Vandaar de slash.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:12 schreef Bortecinem het volgende:
Tuvanen zijn niet Mongools.
Tuvaans meisje![]()
[ afbeelding ]
Ah, net zoiets als 'mensen stammen niet van apen af maar delen dezelfde voorouders'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:29 schreef Bortecinem het volgende:
De kans is groot dat Bolulular (maar ook de rest van Turkije) gedeeltelijk dezelfde voorouders delen met deze mensen.
Messi is veel lelijker dan jij, maar dat vind je vast niet erg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dont care, ik zie Japan en maak op een gek manier opeens een vet carriere..![]()
Wat vind je zelf..?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.q8path.com/http://www.q8path.com/wp-(...)010-1.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Heeft je zus uiteindelijk een skelter gekregen?quote:
Ja, ik snapte het, vandaar het voorbeeld van de apen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:36 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, meer als in, de Altai en de Tuvanen zijn broedervolken. Ik bedoel, je deelt dezelfde vooruderen met je neef/broer, maar dat betekent niet dat zij jouw voorouderen zijn. Snap je wat ik bedoel?
Maar ik ga werken.![]()
Thanks, liever lelijk en een carrière/ervaring dan knap maar niks opgeschoten toch..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
Messi is veel lelijker dan jij, maar dat vind je vast niet erg.
Ah zo..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ik snapte het, vandaar het voorbeeld van de apen.
Men zegt namelijk wel eens 'wij stammen (niet) van de apen af'. Wij stammen (inderdaad) niet van de apen af, wij delen dezelfde voorouders met die apen. We zijn dus broers/neven met de apen.
En terecht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah zo..
Sorry, ben niet helemaal helder vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
^Beter dan niks doen (ik spreek uit ervaring).
Trouwens, vet mooi weer net buiten.
Leuk, wolken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
Hij was wel een beetje mislukt.. maar alsnog erg lekker!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doverim kiz seni.
Ik hoop dat je pasta mislukt.
Shirtjes kun je overal wel kopen. Ik hoop dat ze je accepteren. De hele wereld afreizen, wat glimlachen voor de camera, een balletje hooghouden (kan je dat?) en het geld binnenslepen. Wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks, liever lelijk en een carrière/ervaring dan knap maar niks opgeschoten toch..
Heeft iemand een Barcelona of Argentina shirt voor mij voor te leen..? Of enig idee hoe ik er aan kom..?Binnekort misschien een shoot vandaar.
Nietsenquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
^Beter dan niks doen (ik spreek uit ervaring).
Trouwens, vet mooi weer net buiten.
Chemtrails! Dat verklaart je dufheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ Ondergaande zon. Je kunt lastig bergen, beekjes en hertjes fotograferen in Nederland...quote:
Uitvergrote foto's van peipkleine dieren kunnen ook wel mooi zijn.Heb je dat stuk helemaal zelf opgegeten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje mislukt.. maar alsnog erg lekker!
[ afbeelding ]![]()
Gökhan. Jij?quote:
Biz yimeyiz ya..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje mislukt.. maar alsnog erg lekker!
[ afbeelding ]
De volgende keer willen we beelden van jou in een berevelletje, sluipend door ongerepte tropische oerwouden, terwijl jij jaagt op kleine diertjes en grote dieren op jou jagen. Begrepen?quote:
Deze ongeveerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
Welk recept heb je gebruikt? Ziet er wel lekker uit.
Zie je t verschilquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Cake
125g cakemeel
1,5 tl zuiveringszout
1 tl bakpoeder
1/4 tl zout
115g boter in stukken, kamertemperatuur
170g pure choco gehakt
230g zure room
150 gr suiker
3 eieren
2 ronde bakblikken 22,5 x 2,5 cm of 1 blik 22,5 x 5 cm
oven voorverwarmen op 175 graden
vet de bakblikken in en bestuif met bloem
roer in een kom zout, zuiveringszout, bakpoeder en meel door elkaar
meng boter, choco en zure room aubain-marie glad, haal van vuur als alle choco gesmolten is
klop eieren en suiker glad in een kom
roer choco massa door eieren en suiker door elkaar
zeef droge ingredienten erboven en spatel er doorheen
doe het beslag in de blikken
cake van 2,5 cm 25 minuten in de over. 5 centimeter 40 minuten
[ afbeelding ]
Vulling geklopte witte chocolade ganache
225 gr witte choco klein gehakt
2,4 dl slagroom
slagroom aan de kook brengen, bij choco doen, tijdje laten staan, goed mengen
helemaal laten afkoelen en stijf en romig kloppen.
Lekkere tussenlaag tussen de 2 cakes. Als je 1 blik hebt, cake dus door midden snijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glazuur
zelfde als witte choco, maar gebruik dan meestal melkchocolade om alle 3 de soorten te gebruiken.
Naar smaak kan je het dan niet stijf kloppen om een hard laagje glazuur te maken.
Als je een romiger glazuur wil kan je het licht opkloppen naar eigen wens.
In beide gevallen goed laten afkoelen in bv een bak ijswater.
Als je een hardere glazuur wilt, kan je boter toevoegen.
[ afbeelding ]
---------
Bovenstaande is bij mij altijd succes verzekerd!
Krokodil met haar ja?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:05 schreef Bilge het volgende:
http://videonuz.ensonhaber.com/izle/piton-timsahi-diri-diri-yuttu
Levend met haar en huid opgegeten.
Altruïsme.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nietsen![]()
Geestdodend lopendebandwerk![]()
Werk waarbij je andere mensen helpt![]()
Werk waar je je creativiteit in kwijt kunt![]()
Zelf ondernemen
Haar moeder heeft haar net voor de foto een flinke klap gegevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:12 schreef Bortecinem het volgende:
Tuvanen zijn niet Mongools.
Tuvaans meisje![]()
[ afbeelding ]
Interessante discussies over mogelijk, waarvoor toch echt een apart topic nodig is. Of onbaatzuchtig altruïsme wel bestaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja stel je voor zeg, je zou andere mensen helpen
Sowieso welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Interessante discussies over mogelijk, waarvoor toch echt een apart topic nodig is. Of onbaatzuchtig altruïsme wel bestaat.
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Interessante discussies over mogelijk, waarvoor toch echt een apart topic nodig is. Of onbaatzuchtig altruïsme wel bestaat.
Sabahlarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa aleykum selam, hayirli aksamlar.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, het is de relatie tussen hem en de kat, waar hij psychologisch onder leidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |