Ook bij het hosselen hoor. Als het hertje niet haar best doet dan blaas ik de jacht af.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:53 schreef dyna18 het volgende:
Eens, zeker in een relatie is eenrichtingsverkeer snel afgelopen.
Zo zijn wij nou eenmaal...quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mixed signals..... eerst afkraken en daarna dronken willen voeren. Waarom zijn vrouwen zo onduidelijk!![]()
Centrum van?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jep, en het mooiste is dat ze op 500 mtr vanaf het centrum woont
Mannen die snel opgevenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ook bij het hosselen hoor. Als het hertje niet haar best doet dan blaas ik de jacht af.
Fixedquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo zijn wij nou eenmaal...
AFtrekken en stoten...het spel der liefde
Precies, bij seks vind die beweging ook plaats.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo zijn wij nou eenmaal...
aantrekken en afstoten...het spel der liefde
Gasten. Climb on top en get it over withquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Precies, bij seks vind die beweging ook plaats.
helaas mag ik niet op vreemde vrouwen klimmenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gasten. Climb on top en get it over with
Ik doelde niet op jouquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
helaas mag ik niet op vreemde vrouwen klimmen
Hij wil niet...afstand is te grootquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gasten. Climb on top en get it over with
Ze verzinnen ook steeds een ander excuus hehquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij wil niet...afstand is te groot
Mannenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze verzinnen ook steeds een ander excuus heh
hoe groot is te groot?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij wil niet...afstand is te groot
Ga het niet omdraaien hé! Hertjes die gelijk gaan liggen zijn net zo onaantrekkelijk als hertjes die door blijven rennen als er al 10 magazijnen doorheen zijn gegaan.quote:
Vrouwen met hertjes vergelijken...zo onaantrekkelijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga het niet omdraaien hé! Hertjes die gelijk gaan liggen zijn net zo onaantrekkelijk als hertjes die door blijven rennen als er al 10 magazijnen doorheen zijn gegaan.
En ik blijf erbij dat ik het wachten waard ben, verdommequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga het niet omdraaien hé! Hertjes die gelijk gaan liggen zijn net zo onaantrekkelijk als hertjes die door blijven rennen als er al 10 magazijnen doorheen zijn gegaan.
Dus, je bent en blijft hard to get?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat ik het wachten waard ben, verdomme
Zo'n giebelend lachend jong meisje aan de bar, ja wie vindt dat nou leuk...quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vrouwen met hertjes vergelijken...zo onaantrekkelijk
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is. Die aannames van jou altijd!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat ik het wachten waard ben, verdomme
Zolang ik een relatie heb wel ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:09 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Dus, je bent en blijft hard to get?
Zo een onschuldig jong bambi hertje vraagt er gewoon om om verslonden te wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zo'n giebelend lachend jong meisje aan de bar, ja wie vind dat nou leuk...
Zou je ook eens moeten proberen.
duikt weg
En daar duiken alle wolven meteen op wil je zeggen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo een onschuldig jong bambi hertje vraagt er gewoon om om verslonden te worden
Mannen zijn soms zo heerlijk makkelijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo een onschuldig jong bambi hertje vraagt er gewoon om om verslonden te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |