quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef leeell het volgende:
The Kinks' Ray Davies - Waterloo Sunset
is die geweest?
leren hoe je maandverband in doetquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef Grifte het volgende:
1 klokuur hygiëne, wat willen ze doen? Ik zie hele vieze dingen voor me
na het fappen je handen wassenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef Grifte het volgende:
Doet ie normaal nooit.quote:
Rob Geus met zijn lamp?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef Grifte het volgende:
helaas gemist, was het enige wat ik wilde zienquote:
Ja, redelijk in het begin al.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef leeell het volgende:
The Kinks' Ray Davies - Waterloo Sunset
is die geweest?
1.5quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef kilon het volgende:
Dat was het? Echt? Wow.
Nou, tot over 4 jaar dan maar.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah er is helemaal niets meer te melden, dus Hans kickt weer in met bombastisch gelul over niks.
Peking was CGIquote:
Is veel minder. Veel zaadsporten en eigenlijk is alleen schaatsen/shorttrack écht top.quote:
Hier word ik niet vrolijk vanquote:
Doei flikker maar op met je plaatjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Zw0rld het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de laatste to 2014 The WinterGames
Bye Bye
Bij de paralympicsquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef il_Tonno het volgende:
Verdomme, 200.000 lijkzakken voor niks ingekochtGéén terreuraanval, géén false flag, géén alien invasion
serieus niet ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Peking was CGI
Dat was geen echt vuurwerk
rot toch op met die plaatjes manquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef Zw0rld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ijshockey!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is veel minder. Veel zaadsporten en eigenlijk is alleen schaatsen/shorttrack écht top.
weer wat geleerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die voetstappen waren nep.
Thank god. Wat ben jij irritant zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Zw0rld het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de laatste tot 2014 The WinterGames
Bye Bye
Echt wel. Dat was computerwerkquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trustenvoor het eerst in tijden geen wekker.
YES HIJ IS WEG.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef Zw0rld het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de laatste tot 2014 The WinterGames
Bye Bye
Ik vind de winterspelen het zwakzinnige broertje van de Zomerspelen. een beetje hetzelfde als wat de courgette van de komkommer is.quote:
Van sommige kun je het alleen maar hopen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat iedereen iedereen nu bedanken? Alsof je vier jaar niet gaan posten op Fok..
Bedankt voor die fijne wekenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat iedereen iedereen nu bedanken? Alsof je vier jaar niet gaan posten op Fok..
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Van sommige kun je het alleen maar hopen...
Tot over 543 dagenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef wdn het volgende:
[..]
ijshockey!
biathlon
schansspringen
bobslee
en nog veel meer
Met dat brilletje?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Godver dat wijf net was echt lekker.
Die Brits-Chinese rechts van die drie mokkels.quote:
Ja, ik wil je graag bedanken voor wie je bent.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Inderdaad, en het lijkt ook nog wel de dag van gisteren dat Sven Kramer verkeerd wisselde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij het slot van Beijing zeiden we ook dat het een eeuwigheid zou duren tot London, maar die 4 jaar waren eigenlijk voorbij gevlogen. Rio zal sneller arriveren dan we denken.
Eerst het WK in Brasilquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij het slot van Beijing zeiden we ook dat het een eeuwigheid zou duren tot London, maar die 4 jaar waren eigenlijk voorbij gevlogen. Rio zal sneller arriveren dan we denken.
Godverdomme, is dat echt hier?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef Bundesrepublik het volgende:
En vergeet 7 oktober 2012 niet!
Het NK snelwandelen in Tilburg
goffetommequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef Bundesrepublik het volgende:
Jij filmt het voor FOK! ik verzorg het verslag. Dealquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef Bundesrepublik het volgende:
deal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij filmt het voor FOK! ik verzorg het verslag. Deal
Echt een sport wat bij de provincie Brabant hoort!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef Bundesrepublik het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er trouwens serieus geklets over Gewichtheffen en dat soort zooi?
Natuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er trouwens serieus geklets over Gewichtheffen en dat soort zooi?
o op die fietsquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel 'hier' als in 'Tilburg', natuurlijk.
Snelwandelen: The day after met Derksen en de Vosquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En af en toe wat Koekoek.
Ja, ik wist nooit dat ze twee technieken moesten doen. En nu weet ik dat welquote:
Probeer jij maar eens je 29 goude medailles in een filmpje te stoppen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, die mensen kijken niet verder dan henzelf, Ieren, Chinezen en de VS.
De winnaar krijgt weer zo'n immobiele telefoon van Sierd netzoals bij ellen van langen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snelwandelen: The day after met Derksen en de Vos
Dat heet ouder worden. Wen d'r maar aan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja het was Emilie Sandeequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik zag in een shot een negerin met blond haar.. Fyi
Het was Emily Sandé.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik zag in een shot een negerin met blond haar.. Fyi
Sweet dreams, Cee!quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen. Over 5 uur gaat de wekker en vervloek ik het feit dat ik nu pas afsluit.
Als Brazilië zou ik er niet aan beginnen iig. Paar uur samba.. uhuh andere invalshoek maar doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Was mooi. Qua muziek kan dit niet overtroffen worden IMHO.
Zeker als Brazil enkel met Michel Telo kan komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Was mooi. Qua muziek kan dit niet overtroffen worden IMHO. Moment met Freddie was gaaf. En Nick Mason. Jammer dat Waters/Gilmour er niet bij waren.
ja die is helemaal niet geweest, hmmmmquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Geen Adele? Dé populairste Britse artieste ter wereld op dit moment, en ze komt nog uit Londen ook.
zwanger toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Geen Adele? Dé populairste Britse artieste ter wereld op dit moment, en ze komt nog uit Londen ook.
Genesis, Dire Straits, Iron Maiden, Black Sabbath, Coldplay en zo nog wel wat meerquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Die is te sportief..quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Tot 1:45 volgens mijn gidsquote:
DAt bespaart mij weer een oortumorquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
hahahhaahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:31 schreef the85mc het volgende:
Huh mn tvgids geeft watts aan tot 8:30 morgen. Nu zit ik naar mario met zn messenbakkie te kijken
jammer maar een bazen programmaquote:
Ben ik het wel mee eens hoor, beetje vreemde eend in bijt, vooral het voetbalquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind dat sporten waarvan sporters zich helemaal afsluiten van het Olympische gevoel, zoals bij tennis en voetbal, dat die sporten geschrapt moeten worden van de OS.
heb geen bcc3quote:
Morgen is er niet veel neequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen idee welke sport ik morgen moet kijken
Lijkt me mooi om mee te maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:39 schreef zeebeschuit het volgende:
Net terug van de eindceremonie. Een om nooit meer te vergeten. Genieten geblazen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Spice Girls waren zeker goed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:39 schreef zeebeschuit het volgende:
Net terug van de eindceremonie. Een om nooit meer te vergeten. Genieten geblazen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever niet. Zie veel liever gevestigde artiesten die hun klassiekers spelen. Bij nieuwe onbekende nummers is het magische vrijwel direct weg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik had wel wat meer jong muzikaal talent willen zien. De klassiekers kennen we nu wel.
Met een blik naar de toekomstige spelen lijkt mij het juist goed om ook met de muziek naar de toekomst te kijken. Niet 40 jaar terug.
Ik had het ook wel leuk gevonden. Elton John is altijd wel in voor een feestje. Dire straits zou echt uber zijn geweest met sultans of swing.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eigenlijk is het achteraf wel jammer dat ze zo weinig echte Britse topartiesten hebben weten te strikken. Zo hadden ook Dire Straits, Elton John, Eric Clapton, Tom Jones, Pink Floyd, Stones, Led Zeppelin en The Beatles (Paul / Ringo) op het podium kunnen staan. Toch alle een stuk groter dan wat er gister stond op The Who na. Maar goed die zullen we hebben bedankt voor de eer.
Als het spelen was geweest misschien ja, dit was 80% .mp3 en 20% cover bandjes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Liever niet. Zie veel liever gevestigde artiesten die hun klassiekers spelen. Bij nieuwe onbekende nummers is het magische vrijwel direct weg.
Vandaar ook mijn opmerkingen over artiesten die er hadden kunnen staanquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als het spelen was geweest misschien ja, dit was 80% .mp3 en 20% cover bandjes.
Ja voor het Engelse volk zijn het zeker klassiekers en het is ook duidelijk dat de keus is gemaakt om er een Engels feestje van te maken. Weet alleen niet of dit nu echt een feestje was voor de Olympianen.
Jan Smit - Als De Morgen Is Gekomenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Er zit wel iets tussen "klassiekers" en "onbekende artiesten"
Florence And The Machine, Keane, Wombats, Jon Hopkins en zo kan ik wel ff doorgaan.
Maar goed het is voorbij dus weinig nut om erover te blijven praten.
Zit me af te vragen, stel dat die geld zuigende machine ooit naar NL komt, wat worden hier dan de muziek klassiekers
wowquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
23 topics volgeramd in 3 uur tijd
Dacht de drummerquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:10 schreef Nielsch het volgende:
Bij Ed Sheeran stond er toch ook iemand van Pink Floyd op het podium? Meeste mensen hebben dit echter gemist omdat het geen David Gilmour of Roger Waters was.
Drummer inderdaad en o.a. ook Mike Rutherford van Genesis.quote:
Laat alleen Golden Earring maar optreden danquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jan Smit - Als De Morgen Is Gekomen
Guus Meeuwis - 't Dondert en 't Bliksemt / Kedeng Kedeng
Zanger Rinus - Met Romana op de Scooter / Hey Marlous
Nick & Simon - Rosanna
Ali B. - Leipe Mocro Flavour
Indien nog levend:
Rob de Nijs - Malle Babbe
Ben Cramer - De Clown
Golden Earring - Radar Love / When The Lady Smiles / Another 45 Miles To Go
En Doe Maarquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laat alleen Golden Earring maar optreden danEn aantal bands van vroeger zoals Focus.
Record poging stadion leeg krijgen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laat alleen Golden Earring maar optreden danEn aantal bands van vroeger zoals Focus.
Elton is nou niet bepaald een begenadigd zanger momenteel. Sterker nog, sinds 2005/2006 gaat het rap achteruit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had het ook wel leuk gevonden. Elton John is altijd wel in voor een feestje. Dire straits zou echt uber zijn geweest met sultans of swing.
Niet geheel toevallig geen topic #15 waar de Spice Girls hun intrede deden het snelstequote:Op maandag 13 augustus 2012 08:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
23 topics volgeramd in 3 uur tijd
In de top 5 snelste topics wellicht?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig geen topic #15 waar de Spice Girls hun intrede deden het snelste
slechts 5 minuten en 9 seconden voor 300 posts.
Dat was altijd al wel de bitch van het stelletje.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:36 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Victoria is het lachen vergaan.
De meesten snapten ook niet de pop die in de hens werd gezet door de koordanser.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:10 schreef Nielsch het volgende:
Bij Ed Sheeran stond er toch ook iemand van Pink Floyd op het podium? Meeste mensen hebben dit echter gemist omdat het geen David Gilmour of Roger Waters was.
quote:
Terwijl Mason alles heeft meegemaakt. Hij is daarin de enige. Zal wel komen door zijn nihile rol in het schrijven van nummers en omdat ie niet zingt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:10 schreef Nielsch het volgende:
Daar herken je de cultuurbarbaren aanquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:13 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De meesten snapten ook niet de pop die in de hens werd gezet door de koordanser.
Hier nog zo'n cultuurbarbaar, care to elaborate?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:13 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De meesten snapten ook niet de pop die in de hens werd gezet door de koordanser.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier nog zo'n cultuurbarbaar, care to elaborate?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |