Wij deden eerst een beetje friso in de fles met de forlax, en dan daarna een andere fles met de rest van de friso. Dan wisten we zeker dat ze het opdronk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef mefke79 het volgende:
Ik moet ook beginnen met 1 zakje. De kinderarts gaf wel aan dat 2 ook nog zou mogen, maar meer eigenlijk niet. Nou redden we het al maanden met ongeveer 5ml lactulose, dat is ook de zuigelingenhoeveelheid, dus ik hoop dat 1 zakje genoeg zoden aan de dijk zet.
Mignonne, wat een hoeveelheden krijgen die meiden van jou. Drinken ze het wel makkelijk weg? Daar ben ik hier nog een beetje bang voor, tis niet zo'n drinker buiten nutriolon om dan. Het mocht daar eventueel wel doorheen, dus dat kunnen we ook nog proberen.
Het is cliché maar waar, als het voorbij is vergeet je het echt heel erg snel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT
En terwijl ik quote (ik wilde roepen dat ik ook zo blij ben dat wij ons nooit ergens zorgen over moeten maken) bedenk ik dat ik uit mijn nek zwets, wij hebben eigenlijk best wat issues (gehad) met Dot.
Nou, als die over/ onder controle zijn, vergeet ik ze blijkbaar nogal. Nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Toch best heftig allemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef mignonne het volgende:
hier ook maar even, sorry voor de facebookers voor het dubbelop
Net gebeld door de kinderarts (altijd eng als ze zélf bellen en drie weken eerder dan afgesproken)... antistoffen bij mijn jongste zijn nu wel positief, in mei waren alle antistoffen nog negatief, inmiddels zijn ze nu, augustus dus allemaal positief. We worden naar het LUMC verwezen voor een biopt. Volgens mijn kinderarts en de arts in het LUMC was een diagnose coeliakie op basis van de klachten + antistoffen + groei eigenlijk bijna onvermijdelijk.
Ik moet er even van bijkomen geloof ik. Ene kant blij want ik kan wat voor haar doen, andere kant pfoe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |