Zeker als Brazil enkel met Michel Telo kan komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Was mooi. Qua muziek kan dit niet overtroffen worden IMHO. Moment met Freddie was gaaf. En Nick Mason. Jammer dat Waters/Gilmour er niet bij waren.
ja die is helemaal niet geweest, hmmmmquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Geen Adele? Dé populairste Britse artieste ter wereld op dit moment, en ze komt nog uit Londen ook.
zwanger toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Geen Adele? Dé populairste Britse artieste ter wereld op dit moment, en ze komt nog uit Londen ook.
Genesis, Dire Straits, Iron Maiden, Black Sabbath, Coldplay en zo nog wel wat meerquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Die is te sportief..quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Tot 1:45 volgens mijn gidsquote:
DAt bespaart mij weer een oortumorquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
hahahhaahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:31 schreef the85mc het volgende:
Huh mn tvgids geeft watts aan tot 8:30 morgen. Nu zit ik naar mario met zn messenbakkie te kijken
jammer maar een bazen programmaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |