Tof, alvast heel veel plezierquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
Nog drie uurtjes en dan vrij, paardrijden, tas inpakken en op naar Antwerpen.
Dat gaat zeker lukken! We hebben een mooi hotel. Ik heb m'n bikini al ingepaktquote:
Nice, ik las al iets over tegenover de Antwerpse Zoo. Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken! We hebben een mooi hotel. Ik heb m'n bikini al ingepakt.
Ja, ik ook. De camera gaat mee, ben benieuwd of ik nog wat leuks op de foto krijg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nice, ik las al iets over tegenover de Antwerpse Zoo. Ben benieuwd wat je ervan vindt
Dieren fotograferenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. De camera gaat mee, ben benieuwd of ik nog wat leuks op de foto krijg.
het is de mijne, dus meer dan best imhoquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang er maar een BMW opstaat, vindt jij het volgens mij al best
Mjah ik vind het echt een mooie fotoquote:
Alleen als ik toestemming krijg van WTquote:
Ja, ik ben dol op foto's maken. Die van mij doet het nog steeds meer dan prima. Binnenkort eens naar een groothoeklens kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dieren fotograferen
Sinds kort ook een beetje degelijke camera. Nog geen D-SLR, maar een 'bridge' model met 24x optische zoom. Weet niet of het m'n hobby wordt, dus nog maar niet gelijk een 'pro' camera gekocht
en dat met een mobieltjequote:Op maandag 13 augustus 2012 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind het echt een mooie foto
Whaha hij is echt geniaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik toestemming krijg van WT
Ik heb nog steeds de pic van hem met de Wonder Woman crossdresser niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik toestemming krijg van WT
Wauwelen met Watertornado.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Whaha hij is echt geniaalEcht hij moet gewoon een eigen radioprogramma krijgen oid
Ik vind 'm te donker. Wel mooie kwaliteit voor mobiel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind het echt een mooie foto
Is er niet nog een synoniem voor radio dat begin met de W?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Watertornado de woordenwaterval op de radio
watertornado de woordenwaterval op de wouweldoosquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er niet nog een synoniem voor radio dat begin met de W?
Het is mijn werk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:14 schreef kree het volgende:
Nou ik heb maar een middag vrij genomen, kon de verveling niet meer aan gewoon op me werk
Nouja gelukkig nieuw project in aantocht maar dat moet nog op gang komen.
Zelfs internetten in de baas zn tijd gaat me vervelen onderhand.
Ik weet trouwens wel hoe het moet, maar typ meestal net zo alsdat ik denk.quote:
Dom?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet trouwens wel hoe het moet, maar typ meestal net zo alsdat ik denk.
Ei, of cola?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Moggel! Ik ga iets slechts halen bij de winkellaalalalaa
Meer gewoon /care, als er mensen over een paar woordjes vallen of letters lekker boeiend.quote:
Why?quote:
quote:
Heb er nu geen zin in ..quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oja jij ging stoppen hahaha.
Knop omzetten is het.
Dat is gewoon pech, sigaretten kopen is stomquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Heb er nu geen zin in ..Heb nergens zin in behalve roken en niet opruimen
De opbouwende bui komt morgen wel weer terug
Ja zo gaat het nooit lukken stoutert.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Heb er nu geen zin in ..Heb nergens zin in behalve roken en niet opruimen
De opbouwende bui komt morgen wel weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |