Menselijk, denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ontken niet, had wel medelijden met het beest.
Balletje hooghouden leren we dan wel..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Shirtjes kun je overal wel kopen. Ik hoop dat ze je accepteren. De hele wereld afreizen, wat glimlachen voor de camera, een balletje hooghouden (kan je dat?) en het geld binnenslepen. Wie wil dat nou niet?
[..]
Wat leidt hij dan? Een leger katten? Of bedoel je lijdt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, het is de relatie tussen hem en de kat, waar hij psychologisch onder leidt.
Mooi verhaal, doet me denken aan die duif die ik gevangen had die niet meer kon vliegen, was gestorven van de angst en overal gepoept, wel leuk verhaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:04 schreef Levolution het volgende:
Oké, kattenverhaal. Wij hebben al 10 jaar een poes. Stuk chagrijn, haat andere dieren en kinderen. Maar tegen ons is ze wel heel lief. Een hele slimme kat die alles zelf bepaalt. Ik mag de kreng wel.
Nu hebben we een zwerfkitten gevonden. We waren in één oogopslag verliefd. Cypers met wit, prachtige groene ogen en een felroze neusje. Witte pootjes. Ze was erg schuw en toen ik haar vond, heb ik 5 uur lang geprobeerd haar te vangen en dat lukte niet. Mijn ma en zus is het wel gelukt de volgende dag. Intussen was ik naar Turkije en nu ik terug ben is deze kitten echt een hele lieve poes geworden, speels, aanhankelijk. Inmiddels ingeënt, ontwormd, ontvlooid, gechipt alles. Onze eerste poes vond dat natuurlijk niet leuk, zo'n nieuw beest in haar territorium. Inmiddels tolereert ze die poes echter wel.
Maar nu. Al maanden liep hier een prachtige doch vieze Maine Coon (of Noorse Boskat?) in de tuin. Waarschijnlijk een ontsnapt beest. Deze was echt extreem schuw. Als hij je in de verte al zag, schoot hij weg. Soms at hij uit het voerbakje van onze poes, als de achterdeur openstond. Een keer waaide die deur dicht en heeft deze kat uit paniek de hele keuken afgebroken. Superbang en superschuw dus.
Nu heeft mijn zus deze kat af en toe gevoerd en hij is steeds tammer geworden. Gisteren vertrouwde hij ons opeens en liet zich uitgebreid aaien. Hij blijkt echt een lieverd te zijn, laat zich zelfs oppakken en stribbelt niet tegen! Hij wil heel graag naar binnen, gaat op de achterpoten tegen onze deur staan enzo, momenteel ligt hij ook voor de deur en kan ik hem zien. Ik had nooit verwacht dat er onder zo'n extreem bange kat, zo'n lief, aanhankelijk beest kon zitten. Maar er is geen ruimte voor een nieuwe kat. Bovendien zouden we dat de andere twee poezen niet aan kunnen doen.
Wat kunnen we doen met dit beest? Sowieso even laten scannen op een chip, maar dan? Hij wordt niet vermist. Een keer heeft de buurt de dierenambulance gebeld voor deze kater, maar ze kwamen niet. Vond het gisteren echt heel zielig toen we hem buiten moesten laten en hij mauwend voor de deur stond.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi verhaal, doet me denken aan die duif die ik gevangen had die niet meer kon vliegen, was gestorven van de angst en overal gepoept, wel leuk verhaal.
Hij is blijkbaar in ieder geval eervol heengegaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi verhaal, doet me denken aan die duif die ik gevangen had die niet meer kon vliegen, was gestorven van de angst en overal gepoept, wel leuk verhaal.
Grappige is, precies hetzelfde gebeurd met een mus, die was gelukkig wel lief genoeg om te poepen in het doosje waar we hem hadden ingestopt. Sindsdien raak ik geen wilde vogels meer aan, die kunnen de stress niet aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar in ieder geval eervol heengegaan.
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
'
Je moest wel lachen.
Hoe gaat het leven bij jou thuis? Nog steeds hard aan het rebelleren?
Als je niet-stoffelijk voordeel (voldaan gevoel, sevap) ook als baat ziet, en deze baat ook aan de vermeende altruïst toerekend als hij het gevolg niet had voorzien of iig een ander motief dan dat voordeel had, zelfs dan is de ruil van stoffelijk voordeel voor onmeetbare voordeel een bijzondere ruil in onze materialistische wereld. Wat betreft vrijwilligerswerk kunnenwij Turken een voorbeeld nemen aan Nederlanders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Interessante discussies over mogelijk, waarvoor toch echt een apart topic nodig is. Of onbaatzuchtig altruïsme wel bestaat.
Vol =vol.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:04 schreef Levolution het volgende:
Oké, kattenverhaal. Wij hebben al 10 jaar een poes. Stuk chagrijn, haat andere dieren en kinderen. Maar tegen ons is ze wel heel lief. Een hele slimme kat die alles zelf bepaalt. Ik mag de kreng wel.
Nu hebben we een zwerfkitten gevonden. We waren in één oogopslag verliefd. Cypers met wit, prachtige groene ogen en een felroze neusje. Witte pootjes. Ze was erg schuw en toen ik haar vond, heb ik 5 uur lang geprobeerd haar te vangen en dat lukte niet. Mijn ma en zus is het wel gelukt de volgende dag. Intussen was ik naar Turkije en nu ik terug ben is deze kitten echt een hele lieve poes geworden, speels, aanhankelijk. Inmiddels ingeënt, ontwormd, ontvlooid, gechipt alles. Onze eerste poes vond dat natuurlijk niet leuk, zo'n nieuw beest in haar territorium. Inmiddels tolereert ze die poes echter wel.
Maar nu. Al maanden liep hier een prachtige doch vieze Maine Coon (of Noorse Boskat?) in de tuin. Waarschijnlijk een ontsnapt beest. Deze was echt extreem schuw. Als hij je in de verte al zag, schoot hij weg. Soms at hij uit het voerbakje van onze poes, als de achterdeur openstond. Een keer waaide die deur dicht en heeft deze kat uit paniek de hele keuken afgebroken. Superbang en superschuw dus.
Nu heeft mijn zus deze kat af en toe gevoerd en hij is steeds tammer geworden. Gisteren vertrouwde hij ons opeens en liet zich uitgebreid aaien. Hij blijkt echt een lieverd te zijn, laat zich zelfs oppakken en stribbelt niet tegen! Hij wil heel graag naar binnen, gaat op de achterpoten tegen onze deur staan enzo, momenteel ligt hij ook voor de deur en kan ik hem zien. Ik had nooit verwacht dat er onder zo'n extreem bange kat, zo'n lief, aanhankelijk beest kon zitten. Maar er is geen ruimte voor een nieuwe kat. Bovendien zouden we dat de andere twee poezen niet aan kunnen doen.
Wat kunnen we doen met dit beest? Sowieso even laten scannen op een chip, maar dan? Hij wordt niet vermist. Een keer heeft de buurt de dierenambulance gebeld voor deze kater, maar ze kwamen niet. Vond het gisteren echt heel zielig toen we hem buiten moesten laten en hij mauwend voor de deur stond.![]()
Neem je wel een paraplu mee? Het kan wel eens tomaten/eieren regenen. Een Messi die niet kan hooghouden. _0-quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Balletje hooghouden leren we dan wel..
http://www.chippendoubles.com/
http://www.beckhamlookalike.com/
Can't wait..ahahaha, nou nog ff een shirt regelen van Barca of Argentina..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:26 schreef Gkhn het volgende:
[..]
In Turkije zeggen ze toch dat je je 21e jaar in bent gegaan, dus 21 jaar. Hier ben ik gewoon 20.
Hahaha. Ik word op het werk en door onbekenden rond de 30-32 geschat terwijl ik 26 jaar ben. (*#&$(*@#$quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Genoeg man. Wat is dit. Iedereen denkt dat ik ouder ben.
Net ook al iemand. Uff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |