Deze man begrijptquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je een vraag wilt stellen moet je er wel een "?" achter plaatsen.
Als afstand nou het enige was...quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Geen kans van slagen, we wonen te ver uit elkaar.
Anders moet ik in Groningen blijven slapen en dat kan natuurlijk niet.
Mannen hebben ook gevoel hoor!quote:
Normaal moeten vrouwen wel hun best doen om gehosseld te worden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:48 schreef Perzephone het volgende:
De vrouwen hoeven iig niet zo hun best te doen zaterdag, nice.
Jazeker.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:49 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Normaal moeten vrouwen wel hun best doen om gehosseld te worden?
Kwantiteit geen probleem, kwaliteit wel. Een kroeg in gaan en gehosseld worden is niet zo moeilijk nee..quote:
Een vrouw moet zeker wel haar best doen om gehosseld te worden hoor. Als het allemaal éénrichtingsverkeer is haak ik heel snel af. Net als in een relatie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:49 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Normaal moeten vrouwen wel hun best doen om gehosseld te worden?
Daarnaast staat ze voor de opdracht om te peilen of de man alleen seks wil.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Een vrouw moet zeker wel haar best doen om gehosseld te worden hoor. Als het allemaal éénrichtingsverkeer is haak ik heel snel af. Net als in een relatie.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daarnaast staan ze voor de opdracht om te peilen of de man alleen seks wil.
Ik zei al sorry. Ik zal het goed maken met je en een drankje voor je halen zaterdag.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sekhmet, wat doe je... Je breekt mijn hart.
Dat is toch erg makkelijk om te peilen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daarnaast staat ze voor de opdracht om te peilen of de man alleen seks wil.
Bij mij nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is toch erg makkelijk om te peilen?
Dat is erg mooi M1st1g.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:53 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g is blij dat hij niet hoeft te hosselen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zei al sorry. Ik zal het goed maken met je en een drankje voor je halen zaterdag.
Mixed signals..... eerst afkraken en daarna dronken willen voeren. Waarom zijn vrouwen zo onduidelijk!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zei al sorry. Ik zal het goed maken met je en een drankje voor je halen zaterdag.
jep, en het mooiste is dat ze op 500 mtr vanaf het centrum woontquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is erg mooi M1st1g.Al aan de vrouw dus?
omdat vrouwenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mixed signals..... eerst afkraken en daarna dronken willen voeren. Waarom zijn vrouwen zo onduidelijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |