebben had je dat moeten zeggen.
Ze waren nomnomnomquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt gister nog aardbeien gehad, en als je er meloen bij had willen hebben had je dat moeten zeggen.
Barbusse!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:36 schreef Joysa het volgende:
Bijbaan gegevens
Locatie(s) : Malta
Branche : Callcenter
Land : Nederland
Geplaatst op : Woensdag 25 juli 2012
Wie woonde daar ook alweer?
Ik wil
Wat komen ze doen dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Straks de woningbouw op bezoek. In eerste instantie leek het mij wel handig aangezien ik dan niet die kant op hoef te fietsen. Nu vind ik het irritant dat ze in mijn huis komen
Laat je ze toch gewoon buiten staanquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Straks de woningbouw op bezoek. In eerste instantie leek het mij wel handig aangezien ik dan niet die kant op hoef te fietsen. Nu vind ik het irritant dat ze in mijn huis komen
Whaha ik zou niet op stilleto's al stampend de deur openen hahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze willen een gesprek ivm overlast in EEN woning in DE flat
dus geen idee over wie wat waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |